M'HE APUNTAT A L'AUTOESCOLA!!!!!!!!!

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Laiona
Presentats
Entrades: 1076
Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
Ubicació: Blanes

Re: M'HE APUNTAT A L'AUTOESCOLA!!!!!!!!!

Entrada Autor: Laiona » dg. juny 06, 2010 11:58 pm

[quote user="Pacs47" post="122910"]bones!!!!!

no es cuestio d'apuntarse, es cuestio de enar-hi.....

per cert, si et compras una Honda, i la limitas, sera el mateix, que portrla sense limitar...

;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

vinga Laia, ho celebrarem, amb un b.....ll amb lluna plena i un 70 i un 72 i un dile que no i un 84 i un, i un, i un, tu ja saps....
val???????

salut[/quote]

Ja arribarà i falta poc! jejeje

Ara que jo si de cas faria un Cross body o un open brake jajajaja Però si s'ha de ballar cubà no passa res eh jajajaja
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form

Edelweiss
Presentats
Entrades: 1100
Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
Ubicació: Barcelones

Entrada Autor: Edelweiss » dt. juny 08, 2010 12:40 am

Hola Laia

Com veig que t'en vas apuntar a treuret el carnet A2, m'agradaria saber com ho veus....? ho trobes complicadet...?

Jo vui apuntar-me tambe aquest mes (doncs amb el de cotxe tan sols puc portar de 125 cc :enfadat ) i amb l'il.lussió que em fa poguer participar en aquestes sortides amb tots vosaltres... :crys

Pero bueno, a veure si tinc la mateixa sort que vaig tenir amb el de cotxe i aviat pugui afegir-me i ser una "Mototuriste" mes ;) :form

Em vaig pasar per una autoescola del costat de casa (Autoescola Batlle) i em van donar els seguents preus:

-Permis moto A2 ........................................................... 275 €
inclou= Matriculació en la autoescola
Tramitació del primer expedient
Ensenyament a les aules del codic i seguretat vial
- Cada práctica moto de maniobres ..................................... 21,75€
-Exàmen oficial de circulació .................................... 27,60 €
-Taxes d'exàmen que cobra trafic .................................... 85,35 €

- pràctiques 34,50
- exàmen 50,00
- Tasas 15,00

No se si son preus normals o haure de buscar mes autoescoles ...

Bueno ja em diràs !!!
:razz:
ImatgeImatgeImatge

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...

Laiona
Presentats

Entrada Autor: Laiona » dt. juny 08, 2010 3:24 pm

A mi em costa això:Els preus ja son amb iva inclòs.

TEÒRICA
Matrícula: 168,20
Tramitació. 69,60
Taxa de tràfic: 85,85
Examen teòric 33,64

MANIOBRES(Circuit tancat)

1hora pràctiques maniobres: 30,98
Examen pràctic maniobres 33,64

CIRCULACIÓ

1hora pràctiques circulació 46,40
Exàmen pràctic circulació 33,64

Així surt per 501,95 fent només una pràctica de cada. A part hi hauria els 60 euros aprox que costa la revisió mèdica, i fer-me les 8 fotos de carnet! Com es passen!
Laiona l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 08, 2010 4:01 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Edelweiss
Presentats

Entrada Autor: Edelweiss » dt. juny 08, 2010 6:29 pm

Doncs si es pasan molt Laia...!

Veig que mes o menys surt per el mateix... (em van comentar que amb 4 clases de maniobres i altres 4 de circulaciò que tindria suficient.... :roll: no se la veritat), ara sortire a veure que em diuen en altre de les autoescoles que tinc a prop de casa...

Ja et dire
:razz:
ImatgeImatgeImatge

Laiona
Presentats

Entrada Autor: Laiona » dt. juny 08, 2010 6:40 pm

[quote user="Edelweiss" post="123315"]Doncs si es pasan molt Laia...!

Veig que mes o menys surt per el mateix... (em van comentar que amb 4 clases de maniobres i altres 4 de circulaciò que tindria suficient.... :roll: no se la veritat), ara sortire a veure que em diuen en altre de les autoescoles que tinc a prop de casa...

Ja et dire
:razz:[/quote]

El número de pràctiques depèn de tu solament. De la teva facilitat per aprendre. Jo com menys en faci millor!

Bielitu
Presentats
Entrades: 9
Membre des de: ds. maig 22, 2010 12:07 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Bielitu » dt. juny 08, 2010 8:57 pm

Hola!

