Pujem Cap El Nord
Moderador: Airald
- SisoRT
- Presentats
- Entrades: 747
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm
Pujem Cap El Nord
Hola a tot@s,
Des de l'agraïment dels qui hi heu anat abans i ens ho heu explicat i "posat dentetes", d'aqui uns dies anem pujant, sempre pujant, fins al Cap Nord.
Us passo l'enllaç al lloc on expliquem les motivacions, preparatius i, sempre que puguem, com va avançant el viatge:
http://sisoipaula.blogspot.com/
:D
Una abraçada,
Des de l'agraïment dels qui hi heu anat abans i ens ho heu explicat i "posat dentetes", d'aqui uns dies anem pujant, sempre pujant, fins al Cap Nord.
Us passo l'enllaç al lloc on expliquem les motivacions, preparatius i, sempre que puguem, com va avançant el viatge:
http://sisoipaula.blogspot.com/
:D
Una abraçada,
SisoRT l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 02, 2010 12:17 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Re: Pujem Cap El Nord
Doncs que tingueu bon viatge.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Danielot
- Presentats
- Entrades: 641
- Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
- Ubicació: Lleida, terra ferma.
Anirem seguint el blog.
Que tingueu bona ruta i salut!!
Que tingueu bona ruta i salut!!
Rodar en moto es lo meu
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
Pots estar segur que anirem seguint el vostre VIATGE. Des d’aquí us desitjo que gaudiu del viatge tant com pugueu i que el bon temps us acompanyi.
:D :D ;)
Pots estar segur que anirem seguint el vostre VIATGE. Des d’aquí us desitjo que gaudiu del viatge tant com pugueu i que el bon temps us acompanyi.
:D :D ;)
Sort,
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Paula i Siso:
Bon viatge i desitjo que tingueu molt bon temps per gaudir-ne al màxim. De ben segur que os seguirem desde..... on siguem ;) .
:kiss :kiss
Mar i Eva
Bon viatge i desitjo que tingueu molt bon temps per gaudir-ne al màxim. De ben segur que os seguirem desde..... on siguem ;) .
:kiss :kiss
Mar i Eva
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Que tingueu molt bon viatge !
ja us anirem seguint pel bloc.
ja us anirem seguint pel bloc.
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
Que tingueu bon viatge, ja us anirem seguint
:cerv
:cerv
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Bon viatge!!
Us anirem seguint el bloc. :D
Us anirem seguint el bloc. :D

- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Que tingueu molt bona ruta. És un viatge fantàstic... pels del sud d'Europa, és "el viatge" !!!
Com diu en Ra-mon, us seguirem al blog !!!
Com diu en Ra-mon, us seguirem al blog !!!
- Xavi-Gs
- Presentats
- Entrades: 662
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:59 pm
- Ubicació: Almenar
Que tingueu bon viatje i millor temps, de ben segur serem una bona colla els que us seguirem......
Ens veiem
Ens veiem
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
:enfaduu :enfaduu Saluda als meus amics els mosquits :enfaduu :enfaduu
:D :D bon viatge i que disfruteu molt no moltissim :D :D
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- Ricmel
- Presentats
- Entrades: 522
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
- Ubicació: Girona
Carai Siso, que bé! I les explicacions dels motius i tota la resta al bloc és molt interessant.
Aquest és un viatge que m'agradari molt fer... si em compro una moto carenada.
Molt bona ruta.
Aquest és un viatge que m'agradari molt fer... si em compro una moto carenada.
Molt bona ruta.
Ricmel l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 02, 2010 4:14 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
El meu missatge el dividiré en tres parts, en funció de a qui va dirigit el comentari:
*SISO: tot i que no ens coneixem personalment, felicitar-te pel Blog. Potser et sonarà a ximpleria, però la forma com està expressat m'ha "tocat la fibra". Et felicito pel viatge, però sobretot, per la valentia de fer-lo amb la teva filla i l'amor que es desprèn de la vostra relació.
