PERQUÉ NO S'ANUNCÍEN MOTOS A LA TELE, ALS DIARIS,ETC...?

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Avatar de l’usuari
RafaCarme
Presentats
Entrades: 555
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 11:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallés

PERQUÉ NO S'ANUNCÍEN MOTOS A LA TELE, ALS DIARIS,ETC...?

Entrada Autor: RafaCarme » dg. abr. 01, 2007 10:26 pm

Fa temps que em pregunto perqué no s'anuncíen motos a la Tele.

Ara que ho penso, tampoc hi ha anuncis als diaris d'informació general.
( sí alguns scooters).

Tampoc hi ha anuncis sobre marcas de roba de moto, ni cascos,etc...

Amb lo car que es tot lo de la moto, i els diners que es mouen, es extrany que no hi hagi publicitat.

Es curiós, algú sap perqué?

Rafa

Avatar de l’usuari
QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dg. abr. 01, 2007 11:15 pm

Deu estar catalogada com publicitat no grata i perillosa, igual que el tabac i l'alcohol.....ES QUE SOM TAN DOLENTS I ENDEMONIATSSSSS !!!!!!!

V'ssssssssss

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dg. abr. 01, 2007 11:27 pm

Dono una possible idea del motiu. No ho he corroborat, senzillament se m'ha acudit ara al veure la pregunta que plantejaves.

Jo crec que, com ja ha dit algú del forum, per portar una moto s'ha d'estar una mica pirat, jejeje. Que ningú s'ho prengui malament, eh? Ho dic amb tot el carinyu de mon! Per tant, o tens aquest punt de bogeria que et corre per la sang, o no el tens. Però aconseguir que algú s'animi a comprar-se una moto "gran" (on "gran" significa quelcom que NO sigui una scooter) mitjançant la publicitat, és ben difícil.
On veiem publicitat de motos com les nostres? A la prensa especialitzada. Per què? Perquè la compra la gent que té aquest punt de bogeria per les motos. A la resta del públic, ja li pots presentar la moto més maca de mon, que es quedaran ben bé iguals. De fet, jo crec que li trobaran totes les pegues del mon! jajajajaa.

Com he dit inicialment, és només una reflexió que acabo de fer ara. Pot ser perfectament que els motius siguin uns altres, no ho se. :)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: PERQUÉ NO S'ANUNCÍEN MOTOS A LA TELE, ALS DIARIS,ETC...?

Entrada Autor: Ramon_vfr » dg. abr. 01, 2007 11:38 pm

RafaCarme ha escrit:Fa temps que em pregunto perqué no s'anuncíen motos a la Tele.

Ara que ho penso, tampoc hi ha anuncis als diaris d'informació general.
( sí alguns scooters).

Tampoc hi ha anuncis sobre marcas de roba de moto, ni cascos,etc...

Amb lo car que es tot lo de la moto, i els diners que es mouen, es extrany que no hi hagi publicitat.

Es curiós, algú sap perqué?

Rafa

El "target" o grup de persones que poden ser clients potencials és molt minoritari encara que no ho sembli i no justifica uns elevedíssims costos de publicitat en aquests mitjans.

Cal tenir en compte que la pu blicitat de un cotxe si que va adreçada a cada família, donat que gairebé cada membre major d'edat d'aquesta família és un client potencial, cosa que no pasa en les motos.

Per això les estratègies de marketing no van adreçades al consumidor com a un producte general més, sino que fan una publicitat mes directe encaminada ja a potencials compradors, p.e. revistes especialitzades, fires, marquèting directe, etz.

No els cal fer publicitat institucional (vendre la marca) perqué ja ho fan d'altres maneres, p.e. GP i entrenament retranmesos per televisió i comentats per els diaris, que els hi donen molts minuts de publicitat a la seva marca.

Cal tenir en compte que la imatge de marca és molt important en el món de les motos, molta gent compra una moto pensant que aquesta marca és la que ha guanyat X campionats o bé que la condueix X pilot ( ja siguin de GP, trial, trail, supermotard etc), i això es pot veure gairebé setmanalment per poc que siguis una persona minimament interessada en el món del motor. Vulguis o no vulguis ja sigui per la tele, premsa o ràdio, t'acabes enterant que ha guanyat en Rossi o en Pedrosa etc.

Per això no els hi calen campanyes monstruoses de publicitat ja que el rati, inversió-public que veu l'anunci-public REALMENT interessat per l'anunci, dona un resultat en que el preu d'impacte (el que et costa econòmicament cada persona que veu l'anunci = cost dividit per persones que veuen l'anunci, surti caríssim.

