El Meu Primer Viatge
Moderador: Airald
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Re: El Meu Primer Viatge
Jo després de l'experiència d'altres motos, m'he acostumat al cofre i no puc passar sense.
A la Blues, quan la vaig comprar, el primer que vaig fer va ser pujar a Andorra a buscar el Givi E-55.
Ara sempre tinc lloc pels 2 cascos i alguna coseta més. Jo soc dels que sempre varreteja trastos amunt i avall "PER SI DE CAS", així que em va molt bé.
Jo vaig comprar el Givi perquè la moto ja portava muntats els suports d'aquesta casa, però pots mirar els Shad o Kappa. Això si, jo a Andorra en vaig treure un bon estalvi. ;)
EDITO: He trobat aquest link que et pot resultar interessant, tenen algunes ofertes...
Enllaç
A la Blues, quan la vaig comprar, el primer que vaig fer va ser pujar a Andorra a buscar el Givi E-55.
Ara sempre tinc lloc pels 2 cascos i alguna coseta més. Jo soc dels que sempre varreteja trastos amunt i avall "PER SI DE CAS", així que em va molt bé.
Jo vaig comprar el Givi perquè la moto ja portava muntats els suports d'aquesta casa, però pots mirar els Shad o Kappa. Això si, jo a Andorra en vaig treure un bon estalvi. ;)
EDITO: He trobat aquest link que et pot resultar interessant, tenen algunes ofertes...
Enllaç
GRUM l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 25, 2010 11:50 am, en total s’ha editat 1 vegada.
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="AT" post="125580"]Al final em pensat que potser serà millor comprar una maleta. He pensat en una shad de 42, 45 o 46 litres. D'aquesta manera, quan anem a visitar llocs podem deixar els cascos dins de la moto.
Vosaltres o feu o be aneu carretejant amb els cascos?[/quote]
Si no voleu anar amb els cascs amunt i avall tens l'opció de lligar-los amb un Pitón o cadena a la moto.
Si no voleu anar amb els cascs amunt i avall tens l'opció de lligar-los amb un Pitón o cadena a la moto.

