IMPORTANT: BENZINERES FRANCESES DIUMENGE

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Re: IMPORTANT: BENZINERES FRANCESES DIUMENGE

Entrada Autor: JoanF » dj. juny 10, 2010 6:15 pm

Gràcies pels vostres comentaris, aquest matí he anat a la caixa, a cambiar-me la visa, per una de xip
Ja habia sentit que hi habia problemes a les benzineres de França, però no sabia lo del xip.
El mes que be, no m'agradaria trobar-me amb problemes.
;)

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dv. juny 11, 2010 1:26 pm

Holaaaa,

[quote user="JoanF" post="123641"]Gràcies pels vostres comentaris, aquest matí he anat a la caixa, a cambiar-me la visa, per una de xip
Ja habia sentit que hi habia problemes a les benzineres de França, però no sabia lo del xip.
El mes que be, no m'agradaria trobar-me amb problemes.
;)[/quote]

Ben fet Joan, però només entrar a França prova-la en una benzinera d’aquestes automàtiques, no fos cas que siguis “gafe” com sembla que soc jo. :enfadat

;) ;)
Sort,

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dv. juny 11, 2010 5:12 pm

Home, és qué penso repostar a l'ùltima benzinera catalana, i com que la pan aguanta més de 400km, ja seré ben amunt de les galies, :twisted: i llavors si no funciona, ja l'hauré cag**
Ho tindré en compte però.

Atramuntanat
Presentats
Entrades: 734
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254

Entrada Autor: Atramuntanat » ds. juny 12, 2010 1:39 pm

[quote user="Kel" post="123029"]Les targes de crèdit "sense xip" no funcionen a les benzineres franceses els diumenges (o dissabtes) ;)

Si teniu una tarja amb XIP, aquesta, SI que funcionarà correctament; jo no ho he provat, però ho he llegit a varis fòrums i el tema és el maleit "xip".

Personalment, penso trucar a la meva entitat financera i demanar unes targes amb xip, però prèviament he preferit avisar-vos a tots vosaltres. Estic fart de agomboiar-me a França pel tema de la benzina

:jump :jump :jump :jump :jump
[/quote]

be, potser es un fet aillat pero el dilluns passat a port vendres vaig carregar 10 euros de gasolina en una benzinera automatica i vaig pagar amb xip, i la meva sorpresa al comprobar el compte es que els fillde#### m'havien carregat 100 euros

hi vaig sovint a frança per feina i us asseguro que abans portare un diposit suplementari de gasolina que tornar a repostar alla

ara la cosa esta en mans del banc sota la corresponent denuncia, pero per que veieu que ni xip ni polles. si us volen fotre els diners, us els fotaran igual.
Erg Chebbi - Merzouga

Imatge

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia

Jordi Runer
Presentats
Entrades: 153
Membre des de: ds. maig 02, 2009 2:00 pm
Ubicació: Alt Empordà

Entrada Autor: Jordi Runer » ds. juny 12, 2010 2:31 pm

[quote user="Atramuntanat" post="123846"][quote user="Kel" post="123029"]Les targes de crèdit "sense xip" no funcionen a les benzineres franceses els diumenges (o dissabtes) ;)

Si teniu una tarja amb XIP, aquesta, SI que funcionarà correctament; jo no ho he provat, però ho he llegit a varis fòrums i el tema és el maleit "xip".

Personalment, penso trucar a la meva entitat financera i demanar unes targes amb xip, però prèviament he preferit avisar-vos a tots vosaltres. Estic fart de agomboiar-me a França pel tema de la benzina

[/quote]

be, potser es un fet aillat pero el dilluns passat a port vendres vaig carregar 10 euros de gasolina en una benzinera automatica i vaig pagar amb xip, i la meva sorpresa al comprobar el compte es que els fillde#### m'havien carregat 100 euros

hi vaig sovint a frança per feina i us asseguro que abans portare un diposit suplementari de gasolina que tornar a repostar alla

ara la cosa esta en mans del banc sota la corresponent denuncia, pero per que veieu que ni xip ni polles. si us volen fotre els diners, us els fotaran igual.[/quote]

Doncs no queda una altre que continuar pidolant almoïnes
Salut i bones rutes

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » ds. juny 12, 2010 11:11 pm

[quote user="Jordi Runer" post="123849"][quote user="Atramuntanat" post="123846"][quote user="Kel" post="123029"]Les targes de crèdit "sense xip" no funcionen a les benzineres franceses els diumenges (o dissabtes) ;)

[/quote]

ara la cosa esta en mans del banc sota la corresponent denuncia, pero per que veieu que ni xip ni polles. si us volen fotre els diners, us els fotaran igual.[/quote]

Doncs no queda una altre que continuar pidolant almoïnes[/quote] o comprarte uns Adventure, je, je :lol:

Atramuntanat, explicants millor quina gasolinera és per cremarl....??? dic per saber on no hem de parar mai :lol: :lol:

Atramuntanat
Presentats
Entrades: 734
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254

Entrada Autor: Atramuntanat » dj. juny 17, 2010 9:10 pm

[quote user="Pasqual" post="123908"][quote user="Jordi Runer" post="123849"][quote user="Atramuntanat" post="123846"][quote user="Kel" post="123029"]Les targes de crèdit "sense xip" no funcionen a les benzineres franceses els diumenges (o dissabtes) ;)

[/quote]

Doncs no queda una altre que continuar pidolant almoïnes[/quote] o comprarte uns Adventure, je, je :lol:

Atramuntanat, explicants millor quina gasolinera és per cremarl....??? dic per saber on no hem de parar mai :lol: :lol:[/quote]

es una que estar a tocar a les oficines dels Affaires Maritimes de Port Vendres

http://maps.google.es/maps?q=port+vendr ... 4&t=h&z=19

avinguda de Marius demonte, quins collons, el banc em va trucar ahir demanant disculpes, ja m'han tornat els 90 euros, el cas es que jo penso, si vaig picar be l'import ( tinc ticket) i es un ordinador que ho fa tot... en quin moment apareix la mà humana per "arreglar" l'import? despres diuen dels espagnols...
Erg Chebbi - Merzouga

Imatge

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » dv. juny 18, 2010 12:03 am

[quote user="Atramuntanat" post="124661"]
es una que estar a tocar a les oficines dels Affaires Maritimes de Port Vendres

http://maps.google.es/maps?q=port+vendr ... 4&t=h&z=19

avinguda de Marius demonte, quins collons, el banc em va trucar ahir demanant disculpes, ja m'han tornat els 90 euros, el cas es que jo penso, si vaig picar be l'import ( tinc ticket) i es un ordinador que ho fa tot... en quin moment apareix la mà humana per "arreglar" l'import? despres diuen dels espagnols...[/quote]

Gràcies. Ho possarem a la llista negre del GPS

Respon

Torna a “General”