Es dir fas i pagues, un anunci per un preu perqué el vegin 20 milions de persones, si divideixes el preu per les persones et dona un rati.

El mateix preu el divideixes per les persones que realment son potencials compradors (target) i canvia totalment el resultat.

Et trobes que has fet unes despeses per arribar a 20 milions de persones quan el teus compradors potencials pujan a 1 milió de persones.

No sé si m'he explicat prou bé. Amb l'ordinador comences a escriure i nos saps si t'enrrolles molt o si s'entén el que escrius.

Espero haver aclarit algún dubte

V'ssssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: PERQUÉ NO S'ANUNCÍEN MOTOS A LA TELE, ALS DIARIS,ETC...?

Entrada Autor: Miquelpericas » dg. abr. 01, 2007 11:43 pm

James_Bond ha escrit:No sé si m'he explicat prou bé. Amb l'ordinador comences a escriure i nos saps si t'enrrolles molt o si s'entén el que escrius.
:bow :bow :bow Claríssimament! :bow :bow :bow
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Avatar de l’usuari
Josep
Presentats
Entrades: 203
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:36 pm
Ubicació: ...al costat de Girona.
Contacta:

...

Entrada Autor: Josep » dg. abr. 01, 2007 11:47 pm

...possiblement a Espanya hi hagin mes caçadors i pescadors que moteros, i tampoc veig gaires anuncis de escopetas, cartutxos , canyas de pescar o roba especialtzada per aquets col.lectius. En Ramon ha donat la clau aquí dalt...
Josep.
Imatge

Avatar de l’usuari
QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Re: PERQUÉ NO S'ANUNCÍEN MOTOS A LA TELE, ALS DIARIS,ETC...?

Entrada Autor: QSC » dg. abr. 01, 2007 11:50 pm

James_Bond ha escrit:Et trobes que has fet unes despeses per arribar a 20 milions de persones quan el teus compradors potencials pujan a 1 milió de persones.
Hi a una dita en marketing que diu:

La meitat dels costos de publicitat es un malbaratament, el problema es que no sabem quina mitat es.

Avatar de l’usuari
Jumperracing
Presentats
Entrades: 77
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:42 am
Ubicació: Girona

Entrada Autor: Jumperracing » dg. abr. 01, 2007 11:51 pm

Ramon, això ha estat una autèntica lliço de Direcció de Màrqueting, Ok!
Jumperracing!

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dl. abr. 02, 2007 12:32 am

Holaaaaa,

Quin nivell nois!!! Amb respostes així de clares dona gust preguntar!!!!

Moltes gràcies.


:bow :bow :bow
Sort,

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dl. abr. 02, 2007 1:46 pm

Uiii miquel..

Què és això que s'ha d'estar una mica boig per anar amb moto, no és pas la 1a vegada que t'ho sento dir..

No s'ha pas d'estar menys boig que per anar amb cotxe.

El que passa és que les minories tenen mes facilitats pq li enganxin etiquetes.

Avatar de l’usuari
RafaCarme
Presentats
Entrades: 555
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 11:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallés

Re: PERQUÉ NO S'ANUNCÍEN MOTOS A LA TELE, ALS DIARIS,ETC...?

Entrada Autor: RafaCarme » dl. abr. 02, 2007 1:51 pm

James_Bond ha escrit:
RafaCarme ha escrit:Fa temps que em pregunto perqué no s'anuncíen motos a la Tele.

Ara que ho penso, tampoc hi ha anuncis als diaris d'informació general.
( sí alguns scooters).

Tampoc hi ha anuncis sobre marcas de roba de moto, ni cascos,etc...

Amb lo car que es tot lo de la moto, i els diners que es mouen, es extrany que no hi hagi publicitat.

Es curiós, algú sap perqué?

Rafa

El "target" o grup de persones que poden ser clients potencials és molt minoritari encara que no ho sembli i no justifica uns elevedíssims costos de publicitat en aquests mitjans.

Cal tenir en compte que la publicitat de un cotxe si que va adreçada a cada família, donat que gairebé cada membre major d'edat d'aquesta família és un client potencial, cosa que no pasa en les motos.

Per això les estratègies de marketing no van adreçades al consumidor com a un producte general més, sino que fan una publicitat mes directe encaminada ja a potencials compradors, p.e. revistes especialitzades, fires, marquèting directe, etz.

No els cal fer publicitat institucional (vendre la marca) perqué ja ho fan d'altres maneres, p.e. GP i entrenament retranmesos per televisió i comentats per els diaris, que els hi donen molts minuts de publicitat a la seva marca.