*PAULA: Disfruta al màxim d'aquesta experiència, segur que és d'aquelles que recordaràs per mooolts anys. És bonic que hagis "empès" al teu pare a aconseguir aquest somni i encara més, que puguis compartir-lo amb ell.
*ALS DOS: molta sort i els meus millors desitjos!! ;)
PD: Us aniré seguint al blog...
*SISO: tot i que no ens coneixem personalment, felicitar-te pel Blog. Potser et sonarà a ximpleria, però la forma com està expressat m'ha "tocat la fibra". Et felicito pel viatge, però sobretot, per la valentia de fer-lo amb la teva filla i l'amor que es desprèn de la vostra relació.
*PAULA: Disfruta al màxim d'aquesta experiència, segur que és d'aquelles que recordaràs per mooolts anys. És bonic que hagis "empès" al teu pare a aconseguir aquest somni i encara més, que puguis compartir-lo amb ell.
*ALS DOS: molta sort i els meus millors desitjos!! ;)
PD: Us aniré seguint al blog...
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Siso i Paula!
Bona ruta i gaudiu al màxim del camí del Nord.
Et seguirem al bloc, i esmola el llapis, que veient la presentació em puc imaginar la resta. :lol: :lol:
Salut...i birres! ;)
Bona ruta i gaudiu al màxim del camí del Nord.
Et seguirem al bloc, i esmola el llapis, que veient la presentació em puc imaginar la resta. :lol: :lol:
Salut...i birres! ;)
- Albert G
- Presentats
- Entrades: 870
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Siso, Paula, que us vagui molt i molt be, i sobretot ........ (ja sabeu el que us diré, no?) que gaudiu del viatge :D tots els dies i kilòmetres, anem seguin el blog!!!!! :razz:
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
donç jo tambe em sumo a desitjar-vos un viatge molt bo i que gaudiu dels km'ss que fareu plegats,anire seguint el blog a veure que al us va,feu fotos,eh ;) ;)
- Bolero
- Presentats
- Entrades: 596
- Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
- Ubicació: Torroella de Montgri
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Què afegir?
Doncs que us envejo (no tant per el viatge que ja he fet) com per poder gaudir-lo junts. Com m'agradaria fer-lo amb la meva filla (que també és diu Paula). M'ha agradat el teu bloc i segur que l'aniré seguint.
Dos suggerències: A Finlandia, desprès de la Ciutat del Pare Noel i a uns 70 km al nord de Rovaniemi en direcció Inani hi ha un trencant que porta a LUOSTO (a uns 4 km de la carretera). És el lloc ideal per reposar un parell de dies. Especialment l'Scandic Hotel. Son cabanes super acondiconades al mig del bosc. Un lloc de somni.
L'altre (segur que ja ho sabeu) és anar a les illes Lofoten. Pots entrar per el Nord (per Skanland) vinguent de Tromson i sortir per Landingen o Svolvaer. T'estalvies tornar i el paisatge des del barco és impressionant.
Què tingueu molt bon viatge!
Doncs que us envejo (no tant per el viatge que ja he fet) com per poder gaudir-lo junts. Com m'agradaria fer-lo amb la meva filla (que també és diu Paula). M'ha agradat el teu bloc i segur que l'aniré seguint.
Dos suggerències: A Finlandia, desprès de la Ciutat del Pare Noel i a uns 70 km al nord de Rovaniemi en direcció Inani hi ha un trencant que porta a LUOSTO (a uns 4 km de la carretera). És el lloc ideal per reposar un parell de dies. Especialment l'Scandic Hotel. Son cabanes super acondiconades al mig del bosc. Un lloc de somni.
L'altre (segur que ja ho sabeu) és anar a les illes Lofoten. Pots entrar per el Nord (per Skanland) vinguent de Tromson i sortir per Landingen o Svolvaer. T'estalvies tornar i el paisatge des del barco és impressionant.
Què tingueu molt bon viatge!
- SisoRT
- Presentats
- Entrades: 747
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm
Moltíssimes gràcies per l'encoratjament, desitjos i suggerències. Us tindré presents i en compte :D