Per Disfrutar
Moderador: Airald
- Jb500
- Presentats
- Entrades: 549
- Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
- Contacta:
Per Disfrutar
apa, prepareu els baberos :-)
[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
v'sss
[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
v'sss
Jb500 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 29, 2010 10:10 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Per Disfrutar
molt bo,ara costa de veure a moto GP,amb tanta tecnologia
sort que queden les sortides de mototurisme ;) ;)
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
El que fa la crisi... aquests pobres xicots sense diners per canviar el pneumàtic i, és clar, derrapa que no vegis !!! :mrgreen: :mrgreen:
- Albert_KTM
- Presentats
- Entrades: 646
- Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
- Ubicació: Torelló City (Osona)
Cullons ... quines derrapades !!! QUE BO !!!
Com si fos fàcil, tu
Jo no ho faig ni amb la bici :mrgreen:
En Colin Edwards aixecant la moto amb el cotze es bonisssim.
Faltaria aquella imatge d'en Doohan salvant una caiguda segura amb el genoll ... no recordo on era :oops:
Com si fos fàcil, tu
En Colin Edwards aixecant la moto amb el cotze es bonisssim.
Faltaria aquella imatge d'en Doohan salvant una caiguda segura amb el genoll ... no recordo on era :oops:
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14817
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Quina pasada!!!!
La sortida que varem fer per les goruges en un parell de curves vaig derrapar voluntariament (la natalia no li va agradar gaire), no ho havia fet mai abans
Es una sensacio guapissima, pero res comparat amb lo del video.
QUINA PASADAAAAAAAAAAAAA
La sortida que varem fer per les goruges en un parell de curves vaig derrapar voluntariament (la natalia no li va agradar gaire), no ho havia fet mai abans
QUINA PASADAAAAAAAAAAAAA
Ex ...moltes coses
- Albert_KTM
- Presentats
- Entrades: 646
- Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
- Ubicació: Torelló City (Osona)
[youtube][/youtube]

Albert_KTM l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 30, 2010 5:58 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
[quote user="Steelman" post="126291"]Quina pasada!!!!
QUINA PASADAAAAAAAAAAAAA[/quote]
Osti Jordi... jo no tinc pe**ots de derrapar voluntariament a l'asfalt, sobretot en corba, tal com ho fan aquests. :shock:
S'ha de saber molt bé on és el límit del pneumàtic per derrapar i no anar a terra.
Recordeu els temps d'en Michael Doohan, quan derrapava de les dues rodes a cada corba, sempre amb la mateixa traçada, una i unaltra vegada ???

QUINA PASADAAAAAAAAAAAAA[/quote]
Osti Jordi... jo no tinc pe**ots de derrapar voluntariament a l'asfalt, sobretot en corba, tal com ho fan aquests. :shock:
S'ha de saber molt bé on és el límit del pneumàtic per derrapar i no anar a terra.
Recordeu els temps d'en Michael Doohan, quan derrapava de les dues rodes a cada corba, sempre amb la mateixa traçada, una i unaltra vegada ???

- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7663
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Molt bo, realment anar en moto és omplir-te de vida.
- Digamjordi
- Presentats
- Entrades: 884
- Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
- Ubicació: Barcelona
- Pardo
- Presentats
- Entrades: 374
- Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:34 am
- Ubicació: Igualada
Fantàstic, això fa pujar l'adrenalina, s'han de tenir molt ben posats per derrapar a cada curva, jo per si de cas aniré més tranquilet ja que no vull tornar a tastar l'asfalt. jejejejejeje :mrgreen:
SUZUKI BANDIT GSF600S
[img align=left]http://img821.imageshack.us/img821/9382 ... cat150.jpg[/img]
[img align=left]http://img821.imageshack.us/img821/9382 ... cat150.jpg[/img]
- Molinenc
- Presentats
- Entrades: 921
- Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
- Ubicació: Molins de rei
unes imatges acollonants!
Es trist que amb totes les diciplines de motor (Rally, motos i formula 1) a nivell mundial, cada cop hi ha més tecnologia i menys espectacle...
Jo al final he deixat d'anar als rallyes perque els wrc fan cada cop més pena....
Es trist que amb totes les diciplines de motor (Rally, motos i formula 1) a nivell mundial, cada cop hi ha més tecnologia i menys espectacle...
Jo al final he deixat d'anar als rallyes perque els wrc fan cada cop més pena....