3-4 Juliol, Sortida Trail+Ascensió De Cims De Més De 2900m
Moderador: Airald
- JoanCG
- Presentats
- Entrades: 735
- Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
- Ubicació: Lliçà d'Amunt
- Contacta:
Re: 3-4 Juliol, Sortida Trail+Ascensió De Cims De Més De 290
Es va animant, es va animant, això....
En la ressenya tot i k segur k ja ho controleu, poso un petit llistat amb el mímim a portar per a l'acampada.
Més enllà d'axò, jo portaré un fogonet d'acampada amb butà, i una mica d'elixir pel café...
Pasqual, espero que passis a la llista, de provisional a aprovisionat de pernil, vinet & derivats...jeje
Fins aviat!!!
En la ressenya tot i k segur k ja ho controleu, poso un petit llistat amb el mímim a portar per a l'acampada.
Més enllà d'axò, jo portaré un fogonet d'acampada amb butà, i una mica d'elixir pel café...
Pasqual, espero que passis a la llista, de provisional a aprovisionat de pernil, vinet & derivats...jeje
Fins aviat!!!
- JoanCG
- Presentats
- Contacta:
Hola!!
Akests és un msg dirigit als “mototuristerus” que assisteixen, k en el cas de que hi hagi neu en el camí en la pista a 2.300m d’alçada (possible i probable en un 50%), puguin dissenyar des de la Vall fosca (p.ex. des de Senterada), una ruta asfàltica alternativa que sigui atractiva, per tal de k jo pugui dissenyar des de akesta ruta alternativa, una travessa a peu fàcil i bonica.
Se’m acut, per exemple, una pista molt típica i fàcil en mig de la que podem acampar, que és la de Montgarri, va de Esterri D’Àneu a de Baqueira Beret. Estaríem a un màxim de 2.100m, i és una pista molt més transitada (i per tant segur que més neta de fang i neu), i prou maca.
Però si sabeu d’alguna ruta asfàltica a prop, encara k sigui per França, m’ho comenteu!!!
Akests és un msg dirigit als “mototuristerus” que assisteixen, k en el cas de que hi hagi neu en el camí en la pista a 2.300m d’alçada (possible i probable en un 50%), puguin dissenyar des de la Vall fosca (p.ex. des de Senterada), una ruta asfàltica alternativa que sigui atractiva, per tal de k jo pugui dissenyar des de akesta ruta alternativa, una travessa a peu fàcil i bonica.
Se’m acut, per exemple, una pista molt típica i fàcil en mig de la que podem acampar, que és la de Montgarri, va de Esterri D’Àneu a de Baqueira Beret. Estaríem a un màxim de 2.100m, i és una pista molt més transitada (i per tant segur que més neta de fang i neu), i prou maca.
Però si sabeu d’alguna ruta asfàltica a prop, encara k sigui per França, m’ho comenteu!!!
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Ep Joan!
Aniràs a mirar la ruta abans? :eyes
Per mi la ruta que fem sigui una o altra ja m'agradarà...la qüestió és fer Muntanyamototurisme... :lol: :lol: :lol:
Salut! ;)
Per mi la ruta que fem sigui una o altra ja m'agradarà...la qüestió és fer Muntanyamototurisme... :lol: :lol: :lol:
Salut! ;)
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
[quote user="Panotxa" post="125383"]Ep Joan!
Salut! ;)[/quote]
Ja podries allargar-ho una mica més envejamuntanyamototurisme :lol: :lol:
Salut! ;)[/quote]
Ja podries allargar-ho una mica més envejamuntanyamototurisme :lol: :lol:
Sagal l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 22, 2010 9:02 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- JoanCG
- Presentats
- Contacta:
Tot i k akest "cap de setmana llarg", miraré d'escapar-m'hi, conec al propietari del Restaurant k hi ha on comença en camí, i sempre sap com està la pista en funció del clima dels últims dies. Just el dia anterior el trucaré.
La ruta inicial es manté doncs. Però no hi patiu, ja que si ni la poguéssim fer, al marge de l'alternativa de Montgarri que he dit abans , ja en tinc una altre de prou maca prop de Vielha, la ruta dels Banys de Tredos, és una pista molt maca, en la meitat de la que hi ha unes travesses fàcils de i maques de fer, com el Lac de MAr (pel Sant Joan Passat la vaig fer amb les meves nebodes de 6 i 7 anys).
I si quan akabem estem cansats, doncs...al balneari de Tredos, k ens fessin uns massatges i llavors uns jacuzzis, jeje...
Rekordeu sobretot portar calçat de muntanya, crema solar, capelina impermeable o similar, i una gorra pel sol.
