Nou radar a l'autovia de Vic (C-17)

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Nou radar a l'autovia de Vic (C-17)

Entrada Autor: Randy-650 » dc. juny 02, 2010 9:07 am

Sou/som molts els que passem per aquella autovia, per la qual cosa esteu avisats:

Fotos d'un lector d'un nou radar a la C-17 a Aiguafreda:

Imatge

Imatge

última actualització: 27-05-2010 (9:47)

Dues fotos del radar instal·lat a la C-17, a Aiguafreda, al quilòmetre 40, entre la segona entrada i la primera sortida direcció Barcelona.

El text és el següent:

"Això sí que és fer calers. Nou radar a Aiguafreda, al km. 40, entre la segona entrada i la primera sortida direcció Barcelona. De cada 10 vehicles, 9 multats. No és un punt crític, és una manera de fer calers i més calers

http://www.el9nou.cat/noticies_o_0_9999 ... aiguafreda
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Minino
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres

Re: Nou Radar A L'autovia De Vic (C-17)

Entrada Autor: Minino » dc. juny 02, 2010 9:57 am

:shock: :eyes Aquest és mòbil i el porti un Seat Leon i el camufla molt bé i és estrany el dia que no treballa a la C-17 te'l trobes en els llocs més insospitats jo l'he vist a:
Aiguafreda, s'amaga sota el pont o on an posat el nou fix al restaurant de pins,
a la gasolinera dela Galp 50mts, després en els mobles de la garriga, un lloc molt freqüent és en la baixada de Granollers que marca 80 just allà també es fica al enllaça de Sabadell Granollers,
En tagamanen just quan acaba el mur de formigó allà aquesta cos a terra.
Els fixos sap tothom domde estan i posen aquest camuflat i fa molta caixa, quan veieu un Seat leon color gris fora de la calçada uns metres tenir molta cura, gairebé sempre el posen després de les senyals de limitació de velocitat
:eyes :eyes
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..
Imatge

Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Entrada Autor: Molinenc » dc. juny 02, 2010 10:05 am

que cabrons! i despres diuen que no es amb ànim recaptatori...., i els meus cullons son mandarines!

Temps enrrera ja hi havia hagut un radar fixe una mica més avall, a Tagamanent. Ara, com estàn en obres i l'han tingut d'anular, els cabrons es posen una mica més adalt amb un radar mòbil....

Doncs fa dos setmanes vaig passar just per allà.... :tremolant

Leclerk
Presentats
Entrades: 631
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: Leclerk » dc. juny 02, 2010 1:17 pm

Jo vaig literalment acollonit per carreteres nacionals/autopistes/autovies.

Només estic una mica tranquil per comarcals, però hem aribat a un punt que és vergonyós.

Fa un any em van teure 6 punts del carnet per anar a 85km/h a la C17 (recordem que es autovia) en un punt, passat la cimentera ASLAND sortint de Barcelona, ja que hi ha una corva senyalitzada a un maxim de 50km/h. Radar mobil. Cada dia hi passo i fins i tot els vehicles lents i més prudents van a 70km/h, es que és impossible anar a 50 a no ser que tinguis ganes de ser embestit !!

Es un dels molts casos on el límit de velocitat és TOTALMENT RIDICUL que cap persona amb sentit comú posaria. Ja que circulant amb tota calma i tranquilitat pots anar a 80 sense cap perill. No hi ha passos de peatons, dos carrils amb bon asfalt un radi de corva que tampoc es gens exagerat.

Pero que hi farem. Vaig recorrer i no em va servir de res i des d'aleshores tinc la sensació que em poden "robar" a qualsevol lloc i si veig limit de 50km/h ja temolo no fos cas que pasi de 80 i em fotin 6 punts més.

Jo estic a favor que es multi a camikaces perillosos i també als controls d'alcoholemia. Pero el meu cas i molts d'altres son atracaments en tota regla que no tenen res a veure amb la seguretat.

PD: es nota que encara m'escou, oi?

Albert_KTM
Presentats
Entrades: 646
Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
Ubicació: Torelló City (Osona)

Entrada Autor: Albert_KTM » dc. juny 02, 2010 4:20 pm

Per autovies/nacionals vas mes pendent del comptakilometres que del trànsit.

