CONCERT SANT ADRIÀ
Moderador: Airald
- Laiona
- Presentats
- Entrades: 1076
- Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
- Ubicació: Blanes
CONCERT SANT ADRIÀ
Alguns m'heu demanat informació sobre el concert del dia 26 de juny a Sant Adrià de Besòs. Us penjo el cartell on surt el tema entrades, hora etc,...

:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7663
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Re: CONCERT SANT ADRIÀ
Estarem al cas, merci per la informació, Laia.
- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones
[quote user="Laiona" post="125169"]Alguns m'heu demanat informació sobre el concert del dia 26 de juny a Sant Adrià de Besòs. Us penjo el cartell on surt el tema entrades, hora etc,...
[/quote]
Molt be Laia...!
Veig que surt un telefon per reserves, aixi que ja anire reservan la meva (personalment m'agrada molt el Gospel, a vegades per la Catedral hi ha un grup que ho fan molt, pero que molt be i no veigis el que engrescan a la gent que es queda bocabadada escoltan-los i gaudin de les seves lletres i balls).
Apa ves ensayan que segur tindras una bona audiencia... :razz:
Molta soooooooort !

Molt be Laia...!
Veig que surt un telefon per reserves, aixi que ja anire reservan la meva (personalment m'agrada molt el Gospel, a vegades per la Catedral hi ha un grup que ho fan molt, pero que molt be i no veigis el que engrescan a la gent que es queda bocabadada escoltan-los i gaudin de les seves lletres i balls).
Apa ves ensayan que segur tindras una bona audiencia... :razz:
Molta soooooooort !

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Vaja !!! :enfadat :enfadat :enfadat un altre que no podré venir !!!!!!!!!!
Dissabte seré lluny.....................força lluny............................ i alt.......................força alt :b9 :b9 :b9
Dissabte seré lluny.....................força lluny............................ i alt.......................força alt :b9 :b9 :b9
- Edelweiss
- Presentats
Felicitats Laiona !!!
Ha sigut un concert fantàstic..., sabeu molt be com fer pujar les emocions a flor de pell.... he gaudit molt aquesta nit, sou molt, pero que molt bons...
I el teu "solo", ha sigut impressionant....! pero quina veu... :eyes , tu vas per a soprano oi...? ostres Feliçitats Laia, segur que darrera d'aquesta estrena tindras molt mes... ;) :bow
M'en al.legro d'haver-te pogut saludar abans de pujar a l'escenari, ha sigut un plaer coneixer-te a tu i al Gearbox i la Dolors (i en seu fill), que han tingut l'amabilitat de fer.me un puesto al seu costat i allà hem estat ballant, fen palmes e intentant cantar al vostre impressionant ritme... je,je :ban :ban :ban :ban
Jo m'he fet un tip d'enregistrar algunes de les cançons del vostre repertori... i en Gearbox estic segura que ha fet un reportatge fotogràfic del que de ben segur aviat tots gaudirem...
Aixi que el primer de tots els clips que afegire es el del teu "solo" i desprès posare per ordre tots els altres..
Ànims i molta sort (segur que repetiré !!!). :jump
Aqui teniu a La Laiona fen el seu magnific "Solo" i el genial grup de Gospel que han fet les delicies d'aquesta nit
[IMG=http://img63.imageshack.us/img63/4283/img0310ec.jpg][/IMG]
Clickeu l'enllaç de a sota per veure el video-clip
http://img709.imageshack.us/i/img0310.mp4/
Ha sigut un concert fantàstic..., sabeu molt be com fer pujar les emocions a flor de pell.... he gaudit molt aquesta nit, sou molt, pero que molt bons...
I el teu "solo", ha sigut impressionant....! pero quina veu... :eyes , tu vas per a soprano oi...? ostres Feliçitats Laia, segur que darrera d'aquesta estrena tindras molt mes... ;) :bow
M'en al.legro d'haver-te pogut saludar abans de pujar a l'escenari, ha sigut un plaer coneixer-te a tu i al Gearbox i la Dolors (i en seu fill), que han tingut l'amabilitat de fer.me un puesto al seu costat i allà hem estat ballant, fen palmes e intentant cantar al vostre impressionant ritme... je,je :ban :ban :ban :ban
Jo m'he fet un tip d'enregistrar algunes de les cançons del vostre repertori... i en Gearbox estic segura que ha fet un reportatge fotogràfic del que de ben segur aviat tots gaudirem...
Aixi que el primer de tots els clips que afegire es el del teu "solo" i desprès posare per ordre tots els altres..
Ànims i molta sort (segur que repetiré !!!). :jump
Aqui teniu a La Laiona fen el seu magnific "Solo" i el genial grup de Gospel que han fet les delicies d'aquesta nit
[IMG=http://img63.imageshack.us/img63/4283/img0310ec.jpg][/IMG]
Clickeu l'enllaç de a sota per veure el video-clip
http://img709.imageshack.us/i/img0310.mp4/

- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
Otttiiiiiiiiii, Laia!!!!
He vist el video i se'm ha posat la gallina de carn!!!!
Molt bé!!!,. felicitats per aquesta veu!!!
He vist el video i se'm ha posat la gallina de carn!!!!
Molt bé!!!,. felicitats per aquesta veu!!!
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
- Laiona
- Presentats
Moltíiiiiiiissimes gràcies Edelweiss pel vídeo! I gràcies a en Gearbox, la Dolors, el Nil per venir-me a veure! Gràcies també als que no hi vau poder ser però sabia que ereu amb mi. Sino hagués estat per vosaltres no sé si m'hagués sortit. Em vau donar els ànims que necesitava.
I no se m'oblidaràn els meus fills ballant dabant de l'escenari, i el meu fill gran dient Mamaaaa!!! quan jo sortia a cantar, amb una cara d'il·lusió radiant!.
Sou únics tots!!! Moltíssimes gràcies!
I no se m'oblidaràn els meus fills ballant dabant de l'escenari, i el meu fill gran dient Mamaaaa!!! quan jo sortia a cantar, amb una cara d'il·lusió radiant!.
Sou únics tots!!! Moltíssimes gràcies!
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Simplement genial !!! :shock:
Res a veure amb el concert que vàrem presenciar a Blanes..., això sí que és canya !!! :razz: :razz:
Per molt que us digui, no us en fareu a la idea si no ho aneu a veure.
Recomanable 100% (el nostre fill petit va venir i, encara que no és ben bé el seu estil
va disfrutar de valent).
El "solo" de la Laia... impressionant !!. En fí, ens ho vàrem passar pipa !! :ban
Us deixo unes fotos...

LA resta de fotos al Picassa ... http://picasaweb.google.com/GearboxMTC/ ... directlink
Res a veure amb el concert que vàrem presenciar a Blanes..., això sí que és canya !!! :razz: :razz:
Recomanable 100% (el nostre fill petit va venir i, encara que no és ben bé el seu estil
El "solo" de la Laia... impressionant !!. En fí, ens ho vàrem passar pipa !! :ban
Us deixo unes fotos...

LA resta de fotos al Picassa ... http://picasaweb.google.com/GearboxMTC/ ... directlink
- Laiona
- Presentats
Gràcies Gearbox per les fotos!!!! I moltes gràcies a tu i la familia per ser-hi!
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Felicitats Laia, en el video estas imponent i en aquesta foto fas molt de goig

- Laiona
- Presentats
Gràcies Santi!!!!!!!!
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7663
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Carai Laia, ets la reina de la nit.
ENHORABONA!!!
ENHORABONA!!!
- Edelweiss
- Presentats
[quote user="Gearbox" post="125873"]Simplement genial !!! :shock:
va disfrutar de valent).
Us deixo unes fotos...

LA resta de fotos al Picassa ... http://picasaweb.google.com/GearboxMTC/ ... directlink[/quote]
Unes fotos genials Gearbox !
Records i petons a la Dolors i a el vostre fill
Us deixo unes fotos...

LA resta de fotos al Picassa ... http://picasaweb.google.com/GearboxMTC/ ... directlink[/quote]
Unes fotos genials Gearbox !
Records i petons a la Dolors i a el vostre fill

- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
Conec a un company de Gospel Viu, li diem El Trece i té una Kawa Vulcan 900.
- Laiona
- Presentats
[quote user="Sergibuda" post="126141"]Conec a un company de Gospel Viu, li diem El Trece i té una Kawa Vulcan 900.[/quote]
A si? Com es diu?
A si? Com es diu?
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
He vist l'enllaç i les fotos. Fellcitats, sembla que us ho vau passar molt bé. Ets una figura, avat et veurem a la tele :lol:
- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
Laiona, moltes felicitats!!!
Veig que ja et deixen cantar soleta, llàstima que a Figueres encara no ho fessis.
Serà questió de venir a algun altre concert. ;)
I gràcies als que heu posat fotos i video. :cerv
Veig que ja et deixen cantar soleta, llàstima que a Figueres encara no ho fessis.
I gràcies als que heu posat fotos i video. :cerv
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV
- Laiona
- Presentats
[quote user="Itaca" post="126546"]Laiona, moltes felicitats!!!
I gràcies als que heu posat fotos i video. :cerv[/quote]
Moltes gràcies! Mica en mica em vaig fent un foradet... Ja n'arribaràn més....
I gràcies als que heu posat fotos i video. :cerv[/quote]
Moltes gràcies! Mica en mica em vaig fent un foradet... Ja n'arribaràn més....
- Edelweiss
- Presentats
Aqui teniu els links d'algunes cançons que vaig enregistrar amb l'Iphone, perque veigeu i us pogueu fer una idea de lo genial que va ser el Concert...
Apa ja sabeu al proper tots els que puguem :castell un altre vegade a donar-li ànims...!!! Ja veureu el que gaudireu :ban :ban :ban
Apa ja sabeu al proper tots els que puguem :castell un altre vegade a donar-li ànims...!!! Ja veureu el que gaudireu :ban :ban :ban
Edelweiss l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. jul. 02, 2010 12:34 am, en total s’ha editat 1 vegada.

- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Gràcies pels vídeos, Carme.
Amb aquesta es vàren posar el públic a la butxaca !!!
[youtube]nNo6-ORQLh4[/youtube]
Amb aquesta es vàren posar el públic a la butxaca !!!
[youtube]nNo6-ORQLh4[/youtube]