Gràcies a tothom per les fotos, veig que vàreu gaudir d'una ruta excel·lent, i el menjar a La Vela es garantia.
[quote user="Toni- Max" post="122986"]Jo tambe he arrivat a casa !!
Una ruta preciosa, la gent superencantadora, l´organitzacio perfecta, molt currada un
10 !!!! x 10 !!!
gracies Pasqual per tot !!!!!!!!
pd. dema donc la foto de grup ! MOLTES GRACIES ALS QUE HEU FET FOTOS !! I A SOBRE LES SABEU PENJAR!!!!!
Una ruta que penso repetir tan aviat com pugui !!![/quote]
No tothom pot dir el mateix
[quote user="cumpanye" post="122931"]Bones a tots/es...
M´agradaria explicar-vos el que m´ha passat avui..... He pujat fins a Besalú, m´he trobat amb el Stelvio i hem anat a esmorzar tots dos, després s´ha afegit mes gent a esmorzar al bar. Després ens hem anat trobant tots els que anàvem a la ruta i d´altres que no hi anaven i hem fet petar la xerrada mentre ha començat a ploure.........
He anat a posar benzina a la Repsol de la sortida del poble i quan he tornat al punt de trobada tothom havia marxat, fins i tot el Steelman m´ha dit " han tirat cap a Figueres" , he seguit fins a Figueres i no he trobat a ningú i degut a que no sabia per on seguir, a Figueres he decidit fer mitja volta i tornar cap a casa.
Em sap greu no haver pogut compartir la ruta amb vosaltres i espero que un altre dia no em tornin a passar aquests incidents.
Salutacions.[/quote]
Vsssssssss
007