¿Mike Doohan?

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

¿Mike Doohan?

Entrada Autor: Cristina » dl. juny 07, 2010 4:53 pm

.
Bones!! La gran part de vosaltres que seguiu GP, sabeu del greu accident que va patir Valentino Rossi en els entrenaments del GP de Mugello.

Ahir al arrivar a casa em vaig trobar un mail d'un amic on expressa el que sentia desprès de l'accident.

Aquest matí li he passat a una companya de feina, fan incondicional d'en Rossi i s'ha emocionat.

Us passo literalment el que em va enviar (està en castellà):

"....bueno....ya lo sabeis todos...lo que tenia que ocurrir, ha ocurrido...Vale ha caido...Vale se ha roto y ¡mucho!...y es la primera vez que le pasa, la primera ¡ la primera! carrera que no va a correr en su vida en el Mundial....¡¡despues de muchas mas de 200!!

32 años...en entrenos...la pierna...un español apretandole..que ademas es su compañero de equipo....en la carrera de casa (esta vez en la casa de el, aquella vez en la casa del compañero) ......

supongo que os habieis acordado de Mike Doohan...el grandisimo Mike acabo ahi...y Criville termino de explotar ahi...

¿La historia se repite? ha pasado mas veces y parece increible como vuelve a ocurrir...espero que no se repita del todo...Mike ya no volvió.

Todos pensaron en su momento en lo devaluado del titulo de Crivi sin la bestia Mike en pista.....me temo que esa sensacion esta en el aire ahora tambien....Los grandes campeones necesitan un gran campeon al lado para hacer grande de verdad sus triunfos....no descubro nada nuevo con esto.

Espero por el bien del campeonato, por el bien del deporte que Ducati y Honda le den a Stoner, a Pedrosa, a Andrea o a quien sea, lo que necesiten para estar delante....por que sino..

Pero lo que con Mike no habia en el aire es esa sensacion brutal que hay ahora, de que falta algo, de que falta el icono, de que falta algo como el angel de la guarda del mundial, al que nunca le pasaba nada, el que siempre tenia suerte, de que falta..... "papa".

Todo el paddock esta triste. Los aficionados y la grada donde esta su club de fans en Mugello no quiero ni imaginarlo. Hay gente que ha llorado, Angel Nieto, Ucio...yo tambien.

Mugello sin Valentino Rossi..que triste.

Hasta en el poster que tengo en la Racing Room parece que Vale no sonrie como estos dias de atras.

Al menos hay alguna cosa diferente con Doohan. Vale nunca se habia hecho daño de verdad y Mike estaba hecho polvo y si algo terminaria de hacer grande...no...grande no ¡¡enorme!! a Valentino Rossi....seria lo que todos, creo de verdad que lo pensais y deseais todos, tanto seguidores como detractores....¡que volviera y ganara!

El motociclismo es muy, muy afortunado de tener a Valentino Rossi. Muchos...muchos, no os dais cuenta de como de importante es tener un crack asi para una especialidad y un mundillo tan denostado como las motos.

Hagamos entre todos que vuelva...¡y que gane!

Valentino, ahora si, tiene su carrera mas dificil delante de si, y ¿sabeis que? encima tiene que ser la que gane con rotundidad, con total contundencia y....como siempre en su vida.....¡¡¡¡lo mas rapido posible!!!!

The Doctor necesita mas que nunca al doctor.

Fichar por Yamaha y hacerla ganar como lo hizo fue brutal...increible, por que nadie penso que seria posible a la primera, fichar por Ducati, ganar, y despedir su vida deportiva encima de una moto italiana seria ¡la leche!....pero volver y ganar despues de esto...¡SERA MAGICO!

¿Le empujamos entre todos y le ayudamos? no creo que haga falta ni preguntarlo, pero asi aun mas en el aire estaran nuestros deseos, mas en el ambiente estara el sueño de volver a ver el numero mas bonito de la historia del motociclismo....inclinando de en una curva...en una frenada imposible que el la hacia posible.

Es muy probable que mañana gane Jorge Lorenzo o quien sea que gane....si yo fuera el, haria un homenaje, un recuerdo, un guiño, una señal... a Vale. ¡Y tanto que lo haria!

A pesar de todo...the show must go on...mañana nos vemos en Mugelllo..¡el bellisimo Mugello!..nos vemos en la recta mas bonita....en ¡la maquina del tiempo! en donde la velocidad cobra otra dimension...341,69 km por hora de hoy en los entrenos ¡lo dicen todo!

Vale ¡¡vuelve pronto!! No tardes, tienes una cita con la historia....

....te esperamos, te espero...TE QUEREMOS!!!!

See you with the 46!! "

PD: Alguns de vosaltres que vau anar a la concentra de Javalambre potser sabeu qui és, és un dels organitzadors.
Cristina l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 07, 2010 4:54 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: ¿Mike Doohan?