La ruta inicial es manté doncs. Però no hi patiu, ja que si ni la poguéssim fer, al marge de l'alternativa de Montgarri que he dit abans , ja en tinc una altre de prou maca prop de Vielha, la ruta dels Banys de Tredos, és una pista molt maca, en la meitat de la que hi ha unes travesses fàcils de i maques de fer, com el Lac de MAr (pel Sant Joan Passat la vaig fer amb les meves nebodes de 6 i 7 anys).
I si quan akabem estem cansats, doncs...al balneari de Tredos, k ens fessin uns massatges i llavors uns jacuzzis, jeje...
Rekordeu sobretot portar calçat de muntanya, crema solar, capelina impermeable o similar, i una gorra pel sol.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Joan, això es un fòrum,, t'agrairé. si es possible, que no escriguis en llenguatge sms.
Gràcies
Gràcies
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- JoanCG
- Presentats
- Contacta:
Penya, estat de la pista confirmada; abans d’ahir, només hi havia dues “llengües” de neu que passaven per la pista, que entenc que amb el sol que està fent, el cap de setmana no hi seran; de totes formes, en cas de que així fos, portaré per si un cas una pala per obrir traça per les rodes, i un cordino per seguretat (no féssim més trail del previst, jeje), i ja està.
Per privat ens passem telèfons, per qualsevol cosa que fes falta.
Adéu!!!
Adéu!!!
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 28, 2010 10:01 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Serà divertit, ja tinc ganes de que arribi el dissabte ;)
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
[quote user="Joanclapegol" post="125950"]Penya, estat de la pista confirmada; abans d’ahir, només hi havia dues “llengües” de neu que passaven per la pista, que entenc que amb el sol que està fent, el cap de setmana no hi seran; de totes formes, en cas de que així fos, portaré per si un cas una pala per obrir traça per les rodes, i un cordino per seguretat (no féssim més trail del previst, jeje), i ja està.
Adéu!!![/quote]
Vols dir que fa falta. que vindran uns quants tractorets a la sortida, ja us alliseran el terreny
:b9
Adéu!!![/quote]
Vols dir que fa falta. que vindran uns quants tractorets a la sortida, ja us alliseran el terreny
:b9
Ex ...moltes coses
- JoanCG
- Presentats
- Contacta:
Jeje!!!
Tu riu, però ara fa 2 anys quan ho varem fer amb quads 4x4, i per passar aquestes "llengües", ho varem passar fatal. El problema es que tenen inclinació cap al buit, sempre, i veus que poc a poc vas relliscant cap a la vora del precipici...per això la pala, al menys que hi hagui roderes i que no rellisquem (diga'm acollonido).
Però tranquils. Prometo reportatge fotogràfic de la "precipitada". Si convé m'hi llenço jo per que ho copseu.
Tu riu, però ara fa 2 anys quan ho varem fer amb quads 4x4, i per passar aquestes "llengües", ho varem passar fatal. El problema es que tenen inclinació cap al buit, sempre, i veus que poc a poc vas relliscant cap a la vora del precipici...per això la pala, al menys que hi hagui roderes i que no rellisquem (diga'm acollonido).
Però tranquils. Prometo reportatge fotogràfic de la "precipitada". Si convé m'hi llenço jo per que ho copseu.
- Albert_KTM
- Presentats
- Entrades: 646
- Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
- Ubicació: Torelló City (Osona)
Quina enveja de sortida !!!
Que disfruteu molt i alerta amb les GS a partir de 2.000 m ...... gasten encara mes oli :mrgreen:
Que disfruteu molt i alerta amb les GS a partir de 2.000 m ...... gasten encara mes oli :mrgreen:
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
error
Pasqual l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 29, 2010 10:34 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Pasqual
- Presentats
[quote user="ALBERT_KTM" post="126137"]Quina enveja de sortida !!!
Que disfruteu molt i alerta amb les GS a partir de 2.000 m ...... gasten encara mes oli :mrgreen:[/quote]
KeTensMania? :lol:
Hem estat 5 dies als Alps i cap dels dos tractors que hi anavem a gastat gens d¡oli i això que a estones estavem força per sobre dels 2000 m... :lol: :lol:
Que disfruteu molt i alerta amb les GS a partir de 2.000 m ...... gasten encara mes oli :mrgreen:[/quote]
KeTensMania? :lol:
Hem estat 5 dies als Alps i cap dels dos tractors que hi anavem a gastat gens d¡oli i això que a estones estavem força per sobre dels 2000 m... :lol: :lol:
- Albert_KTM
- Presentats
- Entrades: 646
- Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
- Ubicació: Torelló City (Osona)
GenS ni mica :lol:
Es tot broma Pasqual !!!. He tingut la sort de portar en varies ocasions la GS i considero que es una gran maquina. Fins i tot vaig estar a punt de comprar-la abans de decidir-me per l'actual :oops:
Però és un tema recurrent i "bastant de moda" en el foro BMW pels casos de falta de fiabilitat d'algunes unitats de la marca.
