1a NOCTURNA AL COL D'IZOARD

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
PEPI600
Presentats
Entrades: 2364
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Re: 1a NOCTURNA AL COL D'IZOARD

Entrada Autor: PEPI600 » dl. jul. 05, 2010 10:00 pm

SOU ELS AMOS DEL COL D'IZOARD !!!!!!!!!
Imatge Imatge

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dl. jul. 05, 2010 10:02 pm

vaja moguda de ruta i quina de gent anar pasant cap amunt per aquest fangar,em quedo parat :eyes :eyes :eyes :eyes
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 05, 2010 10:03 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dl. jul. 05, 2010 10:06 pm

[quote user="Alucinamaripili" post="127043"]Hosti, no m'hi hauria parat ni 2 segons aquí amb tants desprendiments.[/quote]

Ets un tio amb seny no com d'altres.. Jo allà a la nit.. i hi veia un pedrusco allà dalt mig inclinat en la penumbra... i les motos a sota (si em cau a sobre a mi no passa res a mi m'ho paga la seguretat social :mrgreen: :cool: , ara a les motos....) Però en fi...

Una cosa i un consell us dono per aquest estiu als que feu viatges llargs en moto.. El primer desplaçament si és llarg i per autopista, o ultim.. feu-lo de nit!! s'hi està de putaaa mareee, bona temperatura, poca gent a la carretera i els que hi ha els veus de lluny. I a l'endemà sorpresaa, ja et despertes a lloc, i tot és nou.

Bè, el perill i neura, si s'hi combinen carreteres de muntanya és que s'hi creui algun animalò. Per alla dalt ja vaig tindre que frenar un parell de vegades, primer per un tipus de castor, i llavors al coll de l'izòard un "bambi".. ja m'hi haurè de montar una camara. per uns segons, mentre frenava ens vam estar mirant cara a cara, no sè pas què hi pasturava al mig de la carretera, fins que va decidir marxar, i estalviar-me a mi una mica de pastilles de fre.
Vendetta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 05, 2010 10:10 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dt. jul. 06, 2010 4:03 pm

[quote user="Vendetta" post="127056"][quote user="Alucinamaripili" post="127043"]Hosti, no m'hi hauria parat ni 2 segons aquí amb tants desprendiments.[/quote]

Ets un tio amb seny no com d'altres.. Jo allà a la nit.. i hi veia un pedrusco allà dalt mig inclinat en la penumbra... i les motos a sota (si em cau a sobre a mi no passa res a mi m'ho paga la seguretat social :mrgreen: :cool: , ara a les motos....) Però en fi...[/quote]

Un parell de fotos de la pedra que deu portar més de 400.000.000 d'anys al mateix lloc. I potser és clavada a terra més de 100 metres :mrgreen:

Les fotos són fetes abans d'esllavissada a la primera o segona pujada al Col d'Izoard de les quatre que vam fer (sense contar la frustrada ;)

Imatge

Imatge
Kel l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 06, 2010 4:07 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. jul. 06, 2010 5:27 pm

Lo de la nocturna m´ha deixat.......amb ganes d'imitar-vos eh!!
Aixo de pujar a un coll de nit ha de ser mooolt diferent!!
Igual d´aqui a quinze dies.....

Lo de la GS....es que no us vareu estar prou estona..
Va recular i va aprofitar les seva condició de tractor per anar a buscar algo per ajudar a treure el fang :)
Ex ...moltes coses

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dt. jul. 06, 2010 9:33 pm

Sembla mentida, els capricis de la natura.....i que aguanti allaus de neu i el pes.

En fí, que em foteu una enveja de collons i tot just acaba de començar l'estiu. ;)

Vendetta
Presentats

Entrada Autor: Vendetta » dt. jul. 06, 2010 9:40 pm

[quote user="Kel" post="127140"][quote user="Vendetta" post="127056"][quote user="Alucinamaripili" post="127043"]Hosti, no m'hi hauria parat ni 2 segons aquí amb tants desprendiments.[/quote]

Ets un tio amb seny no com d'altres.. Jo allà a la nit.. i hi veia un pedrusco allà dalt mig inclinat en la penumbra... i les motos a sota (si em cau a sobre a mi no passa res a mi m'ho paga la seguretat social :mrgreen: :cool: , ara a les motos....) Però en fi...[/quote]

Un parell de fotos de la pedra que deu portar més de 400.000.000 d'anys al mateix lloc. I potser és clavada a terra més de 100 metres :mrgreen:

Les fotos són fetes abans d'esllavissada a la primera o segona pujada al Col d'Izoard de les quatre que vam fer (sense contar la frustrada ;)

Imatge

Imatge[/quote]

Si si, jo de dia tambè vaig veure clar que aquella no cauria, però de nit no ho veia pas tant clar. :tremolant :roll: :( :eyes :oops: :cool:

Eiii que inclus un motero de dia, va assenyalar aquell pedrot, com volguent dir que ell no s'estaria pas allà sota. Ara que potser portava una GS? :twisted:

Hijpanitat
Presentats
Entrades: 348
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 1:39 pm

Entrada Autor: Hijpanitat » dt. jul. 06, 2010 10:38 pm

Des d'Hijpanitat podem arribar a reconèixer que, a 2/4 d'1 de la matinada, a 2.300 metres d'alçada, sense res mes que les motos, amb una important esllavissada al davant, i aquesta roca a pocs metres sobre els caps dels nostres socis-cooperativistes deuria fer una certa impressió.

Però ells no només no es varen espantar sinó que l'endemà i van tornar

Imatge
Hijpanitat, SCI
Nosaltres només venem aire

Vendetta
Presentats

Entrada Autor: Vendetta » dt. jul. 06, 2010 11:41 pm

Ara que si cau el pedrusco.. que caigui. Com a controladors d'Hijpanitat S.C.I. aturem el pedrusco aquest i el que fagi falta.

Es tracta de controlar que tot estigui controlat, o mès be de controlar que estigui descontrolat, o potser posar sota control el descontrol.

O potser els controladors estaven descontrolats.

Imatge
Imatge

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dc. jul. 07, 2010 4:46 am

[quote user="PEPI600" post="127051"]SOU ELS AMOS DEL COL D'IZOARD !!!!!!!!![/quote]

+2

Gracies per compartir fotos i crónica.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 07, 2010 4:47 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”