Des del meu humil recó que em dona la meva poca experiència en aquest mundillo, jo us diré que em vaig treure el carnet de moto fa dos anys i poc (la teòrica te la fulminaràs en un no res...amb preguntes de l'estil "Ingerir bebidas alcoholicas puede influir en las condiciones de conudcción? A. Si, B. No", no et serà difícil). La pràctica ja és una altra història pq quan jo me'l vaig treure només hi havia l'examen en circuit tancat, tot i que tb el vaig passar a la primera. Un cop vaig tenir el carnet el meu gran dubte era...moto gran o moto petita...i després de donar-hi mooooltes voltes em vaig comprar una Honda CBF 600N de segona mà i limitada (és una moto baixa i s'hi arriba bé a tocar de peus, amb la limitació es calma força i no em sabria tant greu destrossar-la com si fos nova). El dia que me la van donar davant de la campana, no sabia ni com baixar de la vorera...però això és com tot, amb rodatge li acabes trobant el truc a tot. Així que després de 2 anys me la vaig tornar a vendre sense perdre-hi gairebé ni un duro (tampoc li vaig fer massa km la veritat) per comprar-me la dels meus somnis...i tot i haver practicat durant 2 anys, el dia que a can Ferrys me la van donar, tb la veia gegant...mica en mica...

Laiona
Presentats

Entrada Autor: Laiona » dc. juny 09, 2010 12:14 am

[quote user="Bielitu" post="123365"]Hola!

Des del meu humil recó que em dona la meva poca experiència en aquest mundillo, jo us diré que em vaig treure el carnet de moto fa dos anys i poc (la teòrica te la fulminaràs en un no res...amb preguntes de l'estil "Ingerir bebidas alcoholicas puede influir en las condiciones de conudcción? A. Si, B. No", no et serà difícil). La pràctica ja és una altra història pq quan jo me'l vaig treure només hi havia l'examen en circuit tancat, tot i que tb el vaig passar a la primera. Un cop vaig tenir el carnet el meu gran dubte era...moto gran o moto petita...i després de donar-hi mooooltes voltes em vaig comprar una Honda CBF 600N de segona mà i limitada (és una moto baixa i s'hi arriba bé a tocar de peus, amb la limitació es calma força i no em sabria tant greu destrossar-la com si fos nova). El dia que me la van donar davant de la campana, no sabia ni com baixar de la vorera...però això és com tot, amb rodatge li acabes trobant el truc a tot. Així que després de 2 anys me la vaig tornar a vendre sense perdre-hi gairebé ni un duro (tampoc li vaig fer massa km la veritat) per comprar-me la dels meus somnis...i tot i haver practicat durant 2 anys, el dia que a can Ferrys me la van donar, tb la veia gegant...mica en mica...[/quote]

I quina era la moto dels teus somnis? :D :D :D

Edelweiss
Presentats

Entrada Autor: Edelweiss » dc. juny 09, 2010 12:47 am

[quote user="Laiona" post="123317"][quote user="Edelweiss" post="123315"]Doncs si es pasan molt Laia...!

Ja et dire

El número de pràctiques depèn de tu solament. De la teva facilitat per aprendre. Jo com menys en faci millor![/quote]

Finalment de dos de les autoescoles a prop de casa que m'he informat aquesta tarda, penso que em decidiré per la que fa les practiques amb el mateix circuit de Montjuïc (on es fan els exàmens...).

I el preu simil.lar a les altres..., i com tu molt be dius, quants menys pràctiques necessiti i/o hagi de fer millor ;)
ImatgeImatgeImatge

Laiona
Presentats

Entrada Autor: Laiona » dc. juny 09, 2010 5:08 am

[quote user="Edelweiss" post="123410"][quote user="Laiona" post="123317"][quote user="Edelweiss" post="123315"]Doncs si es pasan molt Laia...!

Ja et dire

El número de pràctiques depèn de tu solament. De la teva facilitat per aprendre. Jo com menys en faci millor![/quote]

Finalment de dos de les autoescoles a prop de casa que m'he informat aquesta tarda, penso que em decidiré per la que fa les practiques amb el mateix circuit de Montjuïc (on es fan els exàmens...).