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
si portes funda sobrediposit Bagster,jo tinc alguna bosa gran que hi cap bastanta cosa i te la puc deixar,per lo demes conta una mica d'oli que a l'estiu amb la calor t'en pot gastar.
- Molinenc
- Presentats
- Entrades: 921
- Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
- Ubicació: Molins de rei
[quote user="Randy-650" post="125638"][quote user="AT" post="125580"]Al final em pensat que potser serà millor comprar una maleta. He pensat en una shad de 42, 45 o 46 litres. D'aquesta manera, quan anem a visitar llocs podem deixar els cascos dins de la moto.
Si no voleu anar amb els cascs amunt i avall tens l'opció de lligar-los amb un Pitón o cadena a la moto.[/quote]
Hola Randy. Sempre me negat a portar baúl per dos motius:
1) Perque no m'agrada
2) Perque creia que aquesta moto en duraria poc
Ara que em plantejo aquest viatge em dono compte que el necesito sobre tot per portar algo més a sobre (roba i estris per el viatge) i tot i que crec que finalment que a finals d'any o el que ve haurà arribat l'hora de canviar de montura. Tot i així penso que el baul i la parrilla la podré posar en la següent moto i l'unic que no podré aprofitar es el suport.
Lo de posar els cascos a la moto, mai ho he fet i crec que no ho faré. A part de que em puguin fotre el casc, sempre hi pot haber algún graciós que et posi algo dins del casc, i despres el casc me l'haig de posar al cap...
Sempre que veig algú lligant el casc a la roda de la moto (deixant el casc al terra) em pregunto si serà l'objectiu d'algún gos amb ganes de buidar la bufeta.... :???:
Demà pujo a Andorra, a veure si baixo amb el baúl...., el que segur que en firem es uns pantalons d'estiu i una jaqueta d'estiu per la dona.
Ja us explicaré... :D
Si no voleu anar amb els cascs amunt i avall tens l'opció de lligar-los amb un Pitón o cadena a la moto.[/quote]
Hola Randy. Sempre me negat a portar baúl per dos motius:
1) Perque no m'agrada
2) Perque creia que aquesta moto en duraria poc
Ara que em plantejo aquest viatge em dono compte que el necesito sobre tot per portar algo més a sobre (roba i estris per el viatge) i tot i que crec que finalment que a finals d'any o el que ve haurà arribat l'hora de canviar de montura. Tot i així penso que el baul i la parrilla la podré posar en la següent moto i l'unic que no podré aprofitar es el suport.
Lo de posar els cascos a la moto, mai ho he fet i crec que no ho faré. A part de que em puguin fotre el casc, sempre hi pot haber algún graciós que et posi algo dins del casc, i despres el casc me l'haig de posar al cap...
Sempre que veig algú lligant el casc a la roda de la moto (deixant el casc al terra) em pregunto si serà l'objectiu d'algún gos amb ganes de buidar la bufeta.... :???:
Demà pujo a Andorra, a veure si baixo amb el baúl...., el que segur que en firem es uns pantalons d'estiu i una jaqueta d'estiu per la dona.
Ja us explicaré... :D
- Molinenc
- Presentats
[quote user="Kpeps" post="125691"]si portes funda sobrediposit Bagster,jo tinc alguna bosa gran que hi cap bastanta cosa i te la puc deixar,per lo demes conta una mica d'oli que a l'estiu amb la calor t'en pot gastar.[/quote]
Hola Kpeps. No porto cap funda sobrediposit Bagster, però si que tinc una bossa de sobrediposit. No es de les més grans, però tampoc es de les més petites, i penso que ja farà el servei.
Tampoc puc carregar gaire la petita que si no no arribarem mai... :D ;)
Gràcies. :D
Hola Kpeps. No porto cap funda sobrediposit Bagster, però si que tinc una bossa de sobrediposit. No es de les més grans, però tampoc es de les més petites, i penso que ja farà el servei.
Tampoc puc carregar gaire la petita que si no no arribarem mai... :D ;)
Gràcies. :D
- Atramuntanat
- Presentats
- Entrades: 734
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254
hola
coincideixo amb en randy en lo de la motxilla a l'esquena, encara que sigui una miseria de motxilla, l'esquena del paquet no va gens relaxada, molta gent fa el primer viatge en moto aixi....i l'ultim.
lo de guardar els cascos en el baul per sortides curtes es bona idea, pero si fas viatge suposadament el baul irá ple de coses, aixi que quan arribis al lloc per visitar o be buides el baul o be carretejes els cascs o be els lligues a la moto, si pateixes per si es pijen al casc, mira de lligar-los mes amunt, vaja, tens una posibilitat entre milers que et fotin el casc. Porta un casc una mica massegat o no massa lluent.
potser es un luxe, pero uns intercoms per que la dona pugui parlar una mica no van mai pas malament, almenys la meva ho passa fatal amb la boca tencada jejejeje :roll:
coincideixo amb en randy en lo de la motxilla a l'esquena, encara que sigui una miseria de motxilla, l'esquena del paquet no va gens relaxada, molta gent fa el primer viatge en moto aixi....i l'ultim.
lo de guardar els cascos en el baul per sortides curtes es bona idea, pero si fas viatge suposadament el baul irá ple de coses, aixi que quan arribis al lloc per visitar o be buides el baul o be carretejes els cascs o be els lligues a la moto, si pateixes per si es pijen al casc, mira de lligar-los mes amunt, vaja, tens una posibilitat entre milers que et fotin el casc. Porta un casc una mica massegat o no massa lluent.
potser es un luxe, pero uns intercoms per que la dona pugui parlar una mica no van mai pas malament, almenys la meva ho passa fatal amb la boca tencada jejejeje :roll:
Erg Chebbi - Merzouga

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia
Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia
- Molinenc
- Presentats
Ahir vaig anar a Andorra, i vam comprar part de l'equipació que ens faltava. Pantalons per als dos i jaqueta d'estiu per la Montse, i em vaig animar i vaig agafar unes alforges....però crec que la meva moto es massa petita per possar alforges...
[img align=left]http://www.motolandia.com.ar/sistema/im ... I/T421.jpg[/img]
Quan les poso em toquen amb els intermitens. Us passa el mateix a vosaltres?
[img align=left]http://www.motolandia.com.ar/sistema/im ... I/T421.jpg[/img]
Quan les poso em toquen amb els intermitens. Us passa el mateix a vosaltres?
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Jo,si vaig sol no tinc problemes de alforges,les puc posar arran
dels intermitents i no molesten.Si anem els dos he de posar-les mes
enrera perque no molestin el pasatger i cauen sobre els intermitents
doblegant-los,però cap problema,no cerc que es trenquin
dels intermitents i no molesten.Si anem els dos he de posar-les mes
enrera perque no molestin el pasatger i cauen sobre els intermitents
doblegant-los,però cap problema,no cerc que es trenquin
Que gran aquest de Bilbao

- JuanAMB
- Presentats
- Entrades: 90
- Membre des de: dl. nov. 09, 2009 10:43 pm
[quote user="AT" post="125828"]...//...

