Això Ho Caça Tot...
Moderador: Airald
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Això Ho Caça Tot...
Mireu AQUÍ
Que deu ens agafi confessats, no se pas on arribarem :evil: :evil: :evil:
Vssssssssss
007
Que deu ens agafi confessats, no se pas on arribarem :evil: :evil: :evil:
Vssssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Re: Això Ho Caça Tot...
Poc a poc van tancant el cercle :evil: :evil: :evil: :evil:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Jomila
- Presentats
- Entrades: 355
- Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:44 am
- Ubicació: Rubi
Bones,
Ramón tal i com he jo he entès la noticia crec q es prou interessant per la gent q circulem amb els papers en regla. Potser una bona manera d'acabar amb els incívics q circulen sense assegurança i papers al dia.
Salut
Ramón tal i com he jo he entès la noticia crec q es prou interessant per la gent q circulem amb els papers en regla. Potser una bona manera d'acabar amb els incívics q circulen sense assegurança i papers al dia.
Salut
- Ramon_vfr
- Presentats
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Ens estem costant a marxes forçades al que diu el llibre 1.984 de George Orwell
http://ca.wikipedia.org/wiki/1984_%28llibre%29
Es pot dir que ja tenim aquí al Gran Germà.
Vssssss
007
Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Ramon_vfr
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Jomila" post="124181"]Ramon tal i com he jo he entès la noticia crec q es prou interessant per la gent q circulem amb els papers en regla. Potser una bona manera d'acabar amb els incívics q circulen sense assegurança i papers al dia.[/quote]
Doncs que vinguin a Vic a fer un voltet i quedaran eixordats dels xiulets que els hi farà l'aparell dels que van sense assegurança.
Aquests divendres vaig sopar amb un grup de corredors d'assegurances i estan acollonits amb els sinistres dels que van sense assegurança o amb el carnet no homologat dels seus països d'origen.
Ara be, no diguem res que això es políticament incorrecte, si algú hi té un sinistre ja pagarà al Consorci de Compensació, això si al cap d'un any i mig.
Ara, si amb aquest aparell n'enganxen un autòcton que pot pagar.........
Vsssssss
007
Doncs que vinguin a Vic a fer un voltet i quedaran eixordats dels xiulets que els hi farà l'aparell dels que van sense assegurança.
Aquests divendres vaig sopar amb un grup de corredors d'assegurances i estan acollonits amb els sinistres dels que van sense assegurança o amb el carnet no homologat dels seus països d'origen.
Ara be, no diguem res que això es políticament incorrecte, si algú hi té un sinistre ja pagarà al Consorci de Compensació, això si al cap d'un any i mig.
Ara, si amb aquest aparell n'enganxen un autòcton que pot pagar.........
Vsssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 14, 2010 10:38 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="James Bond" post="124182"]Ens estem costant a marxes forçades al que diu el llibre 1.984 de George Orwell
Vssssss
007[/quote]
Tens tota la raó, jo no trobo bé tant control, ens espien constantment fent veure que és per la nostra seguretat :eyes
Seguretat contra què ? Contra qui ?
Vssssss
007[/quote]
Tens tota la raó, jo no trobo bé tant control, ens espien constantment fent veure que és per la nostra seguretat :eyes
Seguretat contra què ? Contra qui ?
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
[quote user="James Bond" post="124182"]Ens estem costant a marxes forçades al que diu el llibre 1.984 de George Orwell
Vssssss
007[/quote]
A mi que treguin de la circul.lació els que van sense assegurança ja m'esta bé, però sobre el tema de 1.984 ja fa temps que penso que Orwell la va endevinar de ple i cada any que passa li dóna més la raó. No fa tant temps aquesta novel.la era de ciència ficció. Amb el rottllo que ens deixen votar estem més controlats que fa 40 anys, i cada dia més, i compte a sortir del ramat, tant col.lectivament com individual
Vssssss
007[/quote]
A mi que treguin de la circul.lació els que van sense assegurança ja m'esta bé, però sobre el tema de 1.984 ja fa temps que penso que Orwell la va endevinar de ple i cada any que passa li dóna més la raó. No fa tant temps aquesta novel.la era de ciència ficció. Amb el rottllo que ens deixen votar estem més controlats que fa 40 anys, i cada dia més, i compte a sortir del ramat, tant col.lectivament com individual
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
En teoria és correcte. Però clar, això és com els radars, al final en faràn avùs, tinguent les eines.. reduiran el temps per passar les itvs, hi apujaran els preus, o altres normatives.
Inclùs ells mateixos es creuran que ho fan pel bè nostre.
Inclùs ells mateixos es creuran que ho fan pel bè nostre.
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
[quote user="Storm" post="124202"]
A mi que treguin de la circul.lació els que van sense assegurança ja m’està bé, però sobre el tema de 1.984 ja fa temps que penso que Orwell la va endevinar de ple i cada any que passa li dóna més la raó. No fa tant temps aquesta novel.la era de ciència ficció. Amb el rotllo que ens deixen votar estem més controlats que fa 40 anys, i cada dia més, i compte a sortir del ramat, tant col.lectivament com individual
[/quote]
Jo estic amb tu, hi ha massa gent que no compleix les normes bàsiques i convindria treure’ls de la circulació (esl vehicles vull dir), no sancionar-los i esperar que passa.
El problema del control excessiu penso que, en la carretera, es el de menys, ja ens tenen massa controlats per altres bandes i encara hi podem fer menys.