I el preu simil.lar a les altres..., i com tu molt be dius, quants menys pràctiques necessiti i/o hagi de fer millor ;)[/quote]

Jo també vaig a una autoescola on faré l'exàmen al mateix lloc que les pràctiques. Aixi jugo amb avantatge jejejeje

Bielitu
Presentats
Entrades: 9
Membre des de: ds. maig 22, 2010 12:07 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Bielitu » dc. juny 09, 2010 2:12 pm

[quote user="Laiona" post="123407"][quote user="Bielitu" post="123365"]Hola!

Des del meu humil recó que em dona la meva poca experiència en aquest mundillo, jo us diré que em vaig treure el carnet de moto fa dos anys i poc (la teòrica te la fulminaràs en un no res...amb preguntes de l'estil "Ingerir bebidas alcoholicas puede influir en las condiciones de conudcción? A. Si, B. No", no et serà difícil). La pràctica ja és una altra història pq quan jo me'l vaig treure només hi havia l'examen en circuit tancat, tot i que tb el vaig passar a la primera. Un cop vaig tenir el carnet el meu gran dubte era...moto gran o moto petita...i després de donar-hi mooooltes voltes em vaig comprar una Honda CBF 600N de segona mà i limitada (és una moto baixa i s'hi arriba bé a tocar de peus, amb la limitació es calma força i no em sabria tant greu destrossar-la com si fos nova). El dia que me la van donar davant de la campana, no sabia ni com baixar de la vorera...però això és com tot, amb rodatge li acabes trobant el truc a tot. Així que després de 2 anys me la vaig tornar a vendre sense perdre-hi gairebé ni un duro (tampoc li vaig fer massa km la veritat) per comprar-me la dels meus somnis...i tot i haver practicat durant 2 anys, el dia que a can Ferrys me la van donar, tb la veia gegant...mica en mica...[/quote]

I quina era la moto dels teus somnis? :D :D :D[/quote]

LA BMW 800GS!!! BIENNNNNNN!!

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. juny 09, 2010 2:19 pm

[quote user="Laiona" post="123272"]A mi em costa això:Els preus ja son amb iva inclòs.

TEÒRICA
Matrícula: 168,20
Tramitació. 69,60
Taxa de tràfic: 85,85
Examen teòric 33,64

MANIOBRES(Circuit tancat)

1hora pràctiques maniobres: 30,98
Examen pràctic maniobres 33,64

CIRCULACIÓ

1hora pràctiques circulació 46,40
Exàmen pràctic circulació 33,64

Així surt per 501,95 fent només una pràctica de cada. A part hi hauria els 60 euros aprox que costa la revisió mèdica, i fer-me les 8 fotos de carnet! Com es passen![/quote]

Deu n´hido els preus!!
Dema passat fara cinc anys que em vaig treure el carnet i com que no havia pujat en ma vida ni en un ciclomotor vaig fer 5 hores de practiques (una setmana) i amb tot...em va costar nomes uns 280€ tot el carnet!!!
Ex ...moltes coses

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. juny 11, 2010 3:50 pm

M'ha dit el germà de la cosina de la veina d'un conegut meu que el proper exàmen de moto serà una cosa semblant a això: :mrgreen:

[youtube]iP0X4_WiYkM&[/youtube]
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Laiona
Presentats

Entrada Autor: Laiona » dv. juny 11, 2010 5:02 pm

[quote user="Randy-650" post="123768"]M'ha dit el germà de la cosina de la veina d'un conegut meu que el proper exàmen de moto serà una cosa semblant a això: :mrgreen:

[youtube]iP0X4_WiYkM&[/youtube][/quote]

Menys mal que serà així l'exàmen! Xupat no??? :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant

Jordi Runer
Presentats
Entrades: 153
Membre des de: ds. maig 02, 2009 2:00 pm
Ubicació: Alt Empordà

Entrada Autor: Jordi Runer » dv. juny 11, 2010 5:33 pm

Una altra prova que volen posar es aquesta.
Diuen que es per mantenir una correcta postura l'hora de conduir.

Salut i bones rutes

Laiona
Presentats

Entrada Autor: Laiona » dv. juny 11, 2010 5:41 pm

[quote user="Jordi Runer" post="123783"]Una altra prova que volen posar es aquesta.
Diuen que es per mantenir una correcta postura l'hora de conduir.

[/quote]

Si la de'n Randy era fàcil aquesta més! jajajajajajaja

Respon

Torna a “General”