PROBLEMES AMB LA VFR1200F
Moderador: Airald
- XaviTwin
- Presentats
- Entrades: 355
- Membre des de: dc. abr. 23, 2008 10:27 pm
Re: PROBLEMES AMB LA VFR1200F
Avui dia, el provadors fora de màquines, els de carrer som nosaltres.. crec. Si no no s'entén que sortin millores a l'any de venta
...V...
...V...
cor V-Twin
- SisoRT
- Presentats
- Entrades: 747
- Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm
Efectivament sóm els seus conillets d'índies,
Cada cop és més habitual, en motos, cotxes, rentadores , ... , sistemes operatius, ... , agulles d'estendre roba, ...
L'única eina que podem fer valer els consumidors, és no comprar res amb un any mínim de mercat. Quan els fabricants se'n adonin tornaran a valorar les proves prèvies a la presentació del model.
Vinga va, m'he descarregat i ja estic apunt per afrontar una altra fantàstica jornada laboral :mrgreen:
Ens llegim,
Cada cop és més habitual, en motos, cotxes, rentadores , ... , sistemes operatius, ... , agulles d'estendre roba, ...
L'única eina que podem fer valer els consumidors, és no comprar res amb un any mínim de mercat. Quan els fabricants se'n adonin tornaran a valorar les proves prèvies a la presentació del model.
Vinga va, m'he descarregat i ja estic apunt per afrontar una altra fantàstica jornada laboral :mrgreen:
Ens llegim,
SisoRT l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 04, 2010 7:27 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Ignasi Tapia
- Presentats
- Entrades: 61
- Membre des de: dl. abr. 21, 2008 3:58 pm
- Ubicació: Barcelona
Si quan surt un producte nou (cotxe, moto, Ipod, rentadora, etc...)ningú la comprés per por als peroblemes de joventut... mai es farian grans i encara niriam amb troncomòbils i fent senyals de fum...
Del més enllá es pot tornar... en moto!!
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Ignasi Tapia" post="122785"]Si quan surt un producte nou (cotxe, moto, Ipod, rentadora, etc...)ningú la comprés per por als peroblemes de joventut... mai es farian grans i encara niriam amb troncomòbils i fent senyals de fum...[/quote]
que no ens han d'explicar res ?????????
que no ens han d'explicar res ?????????
- Ignasi Tapia
- Presentats
- Entrades: 61
- Membre des de: dl. abr. 21, 2008 3:58 pm
- Ubicació: Barcelona
Em sembla (és la meva opinió, però no vull que ningú s'enfadi...) que en aquest mon globalitzat els fabricants es veuen obligats, tant per mantenir la seva credibilitat i els seus clients com per la pressió del mercat i els mitjans (recordeu ha "historia" de Toyota, quatre milions de cotxes a revisió...) a fer públics els problemes i donar-hi solució. I no cal que els productes siguin nous, es fan campanyes amb productes amb més de 6 anys d'antigüitat (novament Toyota...) qua es detecta el problema.
Del més enllá es pot tornar... en moto!!
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
I en aquests casos, el filtre de l'oli perquè serveix???? I l'imant que hi ha al tap de buidat??? Confio en que no sigui res problemàtic però el neguit i el temps perdut al taller ningú te'l compensarà.
Bona sort,
Jordi "Prony"
Bona sort,
Jordi "Prony"
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Ja tinc l'avís de la casa Honda de que el dia 21 els hi haig de portar el moto al concessionari (no confessionari) on es va comprar perquè ells la portaran a la central de Santa Perpetua de Mogoda on hi han un grup de japonesos que han vingut expressament per arreglara el que calgui.
Ho han de fer amb les primers 60 unitats venudes abans de que es detectes el que sembla ser que es un petit problema.
Al ser la meva de les primeres matriculades, m'ha tocat.
Ja us informaré de que l'hi han fet, però em sembla que al portar ja 11.000 quilòmetres i faltant-nen 1000 per canviar l'oli, em sembla que m'ho faran ells de franc.
Vssssssss
007
Ho han de fer amb les primers 60 unitats venudes abans de que es detectes el que sembla ser que es un petit problema.
Ja us informaré de que l'hi han fet, però em sembla que al portar ja 11.000 quilòmetres i faltant-nen 1000 per canviar l'oli, em sembla que m'ho faran ells de franc.
Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
[quote user="James Bond" post="123924"]Ja tinc l'avís de la casa Honda de que el dia 21 els hi haig de portar el moto al concessionari (no confessionari) on es va comprar perquè ells la portaran a la central de Santa Perpetua de Mogoda on hi han un grup de japonesos que han vingut expressament per arreglara el que calgui.
Vssssssss
007[/quote]
Canviar l'oli? Canviar la moto t'haurien de fer... :mrgreen:
Vssssssss
007[/quote]
Canviar l'oli? Canviar la moto t'haurien de fer... :mrgreen:
- Ramon_vfr
- Presentats
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
El dilluns dia 21 a primera hora, haig de dur el moto al concessionari (que no confessionari) que es va comprar. Ells el duran a Santa Perpetua de Mogoda a la central de la casa Honda on un grup de japonesos que han vingut expressament la miraran.
Tinc entès que han de buidar l'oli i treure el filtre, revisar si aquest oli té restes metàl.liques, i amb un endoscopi mirar a través del conducte principal d'oli i al més mínim símptoma de rebaves, motor nou. Pel que sembla el problema està en el mecanitzat del càrter-motor, que no està ben rematat i pot fer restes d'alumini.
Demà tinc d'anar a correus a buscar la carta certificada on m'ho comuniquen, si la carta diu alguna cosa de nou ja us ho faré saber
Us mantindré informats.
Vssssssss
0007
Tinc entès que han de buidar l'oli i treure el filtre, revisar si aquest oli té restes metàl.liques, i amb un endoscopi mirar a través del conducte principal d'oli i al més mínim símptoma de rebaves, motor nou. Pel que sembla el problema està en el mecanitzat del càrter-motor, que no està ben rematat i pot fer restes d'alumini.
Demà tinc d'anar a correus a buscar la carta certificada on m'ho comuniquen, si la carta diu alguna cosa de nou ja us ho faré saber
Us mantindré informats.
Vssssssss
0007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 13, 2010 10:48 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Ramon_vfr
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Pasqual" post="123927"]Canviar l'oli? Canviar la moto t'haurien de fer... :mrgreen:[/quote]
60 motos s'han venut a tot l'estat. Si la cosa es veies greu canviarien el motor. La casa Honda a reaccionat ràpid i 60 motors els pot canviar.
Hi ha algun fabricant de motos bavarès, no us diré quina marca de moto es per no ferir susceptibilitats, fa poc n'hauria tingut de canviar 122.000 de motos. :mrgreen: :mrgreen:
Vsssssss
007
60 motos s'han venut a tot l'estat. Si la cosa es veies greu canviarien el motor. La casa Honda a reaccionat ràpid i 60 motors els pot canviar.
Hi ha algun fabricant de motos bavarès, no us diré quina marca de moto es per no ferir susceptibilitats, fa poc n'hauria tingut de canviar 122.000 de motos. :mrgreen: :mrgreen:
Vsssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 13, 2010 10:33 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="James Bond" post="124011"]
[/quote]
:eyes :eyes 60 ?????suposso que quan dius Estat et refereixes a Espanya oi,no es faran d'or amb aquesta moto,no i a sobre aixo :crys :crys James has comprat exclusivitat aixo sens dubte ;) ;) jo em pregunto,conyes a part,las que tenen als magatzems i no han venut las entregaran revisadas o esperaran a entregarlas ???? cada dia paso per davant d'una botiga que tenen a l'aparador la mateixa desde el llançament i m'ho fa pensar :roll: :roll:
[/quote]
:eyes :eyes 60 ?????suposso que quan dius Estat et refereixes a Espanya oi,no es faran d'or amb aquesta moto,no i a sobre aixo :crys :crys James has comprat exclusivitat aixo sens dubte ;) ;) jo em pregunto,conyes a part,las que tenen als magatzems i no han venut las entregaran revisadas o esperaran a entregarlas ???? cada dia paso per davant d'una botiga que tenen a l'aparador la mateixa desde el llançament i m'ho fa pensar :roll: :roll:
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 13, 2010 11:04 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
[quote user="James Bond" post="124011"][quote user="Pasqual" post="123927"]Canviar l'oli? Canviar la moto t'haurien de fer... :mrgreen:[/quote]
60 motos s'han venut a tot l'estat. Si la cosa es veies greu canviarien el motor. La casa Honda a reaccionat ràpid i 60 motors els pot canviar
Vsssssss
007[/quote]
Espero que no sigui res i que no et tinguin que magrajar gaire la VFR ...a mi a la GSXR hem van tenir que ficar un reforç a la pipa de direcció. :eyes
Sobre el comentari de "la marca bàbara", algo de raó ja tens, segons diuen els entessos ja no son el que eran. :enfadat ... encara que jo de moment NO PROBLEMO :mrgreen:
60 motos s'han venut a tot l'estat. Si la cosa es veies greu canviarien el motor. La casa Honda a reaccionat ràpid i 60 motors els pot canviar
Vsssssss
007[/quote]
Espero que no sigui res i que no et tinguin que magrajar gaire la VFR ...a mi a la GSXR hem van tenir que ficar un reforç a la pipa de direcció. :eyes
Sobre el comentari de "la marca bàbara", algo de raó ja tens, segons diuen els entessos ja no son el que eran. :enfadat ... encara que jo de moment NO PROBLEMO :mrgreen:
Gas a la burra!!!