:( :(
[quote user="Storm" post="124202"]
A mi que treguin de la circul.lació els que van sense assegurança ja m’està bé, però sobre el tema de 1.984 ja fa temps que penso que Orwell la va endevinar de ple i cada any que passa li dóna més la raó. No fa tant temps aquesta novel.la era de ciència ficció. Amb el rotllo que ens deixen votar estem més controlats que fa 40 anys, i cada dia més, i compte a sortir del ramat, tant col.lectivament com individual
Jo estic amb tu, hi ha massa gent que no compleix les normes bàsiques i convindria treure’ls de la circulació (esl vehicles vull dir), no sancionar-los i esperar que passa.
El problema del control excessiu penso que, en la carretera, es el de menys, ja ens tenen massa controlats per altres bandes i encara hi podem fer menys.
:( :(
Sort,
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Home, la veritat es que l'aparell en si no està malament, jo sempre he dit que l'assegurança hauria d'anar enganxada al vidre amb gomets com la ITV, així seria molt més fàcil saber qui no a porta i la veritat es que seria bastant més barat que no pas tanta camareta.
A part d'això suposo que pot anar bé per si et roben el cotxe, però també us dic que com els SCT, i la DGT no es posin les piles amb les companyies d'assegurançes, serà més una tocada de collons al personal que no pas una altre cosa!!!
A part d'això suposo que pot anar bé per si et roben el cotxe, però també us dic que com els SCT, i la DGT no es posin les piles amb les companyies d'assegurançes, serà més una tocada de collons al personal que no pas una altre cosa!!!
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
un vehicle sense asegurança el tindrien que desballestar sense dret a replica i el que el porta a la preso,tens un accident contra una mala bestia d'aquestes i els problemes que tens per cobrar son increibles,a mi em fan gracia,fan servir l'excusa que el seguro es car pero tenen per benzina,co...ns que vagin en transport public :enfadat :enfadat be millor caminant que si no es colen i tambe paguem.
lo del control ja fa anys que ens tenen mes que controladets,aquets aparells no els i calen,el que pasa es que els deu vendre el cosi d'algun politic , nomes amb els pagaments de la targeta de credit i altres coses que fem saben si em estat de copas a Pernambuco.
lo del control ja fa anys que ens tenen mes que controladets,aquets aparells no els i calen,el que pasa es que els deu vendre el cosi d'algun politic , nomes amb els pagaments de la targeta de credit i altres coses que fem saben si em estat de copas a Pernambuco.
- Willy
- Presentats
- Entrades: 95
- Membre des de: dc. gen. 06, 2010 6:25 pm
- Ubicació: Alt Penedès
Que vols que et digui controlats ja fa moooolt tems que ho estem, només fa falta posar un DNI en l'ordinador adient i pots saber fins le vegades que vas a cagar (bueno tan potser no però quasi). Si aquest d'en George Orwell era tot un visionar!!!
El de la camareta jo no ho trobo malament ja que com diu en Kpeps com tinguis un accident amb un desaprensiu sense assegurança comencet a prepara, per que maldecaps no t'en faltaran
V'ssss
El de la camareta jo no ho trobo malament ja que com diu en Kpeps com tinguis un accident amb un desaprensiu sense assegurança comencet a prepara, per que maldecaps no t'en faltaran
V'ssss
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Respecte a la qüestió de portar una enganxina al parabrises per indicar que l'assegurança està actualitzada, tal com fan altres països, no entenc com es que l'Administració no es capaç d'implantar una mesura tan pràctica. Segurament els borinots que ho han de decidir encara no han assolit prou nivell de qualificació per fer-ho.
L'altre dia, alhora de renovar l'assegurança del meu cotxe, el corredor em va dir, "Jordi, pels anys del cotxe no es necessari que ho segueixis fent a tot risc però t'ho recomano perquè hi ha milers de conductors (normalment immigrants) que no disposen d'assegurança ni tan sols carnet de conduir i si t'embesteixen tindries molt maldecaps".
Es una autèntica merda que sempre haguem de pagar els plats trencats els que som legals i, apart de ser cívics, complim les Normes.
Tan costa una p*ta enganxina??? A qui beneficia que no s'implanti la mesura??? Perquè les asseguradores no pressionen???
Ara ja m'he posat de mala llet :enfadat :enfadat !!!
Jordi "Prony"
L'altre dia, alhora de renovar l'assegurança del meu cotxe, el corredor em va dir, "Jordi, pels anys del cotxe no es necessari que ho segueixis fent a tot risc però t'ho recomano perquè hi ha milers de conductors (normalment immigrants) que no disposen d'assegurança ni tan sols carnet de conduir i si t'embesteixen tindries molt maldecaps".
Es una autèntica merda que sempre haguem de pagar els plats trencats els que som legals i, apart de ser cívics, complim les Normes.
Tan costa una p*ta enganxina??? A qui beneficia que no s'implanti la mesura??? Perquè les asseguradores no pressionen???
Ara ja m'he posat de mala llet :enfadat :enfadat !!!
Jordi "Prony"
- joanp55
- Presentats
- Entrades: 498
- Membre des de: dt. oct. 28, 2008 8:52 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Això es pura i desorbitada dictadura capitalista. El fi no justifica els mitjans, o era al reves :shock:
S'ha d'anar a la revolució social. Tots contra el sistema :enfaduu
S'ha d'anar a la revolució social. Tots contra el sistema :enfaduu
Cota 74 (passada a 123 cc.) ; Ducati 500 twin
Honda Transalp 650 ; Honda Pan-European 1100
Ducati ST3 ; BMW R 1200 GS
Honda Transalp 650 ; Honda Pan-European 1100
Ducati ST3 ; BMW R 1200 GS