La Moto - Mensual - Comparativa Trail
Moderador: Airald
- XaviTwin
- Presentats
- Entrades: 355
- Membre des de: dc. abr. 23, 2008 10:27 pm
La Moto - Mensual - Comparativa Trail
I surten totes, en un viatge a " Cabo Norte ", encara no le llegit, però si algú l'interesa, aquí queda
...V...
...V...
cor V-Twin
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Re: La Moto - Mensual - Comparativa Trail
[quote user="XaviTwin" post="124378"]I surten totes, en un viatge a " Cabo Norte ", encara no le llegit, però si algú l'interesa, aquí queda
...V...[/quote]
Estic llegint-la ... de moment a la GS continua tallant el bacallà :mrgreen:

...V...[/quote]
Estic llegint-la ... de moment a la GS continua tallant el bacallà :mrgreen:

Gas a la burra!!!
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
mira que la moto Guzzi te una forma dels faros ben extranya,sembla mentida que sent Italiana aixin tingut tan poc gust,coi aquets probadors i periodistes quina sort tenen,vaja viatget.
- Albert_KTM
- Presentats
- Entrades: 646
- Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
- Ubicació: Torelló City (Osona)
Me'n vaig corrents a comprar-la
Merci
Merci
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Mmmmmmmm.....
Guanya la GS o la XT? :roll:
Aviam si aquesta tarda la compro.......
Aviam si aquesta tarda la compro.......

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Ja la tinc...les fotos molt bones
Despres ja la llegire i com sempre..no li fare gaire cas.
Despres ja la llegire i com sempre..no li fare gaire cas.
Ex ...moltes coses
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Randy-650" post="124453"]
[/quote]
Ara la llegia i reia. No sé si reia per la revista o pel O-1. :mrgreen:
No puntuen res.
Però per mi la millor és la XT.
[/quote]
Ara la llegia i reia. No sé si reia per la revista o pel O-1. :mrgreen:
No puntuen res.

