Assegurança De Moto

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Angeleta
Presentats
Entrades: 456
Membre des de: dt. oct. 21, 2008 4:14 pm

Assegurança De Moto

Entrada Autor: Angeleta » dg. juny 27, 2010 9:44 pm

Ahir vaig donar la paga i senyal per una Kawasaki ER6F ABS blanca. UEEEEEEEEEEEEEEE!!!! :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :ban :ban :ban :ban
Ara em toca esperar el que tardi trànsit en matricular-la. :enfadat :enfadat

Volia saber quina asseguradora em recomaneu.

PS: Randy, moltes gràcies pels teus consells.
Hi va haver un temps en què els dimonis foren àngels

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: Assegurança De Moto

Entrada Autor: Ramon_vfr » dg. juny 27, 2010 10:54 pm

[quote user="Angeleta" post="125899"]Ahir vaig donar la paga i senyal per una Kawasaki ER6F ABS blanca. UEEEEEEEEEEEEEEE!!!! :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :ban :ban :ban :ban

PS: Randy, moltes gràcies pels teus consells.[/quote]

Jo personalment, mes que recomenar-te una asseguradora, et recomanaria una persona que faci assegurances, un professional, un corredor d'assegurances que et pugui aconsellar varies companyies amb les que treballi i en cas de sinistre et puguis dirigir personalment a ell enlloc de fer els tràmits per telèfon a un llo que no coneixes la cara de ningú, encara que el preu sigui mes barat.

Generalment les companyies asseguradores ho cobreixen tot..... menys el que t'ha passat.

Tingues en conte que en cas de sinistre important, TOTES les companyies intenten amagar el cap sota l'ala, per això cal una persona que et faci els tràmits i que sàpiga el que toca. Si pot ser que hi tingui una cartera de clients important en la companyia contractada.

Els la meva opinió basada en les meves experiències

Vssssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 27, 2010 10:56 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Entrada Autor: Molinenc » dl. juny 28, 2010 12:13 am

Hola Angeleta. Crec que has fet una bona elecció. Enhorabona!

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. juny 28, 2010 12:32 am

[quote user="Angeleta" post="125899"]Ara em toca esperar el que tardi trànsit en matricular-la. :enfadat :enfadat
[/quote]

1 hora es el que tarda trànsit a matricular-te la moto. Jo vaig fer les gestions a la gestoria a les 11 i a les 12 ja tenia numero de matricula i un provisional. A la tarda posar la matricula i al vespre en plegant de treballar a buscar-la

Lògicament has anar una gestoria que et facin els tràmits per internet. :D

Demà a la tarda ja pots tenir el moto.

FELICITATS PER LA COMPRA !!!!

Vssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 28, 2010 12:33 am, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Edelweiss
Presentats
Entrades: 1100
Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
Ubicació: Barcelones

Entrada Autor: Edelweiss » dl. juny 28, 2010 1:21 am

[quote user="Angeleta" post="125899"]Ahir vaig donar la paga i senyal per una Kawasaki ER6F ABS blanca. UEEEEEEEEEEEEEEE!!!! :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :ban :ban :ban :ban

Felicitats Angeleta...!

I ara si... cal que demanis presupost en varies asseguradores (ponds fer una comparativa "on-line") o com molt be diu en James Bond, ves a un bon Corredor de la teva zona al que puguis dirigir-te i et pugui donar assesorament en el cas de quansevol incidendia.

Jo treballo en una Companyia d'Assegurances (tramitaciò de sinistres) i el que si s'ha de tenir en compte sempre en cas de quansevol sinistre, es tenir molta cura a l'hora de cumplimentar, fer els croquis i signar la DAA (Declaraciò Amistossa d'Accident), això es molt important a l'hora d'una ràpida tramitaciò ja que gran part de les companyes estem en convenis i si es veu de qui es clara la culpa llavors l'asseguradora del culpable llança ràpidament l'acceptaciò a la companyia de l'inoccent. Pero en el cas de quansevol problema, el millor es fer l'atestat, això va a missa o sigui que si no hi ha acord a l'hora de declarar les versions dels siniestres millor sempre fer l'astetat. ;)
ImatgeImatgeImatge

