Aventura Patagonia Febrer 2010. El Viatge.

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Aventura Patagonia Febrer 2010. El Viatge.

Entrada Autor: Kpeps » dl. abr. 12, 2010 9:41 pm

[quote user="Ra-mon" post="115384"]Què passa amb la crònica ?
Volem una crònica !
[/quote]

que dius Ramon?? que estas fent una cronica????? :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Imatge

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dl. abr. 12, 2010 9:42 pm

[quote user="Ra-mon" post="115441"][quote user="Jesus GS" post="115424"][quote user="Ra-mon" post="115384"]Què passa amb la crònica ?
Volem una crònica !
[/quote]

Imatge

ImatgeImatge

PD: Ramon, que van per la pàgina 34 !!![/quote]

:eyes ups, veig que ara és la pag. 68, s'ha multiplicat x2.[/quote]

Potser si que hi arribarà a la 68, ja anem per la 35 ... ImatgeImatgeImatge
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 28, 2010 11:38 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Gas a la burra!!!

Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Entrada Autor: Joan XT » dl. abr. 12, 2010 9:52 pm

[quote user="Kpeps" post="115446"][quote user="Ra-mon" post="115384"]Què passa amb la crònica ?
Volem una crònica !
[/quote]

que dius Ramon?? que estas fent una cronica????? :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
RAMONN!!! tu tambe vas anar a la patagonia? :shock:
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dl. abr. 12, 2010 10:04 pm

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9

De fet estic escriguent la crónique per una revista de motos.

Hi han moltes cróniques sobre la Patagonia, pero aquesta serà relatada en primera persona per una sra. que malgrat li va costar un munt arribar, gracies als seus companys de ruta i a TOTS VOSALTRES ho va aconseguir ;)

Així donç, així que la tingui enllestida la publicaré en aquest mateix fil.

Fina aviat

Eva

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. abr. 12, 2010 10:12 pm

El que m´ha sobtat molt despres de parlar amb vosaltres i amb amigues meves es el següent comentari :

Eva , arribar a la feina de bon matí, ja no es el mateix.
Abans sempre teniem la il.lussió de veure indrets diferents als nostres, paratges naturals preciosos, la vostre evolució a la ruta, les cares cada día més consecuents d´en Pasqual i en Moncho, .... en definitiva.... el viatge.

Ara estem esperant la teva próxima aventura , per continuar acompanan-te arreu del mon i gaudir amb tú de la b ellessa del nostre planeta en primera persona.

I jo els comento, .... l´ aventura al segon continent ja està en marxa.

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dl. abr. 12, 2010 10:20 pm

[quote user="Mareta" post="115421"][quote user="Ra-mon" post="115384"]Què passa amb la crònica ?
Volem una crònica !
[/quote]

:crys :crys :crys :crys
Però si vaig fer una crónique día a día i en directe.
Em vaig treure hores de dormir, de caminar , .... per enviar imatges el més rápit possible, una escueta explicació diaria, :crys :crys :crys , he relatat en primera persona desde el començament de l´aventura , els entrenaments,l´organització, la planificació i TOT EL VIATGE
Heu estat informats en TOT MOMENT de cada pas.

Encara vols una crónique ????? En serio ????[/quote]

:tremolant :tremolant si :tremolant :tremolant

Mareta, si, si, ja sé que vas explicar perfectament bé amb tots els ets i uts la planificació i el viatge a la Patagònia però el que estava pensant és en una crònica de les que estem acostumats, no pas un blog amb tot de comentaris entremig que despisten al lector.
Pensava en una crònica a l'estil clàssic dels que solen haver-hi per aquí (p.ex. i agafant a l'atzar una de les últimes: Belchite, Tristement Famós Per La Guerra Civil, per stelvio00).

A mi m'agrada llegir les cròniques per disfrutar del viatge que s'hi descriu, observar les fotografies, riure de les anècdotes però penso que cal ser una mica rigorós en l'explicació, sense massa interrupcions entremig i que em serveixi per si més endavant vull fer aquest mateix viatge (o agafar-ne idees)

Trobo que vas fer una feina excel·lent en mantenir-nos al dia de tot el que fèieu i veieu i, de fet, tots estavem esperant en candeletes cada dia a veure què passava.
Potser no estic massa avesat a aquesta mena de cròniques «online» :cry:

Escolta, em sabria greu que t'ho prenguéssis malament, però és el que he trobat en la descripció del vostre viatge a la Patagònia.
:kiss :kiss :kiss

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. abr. 12, 2010 10:26 pm

[quote user="Ra-mon" post="115466"][quote user="Mareta" post="115421"][quote user="Ra-mon" post="115384"]Què passa amb la crònica ?
Volem una crònica !
[/quote]

Em vaig treure hores de dormir, de caminar , .... per enviar imatges el més rápit possible, una escueta explicació diaria, :crys :crys :crys , he relatat en primera persona desde el començament de l´aventura , els entrenaments,l´organització, la planificació i TOT EL VIATGE

Mareta, si, si, ja sé que vas explicar perfectament bé amb tots els ets i uts la planificació i el viatge a la Patagònia però el que estava pensant és en una crònica de les que estem acostumats, no pas un blog amb tot de comentaris entremig que despisten al lector.
Pensava en una crònica a l'estil clàssic dels que solen haver-hi per aquí (p.ex. i agafant a l'atzar una de les últimes: Belchite, Tristement Famós Per La Guerra Civil, per stelvio00).

A mi m'agrada llegir les cròniques per disfrutar del viatge que s'hi descriu, observar les fotografies, riure de les anècdotes però penso que cal ser una mica rigorós en l'explicació, sense massa interrupcions entremig i que em serveixi per si més endavant vull fer aquest mateix viatge (o agafar-ne idees)

Trobo que vas fer una feina excel·lent en mantenir-nos al dia de tot el que fèieu i veieu i, de fet, tots estavem esperant en candeletes cada dia a veure què passava.

Escolta, em sabria greu que t'ho prenguéssis malament, però és el que he trobat en la descripció del vostre viatge a la Patagònia.
:kiss :kiss :kiss[/quote]

Ja penjaré la crónique....... de fet , ja la tinc mig feta ;) .

Així que l´acabi la penjaré.

Ra-mon, gracies per pensar-hi :kiss

Ra-mon
Presentats

Entrada Autor: Ra-mon » dl. abr. 12, 2010 10:26 pm

Ostres mentre estava escrivint el missatge he hagut d'anar a sopar i veig que s'ha omplert de comentaris. :oops:

Eva, això que dius de la revista serà perfecte, segur que m'agradarà molt i sens dubte serà el que estic esperant ;)

És que estic intentant de recopilat cròniques per fer-ne una mena d'índex per facilitar-ne la búsqueda i al anar a posar alguna cosa d'Amèrica i m'he repassat els teus escrits m'he trobat amb això que acabo d'explicar.

Ra-mon
Presentats

Entrada Autor: Ra-mon » dl. abr. 12, 2010 10:31 pm

[quote user="Mareta" post="115470"][quote user="Ra-mon" post="115466"][quote user="Mareta" post="115421"][quote user="Ra-mon" post="115384"]Què passa amb la crònica ?
Volem una crònica !
[/quote]

:kiss :kiss :kiss[/quote]

Ja penjaré la crónique....... de fet , ja la tinc mig feta ;) .

Així que l´acabi la penjaré.

Ra-mon, gracies per pensar-hi :kiss[/quote]

Fantàstic Mareta !
Uff, veig que ho has entès, estava pensant que m'havia posat de peus a la galleda en la meva precipitació anterior.
De tota manera, el dia a dia del viatge ens va tenir a tots ben enganxats i entretinguts, gràcies :kiss

Una cosa, espera a penjar-la aquí després d'haver-la publicat a la revista. ;)

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. abr. 12, 2010 10:32 pm

[quote user="Ra-mon" post="115471"]

És que estic intentant de recopilat cròniques per fer-ne una mena d'índex per facilitar-ne la búsqueda i al anar a posar alguna cosa d'Amèrica i m'he repassat els teus escrits m'he trobat amb això que acabo d'explicar.[/quote]

Aixó que has fet em sembla molt bona pensada.

Ets un crack.

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dl. abr. 12, 2010 10:32 pm

[quote user="Joan XT" post="115452"][quote user="Kpeps" post="115446"][quote user="Ra-mon" post="115384"]Què passa amb la crònica ?
Volem una crònica !
[/quote]

que dius Ramon?? que estas fent una cronica????? :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
RAMONN!!! tu tambe vas anar a la patagonia? :shock:[/quote]

no,en Ramon va anar al Marroc,pero era una broma,coi ;)
Imatge

Eva
Presentats

Re: Patagonia Febrer 2010. El Viatge.

Entrada Autor: Eva » dc. abr. 28, 2010 10:45 pm

I quina fred :
Imatge
Imatge
passant conversa al llac Viedma
Imatge
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 28, 2010 10:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. abr. 28, 2010 10:50 pm

La última foto d´aquest fil :

A Santiago de Xile , després del Terratrémol i al hall del hotel repassant missatges i pensant amb la tornada :

Imatge
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 28, 2010 10:50 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dt. maig 25, 2010 9:32 pm

A veure, en Pasqualin m´ha demanat per parlar de La Patagonia el día 5 de Juny a Besalú.

Com que ell no hi va anar...... m´ha demanat que faci jo l´explicació.

Ja ho vaig explicar quasi tot en aquest fil , però tal i com em va apuntar en Gearbox : Eva, no pateixis .... serem nosaltres qui farem les preguntes :tremolant :tremolant :tremolant I pensant-ho bé... aixó és el que em fa més por... les vostres preguntes.