Al final aconseguiran que ens la fotem per culpa de no poder mirar la carretera :( Cabrons :mad:

SisoRT
Presentats
Entrades: 747
Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm

Entrada Autor: SisoRT » dc. juny 02, 2010 5:17 pm

Quina tristesa i quines ganes d'engegar-ho tot a rodar. Aquells eslògans i cançons que empràvem contra el règim ara toca cantar-les contra els qui comanden els Mossos, que no als Mossos. Ara mateix n'estic pensant en una d'en Quico Pi de la Serra.

:|

Salut,

Toni- Max
Presentats
Entrades: 418
Membre des de: dj. oct. 15, 2009 12:33 pm
Ubicació: SANT FELIU - BAIX LLOBREGAT-

Entrada Autor: Toni- Max » dc. juny 02, 2010 7:48 pm

AVUI HE PASAT PER AQUI!!! JO..RR !!

He vist que sortia un cotxe camuflat (" un seat..? ) d´un arcen direccio a bcn, abans d arrivar a Granollers no se el punt KM, pero estaba darrera unes canyes, molt , molt amagat !!

que ca..... els dirigents !!!
LA MOTO ES VIDA !!! DISFRUTEM !!!!!! ANEM AMB COMPTE !!!! :D
BMW R 1200 GS

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dc. juny 02, 2010 8:07 pm

Jo amb el cotxe ja vaig a la velocitat, legal, em sembla que m'estic fent yayo. :razz: Però no hi vaig per consciencia, i vaig carregat ja d'un mal rotllo i me cago em tot.

Bè, he de reconeixer que aprofito per estalviar betzina.

Tot i aixì es passen un ou!!

La soluciò!?? un dia al mes queixa multitudinaria contra radars, tots amb matricules tapades!! :mrgreen:

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dc. juny 02, 2010 9:54 pm

[quote user="Vendetta" post="122457"]Jo amb el cotxe ja vaig a la velocitat, legal, em sembla que m'estic fent yayo. :razz: Però no hi vaig per consciencia, i vaig carregat ja d'un mal rotllo i me cago em tot.

La soluciò!?? un dia al mes queixa multitudinaria contra radars, tots amb matricules tapades!! :mrgreen:[/quote]

... parar al costat amb unes aliquetes, tallar el fil i marxar corrents amb el radar ... no sé quina òptica deuen tenir ;)

Minino
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres

Entrada Autor: Minino » dc. juny 02, 2010 10:08 pm

[quote user="Ra-mon" post="122484"]

... parar al costat amb unes aliquetes, tallar el fil i marxar corrents amb el radar ... no sé quina òptica deuen tenir ;)[/quote]

:D :D :D això ja ha passat Ramon i el van enxampar al subjecte, per que l'hi portava amb cable (el volia per adornar el jardí) :D :D
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..
Imatge

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dc. juny 02, 2010 11:01 pm

a Setmana Santa quan vaig pasar per Vic ja el tenien posat,el Leon estava en un lloc inverosimil e impossible que desde on era fes cap foto,er aixo ho dic,en aquestes vies s'ha d'anar en conte que nomes falta una multa per fotret el mes enlaire. :enfadat :enfadat :enfadat
Imatge

Dani
Presentats
Entrades: 63
Membre des de: ds. nov. 14, 2009 10:35 pm

Entrada Autor: Dani » dc. juny 02, 2010 11:10 pm

[quote user="Vendetta" post="122457"]Jo amb el cotxe ja vaig a la velocitat, legal, em sembla que m'estic fent yayo. :razz: Però no hi vaig per consciencia, i vaig carregat ja d'un mal rotllo i me cago em tot.

La soluciò!?? un dia al mes queixa multitudinaria contra radars, tots amb matricules tapades!! :mrgreen:[/quote]

TOTALMENT D'ACORD.....
Admins:: convoquem una concentracio de protesta per els abusos als motoristes i els putos matapersones de ferro de les cunetes.????
Dani l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 02, 2010 11:10 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. juny 02, 2010 11:13 pm

Doncs ahir dimarts, sense el trípode, posat a terra i sense que es veies cap cotxe hi havia el radar on a la foto hi ha un senyal amb les fletxes vermelles. Es a la sortida del túnel de El Figaró direcció Barcelona, no es pot passar a mes de 80 i tothom va molt mes depresa.

Imatge

Vsssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dj. juny 03, 2010 1:14 pm

I aquesta qui la pagarà???

http://politica.e-noticies.cat/la-guard ... 41421.html

Si no paguen ni a l'autopasta...

http://politica.e-noticies.cat/autopist ... 41406.html

:enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu

Vendetta
Presentats

Entrada Autor: Vendetta » dj. juny 03, 2010 2:59 pm

[quote user="Dani" post="122509"][quote user="Vendetta" post="122457"]Jo amb el cotxe ja vaig a la velocitat, legal, em sembla que m'estic fent yayo. :razz: Però no hi vaig per consciencia, i vaig carregat ja d'un mal rotllo i me cago em tot.

