http://vespaclub.eeeiii.net/13/inici.htm

Moderador: Airald
opino el mateix, si es viatja en moto, es viatja en moto...amb l'equipatge a sobre y sense una furgona amb remolc al darrera.valantains ha escrit::666
Sense voler ser "tocacolloni", que diuen els italians,
:oops: Jo amb un "manolovolumen" i un remolc ... Vaig al Cap Nord amb el meu cavall de cartró de quan era petit !!!
:b9 :b9 :b9
Si tens tota la rao, o com la volta al mon del Mc Gregor amb tota la colla de land Rovers darrera seu :(JordiTrident ha escrit:opino el mateix, si es viatja en moto, es viatja en moto...amb l'equipatge a sobre y sense una furgona amb remolc al darrera.valantains ha escrit::666
:oops: Jo amb un "manolovolumen" i un remolc ... Vaig al Cap Nord amb el meu cavall de cartró de quan era petit !!!
No és el mateix que el dl llibre "en Impala a Cabo Norte", aquest si que mola, o "la vuelta al mundo en 80 dias" (en vespa, anys 60) o el meu colega Paco: BCN-Nordkapp en Sccopy 75 el que passa que ell n escriu llibres....
...en fin...
Doncs on el tenen segur es a la "Libreria del Motor" c/Consell de Cent cantonada Villarroel o a "LIbro Motor" (ronda Gral Mitre) segur que també hi deu ser. Crec que els dos tenen pàgina web.Steelman ha escrit:
Per cert 'altre dia buscava aquest llibre de en Impala al Cabo Norte a la llibreria Altair i no el vaig trobar, saps on el puc trobar?
Gracies!
Opino exactament el mateix!!!JordiTrident ha escrit:opino el mateix, si es viatja en moto, es viatja en moto...amb l'equipatge a sobre y sense una furgona amb remolc al darrera.valantains ha escrit::666
Bones!!!Steelman ha escrit:Per lo dels llibres de fotos del desert....ja ho buscare ;)
si, si!! tens raó. Jo només ho deia com a curiositat de saber que el tipus aquest volta en moto per fer aquestes fotos. És el típic alemany amb maletes d'alumini que et pots trobar al racó més intempestiu...carles ha escrit:
Fa temps que el vaig veure, i de motos pràcticament no te res... això si les fotos espectaculars... :roll: :roll: :roll: :shock: :shock: