Desafio 2010:: En busca de Cipango
Moderador: Airald
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Desafio 2010:: En busca de Cipango
Molt bona preparació, casolana però efectiva. Tu si que en saps!! :bow
Una moto aventurera 100%. Esperem que la fama que tenen les XT us sigui favorable. :D
Una moto aventurera 100%. Esperem que la fama que tenen les XT us sigui favorable. :D

- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Re: Desafio 2010:: En Busca De Cipango
Quin canvi que ha fet aquesta moto.... Carles i Cuco us desitjo lo millor de tot per aquesta aventura que començo i que de ben segur acabareu amb exit, no hi ha gaire gent amb pebrots per fer una ruta així.
Disfruteu-la i quant torneu, ja teniu clar que ens haureu d'explicar moltes coses.
BON VIATGE
Disfruteu-la i quant torneu, ja teniu clar que ens haureu d'explicar moltes coses.
BON VIATGE

- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
[quote user="Sagal" post="127095"]Això si que és un viatge, que tingueu molt bona ruta i en gaudiu moltíssim.[/quote]
+1
+1
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
Bon viatge i a gaudir-lo, jo a diferencia d'en Bond, una mica d'enveja si que en tinc :mrgreen:
BON VIATGE!!!!
BON VIATGE!!!!
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat
- PAT
- Presentats
- Entrades: 76
- Membre des de: dg. jul. 04, 2010 7:41 pm
- Ubicació: Vilanova i la Geltrú
[quote user="Kel" post="127154"]Carles, que tingueu bon viatge i que els vents us siguin favorables ;)
Com diu en Pasqual; enveja sana, però enveja
Esperem estar informats tal i com manen els cànons :eyes[/quote]
Carles i Cuco, que tingueu molt bon viatge!!! Ja sabeu que teniu tot el meu recolzament, admiració i enveja... jo també vull marxar!!! hehe
De fet, en certa manera he viscut mig viatge perquè porten una currada de planificació inimaginable... Segur que val la pena l'esforç i tot sortirà bé! Ara toca disfrutar-ho!!
Kel, crec que m'han deixat d'encarregada per a mantenir-vos informats... intentaré fer-ho "com manen els cànons"... ;) ;) ;)
Com diu en Pasqual; enveja sana, però enveja
Esperem estar informats tal i com manen els cànons :eyes[/quote]
Carles i Cuco, que tingueu molt bon viatge!!! Ja sabeu que teniu tot el meu recolzament, admiració i enveja... jo també vull marxar!!! hehe
De fet, en certa manera he viscut mig viatge perquè porten una currada de planificació inimaginable... Segur que val la pena l'esforç i tot sortirà bé! Ara toca disfrutar-ho!!
Kel, crec que m'han deixat d'encarregada per a mantenir-vos informats... intentaré fer-ho "com manen els cànons"... ;) ;) ;)
PAT l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 07, 2010 4:57 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Digamjordi
- Presentats
- Entrades: 884
- Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
- Bolero
- Presentats
- Entrades: 596
- Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
- Ubicació: Torroella de Montgri
Molt bona ruta!!!
Quina enveja (sana, si es que existeix....)
Quina enveja (sana, si es que existeix....)
Bona terra, la nostra!!!! :birracat
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Alea Jacta Est!
Demà a les 7,30h hem quedat a La Jonquera amb destí Tokyo... ho aconseguirem??
Intentarem informar-vos, sinò ja ho farà la Pat... que l'hi està agradant això del foro... ;) ;) ;)
Fins al setembre,
Demà a les 7,30h hem quedat a La Jonquera amb destí Tokyo... ho aconseguirem??
Intentarem informar-vos, sinò ja ho farà la Pat... que l'hi està agradant això del foro... ;) ;) ;)
Fins al setembre,

- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
MOLT BONA RUTA, NOIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Contacta:
Aixó si que es "el viatge" ,que gaudiu força,feu moltes fotos que esperarem amb inpaciencia.
Jo també tinc enveja sana e insana i no sé si n`hi han més,pero també les tinc ;)
Jo també tinc enveja sana e insana i no sé si n`hi han més,pero també les tinc ;)
-
- Presentats
- Entrades: 58
- Membre des de: dv. abr. 09, 2010 1:18 am
En la meva nada d'olla més gran fins ara se m'havia acudit anar fins a Moscú amb vstrom.
Veig que m'heu superat de llarg.
Moltíssimes felicitats i que en gaudiu fins al fons.
QUINA ENVEJA!!
Veig que m'heu superat de llarg.
Moltíssimes felicitats i que en gaudiu fins al fons.
QUINA ENVEJA!!
- PAT
- Presentats
Després de 2 anys de preparació, AVUI era el dia: 8 de juliol del 2010.
A les 4.30h ha sonat el despertador... Ens hem aixecat, ens hem vestit i encara hem hagut d'encabir alguna cosa més a la moto, que anava MOLT carregada. Hem fet un acomiadament ràpid ja que els nervis són mals acompanyants en aquests tràmits.
Eren les 5.10h quan el Carles marxava En busca de Cipango. Espero que el trobin!
Nois, disfruteu del viatge i no patiu, que de ben segur tota la preparació valdrà la pena i podreu solventar els imprevistos i problemes que vagin sortint pel camí.