Entrada Autor: Alucinamaripili » dl. juny 07, 2010 6:25 pm

Primer de tot haig de dir que no soc rossista, senzillament m'agraden amb bogeria les curses.

Això que l'hi ha passat a en Rossi, ni és tant greu, ni s'ha de magnificar tant, s'ha trencat la tíbia i el peroné. Això ho hem patit moltíssims moteros i pilots i no passa res, pitjor va ser per l'Albert Puig, i està al peu del canó però no ha tornat a correr, o per en Kato, que ja no hi és.

Em sembla que la Rossitis general que pateix aquest mundial s'ha quedat orfe i plora per una lesió més que normal en aquest esport i en aquesta professió.

Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Entrada Autor: Cristina » dl. juny 07, 2010 6:38 pm

.
Jordi totalment d'acord amb tu ;)

Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Entrada Autor: Molinenc » dl. juny 07, 2010 7:34 pm

El tema de Mike Doohan i el Rossi no es comparable, en l'unic que es sembla es que hi havia un català i ara un mallorquí apretant.

El senyor Doohan portava més osties en aquella cama que no tenia ni múscul. El Rossi es la primera caiguda forta, i a tingut la "sort" de que sigui una fractura neta i sense tocar nervis ni lligaments, amb lo qual en 2 mesos estarà per pujar-se a la moto i en un altre mes de recuperació en condicions d'acabar una carrera amb condicions.

Que aquest campeonat ja el te perdut? si, esta clar. Ara! tampoc el te guanyat el Lorenzo....

La cama es recuperarà, però.....i el cap? Es més fotut el tema psicològic que el tema cama...., anirà tant ràpid el Rossi després del accident? Aquí ja tinc les meves dubtes. Amb 32 anys potser ser que li costi estrenyer una mica el gas de la moto....cosa que no pasa quan en tens 10 menys....

De totes maneres, la meva opinió sobre aquest fenomeno de la moto es que el Rossi, és i serà el millor pilot de la història del motociclisme mundial, dubto que un altre pilot guanyi el que ha guanyat aquest nanu. Es un fora de serie.

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dl. juny 07, 2010 8:01 pm

el que esta clar es que en Rossi es en Rossi,s'ha fet mal a casa i encara sembla que s'hagi fet mes mal del que s'ha fet i hagi patit mes del que ha patit ,estic d'acord hi han pilots que s'han fet mals molt mes greus i mes repetidament i no surten tant als medis ni s'en parla gaire,d'aixo s'en diu ser famos i el buque insignia del mundial,pero no treu que els que ens em fet mal algun cop que altre ,veient com s'aguantava la cama a terra s'ens poses la pell de gallina,que es recuperi aviat i tranquils els fans que tornara rapid que no s'ha fet res de tant greu ;) ;)
Imatge

Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Entrada Autor: Oscar » dt. juny 08, 2010 2:48 pm

Crec que aquest escrit no parla de cap lesiò.Si es cert que molts pilots s´han fet molt mal i molt greu,però
això no és tan físic com mental.Sí que ha quedat una sensaciò de buit a l´ambient.I Jordi,no s´ha fet massa mal,però
és algo que no es pot explicar.La meva filla no treia la vista de la tele quan van dir lo de Valentino,quedaba una
sensaciò freda,per què?perque era il Dottore,volguem o no,ell està donant vida a aquest esport actualment,i és un dels pocs
esportistes d´elit,que es comporta més o menys com un humà terrenal.Per mí ,que acababa de comprar entrades pels grans
premis,i em tornan boig les motos,m´ha fotut molt i molt,petons :roll:
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dt. juny 08, 2010 10:53 pm

No ens enganyem, aquesta història s'ha repetit moltes vegades ... és llei de vida ... el jovent apreta ... tal com succeís fa uns anys amb Schwantz i Crivillé, als quals algú va voler treure mèrits als seus Campionats del Món, pel fet que els seus rivals van causar baixa per accident ... deguts en gran part a la pressió que van saber imprimir els seus rivals: Rainey i Doohan ... lo de Rossi, son "gages del oficio" ... que prou sort a tingut en tots aquests anys ... que de caigudes ja n'ha tingut i que jo recordi no més es va trencar el canell i poca cosa més.

Esperem que es recuperi aviat i que l'any vienent si va a DUCATI tingui la motivació necessària per tornar a tenir aquest caràcter guanyador que el caracteritza... i podem gaudir uns anys més de les seves gestes.
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 09, 2010 8:02 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Gas a la burra!!!

Jb500
Presentats
Entrades: 549
Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Contacta:

Entrada Autor: Jb500 » dc. juny 09, 2010 12:33 am

holaaa

deixant de banda que mai es agradable que un pilot es faci mal... hem sembla que s'han pasat tres o quatre pobles amb aixo del rossi, com han dit una mica mes amunt, ni es el primer en fer se mal ni sera l'ultim.

v'sss

Respon

Torna a “General”