Com pujar la moto al cavallet i no morir en l'intent

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Com Pujar La Moto Al Cavallet I No Morir En L'intent

Entrada Autor: Kpeps » dj. juny 17, 2010 10:31 pm

[quote user="Sagal" post="124687"]Si, cada roda te fre, un cop posat el caballet desfrenes i va sola[/quote]

aixi es practiquisim,sobre tot per garatjos estrets i que tinguin rampa de pujada per entrar i la tens que girar un cop ets a dins,bona troballa. ;)
Imatge

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dj. juny 17, 2010 11:18 pm

Una pregunta tècnica, no és una mica monyes això?

Ni que fos un trailer.... :mrgreen:

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dv. juny 18, 2010 7:27 am

[quote user="Alucinamaripili" post="124695"]Una pregunta tècnica, no és una mica monyes això?

Ni que fos un trailer.... :mrgreen:[/quote]

Jordi quant tens la moto sobre la plataforma, puc posar la moto molt arraconada dins el garatge, si fa nosa la meva filla o la meva dona la mouen sense cap dificultat, quant tenen que netejar el garatge la podem moure com res, quant posaba el caballet abans el gres de terra el garatge em quedaba fet una coca, cada dia estaba mes ratllat, ara ja no tinc aquets problema, abans de sortir de ruta o quant rento la moto al no tocar les rodes a terra puc netejar les llantes com res, t'imagines les coses que puc fer? doncs ja veus que a mi em surt rendible. I la gent que te un garatge petit encara més.
ImatgeImatge

Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Entrada Autor: Gearbox » dv. juny 18, 2010 8:40 am

Jo ahir ho vaig provar. Li vaig comprar a un amic que en té una... diu que no li acaba de fer el pes. :razz:

La poso al terra, sota la moto. Busco un tros de llata per posar sota la roda i amb suma facilitat es col.loca el cavallet. La moto puja a dalt i queda sobre la plataforma, més alta que de costum, i sí, efectivament, la pots moure cap aquí i cap allà sense cap problema. :lol:

Fins i tot el meu nano petit la podia fer anar amunt i avall com si res. :D

Ostres, això és una passada (em dic) i mira que no descobrir-ho fins ara ?? i encara perquè altres ho han dit. :bow

Decideixo quedar-me la plataforma i em dic a mi mateix que mai més l'aparcaré sense ella. :mestre

Tot d'una, mentre pujava les escales del garatge cap a dalt, cofoi per l'adquisició, sento una remor... com la fressa que fa un monopatí... Però si al garatge no hi ha ningú !! :tremolant

Torno a baixar les escales i, ai senyor !!! la moto ha cobrat vida !!! ja la veig tota sola, marxa enrere (tot i que no en té) directe cap a la porta !!! I la porta és tancada !!!! :eyes

M'hi agafo d'una revolada i just avans de l'impacte puc aturar-la. :cry:

Quedo parat com un estaquirot, tot mirant la moto i la plataforma... i m'adono que el terra del garatge no és ben pla... que fa una lleugera pendent cap a la porta i, és clar, com que la moto no toca a terra, doncs la plataforma va allà on vol. :evil:

Avui li tornaré al meu amic... i li diré que no m'acaba de fer el pes !!! :mrgreen: :mrgreen: :roll: ;)
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

Sharky
Presentats
Entrades: 2535
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"

Entrada Autor: Sharky » dv. juny 18, 2010 10:05 am

[quote user="Gearbox" post="124710"]Jo ahir ho vaig provar. Li vaig comprar a un amic que en té una... diu que no li acaba de fer el pes. :razz:

La poso al terra, sota la moto. Busco un tros de llata per posar sota la roda i amb suma facilitat es col.loca el cavallet. La moto puja a dalt i queda sobre la plataforma, més alta que de costum, i sí, efectivament, la pots moure cap aquí i cap allà sense cap problema. :lol:

Ostres, això és una passada (em dic) i mira que no descobrir-ho fins ara ?? i encara perquè altres ho han dit. :bow

Decideixo quedar-me la plataforma i em dic a mi mateix que mai més l'aparcaré sense ella. :mestre

Tot d'una, mentre pujava les escales del garatge cap a dalt, cofoi per l'adquisició, sento una remor... com la fressa que fa un monopatí... Però si al garatge no hi ha ningú !! :tremolant

Torno a baixar les escales i, ai senyor !!! la moto ha cobrat vida !!! ja la veig tota sola, marxa enrere (tot i que no en té) directe cap a la porta !!! I la porta és tancada !!!! :eyes

Quedo parat com un estaquirot, tot mirant la moto i la plataforma... i m'adono que el terra del garatge no és ben pla... que fa una lleugera pendent cap a la porta i, és clar, com que la moto no toca a terra, doncs la plataforma va allà on vol. :evil:

Avui li tornaré al meu amic... i li diré que no m'acaba de fer el pes !!! :mrgreen: :mrgreen: :roll: ;)[/quote]

No tenen frens les rodes de la plataforma?
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. juny 18, 2010 12:03 pm

[quote user="Sharky" post="124716"]

No tenen frens les rodes de la plataforma?[/quote]

Seria rar si no en portés, perquè fins i tot la plataforma que tinc al pati per moure els gerros ja en porta. :twisted:

Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dv. juny 18, 2010 4:13 pm

[quote user="Sagal" post="124703"][quote user="Alucinamaripili" post="124695"]Una pregunta tècnica, no és una mica monyes això?