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Ramon, em sembla que es ven una Pan€ a l'apartat corresponent i està molt bé.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Contacta:
Perdó, abans no m'he explicat be.
A Espanya hi ha 60 unitats afectades, que son de les primeres que es varen fabricar.
Per saber quina està afectada cal mirar el bastidor i després de la lletra K ve el número de sèrie, si aquest número és menor a 003.469, és d'abans que a la fàbrica de Japó prengués mesures correctores, entre aquestes hi ha la meva.
Altres motos ja eren al vaixell camí d'Europa quan es va detectar el problema i va ser revisades en els magatzems d'Honda a Europa, que em sembla que son a Holanda o a Bèlgica.
Vssssss
007
A Espanya hi ha 60 unitats afectades, que son de les primeres que es varen fabricar.
Per saber quina està afectada cal mirar el bastidor i després de la lletra K ve el número de sèrie, si aquest número és menor a 003.469, és d'abans que a la fàbrica de Japó prengués mesures correctores, entre aquestes hi ha la meva.
Altres motos ja eren al vaixell camí d'Europa quan es va detectar el problema i va ser revisades en els magatzems d'Honda a Europa, que em sembla que son a Holanda o a Bèlgica.
Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Ramon_vfr
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Jesus GS" post="124018"]Sobre el comentari de "la marca bàbara",[/quote]
Ep !! que jo no he dit cap marca eh, deu me'n guard !!! :D :D
Ep !! que jo no he dit cap marca eh, deu me'n guard !!! :D :D
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
[quote user="James Bond" post="124021"][quote user="Jesus GS" post="124018"]Sobre el comentari de "la marca bàbara",[/quote]
Ep !! que jo no he dit cap marca eh, deu me'n guard !!! :D :D[/quote]
No siguis dolent !!! :twisted: ... que ja t'hem entés Ramon
... l'ho dit : sort pel 21... espero que tot quedi en un canvi d'oli i filtre "gratis" :mrgreen:
Ep !! que jo no he dit cap marca eh, deu me'n guard !!! :D :D[/quote]
No siguis dolent !!! :twisted: ... que ja t'hem entés Ramon
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 13, 2010 11:25 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Gas a la burra!!!
- Ramon_vfr
- Presentats
- Contacta:
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Culleres, una endoscòpia!
Que moders aquests japos..... :shock:
Que moders aquests japos..... :shock:

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Doncs mira...
A) si no et troben res.T'hauran fet un canvi d´oli gratis
B) SI et troben algu, tindras un motor nou un altre vegada amb lo que reestrenes moto
Aixi que...exceptuant que estaras una setmana (al menos, diuen) sense moto, la resta tot son "bones noticies"
A) si no et troben res.T'hauran fet un canvi d´oli gratis
B) SI et troben algu, tindras un motor nou un altre vegada amb lo que reestrenes moto
Aixi que...exceptuant que estaras una setmana (al menos, diuen) sense moto, la resta tot son "bones noticies"
Ex ...moltes coses
- Ramon_vfr
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Randy-650" post="124150"]Culleres, una endoscòpia!
Que moders aquests japos..... :shock:[/quote]
Jo em pensava que ho feien pèr colonoscòpia i sense anestèsia :mrgreen: :mrgreen:
Que moders aquests japos..... :shock:[/quote]
Jo em pensava que ho feien pèr colonoscòpia i sense anestèsia :mrgreen: :mrgreen:
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep