Com pujar la moto al cavallet i no morir en l'intent
Moderador: Airald
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Com pujar la moto al cavallet i no morir en l'intent
[youtube]L6CTs-6wnew[/youtube]

- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Re: Com Pujar La Moto Al Cavallet I No Morir En L'intent
Osti aquests invent m'ho apunto, perquè per posar el cavallet a sobre de la plataforma sempre m'ha d'ajudar la Dolors, així potser podré fer-ho sol.
Gràcies.
Gràcies.

- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Recordeu la K1200LT? el caballet central era automètic. Funcionava amb un botó que feia funciona un motoret elèctric (crec que el mateix de la marxa enrera) i tota sola pujava el caballet amb tu al cim (!). No se si n'hi han més motos amb un sistema similar.
[youtube]h2xCPZB9tuY&NR=1[/youtube]
Steelman ( i cia) estic d'acord que això és un "gadget" electrònic totalment prescindible...l'ABS....NO!!!!!
Steelman ( i cia) estic d'acord que això és un "gadget" electrònic totalment prescindible...l'ABS....NO!!!!!
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Com pujar la moto al cavallet i no morir en l'intent

- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
No tinc cavallet central :crys :mrgreen: .
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
[quote user="Pasqual" post="124362"]Recordeu la K1200LT? el caballet central era automètic. Funcionava amb un botó que feia funciona un motoret elèctric (crec que el mateix de la marxa enrera) i tota sola pujava el caballet amb tu al cim (!). No se si n'hi han més motos amb un sistema similar.
Steelman ( i cia) estic d'acord que això és un "gadget" electrònic totalment prescindible...l'ABS....NO!!!!![/quote]
El modest Piaggio X9 500 també té el caballet automàtic
[youtube]xrWXTcMvg48&feature=player_embedded[/youtube]
Steelman ( i cia) estic d'acord que això és un "gadget" electrònic totalment prescindible...l'ABS....NO!!!!![/quote]
[youtube]xrWXTcMvg48&feature=player_embedded[/youtube]
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 15, 2010 11:13 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Vingo home, no foteu que per possar el cavallet central, fa falta una fusteta. :crys
Santi, jo la plataformal, ja fa gairebé un any que me la vaig vendre. Per plantar la moto, ere tot un ceremonial. Tenia que vindre tota la familia a enpenyer. (Quina mer**).
Santi, jo la plataformal, ja fa gairebé un any que me la vaig vendre. Per plantar la moto, ere tot un ceremonial. Tenia que vindre tota la familia a enpenyer. (Quina mer**).
- JoanF
- Presentats
[quote user="Jesus GS" post="124404"][quote user="Pasqual" post="124362"]Recordeu la K1200LT? el caballet central era automètic. Funcionava amb un botó que feia funciona un motoret elèctric (crec que el mateix de la marxa enrera) i tota sola pujava el caballet amb tu al cim (!). No se si n'hi han més motos amb un sistema similar.
[youtube]xrWXTcMvg48&feature=player_embedded[/youtube][/quote]
Això si que és un bon invent. A la Pan li aniria de conya.
[youtube]xrWXTcMvg48&feature=player_embedded[/youtube][/quote]
Això si que és un bon invent. A la Pan li aniria de conya.
- Sagal
- Presentats
[quote user="JoanF" post="124406"]Vingo home, no foteu que per possar el cavallet central, fa falta una fusteta. :crys
Santi, jo la plataformal, ja fa gairebé un any que me la vaig vendre. Per plantar la moto, ere tot un ceremonial. Tenia que vindre tota la familia a enpenyer. (Quina mer**).[/quote]
Doncs Joan la plataforma va de collons eh
Santi, jo la plataformal, ja fa gairebé un any que me la vaig vendre. Per plantar la moto, ere tot un ceremonial. Tenia que vindre tota la familia a enpenyer. (Quina mer**).[/quote]
Doncs Joan la plataforma va de collons eh

- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Merci Randy ;)
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- JoanF
- Presentats
[quote user="Sagal" post="124423"][quote user="JoanF" post="124406"]Vingo home, no foteu que per possar el cavallet central, fa falta una fusteta. :crys
Doncs Joan la plataforma va de collons eh[/quote]
Si clar, quant ja la tens plantada damunt de la plataforma :enfaduu llavors si que va de conya, però fins arrivar aquí... :enfadat
Doncs Joan la plataforma va de collons eh[/quote]
Si clar, quant ja la tens plantada damunt de la plataforma :enfaduu llavors si que va de conya, però fins arrivar aquí... :enfadat
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
No se però no em convenç el tema de la fusteta,sempre dic que
val mes manya que força,és agafarli el tranquillo,com tot :twisted:
val mes manya que força,és agafarli el tranquillo,com tot :twisted:
Que gran aquest de Bilbao