Quan les poso em toquen amb els intermitens. Us passa el mateix a vosaltres?[/quote]
Son les mateixes que tinc jo, i son fantastiques.
Si em toquen als intermintents, pero no apreten,... aixo amb la meva moto.

(Ara la de la esquerra tambe queda totalment vertical, pero no tinc fotos)

Quan les poso em toquen amb els intermitens. Us passa el mateix a vosaltres?[/quote]
Son les mateixes que tinc jo, i son fantastiques.
Si em toquen als intermintents, pero no apreten,... aixo amb la meva moto.

(Ara la de la esquerra tambe queda totalment vertical, pero no tinc fotos)

JuanAMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 27, 2010 11:43 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
- Molinenc
- Presentats
Hola JoanAMB. Amb la teva V-Strom et queden molt be, però amb la meva petita GS500 em van molt groses. Tot i així intentaré fer el viatge amb elles.
Ja faré una foto perque vegis com queden. :D
Una altre pregunta per tots. Quan aneu de viatge porteu els xalecos fluorescents? Es obligatori com amb els cotxes?
Ja faré una foto perque vegis com queden. :D
Una altre pregunta per tots. Quan aneu de viatge porteu els xalecos fluorescents? Es obligatori com amb els cotxes?
- JuanAMB
- Presentats
[quote user="AT" post="125926"]...//... em van molt groses. Tot i així intentaré fer el viatge amb elles. ...//...[/quote]
Pensa la part positiva, mes coses podràs portar,... al final les ompliràs.
[quote user="AT" post="125926"]...//... Quan aneu de viatge porteu els xalecos fluorescents? Es obligatori com amb els cotxes?...//...[/quote]
Si, l’armilla fluorescent sempre al top-case, es obligatòria igual que el joc de llums de recanvi (que jo no porto).
No es obligatori ni l'extintor ni els triangles d’emergències.
[quote user="AT" post="125926"]...//... Quan aneu de viatge porteu els xalecos fluorescents? Es obligatori com amb els cotxes?...//...[/quote]
Si, l’armilla fluorescent sempre al top-case, es obligatòria igual que el joc de llums de recanvi (que jo no porto).
No es obligatori ni l'extintor ni els triangles d’emergències.
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
[quote user="JuanAMB" post="125937"][quote user="AT" post="125926"]...//... em van molt groses. Tot i així intentaré fer el viatge amb elles. ...//...[/quote]
No es obligatori ni l'extintor ni els triangles d’emergències.[/quote]
Ara el joc de llums de recanvi ja no son obligatoris...
No es obligatori ni l'extintor ni els triangles d’emergències.[/quote]
Ara el joc de llums de recanvi ja no son obligatoris...
- JuanAMB
- Presentats
Si, que el joc de llums de recanvi ja no sigui obligatori es/era una cosa que estava canviant,... no se si finalment s’ha aprovat el canvi de aquesta normativa o no. Es veu que a la DGT han vist que portar uns llums no val per a res si has de desmuntar la meitat del cotxe/moto per posar-les.
JuanAMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 28, 2010 8:32 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Molinenc
- Presentats
jajajaja, que bo! La mare que em va parir! Porto més de dos anys amb un joc de lamparas sempre a sobre (sota al seient) i l'armilla no la he portat mai....
Si no m'han fotut una multa, es perque no m'han parat mai....que si no...a pagar!
Gràcies!
Si no m'han fotut una multa, es perque no m'han parat mai....que si no...a pagar!
Gràcies!
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Ara que t´han donat molts concells t en donare un altre..
Per el teu primer viatge nomes necessites una moto i ganes. La resta ...es secundari
Per el teu primer viatge nomes necessites una moto i ganes. La resta ...es secundari
Ex ...moltes coses
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
[quote user="Steelman" post="126011"]Ara que t´han donat molts concells t en donare un altre..
Per el teu primer viatge nomes necessites una moto i ganes. La resta ...es secundari[/quote]
+1
Jo afegiria:
Necessites una mot, ganes i sentit comú. Amb això solucionaras tots els problemes !!
Per el teu primer viatge nomes necessites una moto i ganes. La resta ...es secundari[/quote]
+1
Jo afegiria:
Necessites una mot, ganes i sentit comú. Amb això solucionaras tots els problemes !!
Gearbox l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 28, 2010 4:01 pm, en total s’ha editat 1 vegada.