Història De Catalunya En Tres Vinyetes

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Història De Catalunya En Tres Vinyetes

Entrada Autor: Kpeps » dc. juny 30, 2010 6:12 pm

[quote user="James Bond" post="126297"][quote user="Xurrumeka" post="126293"][quote user="James Bond" post="126290"]OK d'acord amb el que dius però.......... continuem parlant de motos i deixem la política ?Gràcies[/quote]
Resulta que a l'apartat de "cerveseta" posa textualment: Cerveseta-Espai per humor i altres temes o sigui que entenc que qualsevol tema és apte mentre no es falti al respecte a ningú. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Oh hi tant que es apta qualsevol tema, però tu saps molt be que parlar de politica es una qüestió que se sap com es comença però no com es pot acabar.
Aqui hi ha gent de tot tipus i de diferents sensibilitats. Això es un fòrum de motos i tots hi entrem per passar una bona estona, però sempre hi pot haber-hi algú que no ho entengui així, o que només entri al fòrum per buscar maraña en aquest tema.
Saps perfectament que per el tema de politica fa mig any es va banejar i expulsar un usuari de qualsevol activitat de Mototurisme.
L'Steelman ja ha avisat, despres que ningú plori.[/quote]

quan feia poc que corria per aqui,vaig tenir un petit rifirafe per un tema que no be al cas,despres vaig fer un escrit,reflexionant sobre el tema dient el que en pensava de parlar sobre certs temes com el que ens ocupa,com la religio,com el futbol....etc,etc,etc,temes que sempre acavant de la mateixa manera,amb una discusio,ja que dos ideies diferents nomes es poden ¿com diria? xocar.
Com en l'apartat cerveseta d'aquest forum es pot parlar una miqueta de tot de tant en tant aixo pot pasar,jo tambe crec que millor parlar de motos,ENCARA QUE DE VEGADES NO TI POTS ESTAR. ;) ;) ;)
Imatge

Jeppy
Presentats
Entrades: 1288
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
Ubicació: Begur

Entrada Autor: Jeppy » dc. juny 30, 2010 9:15 pm

De qué parlem?.. de política o dels nostres interessos com a grup de persones que tenen un problema?.
Si no veiem que tenim un greu problema devant els nostres nassos, o bé l'intentem ocultar, potser ens fotarem una bona clatellada... o no??.
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dc. juny 30, 2010 11:24 pm

Jeppy,simplement parlem que aixó es un forum de motos i no de politica.
¿O que esperes conseguir si en surt alguna persona que pensa diferent de tu politicament?¿discutir.ti?¿emprenyarti?¿etc,etc?.....
:cool: :cool:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Entrada Autor: Gearbox » dj. jul. 01, 2010 12:00 am

De fet, jo no veig quin problema hi ha en expressar les nostres opinions d'una forma educada i respectuosa.

No s'ha d'enfadar ningú. A la vida, sempre hi ha gent que comparteix la teva opinió, i d'altres que no, però amb educació i respecte s'hauria de poder parlar de tot a tot arreu... si més no això és el que em vàren ensenyar de petit... :???:

Sense sortir-nos del tema de les motos, fa poc, es va encetar un debat sobre l'ABS. Uns en deien meravelles i d'altres no ho tenien tant clar i, que jo sàpiga, ningú es va enfadar i els moderadors no vàren pas haver d'intervenir.

Al meu entendre, un fòrum, és un mitjà d'expressió d'una comunitat, on SEMPRE hi ha de regnar el respecte i l'educació, tant si es parla d'això com d'allò. Ben bé que ho diuen les normes del nostre fòrum.

També convindreu amb mí, que aquest fòrum és un fòrum de motos un xic especial... i segurament això fa que sigui tant ric en participació. Només heu de mirar l'avatar de molts dels seus membres, on apareixen senyeres catalanes, l'idioma emprat és en un 99% català, en moltes de les sortides que s'organitzen es llueix la típica barretina catalana i, ara que a Madrid ens han tocat el crostó, em sembla quasi inevitable referir-s'hi.
Gearbox l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 01, 2010 12:48 am, en total s’ha editat 5 vegades.
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

Indi
Presentats
Entrades: 58
Membre des de: dv. abr. 09, 2010 1:18 am

Entrada Autor: Indi » dj. jul. 01, 2010 2:27 am

Doncs a mi em sembla que amb tot el que està passant amb el TC, el més normal és que en parlem als fòrums de motos, al lavabo i a les rutes.

A més, no em sembla que parlem de política sinó de democràcia. O més aviat de la seva absència.

La política jo la deixo pels països europeus. No per les repúbliques bananeres.

Pardo
Presentats
Entrades: 374
Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:34 am
Ubicació: Igualada

Entrada Autor: Pardo » dj. jul. 01, 2010 7:03 am

[quote user="Gearbox" post="126399"]De fet, jo no veig quin problema hi ha en expressar les nostres opinions d'una forma educada i respectuosa.

No s'ha d'enfadar ningú. A la vida, sempre hi ha gent que comparteix la teva opinió, i d'altres que no, però amb educació i respecte s'hauria de poder parlar de tot a tot arreu... si més no això és el que em vàren ensenyar de petit... :???:

Sense sortir-nos del tema de les motos, fa poc, es va encetar un debat sobre l'ABS. Uns en deien meravelles i d'altres no ho tenien tant clar i, que jo sàpiga, ningú es va enfadar i els moderadors no vàren pas haver d'intervenir.

Al meu entendre, un fòrum, és un mitjà d'expressió d'una comunitat, on SEMPRE hi ha de regnar el respecte i l'educació, tant si es parla d'això com d'allò. Ben bé que ho diuen les normes del nostre fòrum.

També convindreu amb mí, que aquest fòrum és un fòrum de motos un xic especial... i segurament això fa que sigui tant ric en participació. Només heu de mirar l'avatar de molts dels seus membres, on apareixen senyeres catalanes, l'idioma emprat és en un 99% català, en moltes de les sortides que s'organitzen es llueix la típica barretina catalana i, ara que a Madrid ens han tocat el crostó, em sembla quasi inevitable referir-s'hi.[/quote]

Jo quan vaig entrar a formar part de mototurisme, vaig observar que es un fórum diferent als altres, ja que l'esperit català està ben present.
Jo crec que cadascú es lliure d'expresar la seva opinió sense ferir la sensibilitat dels demés, ja que fa temps que estem passant un moment delicat i ens va en joc el nostre futur, i els catalans estem una mica cansats de que ens prenguin el pel.
SUZUKI BANDIT GSF600S
[img align=left]http://img821.imageshack.us/img821/9382 ... cat150.jpg[/img]

Frank
Presentats
Entrades: 2259
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Frank » dj. jul. 01, 2010 11:06 am

No discutiré de política, tot i que en fem tots cada dia:
quan ens reunim la comunitat o associació de veïns, fem política;
quan formem part de l'Ampa de l'escola dels nostres fills, fem política, etc. etc.
qualsevols acte de convivència del poble, és fer política.

Ara, al que anava:
Aquestes disavenençes, discusions, etc. entre nosaltres, a los madriles ja els hi va be.
És el que volen, que ens emprenyem entre nosaltres, aixì, els deixem tranquils,
i ells, a la seva, a dedicarse al "problema catalán", que és el seu "deporte nacional".
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.

Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
Imatge[/align]

Respon

Torna a “Cerveseta”