Barcelona Harley Days 2010 - Del 18 Al 20 De Juny
Moderador: Airald
- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones
Re: Barcelona Harley Days 2010 - Del 18 Al 20 De Juny
Ep...! Per si encare us queden ganes de veure mes Harleys.... ;) , a l'album d'aquets 3 dies he afegit les d'ahir i l'impressionant desfilada d'avui... :Saltant :form :form :form :form :form :form :form :form :form :form :form :form :form :form :form :form :form :form :form
http://web.me.com/carmentoribiofranco/A ... istes.html
http://web.me.com/carmentoribiofranco/A ... istes.html

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
- Edelweiss
- Presentats
[quote user="Mareta" post="124641"]Jo tinc una amiga, la Maria que anirà d´abandera per Girona Chapters.
Té una Harley blanca i petita. Més no sé :???: :???: :???: .
Em va dir que hi anés, però.... tinc sortida amb mototurisme i... el primer és el primer ;)[/quote]
Hola Eva...! com deies que tens una amiga (La Maria que aniria d'abanderada per Girona Chapters), he vist molts que eran de Girona Chapters, t'afegeix-ho unes fotos pod ser que per casualitat la trobis per aqui... je,je... ;)
[IMG=http://img88.imageshack.us/img88/1451/dsc1957l.th.jpg][/IMG]
Uploaded with ImageShack.us
[IMG=http://img203.imageshack.us/img203/1092/dsc1993.th.jpg][/IMG]
[IMG=http://img687.imageshack.us/img687/222/dsc1992u.th.jpg][/IMG]
Em va dir que hi anés, però.... tinc sortida amb mototurisme i... el primer és el primer ;)[/quote]
Hola Eva...! com deies que tens una amiga (La Maria que aniria d'abanderada per Girona Chapters), he vist molts que eran de Girona Chapters, t'afegeix-ho unes fotos pod ser que per casualitat la trobis per aqui... je,je... ;)
[IMG=http://img88.imageshack.us/img88/1451/dsc1957l.th.jpg][/IMG]
[IMG=http://img203.imageshack.us/img203/1092/dsc1993.th.jpg][/IMG]
[IMG=http://img687.imageshack.us/img687/222/dsc1992u.th.jpg][/IMG]
Edelweiss l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 20, 2010 7:55 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Gràcies per les fotos, Edelweis! :D De fet de bon matí he vist moltes Harley direcció la capital i ara al tornar cap a casa moltes que sortien també. i al dinar hem tingut a en tommy que ens ha explicat en primera linea com ha estat l'ambient.
Quan fiquis fotos al fòrum per imageshack mira de ficar-les a la resolució de 640 x 480, per poder veure-les millor. :D
Quan fiquis fotos al fòrum per imageshack mira de ficar-les a la resolució de 640 x 480, per poder veure-les millor. :D

- Edelweiss
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="125116"]Gràcies per les fotos, Edelweis! :D De fet de bon matí he vist moltes Harley direcció la capital i ara al tornar cap a casa moltes que sortien també. i al dinar hem tingut a en tommy que ens ha explicat en primera linea com ha estat l'ambient.
Quan fiquis fotos al fòrum per imageshack mira de ficar-les a la resolució de 640 x 480, per poder veure-les millor. :D[/quote]
Moltes gràcies Randy...! :razz:
Ara estaba llegint lo be que ha anat la sortideta d'avui... Pero quina enveja mes sana em doneu...! :mrgreen: pero tot s'andarà a veure si aconsegueix-ho aviat treurem l'A2... :form
Gràcies pel consell... he intentat cambiar la resolucciò de la foto pero no podia.... aixi que ara l'eganxat en petit les fotos dels de Girona Chapters ;)
Ara estic afegin a l'enllaç de l'album de l'esdeveniment en l'apartat d'avui diumenge, un clip del video que he enregistrat, desde Miramar... (es una mica llarget i triga, pero ja el penjare per si voleu donar-li un cop d'ull) :razz:
Quan fiquis fotos al fòrum per imageshack mira de ficar-les a la resolució de 640 x 480, per poder veure-les millor. :D[/quote]
Moltes gràcies Randy...! :razz:
Ara estaba llegint lo be que ha anat la sortideta d'avui... Pero quina enveja mes sana em doneu...! :mrgreen: pero tot s'andarà a veure si aconsegueix-ho aviat treurem l'A2... :form
Gràcies pel consell... he intentat cambiar la resolucciò de la foto pero no podia.... aixi que ara l'eganxat en petit les fotos dels de Girona Chapters ;)
Ara estic afegin a l'enllaç de l'album de l'esdeveniment en l'apartat d'avui diumenge, un clip del video que he enregistrat, desde Miramar... (es una mica llarget i triga, pero ja el penjare per si voleu donar-li un cop d'ull) :razz:

- Edelweiss
- Presentats
Bueno prometo no donar-vos mes la pallissa amb el tema de Harleys :form je,je :razz:
Aqui teniu de postres el Clip de la desfilada..., us penjo l'enllaç que surt am el programa "Image Sack"
http://img52.imageshack.us/img52/3507/img0290.mp4
http://yfrog.com/1gimg0290z
i tambe la del Facebook (en aquesta ultima es veu millor i sense talls, no se perque ho fa en l'altre progama).
Aqui teniu de postres el Clip de la desfilada..., us penjo l'enllaç que surt am el programa "Image Sack"
http://img52.imageshack.us/img52/3507/img0290.mp4
http://yfrog.com/1gimg0290z
i tambe la del Facebook (en aquesta ultima es veu millor i sense talls, no se perque ho fa en l'altre progama).