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...

cumpanye
Presentats
Entrades: 66
Membre des de: dj. nov. 19, 2009 11:44 am
Ubicació: Esplugues de Llobregat

Entrada Autor: cumpanye » dl. juny 28, 2010 7:59 am

En primer lloc felicitats per la nova adquisició.
En segon lloc, no se t´acudeixi mai fer una assegurança en una companyia de "low cost" doncs jo que fa escassament una setmana he tingut un accident i es molt frustrant que tinguis hora per el quiròfan i la teva companyia li costi enviar l´autorització per que t´operin. I ara fins i tot amb atestat de la Guardia Urbana ja veure´m que passa, ja et contaré.
Estic totalment d´acord amb en Bond, i pensa que de vegades mes val pagar una mica mes i no tenir problemes, el que passa que molts quan hem fet l´assegurança aixo no ho vare´m pensar.
Enhorabona.
Salutacions.

Electra
Presentats
Entrades: 550
Membre des de: dt. març 10, 2009 6:43 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Electra » dl. juny 28, 2010 9:18 am

FFFFFFFFFEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLIIIIIIIIIIIIIIICCCCCCCCCCCCCCCCIIIIIIIIIIIITTTTTTTTTTTTTTTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!! ;)

Jo també vaig anar a un corredor de seguros, ja que ells tenen més ventall de companyies i et busquen millors condicions.

HA VEURE QUAN ET DEIXES CAURE EN ALGUNA DE LES SORTIDES!!!

FINS AVIAT I PETONETS :mrgreen:
Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. juny 28, 2010 9:44 am

Enhorabona, Mireia!!! :jump Ja veuràs com amb la petita Kawa aniràs la mar de bé. En una setmana la tidràs matriculada, no pateixis.

Per les assegurançes, al ser novell, uffffff.....hauràs de mirar-ne mil de diferents. Demana pressupost a aquest xicot, tothom n'està molt content:

aseinval@gmail.com

[quote user="Angeleta" post="125899"]

És que quan va dir-me que volies l'altre moto, ufffffff.....I ja ho saps, per qualsevol dubte, aqui estem. :D
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dl. juny 28, 2010 10:15 am

moltes felicitats per la maquina que es molt maca i d'una fiabilitat mes que contrastada,amb el tema assegurança mes val que et llegeixis be les clausules i t'aseguris be,fa dos anys vaig tenir una petita topada que ni vaig caure i no sabia que no tenia l'asegurança medica inclosa,sino arriva a ser un accident que en diuen in itinere (de la feina a casa) i els de la mutua de l'empresa es van fer carrec dels gastos medics del general,hagues tingut molts problemes,total per 20 € de mes que pujava la polisa i que jo desconeixia que no era inclos.
Imatge

Frank
Presentats
Entrades: 2259
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Frank » dl. juny 28, 2010 10:32 am

Moltes felicitats, Mireia.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.

Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
Imatge[/align]

Sharky
Presentats
Entrades: 2535
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"

Entrada Autor: Sharky » dl. juny 28, 2010 12:27 pm

Moltes felicitats per la nova moto, ara mica en mica anar agafant ritme...

salut.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dl. juny 28, 2010 2:07 pm

Bones!!!

Enhorabona per l'adquisicio... quin goig que faras!!!!

Fins aviat!
Imatge

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » dl. juny 28, 2010 3:22 pm

Moltes felicitats per la moto. Crec que és molt bona elecció...i blanca encara més

De l'assegurança no et puc dir res...son com els polítics..abans d'escollirlos t'ho prometen tot i quan els has de menester, no se'n recorden... :lol: Fes cas als experts que hi han per el fòrum. :lol:

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. juny 28, 2010 3:49 pm

Mireia moltissimes felicitats per la teva primera MOTO!!!
A la teva vida segur que en vindran d´altres, pero el record de anar al conce a buscar la teva primera moto, pujar-la fer-hi els primers km's..... són records que... en fi ja ho veuras ;)

MOLTES FELICITATS!!!

