El Dia D.

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

El Dia D.

Entrada Autor: Vendetta » dt. juny 29, 2010 9:57 pm

El dia D ja és a prop. 1 de juliol.

I la conta enrrere cap a aquest dia per part meva és mès intensa , i algunes tarifes que s'aplicaràn a partir d'aquests dies, ja les he vistes i no pujen sols un 2%.

Agafeu-vos'hi fort, un 2% de pujada. A quins preus posaran els tallats i els menus el sector de l'hosteleria?
Ja amb l'euro, que no suposova cap pujada van apujar un 50%. No crec que sigui tant però agafauvo-s'hi, i des de la meva opiniò no accepteu el preu des del primer dia.

El govern tè culpa, i bastanta, però si els sectors que ho calculen tot a ojo de buen cubero, i els altres que aprofiten la excusa.. ens hi deixem fer.. les hi passarem magres. Bè rectifico, les hi passarem PUTES.

Si ens anem deixant fer anem planyats. Entre conformistes, listos, comodons, i altres, tal i com anem estem planyats.

El govern ja està vacunat contra vagues, aquestes poques coses canvien, mès que el dret a la pataleta i a quedar-se a gust.

Jo ja he sentit algun del ram excusant-se: és que a mi m'apujaran un 2% l'aigua, la llum, el cafe, la llet,.. no puc apujar el tallat sols un 2%.

En fi, si no sabem parar el tren, agafeu-vos-s'hi fort, que hi venen curves.

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Re: El Dia D.

Entrada Autor: Vendetta » dc. juny 30, 2010 12:19 am

Ara cap a la cerveseta.. si és que.. bè, ja veig que ens tornarà tocar el rebre i deixar-nos sablejar de nou, i desprès tots a plorar, és cada en individual i tots, amb el seu botiguer que s'ha de queixar i negar a pujades execives. Anem delegant culpes i seguir plorant, aixì anirem.

Pardo
Presentats
Entrades: 374
Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:34 am
Ubicació: Igualada

Entrada Autor: Pardo » dc. juny 30, 2010 1:35 am

+1
[youtube]ID<object width="480" height="385"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dc. juny 30, 2010 3:57 am

Revolució Il.lustrada!!!
Guillotina als paràsits??? :enfaduu
Storm l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 30, 2010 3:58 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Digamjordi
Presentats
Entrades: 884
Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Digamjordi » dc. juny 30, 2010 11:19 pm

+ 1
Compartir la carretera

Respon

Torna a “Cerveseta”