IMPORTANT: BENZINERES FRANCESES DIUMENGE

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

IMPORTANT: BENZINERES FRANCESES DIUMENGE

Entrada Autor: Kel » dl. juny 07, 2010 11:18 am

Les targes de crèdit "sense xip" no funcionen a les benzineres franceses els diumenges (o dissabtes) ;)

Si teniu una tarja amb XIP, aquesta, SI que funcionarà correctament; jo no ho he provat, però ho he llegit a varis fòrums i el tema és el maleit "xip".

Personalment, penso trucar a la meva entitat financera i demanar unes targes amb xip, però prèviament he preferit avisar-vos a tots vosaltres. Estic fart de agomboiar-me a França pel tema de la benzina

:jump :jump :jump :jump :jump
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Re: IMPORTANT: BENZINERES FRANCESES DIUMENGE

Entrada Autor: Oscar » dl. juny 07, 2010 11:52 am

Així el tema es portar sempre euros a sobre? així fora problemes no?
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. juny 07, 2010 11:53 am

Amb la natalia varem pendre la mateixa decissio fa un temps
Ja estem farts d'haver de pagar mes diners , al ja car preu del carburant a "le france"
Ex ...moltes coses

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dl. juny 07, 2010 11:54 am

[quote user="Oscar" post="123036"]Així el tema es portar sempre euros a sobre? així fora problemes no?[/quote]

em sembla que el kel vol dir que hi ha benzineres petites francesses que només funcionen amb tarjetes.
Imatge

Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Entrada Autor: Oscar » dl. juny 07, 2010 11:59 am

Be,llavors si que tinc el problema.La meva tarja no té pin.Creia que es podía pagar també amb calers,per
aquí sempre reposto a les diferent benzineres de la cooperativa de Guissona,i son automàtiques amb
bitllets i tarjetes.Ja sabent-ho hauré d´anar amb algú que porti pin i jo donar-li els calers :mrgreen:
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

Jordi Runer
Presentats
Entrades: 153
Membre des de: ds. maig 02, 2009 2:00 pm
Ubicació: Alt Empordà

Entrada Autor: Jordi Runer » dl. juny 07, 2010 12:14 pm

Hola que tal.

Això em va passar ahir mateix.
Ara que he estat uns dies per França, els dies feiners si estàs al cas d'anar repostant de tant en tant sempre torbes i no has de tenir problema, però els diumenges gairebé totes són tancades, bé, les d'algún centre comercial d'alguna ciutat una mica gran, al matí encara són obertes però a la tarda no, i es molt emprenyat haver-te d'estar esperant i demanar "si us plau que en vols fer el favor i tal...", sembla que anem pidolan almoïnes.
Realment no se per que els hi costa tant adaptar els surtidors a les targestes que té tothom i no tan sols a les que tenen el xip dels c.....s.
En fi, es que hi ha.

Una salutació a tothom.
Salut i bones rutes

Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dl. juny 07, 2010 1:55 pm

[quote user="Jordi Runer" post="123042"]Hola que tal.

Realment no se per que els hi costa tant adaptar els surtidors a les targestes que té tothom i no tan sols a les que tenen el xip dels c.....s.
En fi, es que hi ha.

Una salutació a tothom.[/quote]

Es que a França TOTHOM té xip...., i com es normal fan les coses per les seves necesitats

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dl. juny 07, 2010 8:10 pm

Holaaaa,

En principi les targes amb xip es consideren mes segures, Ja fa anys que alguns bancs espanyols van intentar introduir el sistema, però ho varen deixar córrer per els costos, els hi sortien mes cares i sembla que no s’ho podien permetre. :roll:

Ara sembla ser que hi tornen, hi ha alguna entitat que ja està fent les seves targes amb el xip, però també he de dir que jo en vaig provar una amb xip a França i no va funcionar en una d’aquestes benzineres automatitzades! :evil:

:cry: :cry:
Sort,

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dl. juny 07, 2010 8:57 pm

[quote user="Albert" post="123098"]Holaaaa,

En principi les targes amb xip es consideren mes segures, Ja fa anys que alguns bancs espanyols van intentar introduir el sistema, però ho varen deixar córrer per els costos, els hi sortien mes cares i sembla que no s’ho podien permetre. :roll:

Ara sembla ser que hi tornen, hi ha alguna entitat que ja està fent les seves targes amb el xip, però també he de dir que jo en vaig provar una amb xip a França i no va funcionar en una d’aquestes benzineres automatitzades! :evil:

:cry: :cry:[/quote]

Si, fa anys que va sortir allò anomenat «targeta moneder» però que va ser un fracàs absolut.
Jo la Visa la tinc amb el xip aquest i en alguns llocs (no pas tots) entres la teva clau en lloc de signar, o sigui que a vegades va i altres no :(

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dl. juny 07, 2010 9:12 pm

[quote user="Albert" post="123098"]... també he de dir que jo en vaig provar una amb xip a França i no va funcionar en una d’aquestes benzineres automatitzades! :evil: [/quote]

Potser va ser mala sort ;)

Potser ets gafe :b9 :b9 :b9 :b9
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. juny 07, 2010 9:32 pm

[quote user="Jordi Runer" post="123042"]Hola que tal.