Cal tenir en compte que la imatge de marca és molt important en el món de les motos, molta gent compra una moto pensant que aquesta marca és la que ha guanyat X campionats o bé que la condueix X pilot ( ja siguin de GP, trial, trail, supermotard etc), i això es pot veure gairebé setmanalment per poc que siguis una persona minimament interessada en el món del motor. Vulguis o no vulguis ja sigui per la tele, premsa o ràdio, t'acabes enterant que ha guanyat en Rossi o en Pedrosa etc.

Per això no els hi calen campanyes monstruoses de publicitat ja que el rati, inversió-public que veu l'anunci-public REALMENT interessat per l'anunci, dona un resultat en que el preu d'impacte (el que et costa econòmicament cada persona que veu l'anunci = cost dividit per persones que veuen l'anunci, surti caríssim.

Es dir fas i pagues, un anunci per un preu perqué el vegin 20 milions de persones, si divideixes el preu per les persones et dona un rati.

El mateix preu el divideixes per les persones que realment son potencials compradors (target) i canvia totalment el resultat.

Et trobes que has fet unes despeses per arribar a 20 milions de persones quan el teus compradors potencials pujan a 1 milió de persones.

No sé si m'he explicat prou bé. Amb l'ordinador comences a escriure i nos saps si t'enrrolles molt o si s'entén el que escrius.

Espero haver aclarit algún dubte

V'ssssssssss
007

Sí Ramón, estic quasi convençut, pero... més que res per donar un contrapunt ...ja que el tema del marketing m'agrada i algo toco per la meva feina.

També el marquerting serveix per crear necessitats al personal i augmentar el target de compradors, que fins aquell moment no son habituals consumidors de lo anunciat.

Es per aixó que també es crean productes nous i es busquen nous "nintxos" de consumidors.

Es alló de buscar aquest nintxol entre les següents variables: producte nou, producte habitual, consumidor nou o consumidor habitual.

Es a dir, un anunci es podría dirigir,per exemple, a tots els conductors que pasen tant de temps buscant aparcament ( o pagant-lo), i mostrar-lis les avantatjes d'aparcar a peu de destí, per exemple.
Aquest anunci sería per exemple, per fomentar l'us en general de la moto.
Aquesta formula podría animar a un número INDETERMINAT de conductors a veure una solució al seu problema i provocar que un sector d'usuaris de les 4 rodes, compresin una moto.

EL MARKETING TAMBÉ SERVEIX PER PUBLICITAR UN PROBLEMA I OFERIR UNA SOLUCIÓ (EN MARKETING CREC QUE ES DIU CREAR UNA NECESSITAT). Enm oltes ocasions una persona que no hi havía pensat mai en comprar determinat article, opta per comprar-lo després de veure un problema que ell té i del qual li ofereixen la sol.lució.
( Ara recordo quan venía aspiradors a domiciñi i els venía en cases que no hi había ni una triste catifa,pero... TREIA POLS I ACARS DE TOT ARREU, I ELS HE ENSENYAVA, ELS HI DEIXAVA LA CASA PLENA DE MUNTANYETES DE POLS, ES A DIR, ELS I ENSENYAVA EL PROBLEMA, I DESPRÉS LA SOLUCIÓ, EL MEU POTENT ASPIRADOR.

Podríem dir quem en un principi, el potencial de compradors d'un aspirador fa 20 anys era practicament el que tenía catifes,PERO NO ERA AIXÍ, perque nosaltres feiem demostracions a tothom que podíem i aquell client NO POTENCIAL, es montava al carro dels compradors ( asombrat pel problema que havía vist que tenía allá on vivía.


Si jo fos el president executiu d'un fabricant de motos, o el president de la Associació de Fabricants de Motocicletes, per exemple, i m'interesés incentivar l'us de la moto, en general ( i un troç del pastís será també per a mí, si m'espabilo) intentaría buscar un consens entre tots els fabricants i d'altres possibles interesats ( com per exemple, Ajuntaments de localitats de transit infernal), per sufragar entre tots la publicitat necesaria per FOMENTAR L'US GENERAL DE LA MOTO. Obviament, com la publicitat no es de marca, sino de UTILITAT GENERAL, no deuría ser una anunci que discrimini ni afavoreixi cap marca, sino l'utilització de les dues rodes.

( En aquesta estona que he estat en funcions de President Executiu m'he posat un sou de collons, total, ja que ens posem,no?).

Bé, que no us vui ratllar. Ja está, alah, ja m'he quedat descansat.

