PROBLEMES AMB LA VFR1200F

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: PROBLEMES AMB LA VFR1200F

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. juny 14, 2010 9:27 pm

[quote user="Steelman" post="124151"]Doncs mira...
A) si no et troben res.T'hauran fet un canvi d´oli gratis
B) SI et troben algu, tindras un motor nou un altre vegada amb lo que reestrenes moto

Aixi que...exceptuant que estaras una setmana (al menos, diuen) sense moto, la resta tot son "bones noticies"[/quote]

La primera revisió em sortirà de franc, el mecànic només li caldrà mirar les pastilles de frens i la pressió de les rodes :D :D

Demà els trucarem perquè comencin de mirar quin vehicle de substitució em deixem. La nota interna d'Honda a els concessionaris ( a la qual he tingut accés :mrgreen: ) diu que ho han de fer.

Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Tommy
Presentats
Entrades: 324
Membre des de: dl. juny 22, 2009 10:28 am
Ubicació: Mediterrani

Entrada Autor: Tommy » dl. juny 14, 2010 9:31 pm

Hola a tots
Realment és per treure's el barret,
s'ha de ser molt valent per fer un comunicat d'aquests,
i més avui en dia que ningú reconeix els errors, per no assumir cap cost ...
la propera una Honda .....
Salut
tommy

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. juny 14, 2010 9:31 pm

Diga'ls-hi que et deixin la nova CBR!!!!! ;)

Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dl. juny 14, 2010 9:48 pm

Arriba un moment que no saps si pensar que aquests «recalls» son per lo que realment diuen que son o per fer fer propaganda (o contrapropaganda) en contra de una altra marca de motocicletes que ho fan tot sovint.
Voleu dir que abans de treure un producte al mercat no se n'asseguren una mica del seu perfecte funcionament ?
En tot cas és d'agrair que si tenen el mínim dubte de que hi ha hagut un defecte de fabricació ho esmenin el més aviat possible, de fet les garanties dels productes son per això mateix i per donar confiança en el comprador.

D'entrada sembla una bona cosa: avisen de que pot fallar i es curen en salut, però a la llarga això pot ser perjudicial, si tants problemes tenen tal o qual marca (encara que els solucionin pel broc gros) potser son una mica deixats en la fabricació, no ? :(

James, que no sigui res això de l'endoscòpia a la teva moto ;)

Salut !

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » ds. juny 19, 2010 12:52 pm

Sr Bond, com tenim el tema de la VFR? :shock:

Ramon_vfr
Presentats
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » ds. juny 19, 2010 12:56 pm

[quote user="Randy-650" post="124938"]Sr Bond, com tenim el tema de la VFR? :shock:[/quote]

Demà al dematí el porto al concessionari.

Per tot el temps que calgui em deixaran un moto que no se si el coneixes : Honda Deauville 700. Que te'n sembla, es un bon moto ? :D

Vsssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

El petit Princep

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » ds. juny 19, 2010 1:10 pm

Ostres, demà matí? :???: Això vol dir que no vindras a la sortida? :twisted:

La Deauville és una gran moto, si no pregunta-li al Frank. :D

Però no és el teu estil. :mrgreen:

Ramon_vfr
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » ds. juny 19, 2010 1:45 pm

Dilluns al matí ..... :oops: :oops: :oops: :oops:

[quote user="Randy-650" post="124941"]

La Deauville és una gran moto, si no pregunta-li al Frank. :D

Però no és el teu estil. :mrgreen:[/quote]

Ja ho sé el meu estil es la VFR :twisted: :twisted: :twisted:
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. juny 19, 2010 1:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

El petit Princep

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » ds. juny 19, 2010 1:56 pm

[quote user="James Bond" post="124940"][quote user="Randy-650" post="124938"]Sr Bond, com tenim el tema de la VFR? :shock:[/quote]

Demà al dematí el porto al concessionari.

Per tot el temps que calgui em deixaran un moto que no se si el coneixes : Honda Deauville 700. Que te'n sembla, es un bon moto ? :D

Vsssssssss
007[/quote]

Ostres amb una com aquesta i tu amb pan no em seguies...aixi que a disfrutar-la..

PD: era el teu inici PANERO
Ex ...moltes coses

Ramon_vfr
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dg. juny 20, 2010 8:57 pm

[quote user="Steelman" post="124962"][quote user="James Bond" post="124940"]Ostres amb una com aquesta i tu amb pan no em seguies...aixi que a disfrutar-la..

PD: era el teu inici PANERO[/quote]

Ni al inici ni al final t'atrapava :D :D
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

El petit Princep

Ramon_vfr
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. juny 21, 2010 9:32 pm

La nena ja torna a ser a casa. Li han canviat l'oli i el filtre i tot estava correcte. com que ja porta 11.300 quilòmetres i la revisió es als 12.000, el mecànic en tindrà prou en mirar les pastilles de fré i revisió feta. :twisted:

Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

El petit Princep

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dl. juny 21, 2010 9:42 pm

Ho sigui, que t'ha sortit barata la broma. :b9 :b9 :b9

M'inclino a pensar que el teu motor, al no haver fet mai ciutat -sols carretera- i al treballar sempre a un règim alt de rpm, ha expulsat pel tub d'escapament tot element metàl.lic que s'hagués pogut trobar en el motor. I per això el tens intacte i a ple funcionament.