- Sagal
- Presentats
Osti Randy, aquesta tonteria de fusta no saps pas lo bé que va, avui he posat la fusta a terra un tros de fusta de res poso la plataforma i amb una ma, cosa que abans tenia que ajudar-me algú, ha pujat com res, més facilment que a terra.
JoanF et vas vendre la plataforma massa dora, va de conya l'invent de la fusta
Gràcies Randy
Gràcies Randy

- Randy-650
- Presentats
[quote user="Sagal" post="124581"]
Gràcies Randy[/quote]
De res. ;)
Me n'alegro que aquesta "parideta" serveixi per algú. :D
Gràcies Randy[/quote]
De res. ;)
Me n'alegro que aquesta "parideta" serveixi per algú. :D

- JoanF
- Presentats
[quote user="Sagal" post="124581"]Osti Randy, aquesta tonteria de fusta no saps pas lo bé que va, avui he posat la fusta a terra un tros de fusta de res poso la plataforma i amb una ma, cosa que abans tenia que ajudar-me algú, ha pujat com res, més facilment que a terra.
Gràcies Randy[/quote]
La veritat, és que la plataforma me la vaig comprar, perqué estaba gelós de tu (que en tenies una) :enfaduu però si que és ben cert, que no la trobo a faltar gens, doncs no em feia gaire falta, la veritat.
Gràcies Randy[/quote]
La veritat, és que la plataforma me la vaig comprar, perqué estaba gelós de tu (que en tenies una) :enfaduu però si que és ben cert, que no la trobo a faltar gens, doncs no em feia gaire falta, la veritat.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
aixo de pujarles al caballet central ni han algunes que ti deixes l'esquena,jo els dic les malparidas,perque generalment tampoc son motos gaire pesades al posar la fusta l'aixeques de radere i fas millor la palanca,es una ideia molt bona i barata i per cert que es la plataforma ???
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 17, 2010 10:08 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Sagal
- Presentats
[quote user="JoanF" post="124631"][quote user="Sagal" post="124581"]Osti Randy, aquesta tonteria de fusta no saps pas lo bé que va, avui he posat la fusta a terra un tros de fusta de res poso la plataforma i amb una ma, cosa que abans tenia que ajudar-me algú, ha pujat com res, més facilment que a terra.
Gràcies Randy[/quote]
La veritat, és que la plataforma me la vaig comprar, perqué estaba gelós de tu (que en tenies una) :enfaduu però si que és ben cert, que no la trobo a faltar gens, doncs no em feia gaire falta, la veritat.[/quote]
Tu el que vols és gastar diners, en tens molts. jajajajajaja
Gràcies Randy[/quote]
La veritat, és que la plataforma me la vaig comprar, perqué estaba gelós de tu (que en tenies una) :enfaduu però si que és ben cert, que no la trobo a faltar gens, doncs no em feia gaire falta, la veritat.[/quote]
Tu el que vols és gastar diners, en tens molts. jajajajajaja

- Sagal
- Presentats
[quote user="Kpeps" post="124674"]aixo de pujarles al caballet central ni han algunes que ti deixes l'esquena,jo els dic les malparidas,perque generalment tampoc son motos gaire pesades al posar la fusta l'aixeques de radere i fas millor la palanca,es una ideia molt bona i barata i per cert que es la plataforma ???[/quote]
és una plataforma petita de 4 rodes que jus poses al caballet central a sobre i aixi t'emportes la moto per el garatge amb una ma, fas el que vols de la moto, queda sense tocar a terra. Si trobo el link tu poso
mira són les dues últimes
http://www.google.es/imgres?imgurl=http ... 4ga5vrSQCg
és una plataforma petita de 4 rodes que jus poses al caballet central a sobre i aixi t'emportes la moto per el garatge amb una ma, fas el que vols de la moto, queda sense tocar a terra. Si trobo el link tu poso
mira són les dues últimes
http://www.google.es/imgres?imgurl=http ... 4ga5vrSQCg
Sagal l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 17, 2010 10:21 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
es practica quan la tens a sobre es clar,pero no li veig fre a la plataforma i deu anar enrera,oi?
- Sagal
- Presentats
[quote user="Kpeps" post="124686"]es practica quan la tens a sobre es clar,pero no li veig fre a la plataforma i deu anar enrera,oi?[/quote]
Si, cada roda te fre, un cop posat el caballet desfrenes i va sola
Si, cada roda te fre, un cop posat el caballet desfrenes i va sola