Així donç i demostrant una vegada més que al toro s´el ha d´agafar per les banyes....... cap a Besalú.

Com que aquests díes estic de baixa motera podré preparar la crónique de la Patagonia en clau diferent a una crónique normal.

De totes maneres estic segura que les vostres preguntes seràn d´alló m´´es enriquidor :roll: :roll: :roll:

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dt. juny 08, 2010 8:18 pm

Ara mateix veig el hotel Campanilla de Ushuaia a tv3
Repeteixen un documental a TV3· sobre la Antantida.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 08, 2010 8:19 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Koper
Presentats
Entrades: 940
Membre des de: dt. gen. 11, 2011 8:21 pm
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Contacta:

Entrada Autor: Koper » dl. gen. 24, 2011 7:26 pm

ja he arribat a la pagina 35 :D
he trigat una bona estona, pero com que estic de vacances...

no he pogut evitar emocionar-me a la pagina num. 2 amb les primeres fotos.
M'alegro molt de coneixe't ahir diumenge :)

la historia es espectacular! deu n'hi do!

ens veiem
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. gen. 24, 2011 9:31 pm

Koper, moltes gracies per donar-me la oportunitat de escriure el meu missatge 5.000 en un dels meus fils preferits.

Hi ha qui ha obert un fil desprès d’un any d’estar a mototurisme, jo he preferit fer un missatge una mica més llarg i ja està.

Fa quasi dos anys que estic a Mototurisme i el que més m’agrada és la qualitat humana de TOTES I TOTS els MOTOTURISTES.
Sempre he obert TOTS ELS FILS amb la mes profunda de les meves humiltats i amb l´única esperança que el meu esforç servis per animar a alguna persona a agafar la moto i a sortir de viatge.

Les coses no han sigut sempre fàcils, però en qualsevol cas sempre hi hem de treure els elements positius.
El fil previ de Patagonia, on explicava com tenia que espavilar-me per aconseguir arribar a la fi del mon, recordo que em preguntàveu per els entrenaments, varem parlar de rodes de moto…. Una mica de tot…. VA ÉSSER UN FIL MOLT ENRIQUIDOR GRACIES BÁSICAMENT A totes LES VOSTRES APORTACIONS.
A la Patagonia, la seva duresa, bellesa, ens va captivar a TOTS i crec que varem sapiguer transmetre les nostres inquietuds a llarga distancia i que en certa manera, TOTS varem viure una aventura ben diferent, de principi a final.

Al Japó, el sol fet d’anar soles ( amb la meva filla) en un país tant i tant diferent…. Va ésser molt dur. Allà sols parlen anglès a Tokio, la resta només japonès…..

Marroc va ésser senzill i proper….

Total….. en 5.000 missatges he aprofitat per proposar sortides, explicar viatges en primera persona i mantenir-vos informats dia a dia.

Només dir-vos que ha sigut un plaer estar entre vosaltres i donar-vos la meves més sinceres gracies per TOTS ELS VOSTRES ANIMS i missatges que heu insertat en els fil.

Moltes gracies per tot :kiss ,

Eva

Koper
Presentats
Entrades: 940
Membre des de: dt. gen. 11, 2011 8:21 pm
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Contacta:

Entrada Autor: Koper » dl. gen. 24, 2011 11:43 pm

jo fa uns anys vai decidir renunciar a l'exit profesional
per gaudir d'una millor qualitat de vida, i la moto em va donant
en petites dosis, bones alegries :D
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."

Edelweiss
Presentats
Entrades: 1100
Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
Ubicació: Barcelones

Entrada Autor: Edelweiss » dt. gen. 25, 2011 12:39 am

Déu n'hi do Eva 5000 missatges...!!! :eyes

Jo vaig a començar a lleguir mes sovint Mototurisme atrapada en el teu fil de la Patagonia..., (i fitxat, ara al febrer fara un any......!), i saps...? estic totalment d'acord amb tu en el que més m’agrada és la qualitat humana de TOTS/TES els MOTOTURISTES... :razz:

No canvieu mai, sou una gran familia d'amics dels que es necessita cuidar i mimar com un valuos tresor... ;)
Edelweiss l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 26, 2011 11:33 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeImatgeImatge

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » dt. gen. 25, 2011 9:38 am

Déu n'hi do! 5.000 missatges! 6.9 missatges per dia! (això sense treure les vacances, les nits i les hores a sobre la moto)
Felicitats a tots els que els heu llegit! :lol: :lol: :lol: :lol:

Entre les coses que l'Eva no ha explicat, és que va aprendre a atravessar ponts de fusta

[youtube]nwZ56HUF32c[/youtube]
FELICITATS EVA!!!!!!
:ksss :ksss :ksss

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”