P.D: No has pogut anar a fardar amb la Deauville. :cry:

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dl. juny 21, 2010 9:48 pm

Molt millor que no tingués res, el canvi de motor o de culata no t'hauria deixat tranquil.

Ramon_vfr
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. juny 21, 2010 9:49 pm

Amb la Deauville hi he fet 3 quilòmetres per dins Granollers entre anar i tornar, sense posar ni un cop la tercera. L'he tingut aparcada tot el dia davant del despatx. No l'he pogut gaudir :evil:

D'altra banda jo no faig anar mai alta de voltes la moto, com a molt arribo a 6.000 i el topall es de 10.000 i ja en tinc mes que suficient per fer revolts amb potència suficient al puny tant per accelerar con per reduir amb el motor. A les rectes ja sabeu que no corro.

Ahir quan ens vàrem canviar les motos amb en Javi i em va dir que la seva calia portar-la alta de voltes, vaig veure la gran diferència en l'entrega de potència de les dues màquines, la meva es molt progresiva i no cal apretar-la, en canvi la K1300S cal anar a buscar un régim alt de voltes, després es quan gaudeixes d'una gran moto.

Vssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 21, 2010 9:50 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

El petit Princep

PEPI600
Presentats
Entrades: 2364
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Entrada Autor: PEPI600 » dt. juny 22, 2010 10:38 pm

Al final no ha sigut res, m´alegro i a sobre canvi d´oli gratis, :D :D :D
Imatge Imatge

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dc. juny 23, 2010 9:32 am

[quote user="Randy-650" post="125250"]Ho sigui, que t'ha sortit barata la broma. :b9 :b9 :b9

M'inclino a pensar que el teu motor, al no haver fet mai ciutat -sols carretera- i al treballar sempre a un règim alt de rpm, ha expulsat pel tub d'escapament tot element metàl.lic que s'hagués pogut trobar en el motor. I per això el tens intacte i a ple funcionament.

P.D: No has pogut anar a fardar amb la Deauville. :cry:[/quote]

Com vols que pugui expulsar pel tub d´escapament unes particules metal.liques que estàn barrejades amb l´oli i que obturen la bomba d´oli quan aquestes estàn presents, provocant la trencadissa del motor per manca d´engràs ?????? :-o :-o
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 23, 2010 9:35 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dc. juny 23, 2010 12:45 pm

[quote user="James Bond" post="125253"]Ahir quan ens vàrem canviar les motos amb en Javi i em va dir que la seva calia portar-la alta de voltes, vaig veure la gran diferència en l'entrega de potència de les dues màquines, la meva es molt progresiva i no cal apretar-la, en canvi la K1300S cal anar a buscar un régim alt de voltes, després es quan gaudeixes d'una gran moto.[/quote]

quan diumenge portava la VFR en Javi em va pasar,al parar ja m'ho va dir que era un motor molt progresiu i ben fina de conduir,jo amb la meva haig de dir que no paso mai de 6000 voltes ja que el motor permet anar amb marxas llargues perque recupera molt be,el problema que tinc per el tipus de carreteras de les sortides es que a vegades entro llarg i haig de rectificar molt a mitga curva (el de radere deu pensar que soc una mica borriquet i no se traçar) i ara entenc el perque gasteu tants pneumatics ;) ;)
Imatge

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dc. juny 23, 2010 7:51 pm

[quote user="Kpeps" post="125485"].....el problema que tinc per el tipus de carreteras de les sortides es que a vegades entro llarg i haig de rectificar molt a mitga curva (el de radere deu pensar que soc una mica borriquet i no se traçar) i ara entenc el perque gasteu tants pneumatics ;) ;)[/quote]

No cal que ho diguis, que diumenge passat, tot anant al teu darrera el OO7 i l'Albert, no sé què vas fer en un revolt de baixada/esquerra que em vaig acollonir -més cap al darrera anàvem el Pacs i jo i també ho vem veure- per la reacció sobtada dels teus inmediats perseguidors. :tremolant

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dv. juny 25, 2010 3:47 pm

[quote user="Randy-650" post="125536"][quote user="Kpeps" post="125485"].....el problema que tinc per el tipus de carreteras de les sortides es que a vegades entro llarg i haig de rectificar molt a mitga curva (el de radere deu pensar que soc una mica borriquet i no se traçar) i ara entenc el perque gasteu tants pneumatics ;) ;)[/quote]

No cal que ho diguis, que diumenge passat, tot anant al teu darrera el OO7 i l'Albert, no sé què vas fer en un revolt de baixada/esquerra que em vaig acollonir -més cap al darrera anàvem el Pacs i jo i també ho vem veure- per la reacció sobtada dels teus inmediats perseguidors. :tremolant[/quote]

ja m'enrecordo ja :tremolant :tremolant es que em va marxar de davant i la vaig tenir que posar una mica recte,es va notar molt ??
Imatge

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dv. juny 25, 2010 6:08 pm

[quote user="Kpeps" post="125647"]

ja m'enrecordo ja :tremolant :tremolant es que em va marxar de davant i la vaig tenir que posar una mica recte,es va notar molt ??[/quote]

NOOOOOOOOOO, HOMEEEE, NOOOOOO ES VA NOTAR GENS NI MICA!!!!!!! :lol:

Respon

Torna a “General”