Una salutació,

Rafa







Després, cada fabricant deuría intentar agafar el máxim troç de pastís (vendes del mercat).

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dl. abr. 02, 2007 2:25 pm

Rafa,

Jo diria que el que comentes ja es fa, però només amb el producte més comercial de les cases de motos: les scooters. I més concretament les scooters de fins a 125cc. Per què? Perquè no requereixen un carnet de conduir diferent al de cotxe. El carnet de cotxe el té tothom (o quasi tothom), cosa que no passa amb el carnet de moto.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. abr. 02, 2007 2:41 pm

D'acord amb el que dius Rafa,

Però convindràs amb mi que la en la venda d'aspiradors s'aplica, encara ara ho fan, una estratègia de marketing directe i en sistema "Push" es a dir una estratègia agressiva i al moment, ja que cal pujar la corba d'interès de la persona en pocs minuts fins arribar al nivell de comprar, i el que fa és fer una compra impulsiva, no racional.

RafaCarme ha escrit:“Es a dir, un anunci es podria dirigir,per exemple, a tots els conductors que passen tant de temps buscant aparcament ( o pagant-lo), i mostrar-lis les avantatjes d'aparcar a peu de destí, per exemple.
Aquest anunci sería per exemple, per fomentar l'us en general de la moto.
Aquesta formula podría animar a un número INDETERMINAT de conductors a veure una solució al seu problema i provocar que un sector d'usuaris de les 4 rodes, compresin una moto.”

Amb això que dius de l’anunci cal veure primer on volem anar a parar, és a dir QUE VOLEM VENDRE, si volem vendre scooters, vespinos, nakeds, touring, Harley, trail, o bé volem vendre la necessitat d’anar en moto per ciutat, deixant a fora els touring HD, sport, xx, etz. i mentalitzar a la gent que utilitzi scooters i similars.


Una vegada definit el tipus de moto o necessitat a crear, cal fer l’estratègia de màrketing adient al target d’allò que volem impulsar.

Un anunci institucional per incentivar l’ús de la motocicleta seria plausible, però ho ha de fer cada ajuntament amb els mitjans de que disposa, tornem el dit abans a l’altre fil, no és pot fer una campanya que arribi a tota la gent, val masses diners per el resultat que se’n trauria i políticament seria i una despesa de la qual no pots mesurar els resultats, o els podries mesurar mirant quantes motos més s’han matricular vers altres anys.

En quant a incentivar les motos per part de l’Ajuntament, em sembla que no els interessa. A Barcelona els TMB són una eina política molt important com en d'altres poblacions, i a més serveis en els polítics per col•locar els seus "enxufats" i poder remenar els diners sense quasi bé cap control.



RafaCarme ha escrit:Si jo fos el president executiu d'un fabricant de motos, o el president de la Associació de Fabricants de Motocicletes, per exemple, i m'interesés incentivar l'us de la moto, en general ( i un troç del pastís será també per a mí, si m'espabilo) intentaría buscar un consens entre tots els fabricants i d'altres possibles interesats ( com per exemple, Ajuntaments de localitats de transit infernal), per sufragar entre tots la publicitat necesaria per FOMENTAR L'US GENERAL DE LA MOTO. Obviament, com la publicitat no es de marca, sino de UTILITAT GENERAL, no deuría ser una anunci que discrimini ni afavoreixi cap marca, sino l'utilització de les dues rodes.

Això no ho podries fer de cap manera, els altres fabricants són la competència, els teus accionistes no et deixarien fer-ho ells volen rendiment del capital i no solucionar problemes socials.

Tornem amb el tema de FOMENTAR L’ÚS GENERAL DE LA MOTO., sis fossis el president de una fàbrica de NOMÉS de motos de ciutat no veuria tant malament aquesta idea, però tingues en compte que aquí tindries de fer servir l’estratègia “Pull”, tot i això caríssima, d’anar fent una pluja fina d’impactes mitjançant diferents formes i maneres d’arribar al usuari fins a mentalitzar-lo que s’ha de comprar una moto, amb això cap Ajuntament si sumaria perquè la inversió que costaria no els és rendible políticament, ells volen una cosa ràpida per salvar els mobles i tornar-se a presentar.

Bé prou de “rollo” per ara.

V’sssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
RafaCarme
Presentats
Entrades: 555
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 11:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallés

Entrada Autor: RafaCarme » dl. abr. 02, 2007 3:24 pm

James_Bond ha escrit:D'acord amb el que dius Rafa,

Però convindràs amb mi que la en la venda d'aspiradors s'aplica, encara ara ho fan, una estratègia de marketing directe i en sistema "Push" es a dir una estratègia agressiva i al moment, ja que cal pujar la corba d'interès de la persona en pocs minuts fins arribar al nivell de comprar, i el que fa és fer una compra impulsiva, no racional.