- Leclerk
- Presentats
- Entrades: 631
- Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
- Ubicació: Granollers
[quote user="Steelman" post="124460"](...)
Despres ja la llegire i com sempre..no li fare gaire cas.[/quote]
jejeje, tenen més perill aquestes revistes...
Ahir també vaig anar a comprar-la arrel d'aquest post i em va semblar que feien una mica de trampa no?? Vul dir, que començáven a Estocolm i no pas desde Espanya, oi?
Despres ja la llegire i com sempre..no li fare gaire cas.[/quote]
jejeje, tenen més perill aquestes revistes...
Ahir també vaig anar a comprar-la arrel d'aquest post i em va semblar que feien una mica de trampa no?? Vul dir, que començáven a Estocolm i no pas desde Espanya, oi?
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
SI jo tambe em vaig quedar a mitja lectura....
SI comencen des de Estocolm i fan 5000 km entre pujar i baixar... amb cinc dies.
Per el que he llegit posa que la GS esta en el PUNT MITG EXACTE del concepte actual de Maxitrail.
A partir d´aqui tenim opcions mes camperes com la KTM, opciones mes asfaltiques/esportives com la Tiger i Multistrada, i opcions mes ruteres/viatgeres com la Stelvio i la Varadero
I que la GS esta en el punt intermitg que ho permet fer tot be, pero sense especialitzar-se en alguna d´aquestes vertents..
COm he dit no he llegit encara tot el reportatge i encara no se que opinien de la Tenere ni el seu resultat final...
A veure si avui tinc temps d'acabar
SI comencen des de Estocolm i fan 5000 km entre pujar i baixar... amb cinc dies.
Per el que he llegit posa que la GS esta en el PUNT MITG EXACTE del concepte actual de Maxitrail.
A partir d´aqui tenim opcions mes camperes com la KTM, opciones mes asfaltiques/esportives com la Tiger i Multistrada, i opcions mes ruteres/viatgeres com la Stelvio i la Varadero
I que la GS esta en el punt intermitg que ho permet fer tot be, pero sense especialitzar-se en alguna d´aquestes vertents..
COm he dit no he llegit encara tot el reportatge i encara no se que opinien de la Tenere ni el seu resultat final...
A veure si avui tinc temps d'acabar
Ex ...moltes coses
- Albert_KTM
- Presentats
- Entrades: 646
- Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
- Ubicació: Torelló City (Osona)
No t'esforcis .... De la ST quasi no en parlen :(
Jo diria que era l'excusa per fer la comparativa o només diuen que és una rival molt directa de la GS, que está molt bé .... però res de concluent. :crys
Jo estic content perquè la meva continua sent la moto més lleugera del comparatiu ;)
Jo diria que era l'excusa per fer la comparativa o només diuen que és una rival molt directa de la GS, que está molt bé .... però res de concluent. :crys
Jo estic content perquè la meva continua sent la moto més lleugera del comparatiu ;)
- Molinenc
- Presentats
- Entrades: 921
- Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
- Ubicació: Molins de rei
I en aquesta comparativa no hauria d'estar tambe la V Strom 1000cc?
O ja no la fan?
O ja no la fan?
- Randy-650
- Presentats
[quote user="AT" post="124613"]I en aquesta comparativa no hauria d'estar tambe la V Strom 1000cc?
O ja no la fan?[/quote]
Ara que ho dius resulta que quan van arribar a NK hi havien sols tres motos, i els tres eren....espanyols!!!! El primer que vaig pensar era amb en Siono i la Irene, però no, eren dos gallecs i un brasiler-barceloní.
La V-Strom 1000 (un dels millors motors que ha fet mai Suzuki) ja fa un parell o tres d'anys que no la importen, doncs no passava la normativa Euro4. Als EEUU encara s'en venen moltes, pots mirar-ho en el fòrum Stromtrooper.
O ja no la fan?[/quote]
Ara que ho dius resulta que quan van arribar a NK hi havien sols tres motos, i els tres eren....espanyols!!!! El primer que vaig pensar era amb en Siono i la Irene, però no, eren dos gallecs i un brasiler-barceloní.
La V-Strom 1000 (un dels millors motors que ha fet mai Suzuki) ja fa un parell o tres d'anys que no la importen, doncs no passava la normativa Euro4. Als EEUU encara s'en venen moltes, pots mirar-ho en el fòrum Stromtrooper.

- Steelman
- Presentats
- Contacta:
La Vstrom com diu en Randy no la porten..
Pero hi ha altres Maxitrails que no han provat, suposo que nomes han fet les mes venudes o les mes populars
falten la
Benelli Tre-K 1130 Amazonas
Morini granpaso
...
Pero hi ha altres Maxitrails que no han provat, suposo que nomes han fet les mes venudes o les mes populars
falten la
Morini granpaso
...
Ex ...moltes coses
- Randy-650
- Presentats
Això si, la perdedora absoluta és la Guzzi Stelvio, doncs cada 200 km tenia que parar a ficar benzina. gasta mooolt -inclós més que la Tiger 1050!- i poca capacitat al dipòsit.
Al final diu que van comprar una garrafa de 5 litres i la portaven a la maleta lateral per si les mosques. :shock:
Al final diu que van comprar una garrafa de 5 litres i la portaven a la maleta lateral per si les mosques. :shock:

- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
[quote user="Steelman" post="124621"]La Vstrom com diu en Randy no la porten..
falten la
Morini granpaso
...[/quote]
Benelli: En liquidació d´acreidors
Morini: Empresa quebrada

falten la
Morini granpaso
...[/quote]
Benelli: En liquidació d´acreidors
Morini: Empresa quebrada