Això em va passar ahir mateix.
Ara que he estat uns dies per França, els dies feiners si estàs al cas d'anar repostant de tant en tant sempre torbes i no has de tenir problema, però els diumenges gairebé totes són tancades, bé, les d'algún centre comercial d'alguna ciutat una mica gran, al matí encara són obertes però a la tarda no, i es molt emprenyat haver-te d'estar esperant i demanar "si us plau que en vols fer el favor i tal...", sembla que anem pidolan almoïnes.
En fi, es que hi ha.

Una salutació a tothom.[/quote]

Aquest dissabte també vaig tenir d'esperar un bon samarità i de pidolar-li l'almoina de la "carte bleu" , vaig aprofitar mentres esperava per cagar-me en tot es clar..........

Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Feisser
Presentats
Entrades: 898
Membre des de: dv. abr. 18, 2008 6:33 am
Ubicació: Hospitalet de Llobregat

Entrada Autor: Feisser » dl. juny 07, 2010 9:54 pm

Em penso que aquí tindrem ben aviat el mateix sistema de bencineres automàtiques pel tema de la crisi, fora personal i menys gastos.
jo tinc la tarja amb xip fa un parell d'anys, la vaig demar per fer un viatge pel Vercors i no tenir problemas, vaig llegir en un foro que un paio se en va anar al TT de la illa de Man passant per França per agafar un ferry no volia gastar-se massa i no volia fer nit i recordo els problemas que va tenir per possar gasolina, no tenia la tarjeta amb xip i anave escuran totas las bencineres de nit que trovava, aixecava la manega i posava un rajolí o unes gotes i axí va anra tirant fins arrivar.

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dt. juny 08, 2010 8:01 am

Holaaaa,

[quote user="Kel" post="123120"]

Potser ets gafe :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]

[quote user="Feisser" post="123142"]Em penso que aquí tindrem ben aviat el mateix sistema de bencineres automàtiques pel tema de la crisi, fora personal i menys gastos.[/quote]

M’hauré de vendre la moto!! Si no hi puc posar benzina, ja em direu que he de fer!!!!

:enfadat :enfadat :enfadat
Sort,

Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dt. juny 08, 2010 10:57 am

Jo fa més d'un any, que la meva entitat ja hem va fer la tarja amb xip, i probada a França sense cap tipus de problema, benziners, restaurants, comerços....

Amb que es mes segura, no ho tinc del tot clar, ja que si saben el pin poden gastar el que vulgin, en canvi aqui "teoricament" han de demanar el DNI.

Vssssss

Tramunt
Presentats
Entrades: 84
Membre des de: dl. set. 07, 2009 12:08 am
Ubicació: entre VallesOcc. i Anoia

Entrada Autor: Tramunt » dt. juny 08, 2010 11:33 am

A part dels findes, també els laborables migdia ( quan dinen ells ) o nit pots trobar-te que sols pots carregar diposit amb caixers de gasolinera que sols accepten vises amb xip.
Nosaltres sols hauríem d’acceptar del nostre banc vises amb xip, es mes segur un numero pin que un gargot amb el boli.....
Tramunt l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 08, 2010 11:33 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Ramon_vfr
Presentats
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dt. juny 08, 2010 3:33 pm

Avui he parlat amb una oficina de La Caixa i m'han dit que les noves targetes de crèdit (no de dèbit) Visa ja les entreguen amb xip, i m'han assegurat que que no suposara cap problema fer benzina a França.

Canviar la targeta actual en fan pagar 4 euros. :evil:

Vssssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 08, 2010 3:34 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

El petit Princep

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. juny 08, 2010 4:49 pm

Les targetes amb xip són aquestes? No fa gaires dies vaig tenir problemes a molts llocs francesos per pagar amb això, tot i que la American Express diuen que és la millor per pagar fora del pais. :enfadat

Imatge

Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Ramon_vfr
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dt. juny 08, 2010 8:51 pm

[quote user="Randy-650" post="123291"]Les targetes amb xip són aquestes? No fa gaires dies vaig tenir problemes a molts llocs francesos per pagar amb això, tot i que la American Express diuen que és la millor per pagar fora del pais. :enfadat
[/quote]

Segons m'han dit els de La Caixa, la Visa que tens ha d'anar be a les benzineres franceses ja que porta el xip i m'imagino que deus tenir de signar amb el pin enlloc de fer-ho amb el boli.

L'American Express no porta xip. Tinc entès que es una bona targeta que aquí la volen promocionar perquè cobren les comissions mes altes als comerços que amb altres tipus de targetes i per això els punts estrella son dobles. A França en molts lloc NO me l'han volgut.

El mes curiós de tot es que a França a segons quins llocs he pagat amb Paypal. Llàstima que a les benzineres això no funcioni.

Em sembla que em gastaré 4 euros i demanaré una targeta amb xip a La Caixa per provar i si no funciona els hi tornaré, ja que segons ells SI que han d'anar be.

Vssssssss
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 08, 2010 8:53 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

El petit Princep

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dc. juny 09, 2010 5:45 pm

En alguns supermercats francesos només funciona la targeta del supermercat, no una targeta bancària.
sergibuda

they called me an accident

Canopus
Presentats
Entrades: 63
Membre des de: ds. gen. 23, 2010 9:34 pm
Ubicació: Selva

Entrada Autor: Canopus » dj. juny 10, 2010 4:30 pm

La meva experiencia, A França i sobretot en pobles petits les benzineres son tancades... i les que estan obertes només funcionen amb targetes de xip. Normalment aquestes benzineres "automatitzades" els trobes als centres comercials tipus "Carrefour" o "Leclerc" . O sigui que "al tanto ¡" :roll:

Respon

Torna a “General”