Ni que fos un trailer.... :mrgreen:[/quote]

Jordi quant tens la moto sobre la plataforma, puc posar la moto molt arraconada dins el garatge, si fa nosa la meva filla o la meva dona la mouen sense cap dificultat, quant tenen que netejar el garatge la podem moure com res, quant posaba el caballet abans el gres de terra el garatge em quedaba fet una coca, cada dia estaba mes ratllat, ara ja no tinc aquets problema, abans de sortir de ruta o quant rento la moto al no tocar les rodes a terra puc netejar les llantes com res, t'imagines les coses que puc fer? doncs ja veus que a mi em surt rendible. I la gent que te un garatge petit encara més.[/quote]

Jo em referia a la fusteta, ja entenc que és pràctic poder desar la moto en un racó del garatge amb una base amb rodes, però el tema de la fusteta m'ha fet gràcia.

Ara pensant m'estava recordant del taco que es feia servir per engreixar la cadena quan no tenies caballet central.....i és que s'ha de fer servir la imaginació. :D

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Com pujar la moto al cavallet i no morir en l'intent

Entrada Autor: Steelman » dv. juny 18, 2010 4:29 pm

AIxo de la fusteta...
Per pujar la moto al cavallet no es necessita força, es necessita manya.
Jo no era capaç de pujar la moto acaballet, i feia una força enorme!!!

Un dia, el cosi de la natalia em va trobar a Prades, amb la moto sobre la pota de cabra i em va dir que no anavem a fer el cafe fins que no aprengues a pujar la moto..
Varem estar mitja hora llarga, i al final em va ensenyar el truco

Ara casi sense mirar pujo la moto al cabllet (i no es lleugera) i carregada fins a dalt de tot tambe!!

Lo de la fusteta, si ajuda doncs millor, pero crec que es millor trobar el "truc" en que sense fer força la pugis
Ex ...moltes coses

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dv. juny 18, 2010 7:42 pm

[quote user="Steelman" post="124763"]AIxo de la fusteta...
Per pujar la moto al cavallet no es necessita força, es necessita manya.
Jo no era capaç de pujar la moto acaballet, i feia una força enorme!!!

Un dia, el cosi de la natalia em va trobar a Prades, amb la moto sobre la pota de cabra i em va dir que no anavem a fer el cafe fins que no aprengues a pujar la moto..
Varem estar mitja hora llarga, i al final em va ensenyar el truco

Ara casi sense mirar pujo la moto al cabllet (i no es lleugera) i carregada fins a dalt de tot tambe!!

Lo de la fusteta, si ajuda doncs millor, pero crec que es millor trobar el "truc" en que sense fer força la pugis[/quote]

Jordi posar el cavallet de la RT ho tinc xupat, però quant i poses la plataforma amb la fusta està xupat però sense ja tu deixaré probar i veuràs que costa un vevo ;)
ImatgeImatge

River
Presentats
Entrades: 183
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:10 pm
Ubicació: Palau solità i plegamans

Entrada Autor: River » dl. juny 21, 2010 12:37 am

Doncs ja ho provaré això de la fusteta, perquè pujar la Capo al cavallet és un patiment… :enfadat

Dani
Presentats
Entrades: 63
Membre des de: ds. nov. 14, 2009 10:35 pm

Entrada Autor: Dani » dt. juny 22, 2010 9:44 pm

[quote user="Gearbox" post="124710"]Jo ahir ho vaig provar. Li vaig comprar a un amic que en té una... diu que no li acaba de fer el pes. :razz:

Avui li tornaré al meu amic... i li diré que no m'acaba de fer el pes !!! :mrgreen: :mrgreen: :roll: ;)[/quote]

Ei Garbox... si el teu amic se la vent,avisam... A mi m'aniria molt be, pero de nova son molts calers.
UNA ABRAÇADA

Pardo
Presentats
Entrades: 374
Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:34 am
Ubicació: Igualada

Entrada Autor: Pardo » dv. juny 25, 2010 6:05 am

Pues jo per pujar-la al caballet central m'apalanco fort cap amunt, la veritat es que no es fàcil, ja que coste molt, serà qüestió de provar lo de la fusteta.

Xurrumeka
Presentats
Entrades: 1769
Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Xurrumeka » dj. jul. 01, 2010 3:53 pm

buah!!!!!!!!!!! m'han explicat que n'hi ha que no saben què és el caballet.......... :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dj. jul. 01, 2010 5:10 pm

Això de pujar la moto és sencill.

Tan sols cal trobar-li el punt.

Quin punt? quin nom tè no ho sè pas.

Xurrumeka
Presentats
Entrades: 1769
Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm

Entrada Autor: Xurrumeka » dj. jul. 01, 2010 5:11 pm

[quote user="Vendetta" post="126493"]Això de pujar la moto és sencill.

Quin punt? quin nom tè no ho sè pas.[/quote]

el G potser???? :cool: :cool: :cool: :cool:
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Xurrumeku
Presentats
Entrades: 334
Membre des de: dc. set. 05, 2007 7:15 pm

Entrada Autor: Xurrumeku » dj. jul. 01, 2010 5:24 pm

[quote user="Xurrumeka" post="126494"][quote user="Vendetta" post="126493"]Això de pujar la moto és sencill.

Quin punt? quin nom tè no ho sè pas.[/quote]

el G potser???? :cool: :cool: :cool: :cool:[/quote]

G ????????????????????????????????

:roll: :roll: :roll: :roll:
Imatge

Respon

Torna a “General”