- Steelman
- Presentats
- Contacta:
Benelli esta en liquidacio??
Ara entenc pq vaig veure la Amazones per 9.500€ a tots els concessionaris!!
Ara entenc pq vaig veure la Amazones per 9.500€ a tots els concessionaris!!
Ex ...moltes coses
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Randy-650" post="124624"]Això si, la perdedora absoluta és la Guzzi Stelvio, doncs cada 200 km tenia que parar a ficar benzina. gasta mooolt -inclós més que la Tiger 1050!- i poca capacitat al dipòsit.
Al final diu que van comprar una garrafa de 5 litres i la portaven a la maleta lateral per si les mosques. :shock:[/quote]
Randy t'has llegit bé la revista?
La Stelvio no ha estat la perdedora absoluta ni molt menys eh!
Te els gran defecte de que tingui el diposit mes petit i sigui la mes "tragona", pero al final de la comparativa posa que els ha sorpres i molt aquesta moto i que no es pensaven que estigues tant a prop de la TEnere i la GS (referencia per ells, i suposo que per el sector)
Al final diu que van comprar una garrafa de 5 litres i la portaven a la maleta lateral per si les mosques. :shock:[/quote]
Te els gran defecte de que tingui el diposit mes petit i sigui la mes "tragona", pero al final de la comparativa posa que els ha sorpres i molt aquesta moto i que no es pensaven que estigues tant a prop de la TEnere i la GS (referencia per ells, i suposo que per el sector)
Ex ...moltes coses
- Randy-650
- Presentats
[quote user="Steelman" post="124711"]
Te els gran defecte de que tingui el diposit mes petit i sigui la mes "tragona", pero al final de la comparativa posa que els ha sorpres i molt aquesta moto i que no es pensaven que estigues tant a prop de la TEnere i la GS (referencia per ells, i suposo que per el sector)[/quote]
Què vols que et digui....
Jo ho he interpretat d'una altre manera. :roll:
Te els gran defecte de que tingui el diposit mes petit i sigui la mes "tragona", pero al final de la comparativa posa que els ha sorpres i molt aquesta moto i que no es pensaven que estigues tant a prop de la TEnere i la GS (referencia per ells, i suposo que per el sector)[/quote]
Què vols que et digui....
Jo ho he interpretat d'una altre manera. :roll:

-
- Presentats
- Entrades: 425
- Membre des de: dv. juny 12, 2009 8:43 am
- Ubicació: Catalunya
- Contacta:
¿Comparativa Trail?,pero si la unica que se le puede considerar Trail es la KTM por sus caracteristicas,luego quiza la BMW..pero las otras....son si quereis Gts.
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
[quote user="FAZER I NINA" post="124717"]¿Comparativa Trail?,pero si la unica que se le puede considerar Trail es la KTM por sus caracteristicas,luego quiza la BMW..pero las otras....son si quereis Gts.[/quote]
Estic d´acord amb tu pero amb matissos ;)
El concepte Trail es mooooolt ampli
Per mi una moto trail es una moto que et permet anar a fer curves, et permet fer un viatge per asfalt, i la que et permet endinsar-te a fer pistes i portarte fins a molts llocs, encara que les carreteres no estiguin asfaltades.
Segurament per tu el concepte trail, sera una moto que et permet anar sense problemes per casi tot tipus de pistes, i que en asfalt es comporti dignament.
Son dos conceptes trails, valids tots dos, pero conceptes trail tots dos.
Suposo que per tu una Trail s'assembla mes a una enduro que pugui sortir dignament al asfalt..
i per mi una trail s'assembla mes a una Tourer que pot sortir dignament fora del asfalt ;)
Estic d´acord amb tu pero amb matissos ;)
El concepte Trail es mooooolt ampli
Per mi una moto trail es una moto que et permet anar a fer curves, et permet fer un viatge per asfalt, i la que et permet endinsar-te a fer pistes i portarte fins a molts llocs, encara que les carreteres no estiguin asfaltades.
Segurament per tu el concepte trail, sera una moto que et permet anar sense problemes per casi tot tipus de pistes, i que en asfalt es comporti dignament.
Son dos conceptes trails, valids tots dos, pero conceptes trail tots dos.
Suposo que per tu una Trail s'assembla mes a una enduro que pugui sortir dignament al asfalt..
i per mi una trail s'assembla mes a una Tourer que pot sortir dignament fora del asfalt ;)
Ex ...moltes coses