RafaCarme ha escrit:“Es a dir, un anunci es podria dirigir,per exemple, a tots els conductors que passen tant de temps buscant aparcament ( o pagant-lo), i mostrar-lis les avantatjes d'aparcar a peu de destí, per exemple.
Aquest anunci sería per exemple, per fomentar l'us en general de la moto.
Aquesta formula podría animar a un número INDETERMINAT de conductors a veure una solució al seu problema i provocar que un sector d'usuaris de les 4 rodes, compresin una moto.”

Amb això que dius de l’anunci cal veure primer on volem anar a parar, és a dir QUE VOLEM VENDRE, si volem vendre scooters, vespinos, nakeds, touring, Harley, trail, o bé volem vendre la necessitat d’anar en moto per ciutat, deixant a fora els touring HD, sport, xx, etz. i mentalitzar a la gent que utilitzi scooters i similars.


Una vegada definit el tipus de moto o necessitat a crear, cal fer l’estratègia de màrketing adient al target d’allò que volem impulsar.

Un anunci institucional per incentivar l’ús de la motocicleta seria plausible, però ho ha de fer cada ajuntament amb els mitjans de que disposa, tornem el dit abans a l’altre fil, no és pot fer una campanya que arribi a tota la gent, val masses diners per el resultat que se’n trauria i políticament seria i una despesa de la qual no pots mesurar els resultats, o els podries mesurar mirant quantes motos més s’han matricular vers altres anys.

En quant a incentivar les motos per part de l’Ajuntament, em sembla que no els interessa. A Barcelona els TMB són una eina política molt important com en d'altres poblacions, i a més serveis en els polítics per col•locar els seus "enxufats" i poder remenar els diners sense quasi bé cap control.



RafaCarme ha escrit:Si jo fos el president executiu d'un fabricant de motos, o el president de la Associació de Fabricants de Motocicletes, per exemple, i m'interesés incentivar l'us de la moto, en general ( i un troç del pastís será també per a mí, si m'espabilo) intentaría buscar un consens entre tots els fabricants i d'altres possibles interesats ( com per exemple, Ajuntaments de localitats de transit infernal), per sufragar entre tots la publicitat necesaria per FOMENTAR L'US GENERAL DE LA MOTO. Obviament, com la publicitat no es de marca, sino de UTILITAT GENERAL, no deuría ser una anunci que discrimini ni afavoreixi cap marca, sino l'utilització de les dues rodes.

Això no ho podries fer de cap manera, els altres fabricants són la competència, els teus accionistes no et deixarien fer-ho ells volen rendiment del capital i no solucionar problemes socials.

Tornem amb el tema de FOMENTAR L’ÚS GENERAL DE LA MOTO., sis fossis el president de una fàbrica de NOMÉS de motos de ciutat no veuria tant malament aquesta idea, però tingues en compte que aquí tindries de fer servir l’estratègia “Pull”, tot i això caríssima, d’anar fent una pluja fina d’impactes mitjançant diferents formes i maneres d’arribar al usuari fins a mentalitzar-lo que s’ha de comprar una moto, amb això cap Ajuntament si sumaria perquè la inversió que costaria no els és rendible políticament, ells volen una cosa ràpida per salvar els mobles i tornar-se a presentar.

Bé prou de “rollo” per ara.

V’sssssssss
007

Estic d'acord, es un parlar per parlar ( ara, el sou de President Executiu no m'el trec de moment, JA,JA,JA).

Una salutacií,

Rafa

Avatar de l’usuari
juigmont
Presentats
Entrades: 9
Membre des de: dj. març 22, 2007 12:49 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: juigmont » dl. abr. 02, 2007 3:27 pm

co***ons!!!
Avui he fet un master en marketing sense sortir de casa. El puc posar en el meu curriculum? :lol: :lol:
Errar es humano.....
pero echarle la culpa a otro es mas humano todavia

Avatar de l’usuari
J@N LINCE
Presentats
Entrades: 1106
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )

Entrada Autor: J@N LINCE » dl. abr. 09, 2007 1:16 am

Vendetta ha escrit:
El que passa és que les minories tenen mes facilitats pq li enganxin etiquetes.

Home, depen de la velocitat a la que vagi aquesta minoria.
Es a dir per engantxartela a tu o a mi ,aquesta majoria a de correr molt. ¿no? :wink:
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!
Imatge

Respon

Torna a “General”