Haviem quedat a Osseja per dinar amb uns amics, així que vam iniciar el camí fins a Guardiola de Berguedà, passant per allà, vaig veure les motos aparcades i alguns components de Mototurisme fent la xarrada, però no vam parar ja que anavem justets...
...un trosset més amunt, a la Pobla de l'Illet, vam parar a fer un cafè i lavabo i us vaig veure passar a uns quants.
Més tard, quan nosaltres pujavem tranquilament el Coll de la Creueta, vaig veure unes motos que s'acostaven depressa pel retrovisor, i així que vaig poder els vaig donar pas, era un grupet endarrerit entre els que vaig reconèixer l'Albert.
Llavors varem baixar cap a la plana ceretana, on ens varem perdre per algunes carreteretes...

Després de donar voltes, li pregunto a un senyor que volta per allà amb una BMW F650GS i em dona unes indicacions que van resultar portar-me a un camí de terra en mooolt mal estat (tot i que a la foto no s'aprecia gaire), o sigui que mitja volta

La zona estava preciosa, com sempre

Al final, vam acabar fent un trosset de pista d'enllaç entre dos pobles :mrgreen:

Com son les coses, just passada la frontera ja comences a trobar arees destinades al Pique-nique, netes, cuidades i gratuites... com aquí vaja :twisted:

Una visita ràpida al llac d'Osseja i a dinar que ja ens esperaven

Després de dinar i fer la sobretaula, una mica de carretereta guapa

Carai, em sembla que anem de tort :razz:

Enfilem cap a Cebollere

I com que el cel semblava que amenaçava tempesta... cap a casa