PROBLEMES AMB LA VFR1200F
Moderador: Airald
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
PROBLEMES AMB LA VFR1200F
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Re: PROBLEMES AMB LA VFR1200F
Ramon, ja saps el que toca, anar al concesionari a verificar-ho ... si es gripa la moto ... poca broma ... t'ho dic per experència. :enfaduu
Gas a la burra!!!
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
d'aixo s'en diu CAMPANYA,les revisen i si s'ha de canviar alguna cosa la canvian,les marcas serias actuan aixi ja que de pas es curen en salud,pero no vol dir que totes puguin donar el problema ;) la unica pega es que has de perdre el temps a cal mecanic quan no toca.
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
[quote user="Kpeps" post="122502"]d'aixo s'en diu CAMPANYA,les revisen i si s'ha de canviar alguna cosa la canvian,les marcas serias actuan aixi ja que de pas es curen en salud,pero no vol dir que totes puguin donar el problema ;) la unica pega es que has de perdre el temps a cal mecanic quan no toca.[/quote]
+1 i jo afegiria : si la moto fos meva, demanaria de fer un canvi d´oli de motor i miraria com surt.( al mateix que li pasava a la K1300 S de la prova dels 50000 Kms ) :roll:
+1 i jo afegiria : si la moto fos meva, demanaria de fer un canvi d´oli de motor i miraria com surt.( al mateix que li pasava a la K1300 S de la prova dels 50000 Kms ) :roll:

- Sidru
- Presentats
- Entrades: 490
- Membre des de: dl. set. 21, 2009 10:10 pm
- Ubicació: Banyoles
Hola que tal sr. sense anim de tocar el que no sona ...... diumengue matí quan anava de Cannes a St. Raphael (una de les millors carreteres de corves ...... el mar el tens a mig metre), en un mirador em trobo un parell d'italians, una XJR 1300 i una VFR1200 de color gris, dons esperaba la grua per carregar la moto, tenia el mecanic pel mobil i l'hi comentaba que no proves de posar-le en marxa, se l'hi va parar en plena corva, podria ser el problema que comentes. Crec recordar que ja portava uns 18000 KMS.
Salut
Salut
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Jo pensva que això només pasava al tractors bavaresos :mrgreen: :mrgreen:
- Jomila
- Presentats
- Entrades: 355
- Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:44 am
- Ubicació: Rubi
[quote user="Espia" post="122546"]Jo pensva que això només pasava al tractors bavaresos :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
+1
+1
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Ultimament, sento a dir que hi han problemes en motos de models nous.
Que no les proven prou abans de treure-les al mercat ?
Que no les proven prou abans de treure-les al mercat ?
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="Jomila" post="122551"][quote user="Espia" post="122546"]Jo pensva que això només pasava al tractors bavaresos :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
+1[/quote]
+2
+1[/quote]
+2
- Toni- Max
- Presentats
- Entrades: 418
- Membre des de: dj. oct. 15, 2009 12:33 pm
- Ubicació: SANT FELIU - BAIX LLOBREGAT-
Jomila va escriure: [Veure Missatge]
Espia va escriure: [Veure Missatge]
Jo pensva que això només pasava al tractors bavaresos
+1
+2
[+3
Espia va escriure: [Veure Missatge]
Jo pensva que això només pasava al tractors bavaresos
+1
+2
[+3
Toni- Max l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 03, 2010 10:44 am, en total s’ha editat 1 vegada.
LA MOTO ES VIDA !!! DISFRUTEM !!!!!! ANEM AMB COMPTE !!!! :D
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Ep!!! A agreglar-ho com més aviat millor. Anem malament si ja no et pots fiar ni dels japonesos... 
- Albert_KTM
- Presentats
- Entrades: 646
- Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
- Ubicació: Torelló City (Osona)
[quote user="Frank" post="122571"]Ultimament, sento a dir que hi han problemes en motos de models nous.
Que no les proven prou abans de treure-les al mercat ?[/quote]
Aquest és exactament el meu pensament.
Collons !!! amb el què costen les motos d'avui en dia i no poden ni fer ni unes proves BEN FETES ???
Jo no vull que al comprar-me una moto hagi de patir pels problemes "de joventut"
Que no les proven prou abans de treure-les al mercat ?[/quote]
Aquest és exactament el meu pensament.
Collons !!! amb el què costen les motos d'avui en dia i no poden ni fer ni unes proves BEN FETES ???
Jo no vull que al comprar-me una moto hagi de patir pels problemes "de joventut"
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Doncs si us haig de ser sincer, a mi no m'estranya gens ni mica, per això NO aconsellava a ningú comprar-se la VFR ara, si no l'any vinent, quan hagin corregit els errors de juventut.
Tampoc recomano a ningú comprar-se la nova SuperTénéré 1200. :oops:
Tampoc recomano a ningú comprar-se la nova SuperTénéré 1200. :oops:

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
tots els models tenen alguna cosa de nou en nou,ademes es mes barata una campanya que anar fent reparacions a una maquina amb anys i km's,d'altra banda el que pasa es que ningu s'enrecorda del pasat de la seva moto actual :???: :???:que segur que tambe li va tenir que fer alguna coseta.
tinc un amic que te una Harley de les noves,ha tingut i la te guardada una amb motor Shovel de l'epoca AMF,molts anys,sempre la clau anglesa al damunt i anar afegint oli detant en tant i em diu,amb aquesta nova no se si te oli o no i el mira,l'altre per lo menys ho anava calculant per les gotes del terra el que tenia que posar i jo penso,no si encara anyorara els problemes del ferregot :roll: :roll: amb aixo em refereixo que els propietaris actuals de motos no tenim ni ideia de mecanica i no estem acostumats a tenir problemes ;) ;) oblidant que portem maquinas ;) ;)
tinc un amic que te una Harley de les noves,ha tingut i la te guardada una amb motor Shovel de l'epoca AMF,molts anys,sempre la clau anglesa al damunt i anar afegint oli detant en tant i em diu,amb aquesta nova no se si te oli o no i el mira,l'altre per lo menys ho anava calculant per les gotes del terra el que tenia que posar i jo penso,no si encara anyorara els problemes del ferregot :roll: :roll: amb aixo em refereixo que els propietaris actuals de motos no tenim ni ideia de mecanica i no estem acostumats a tenir problemes ;) ;) oblidant que portem maquinas ;) ;)
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Ramon, mira-t'ho bé que no és conya.
I com a plà B..... Hi ha una Pan€ en venda que està força bé, i la Pepi cuida molt bé les coses.
I com a plà B..... Hi ha una Pan€ en venda que està força bé, i la Pepi cuida molt bé les coses.
- Feisser
- Presentats
- Entrades: 898
- Membre des de: dv. abr. 18, 2008 6:33 am
- Ubicació: Hospitalet de Llobregat
Ramón jo tenía entes que las motos novas avui en día el rodatge era testimonial per que ja estavan prou rodadas, aixó del la ferritge que pot impedir la lubricació en sona a altres èpoques, per si de cas mès val passar-se pel mecànic.
Randy jo tinc el primer model de la FZ1 i estic contentissim no he tingut cap problema seixanta-mil quilòmetres, toco ferro.
Randy jo tinc el primer model de la FZ1 i estic contentissim no he tingut cap problema seixanta-mil quilòmetres, toco ferro.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Randy-650" post="122596"]per això NO aconsellava a ningú comprar-se la VFR ara, [/quote]
Sort que no et vag fer cas :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: estic disfrutant com un nen petit i com diuen els ejpanyols : "que me quiten lo bailao" :D :D
Vssssssss
007
Sort que no et vag fer cas :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: estic disfrutant com un nen petit i com diuen els ejpanyols : "que me quiten lo bailao" :D :D
Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
[quote user="James Bond" post="122684"][quote user="Randy-650" post="122596"]per això NO aconsellava a ningú comprar-se la VFR ara, [/quote]
Vssssssss
007[/quote]
jo encara diria més. Ramon tranquil que no passa res , els de BMW ja estem molt acostumats a aixó, hi ha molt infiltrat mercenari als foros , per quedart-e més tranquil , canvia l´oli aviat a veure com surt ( si hi han residus barrejats amb l´oli ) aquests residus normals per un altrre canto, poden en un cas exagerat taponar la bomba d´oli fent aquestes destrosses, abans els taps de drenatje estaven imantats i era curiós veure la porqueria que hi havia enganxada quan feies en canvi d´oli..... :shock: .
a la reclamació hi diu :lo que produciría un anormal aumento de ruido del motor y en el peor de los casos la parada del mismo
jo diría parada del mismo definitivamente
Vssssssss
007[/quote]
jo encara diria més. Ramon tranquil que no passa res , els de BMW ja estem molt acostumats a aixó, hi ha molt infiltrat mercenari als foros , per quedart-e més tranquil , canvia l´oli aviat a veure com surt ( si hi han residus barrejats amb l´oli ) aquests residus normals per un altrre canto, poden en un cas exagerat taponar la bomba d´oli fent aquestes destrosses, abans els taps de drenatje estaven imantats i era curiós veure la porqueria que hi havia enganxada quan feies en canvi d´oli..... :shock: .
a la reclamació hi diu :lo que produciría un anormal aumento de ruido del motor y en el peor de los casos la parada del mismo
jo diría parada del mismo definitivamente
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 03, 2010 10:26 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

- Ramon_vfr
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Gs12 red" post="122687"]
jo encara diria més. Ramon tranquil que no passa res , els de BMW ja estem molt acostumats a aixó, hi ha molt infiltrat mercenari als foros , per quedart-e més tranquil , canvia l´oli aviat a veure com surt ( si hi han residus barrejats amb l´oli )[/quote]
Gràcies Albert per el consell, les revisions son cada 12.000, me'n falten 2.500, aviat sortirem de dubtes ;)
Vssssss
007
jo encara diria més. Ramon tranquil que no passa res , els de BMW ja estem molt acostumats a aixó, hi ha molt infiltrat mercenari als foros , per quedart-e més tranquil , canvia l´oli aviat a veure com surt ( si hi han residus barrejats amb l´oli )[/quote]
Gràcies Albert per el consell, les revisions son cada 12.000, me'n falten 2.500, aviat sortirem de dubtes ;)
Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
Segur que no es res Ramon, tranquil. Sobre el que et diu el Gs12 red no passa res si avances la revisió al 10.000 i així t’assegures.
:| :| ;)
Segur que no es res Ramon, tranquil. Sobre el que et diu el Gs12 red no passa res si avances la revisió al 10.000 i així t’assegures.
:| :| ;)
Sort,