A les 4.30h ha sonat el despertador... Ens hem aixecat, ens hem vestit i encara hem hagut d'encabir alguna cosa més a la moto, que anava MOLT carregada. Hem fet un acomiadament ràpid ja que els nervis són mals acompanyants en aquests tràmits.
Eren les 5.10h quan el Carles marxava En busca de Cipango. Espero que el trobin!
Nois, disfruteu del viatge i no patiu, que de ben segur tota la preparació valdrà la pena i podreu solventar els imprevistos i problemes que vagin sortint pel camí.
MOLT BON VIATGE!!!
I, per als que ens quedem aquí, us deixo les fotos de la sortida:

PAT l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 08, 2010 9:12 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Un buen libro es como un buen viaje, se empieza con inquietud y se termina con melancolía.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
A aquestes hores ja deuen estar atravessant França.
BON VIATGE, NOIS!!!!
Pat, no deixis d'informar-nos de tots els detalls, ok? :D
BON VIATGE, NOIS!!!!
Pat, no deixis d'informar-nos de tots els detalls, ok? :D

- Coes
- Presentats
- Entrades: 1158
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
- Ubicació: Arenys de Mar
- Contacta:
Bon Viatge
que callat ho tenieu ;)
que callat ho tenieu ;)
- J-C
- Presentats
- Entrades: 530
- Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
- Ubicació: Sabadell
IMPRESIONANT,SORT COMPANYS
J-C l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 08, 2010 9:31 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Sense conyes, seriosament : Al veure marxar en Carles m'he emocionat.
Bon viatge nois !!
Vsssssss
Ramon
Bon viatge nois !!
Vsssssss
Ramon
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 08, 2010 9:53 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
Molt bon viatge nois, esperem rebre noticies tot sovint de vosaltres.
Dwsssss
Dwsssss

- PAT
- Presentats
NOTICIES FRESQUES: Han arribat a Freiburg!!
...
Bé, ja sé que tenint el compte l'objectiu del viatge no és molt, :oops: però són mil cent i pico kilòmetres :eyes . Per ser el primer dia no està malament, oi?
De moment sembla que tot va bé.
Gràcies pels ànims, nois!!
...
Bé, ja sé que tenint el compte l'objectiu del viatge no és molt, :oops: però són mil cent i pico kilòmetres :eyes . Per ser el primer dia no està malament, oi?
Gràcies pels ànims, nois!!
Un buen libro es como un buen viaje, se empieza con inquietud y se termina con melancolía.
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
[quote user="PAT" post="127513"]NOTICIES FRESQUES: Han arribat a Freiburg!!
...
Gràcies pels ànims, nois!![/quote]
Bones!!!
Resulta que hi ha internet a l´hostal... han estat 1128kms, que per fer-ho amb la taula de planxar que tenen per seient tant la Tenere com la KTM d´en Cuco... no esta gens malament. Hem trobat a faltar tant la GS Adventure que tenia ell com la Varadero que he deixat al garatge... per comoditat, per capacitat de carrega i especialment pel ritme (no hem passat de 110)
O sigui que fent calculs, amb migdiada inclosa... son 15 hores de viatge sense parar.
Fins aviat!
...
Gràcies pels ànims, nois!![/quote]
Bones!!!
Resulta que hi ha internet a l´hostal... han estat 1128kms, que per fer-ho amb la taula de planxar que tenen per seient tant la Tenere com la KTM d´en Cuco... no esta gens malament. Hem trobat a faltar tant la GS Adventure que tenia ell com la Varadero que he deixat al garatge... per comoditat, per capacitat de carrega i especialment pel ritme (no hem passat de 110)
O sigui que fent calculs, amb migdiada inclosa... son 15 hores de viatge sense parar.
Fins aviat!

- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Per ser la primera etapa podeu estar contents.
A seguir bé, nois.
A seguir bé, nois.