AH, per el tema de l´assegurança.....si ets del RACC ves a preguntar-los, i si no com et diu en elagun corredor, tot i que jo la tinc a Linia Directa
Ex ...moltes coses

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dl. juny 28, 2010 6:11 pm

Aquí ho pots mirar on line.

Aquest és AMV

Aquest està molt bé, Eurolloyd

Per tenir unes referències abans d'anar a veure algú. :D
Alucinamaripili l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 28, 2010 6:19 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dt. juny 29, 2010 2:36 am

[quote user="Alucinamaripili" post="126040"]Aquí ho pots mirar on line.
Aquest és AMV
Aquest està molt bé, Eurolloyd
Per tenir unes referències abans d'anar a veure algú. :D[/quote] Hola. Ara sí que surten alguns noms, doncs de corredors no sé a on n'hi han perquè sempre he estat al racc i he anat canviant de companyia assessorat per ells segons les millores que hi haguéssin, de preu i altres. Al no tenir gaires acccidents sempre m'han anat bé tot i que als del racc deixa'ls anar en segons quins aspectes (més polítics, diguem-ne).

Estaria bé però, que si es recomanen corredors es diguin alguns en concret que siguin de confiança sinó estem en les mateixes. A vegades he pensat de canviar-m'hi però al no coneixer-ne cap no ho he fet.
ImatgeUnforgiven

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dt. juny 29, 2010 2:58 pm

Abans que res aclarir, no soc pas en Vendetta, sòc Hijpanitat S.C.I.

Tambè agrair que comparteixis el teu dubte i ens fagis particeps a tots, amb l'alt risc que comporta, al haver de recopilar totes les dades i valorar. És un risc elevat per a la teva salut però que val la pena per tal que tots n'arribem a treure bones conclusions.

Vist que segurament, no has arribat a conclusions clares a no ser que hagin estat pel propi peu, des d'Hijpanitat S.C.I. intentarem aclarir-te-les.

Si les teves preferencies són en cas d'accident, o problema amb la teva futura moto, que et retornin amb tot el glamour que et mereixes.. per ara oblida-t'hi una mica, ja que no tenim constància de companyia de seguros que vinguin a buscar amb la limousine, i una botella de cava per a tranquilitzar els ánims, i recuperar-te del petit mal rotllo. Ho tenim en projecte, però no, per ara no hi és.

Aixì que seguim, llavors queda el tema servei i economia, per econòmic, i un relatiu tirant a baix, bon servei, seria Linia Directa. A tenir en compte que els abonats a aquesta companyia son molts, i en cas d'accident entre dos assegurats de la mateixa companyia no sabem pas com repercutiria en les decisions de culpabilitat, en cas de ser dubtosa.

Per altra banda en tema servei tenim Allianz, i dins d'aquest, hi tenen una especialitzaciò d'Allianz Moto, un servei raonable per el preu i una companyia fer-ma.

Des d'aquì i amb aquesta nova aportaciò, mantinc obert el debat, fent crida potser a qui hagi tingut problemes amb alguna companyia, i aixì deixar-ne constància.

Salut i bons aires

Hijpanitat S.C.I.

Sergi3
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Sergi3 » dt. juny 29, 2010 11:10 pm

Haveue quan et veiem amb la moto. Amb el tema dassegurances no et put ajudar, ;)
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat

Pardo
Presentats
Entrades: 374
Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:34 am
Ubicació: Igualada

Entrada Autor: Pardo » dc. juny 30, 2010 1:45 am

Molt bona compra, de ben segur la disfrutaras molt i molt. Felicitats.!!!

Angeleta
Presentats
Entrades: 456
Membre des de: dt. oct. 21, 2008 4:14 pm

Entrada Autor: Angeleta » ds. jul. 03, 2010 11:35 pm

Moltes gràcies a tots pels vostres consells. Aviat, aviat!!
Hi va haver un temps en què els dimonis foren àngels

Respon

Torna a “General”