Salut
Es tot broma Pasqual !!!. He tingut la sort de portar en varies ocasions la GS i considero que es una gran maquina. Fins i tot vaig estar a punt de comprar-la abans de decidir-me per l'actual :oops:
Però és un tema recurrent i "bastant de moda" en el foro BMW pels casos de falta de fiabilitat d'algunes unitats de la marca.
Salut
- Panotxa
- Presentats
L’altre dia tornant de Sòria vaig agafar provisions a Castelló de Farfanya, el millor oli del mon.
Creieu que en faré prou?
:D :D :D :D :D

Creieu que en faré prou?

- Pasqual
- Presentats
[quote user="ALBERT_KTM" post="126149"]GenS ni mica :lol:
Salut[/quote]
Està clar que tot és broma :lol: . Vaig tenir l'oportunitat de provar la KTM Adventure a Aras Rural i la veritat és que em va encantar. Li vaig trovar a faltar baixos (és el que té està acostumbrat a anar amb tractor :lol: ) però molt més lleugera i àgil que la GS. Sens dubte molt millor per fer pistes, però no ho tinc tant clar per fer molt km d'asfalt i carregat a tope...
La manca de fiabilitat, com be dius, és un tema recurrent. Ja n'hem parlat moltes vegades. S'hauria de dividir la quantitat de GS per les GS que han tingut problemes. Jo crec que no sortirien tant malparades com sembla. Una altre cosa és el tema de concesionaris, serveis i atenció al client. Com que no m'agrada dir paraulotes, m'estalviaré el calificatiu que em mereixen.... :enfadat :crys .Per acabar també hauriem de parlar de si valen el que costen. Però mentre hi hagi gent disposada a pagar... :enfadat
Salut[/quote]
Està clar que tot és broma :lol: . Vaig tenir l'oportunitat de provar la KTM Adventure a Aras Rural i la veritat és que em va encantar. Li vaig trovar a faltar baixos (és el que té està acostumbrat a anar amb tractor :lol: ) però molt més lleugera i àgil que la GS. Sens dubte molt millor per fer pistes, però no ho tinc tant clar per fer molt km d'asfalt i carregat a tope...
La manca de fiabilitat, com be dius, és un tema recurrent. Ja n'hem parlat moltes vegades. S'hauria de dividir la quantitat de GS per les GS que han tingut problemes. Jo crec que no sortirien tant malparades com sembla. Una altre cosa és el tema de concesionaris, serveis i atenció al client. Com que no m'agrada dir paraulotes, m'estalviaré el calificatiu que em mereixen.... :enfadat :crys .Per acabar també hauriem de parlar de si valen el que costen. Però mentre hi hagi gent disposada a pagar... :enfadat
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
[quote user="Panotxa" post="126150"]L’altre dia tornant de Sòria vaig agafar provisions a Castelló de Farfanya, el millor oli del mon.
Creieu que en faré prou?
[/quote]
Millor 3 i anar sobrat :lol: , ja haguessis pogut agafar l'oferta 3x2 :b9 :b9 :b9
Creieu que en faré prou?

Millor 3 i anar sobrat :lol: , ja haguessis pogut agafar l'oferta 3x2 :b9 :b9 :b9
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Panotxa, veig que ja li has agafat el punt a la Adventure..
Les GS gasten oli, pero cali comprar-ne tant ????
Les GS gasten oli, pero cali comprar-ne tant ????
Ex ...moltes coses
- Panotxa
- Presentats
Ep, amb la colla que som podem quedar a Gurb... a quina hora?
Algú portarà cafetera?...jo portaré l'aquarius (Torres 10)
Podem fer una llista de coses pel sopar, que us sembla?
Vinga va, a veure si ho muntem be i podem fer un bon àpat en alçada.
Salut! ;)
Algú portarà cafetera?...jo portaré l'aquarius (Torres 10)
Podem fer una llista de coses pel sopar, que us sembla?
Vinga va, a veure si ho muntem be i podem fer un bon àpat en alçada.
Salut! ;)
- Pasqual
- Presentats
Jo portaré gana, set i el que em digueu (embotit?) :lol: :lol:
D'acord a quedar a Gurb. A quina hora?
D'acord a quedar a Gurb. A quina hora?