Òmnium Convoca La Societat Civil
Moderador: Airald
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Òmnium Convoca La Societat Civil
epppssss,que jo em referia a ''una'' BMW,jo cotxe no en tinc per lo que m'aprofito de xoferesa,com en Camilo Jose Cela :b9 :b9 :b9 :b9 be,si no cal no l'esborreu,pensava que aixo no es podia posar. ;) ;)
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
[quote user="Kpeps" post="126374"]epppssss,que jo em referia a ''una'' BMW,jo cotxe no en tinc per lo que m'aprofito de xoferesa,com en Camilo Jose Cela :b9 :b9 :b9 :b9 be,si no cal no l'esborreu,pensava que aixo no es podia posar. ;) ;)[/quote]
no em diguis que no tens cotxe?
no em diguis que no tens cotxe?

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Sagal" post="126378"][quote user="Kpeps" post="126374"]epppssss,que jo em referia a ''una'' BMW,jo cotxe no en tinc per lo que m'aprofito de xoferesa,com en Camilo Jose Cela :b9 :b9 :b9 :b9 be,si no cal no l'esborreu,pensava que aixo no es podia posar. ;) ;)[/quote]
no em diguis que no tens cotxe?[/quote]
a casa ni ha un pero el fa sevir la dona,jo amb la moto,nevi plogui o faci sol ;) ;)
no em diguis que no tens cotxe?[/quote]
a casa ni ha un pero el fa sevir la dona,jo amb la moto,nevi plogui o faci sol ;) ;)
- Xurrumeku
- Presentats
- Entrades: 334
- Membre des de: dc. set. 05, 2007 7:15 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
[quote user="Guixmo" post="126274"]noi, jo si a una manifestació on els ciutadans em de demanar que som una nació, perque tota aquesta colla de xupons anomenats politcs si apunta, si ells son els primers de no fer res de res nomes seure a una puta cadira per no decidir res important, nomes tenir un sou, que si li sumenm dietes i altres coses, faria bergonya!!! i encara ens sentiriem mes traïts!
Ara que veuen que la gent es movilitzarà, corremi tots a buscar vots i a posar-se unes medalles que no es mareixen!!!
el que faria jo, a aquesta classe politica inutil i infecicas del tot i em refereixo a tots els partits, aquest, convocar-los a un altre lloc que s'ho facin tots sols, i que realment vegin que els ciutadans n'estem farts d'ells i les seves males maneres de manar!!r
aquest pais necessita un canvi però ni uns ni altres serveixen de res!!! i si el vot en blanc els hi fes obrir els ulls, encra votaria en blanc, però desgraciadament, si el dia que hi hagi eleciions i vagin a vootar 10 persones per a ells sera un exit i tots hi hauran guanyat!
pertant, ho els fem tots fora (sindicats i politics) i renovem el pais i classe politica o per mala sort nostre, els qui ens estimem els nostre gran pais,el veurem desapareixer, cosa que molt n'estaran molt contents.[/quote]

Jo soc sindicalista independent, i la meva dona politica per devoció
¿Algún problema?
:enfaduu :enfaduu
Ara que veuen que la gent es movilitzarà, corremi tots a buscar vots i a posar-se unes medalles que no es mareixen!!!
el que faria jo, a aquesta classe politica inutil i infecicas del tot i em refereixo a tots els partits, aquest, convocar-los a un altre lloc que s'ho facin tots sols, i que realment vegin que els ciutadans n'estem farts d'ells i les seves males maneres de manar!!r
aquest pais necessita un canvi però ni uns ni altres serveixen de res!!! i si el vot en blanc els hi fes obrir els ulls, encra votaria en blanc, però desgraciadament, si el dia que hi hagi eleciions i vagin a vootar 10 persones per a ells sera un exit i tots hi hauran guanyat!
pertant, ho els fem tots fora (sindicats i politics) i renovem el pais i classe politica o per mala sort nostre, els qui ens estimem els nostre gran pais,el veurem desapareixer, cosa que molt n'estaran molt contents.[/quote]

Jo soc sindicalista independent, i la meva dona politica per devoció
¿Algún problema?
:enfaduu :enfaduu
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Si tots ens dediquessim a pensar com ha d'anar el pais com aniria doncs el pais?
I si tots ens dediquessim a currar com aniria el pais?
Llavors doncs què és mès necessari?
de cap de les dos aniria del tot bè, però aniria millor amb la segona.
El politic com a individu en general els que hi han no son pas dolents, el problema és que ja en son masses, tothom es vol apuntar al carro.
I si tots ens dediquessim a currar com aniria el pais?
Llavors doncs què és mès necessari?
de cap de les dos aniria del tot bè, però aniria millor amb la segona.
El politic com a individu en general els que hi han no son pas dolents, el problema és que ja en son masses, tothom es vol apuntar al carro.
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
[quote user="Alucinamaripili" post="126343"]Doncs a mí m'agaden més les mulates, que les rosses........no sé.......les trobo massa barbies.[/quote]
Doncs jo només veig negres..... Però no aniré mai a una manifestació a la qual s'hi faci la foto un polític d'aquesta "generació" que ha portat el país al punt més baix d'autoestima de la nostra història (i mira que me'n moro de ganes). Si és cosa del poble, endavant!!!
Doncs jo només veig negres..... Però no aniré mai a una manifestació a la qual s'hi faci la foto un polític d'aquesta "generació" que ha portat el país al punt més baix d'autoestima de la nostra història (i mira que me'n moro de ganes). Si és cosa del poble, endavant!!!