Pirineu Frances, fem-hi una volteta? 13 de juny
Moderador: Airald
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Pirineu Frances, Fem-hi Una Volteta? 13 De Juny
[quote user="Steelman" post="124217"][quote user="James Bond" post="124196"][quote user="Steelman" post="124034"]El tram de carretera entre aquestes gorgues i Axat,vaig disfrutar molt, una carretera en bastant mal estat, revirada (sense pujades ni baixades), una passada!!![/quote]
Doncs aquest tros el vaig fer fa quinze dies i em vaig caga en tot del mal estat en que està, fa poc temps no estava tant fotut :evil: :evil:
Vssssssss
007[/quote]
Jo totes les vegades que hi he passat la carretera estava igual de malament.Crec que le canvi tu el vas notar per el canvi de suspensio que ara tens.
Mira el que em va passar a mi.
La carratera entre Mirambel i Cantavieja esta en molt mal estat (ara ja l´han arreglat pero abans estava fatal)
AMb la Deauville i varem passar algun cop, i quant varem comprar la Varadero la natalia em va dir..
"ja era hora que arreglessin la carretera!!!!"
La carretera continuava igual, pero les suspensions de la meva moto absorvien molt mes que les anteriors. Crec que a tu t´ha passat el mateix la PAN absorvia millor que la VFR pq la carretera sempre l´he trobat igual de malament[/quote]
Coincideixo amb en Jordi, jo també he passat varies vegades per la zona i la carretera sempre ha estat igual de malament, però en James abans anava amb un"transatlantic" de turisme i ara amb el "molinet volador" de la VFR, amb taratge de suspensions, segurament més esport, hi nota més el canvi.
Una ruta preciosa, de les que a mi m'agrada, però jo procuro fer-la repartida en un parell de dies... :oops:
Doncs aquest tros el vaig fer fa quinze dies i em vaig caga en tot del mal estat en que està, fa poc temps no estava tant fotut :evil: :evil:
Vssssssss
007[/quote]
Jo totes les vegades que hi he passat la carretera estava igual de malament.Crec que le canvi tu el vas notar per el canvi de suspensio que ara tens.
Mira el que em va passar a mi.
La carratera entre Mirambel i Cantavieja esta en molt mal estat (ara ja l´han arreglat pero abans estava fatal)
AMb la Deauville i varem passar algun cop, i quant varem comprar la Varadero la natalia em va dir..
"ja era hora que arreglessin la carretera!!!!"
La carretera continuava igual, pero les suspensions de la meva moto absorvien molt mes que les anteriors. Crec que a tu t´ha passat el mateix la PAN absorvia millor que la VFR pq la carretera sempre l´he trobat igual de malament[/quote]
Coincideixo amb en Jordi, jo també he passat varies vegades per la zona i la carretera sempre ha estat igual de malament, però en James abans anava amb un"transatlantic" de turisme i ara amb el "molinet volador" de la VFR, amb taratge de suspensions, segurament més esport, hi nota més el canvi.
Una ruta preciosa, de les que a mi m'agrada, però jo procuro fer-la repartida en un parell de dies... :oops:
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
- Guixmo
- Presentats
- Entrades: 398
- Membre des de: dl. feb. 22, 2010 7:41 pm
- Ubicació: Osona
si no hagues etat per la petita excució del cap de setmana de ven segur que us hagues acompanyat, :form
per quan la pròxima?????
per quan la pròxima?????
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="Guixmo" post="124256"]si no hagues etat per la petita excució del cap de setmana de ven segur que us hagues acompanyat, :form
per quan la pròxima?????[/quote]
+1
per quan la pròxima?????[/quote]
+1
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Moltes gràcies per la crònica i les fotos.
Pensava que a les sortides de MT no es perdia mai ningú :mrgreen: :mrgreen:
El que sembla clar és que hi ha un gran afany d'imitació. Quan el primer rellisca en un revol, tots ho fan! Això s'en diu solidaritat motera :razz: :razz:
Quin greu no haver pogut venir! :crys
La TRiUMPH és una Boneville?

El que sembla clar és que hi ha un gran afany d'imitació. Quan el primer rellisca en un revol, tots ho fan! Això s'en diu solidaritat motera :razz: :razz:

- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Pasqual" post="124304"]Moltes gràcies per la crònica i les fotos.
[/quote]
SI ,SENYOR,una Bonneville,espectacular ,i la duia un britanic...................amb cara de britanic

SI ,SENYOR,una Bonneville,espectacular ,i la duia un britanic...................amb cara de britanic
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Ep, nois és veu que ho vàreu passar be!
Gracies per compartir crònica i fotos. a veure si a la propera hi puc anar.
Salut! ;)
Salut! ;)
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Ah, la Bonnie, un dels meus somnis :oops: :oops: :oops:
Una T-100 i si pot ser preparada per Mecatwin, encara millor :eyes :eyes
En fi, a seguir somiant... :roll:
Una T-100 i si pot ser preparada per Mecatwin, encara millor :eyes :eyes
En fi, a seguir somiant... :roll:
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Panotxa" post="124310"]Ep, nois és veu que ho vàreu passar be!
Salut! ;)[/quote]
A veure si es veritat,perque des de que t`has comprat "LA MOTO" ,no et veiem el pel..................... ;) ;) ;)
Salut! ;)[/quote]
A veure si es veritat,perque des de que t`has comprat "LA MOTO" ,no et veiem el pel..................... ;) ;) ;)
- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
Quina ruta més xula i quins paisatges de "postal", llàstima de la pluja :???:
Per aquesta zona i alguna carretera tan atrotinada que per anar amb moto de carretera amb suspensions "dures"
és de molt mal circular.
Merci per la crònica i fotos. :cerv
Per aquesta zona i alguna carretera tan atrotinada que per anar amb moto de carretera amb suspensions "dures"
és de molt mal circular.
Merci per la crònica i fotos. :cerv
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="STELVIO 00" post="124307"][quote user="Pasqual" post="124304"]Moltes gràcies per la crònica i les fotos.
La TRiUMPH és una Boneville?[/quote]
SI ,SENYOR,una Bonneville,espectacular ,i la duia un britanic...................amb cara de britanic[/quote]
... i un casc de conjunt, estil palangana :D
La TRiUMPH és una Boneville?[/quote]
SI ,SENYOR,una Bonneville,espectacular ,i la duia un britanic...................amb cara de britanic[/quote]
... i un casc de conjunt, estil palangana :D
Ra-mon l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 15, 2010 9:20 pm, en total s’ha editat 1 vegada.