Ji ji ji, a mi també m'agradaria venir!!
tot i que es a un any vista!! però si les dates em van bé i la butxaca jo m'apunto!!
TT Illa De Man 2010
Moderador: Airald
- Guixmo
- Presentats
- Entrades: 398
- Membre des de: dl. feb. 22, 2010 7:41 pm
- Ubicació: Osona
- Guixmo
- Presentats
Re: TT Illa De Man 2010
mapa ruta?
Estava remirant el maps de google, hi he fet una temptativa, ji ji ji
llevors he mirat els ferrys(no el de motorurisme :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 )xist!!!!!!
el preu em surt mes o menys!!per la friolera de 686 euros!!!!
i entre anar i tornar son uns 2400km, mes els dies que hi volguem estar!!!ja podem anar fent guardiola!!! :crys :crys :crys , sera un bon pressupost!
Estava remirant el maps de google, hi he fet una temptativa, ji ji ji
llevors he mirat els ferrys(no el de motorurisme :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 )xist!!!!!!
el preu em surt mes o menys!!per la friolera de 686 euros!!!!
i entre anar i tornar son uns 2400km, mes els dies que hi volguem estar!!!ja podem anar fent guardiola!!! :crys :crys :crys , sera un bon pressupost!
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Que tal aquesta ??
http://maps.google.es/maps?f=d&source=s ... 755859&z=4
Es que a mi, tant barco, em mareja... i de passada podríem visitar la costa atlàntica francesa.
http://maps.google.es/maps?f=d&source=s ... 755859&z=4
Es que a mi, tant barco, em mareja... i de passada podríem visitar la costa atlàntica francesa.
- Guixmo
- Presentats
també Gearbox!
i el ferrys ens surten per 230 un i 230 l'altre, sempre anar i tornar!!
home no esta mal, orgaitzar la ruta com em vas explicar que vas fer al cap nord, 500 mati, 500 tarda, et dona per fer el turista, sempre per això amn l'horari dels ferrys!
pero podriem pasar mes aprop del mar no!!, ja he fet una miradaeta al mapa i es possible!! :lol: :lol: :lol:
home no esta mal, orgaitzar la ruta com em vas explicar que vas fer al cap nord, 500 mati, 500 tarda, et dona per fer el turista, sempre per això amn l'horari dels ferrys!
pero podriem pasar mes aprop del mar no!!, ja he fet una miradaeta al mapa i es possible!! :lol: :lol: :lol:
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
[quote user="Guixmo" post="124628"]també Gearbox!
pero podriem pasar mes aprop del mar no!!, ja he fet una miradaeta al mapa i es possible!! :lol: :lol: :lol:[/quote]
I tant... es pot anar vorejant la costa, ara que com més a prop del mar, mes lents, ja que les carreteres son més petites, amb més poblets.
pero podriem pasar mes aprop del mar no!!, ja he fet una miradaeta al mapa i es possible!! :lol: :lol: :lol:[/quote]
I tant... es pot anar vorejant la costa, ara que com més a prop del mar, mes lents, ja que les carreteres son més petites, amb més poblets.