- Tommy
- Presentats
- Entrades: 324
- Membre des de: dl. juny 22, 2009 10:28 am
- Ubicació: Mediterrani
Envio unes fotos de la trobada Harley de Barcelona

El Jaume, perdent la bandera Catalana a la autopista.

Saneja i un servidor posando, la revista Custom Machines ens ha fet una foto.

El Jaume, perdent la bandera Catalana a la autopista.

Saneja i un servidor posando, la revista Custom Machines ens ha fet una foto.
Tommy l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 20, 2010 9:47 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="Edelweiss" post="125101"][quote user="Mareta" post="124641"]Jo tinc una amiga, la Maria que anirà d´abandera per Girona Chapters.
..............................
[/quote]
Moltes gracies per pensar amb mi i els de Girona, però la Maria no es cap d´ells.
Moltes gracies per les fotos.
A veure si algún dia vens a una sortida de mototurisme.
Vinga va ..... anima´t.
Ens divertirem ;)
..............................
[/quote]
Moltes gracies per pensar amb mi i els de Girona, però la Maria no es cap d´ells.
Vinga va ..... anima´t.
Ens divertirem ;)
- Tommy
- Presentats
Hola nois,
no se posar bé les fotos a la seva mida exacte, si algú les pot arreclar.
Gràces.
no se posar bé les fotos a la seva mida exacte, si algú les pot arreclar.
Gràces.
- Edelweiss
- Presentats
[quote user="tommy" post="125153"]Envio unes fotos de la trobada Harley de Barcelona

Saneja i un servidor posando, la revista Custom Machines ens ha fet una foto.[/quote]
Doncs ja veig que tambe heu gaudit de la trobada...! Unes fotos genials !
Ualaaaaaah que penjaran a la revista "Custom Machines" la vostre foto...?
Tan de bo surtin en una de les pagines principals ! je,je ;)

Saneja i un servidor posando, la revista Custom Machines ens ha fet una foto.[/quote]
Doncs ja veig que tambe heu gaudit de la trobada...! Unes fotos genials !
Ualaaaaaah que penjaran a la revista "Custom Machines" la vostre foto...?
Tan de bo surtin en una de les pagines principals ! je,je ;)

- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
- Edelweiss
- Presentats
[quote user="Mareta" post="125154"][quote user="Edelweiss" post="125101"][quote user="Mareta" post="124641"]Jo tinc una amiga, la Maria que anirà d´abandera per Girona Chapters.
Vinga va ..... anima´t.
Ens divertirem ;)[/quote]
Ups...! Seria genial Eva poguer venir amb vosaltres :castell
Doncs no serà per ganes ...! :Saltant je,je
A veure si aconsegueix.ho aviat el carnet i desprès un altre pas important ! La moto... :form je,je
Vinga va ..... anima´t.
Ens divertirem ;)[/quote]
Ups...! Seria genial Eva poguer venir amb vosaltres :castell
Doncs no serà per ganes ...! :Saltant je,je
A veure si aconsegueix.ho aviat el carnet i desprès un altre pas important ! La moto... :form je,je

- Edelweiss
- Presentats
[quote user="Mareta" post="125167"]La Maria m´ha passat aquestes fotos:
...............
[/quote]
Doncs entre tanta gent segur que m'han passat per devant...! :form :form :form :form :form :form :form :form :form :form
Ha sigut emocionant veure passar tots a la desfilada... (he enregistrat amb l'ipnone un bon tros abans de començar a fer les fotos, aqui veuras tot), ;)
http://web.me.com/carmentoribiofranco/A ... 06_10.html
...............
[/quote]
Doncs entre tanta gent segur que m'han passat per devant...! :form :form :form :form :form :form :form :form :form :form
Ha sigut emocionant veure passar tots a la desfilada... (he enregistrat amb l'ipnone un bon tros abans de començar a fer les fotos, aqui veuras tot), ;)
http://web.me.com/carmentoribiofranco/A ... 06_10.html

- Tommy
- Presentats
Hola Edelweiss,
he mirat les fotos que has fet, i sortim en una d'elles,
ens tens a tots retratats !!!!!!!!!
Salutacions
tommy
Salutacions
tommy
- Edelweiss
- Presentats
[quote user="tommy" post="125416"]Hola Edelweiss,
Salutacions
tommy[/quote]
Pero que dius Tommy !!! en seriu...? :eyes
Ostres a veure si em dius quina es la vostra (vaig fer tantes que em seria dificil localitzar-la), encare que he intentat buscar-les tenin com referencia les que teniu penjades de la sortida vostra i com veig que la teva te un parabrises he intentat buscar alguna semblant, pero no hi ha manera... :roll:
Bueno ja em diràs...! espero que al menys la vostra hagi quedat millor que la resta... je,je ;)
Salutacions
Carme
Salutacions
tommy[/quote]
Pero que dius Tommy !!! en seriu...? :eyes
Ostres a veure si em dius quina es la vostra (vaig fer tantes que em seria dificil localitzar-la), encare que he intentat buscar-les tenin com referencia les que teniu penjades de la sortida vostra i com veig que la teva te un parabrises he intentat buscar alguna semblant, pero no hi ha manera... :roll:
Bueno ja em diràs...! espero que al menys la vostra hagi quedat millor que la resta... je,je ;)
Salutacions
Carme