TOTALMENT D'ACORD.....
Admins:: convoquem una concentracio de protesta per els abusos als motoristes i els putos matapersones de ferro de les cunetes.????[/quote]
No no, si no em referia això, pobres administradors, vaja curro.

Matricules tapades un cop al mes, tots junts, no fa falta ni anar enlloc, ni perdre temps, ni res, compres el tapa matricules oficial, ja el vendrè jo al mòdic preu de 1 Euro o 0.50€ pels amics, :mrgreen: o et tapes tu mateix la matricula.

I apa, o que treguin radars, o que augmentin el marge d'aquests, i la velocitat legal. I Bàsicament prouuuuuuuuuuuuuuus controls radars movils que fan foto i llavors no aturen al vehicle en questiò per advertirlo que redueixi. Son purament recaptatoris i un puto robatori.

Pardo
Presentats
Entrades: 374
Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:34 am
Ubicació: Igualada

Entrada Autor: Pardo » dv. juny 04, 2010 7:27 am

[quote user="Vendetta" post="122600"][quote user="Dani" post="122509"][quote user="Vendetta" post="122457"]Jo amb el cotxe ja vaig a la velocitat, legal, em sembla que m'estic fent yayo. :razz: Però no hi vaig per consciencia, i vaig carregat ja d'un mal rotllo i me cago em tot.

TOTALMENT D'ACORD.....
Admins:: convoquem una concentracio de protesta per els abusos als motoristes i els putos matapersones de ferro de les cunetes.????[/quote]
No no, si no em referia això, pobres administradors, vaja curro.

Matricules tapades un cop al mes, tots junts, no fa falta ni anar enlloc, ni perdre temps, ni res, compres el tapa matricules oficial, ja el vendrè jo al mòdic preu de 1 Euro o 0.50€ pels amics, :mrgreen: o et tapes tu mateix la matricula.

I apa, o que treguin radars, o que augmentin el marge d'aquests, i la velocitat legal. I Bàsicament prouuuuuuuuuuuuuuus controls radars movils que fan foto i llavors no aturen al vehicle en questiò per advertirlo que redueixi. Son purament recaptatoris i un puto robatori.[/quote]

VOTO PER EL TAPA MATRICULES UN COP AL MES

Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Entrada Autor: Gearbox » dv. juny 04, 2010 8:25 am

[quote user="Vendetta" post="122600"] ...Matricules tapades un cop al mes, tots junts, no fa falta ni anar enlloc, ni perdre temps, ni res, compres el tapa matricules oficial, ja el vendrè jo al mòdic preu de 1 Euro o 0.50€ pels amics, :mrgreen: o et tapes tu mateix la matricula.

I apa, o que treguin radars, o que augmentin el marge d'aquests, i la velocitat legal. I Bàsicament prouuuuuuuuuuuuuuus controls radars movils que fan foto i llavors no aturen al vehicle en questiò per advertirlo que redueixi. Son purament recaptatoris i un puto robatori.[/quote]

Vinga... una proposta de "tapamatricules" :cool:

Imatge
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

Jordivfr
Presentats
Entrades: 400
Membre des de: dl. maig 03, 2010 3:56 pm
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Jordivfr » dv. juny 04, 2010 8:37 am

M'agrada!!!

Vendetta
Presentats

Entrada Autor: Vendetta » dv. juny 04, 2010 1:42 pm

[quote user="Gearbox" post="122765"][quote user="Vendetta" post="122600"] ...Matricules tapades un cop al mes, tots junts, no fa falta ni anar enlloc, ni perdre temps, ni res, compres el tapa matricules oficial, ja el vendrè jo al mòdic preu de 1 Euro o 0.50€ pels amics, :mrgreen: o et tapes tu mateix la matricula.

Vinga... una proposta de "tapamatricules" :cool:

Imatge[/quote] :mrgreen: M'agrada.

I si no poden amb cap de les peticions, com a minim doncs una pagina web, amb els imports, sancions, i matricules. Si, matricules per a poder puntejar. Veure i saber el total recaptat, i qui recapta mès. Ells volen saber de nos, i nos d'ells ni mu.

Respon

Torna a “General”