SUDAFRICA 2010
Moderador: Airald
- Xurrumeku
- Presentats
- Entrades: 334
- Membre des de: dc. set. 05, 2007 7:15 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Re: SUDAFRICA 2010
Jo vols que et digui la veritat, que ara vaig que em facin un massatge i tant em fot si guanya un com l'atre.

- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
DEUTSCHLAND ÜBER ALLES !!
Santi ,a mi també tant em fot que guanyi Alemanya com que perdi Espanya ;)
Santi ,a mi també tant em fot que guanyi Alemanya com que perdi Espanya ;)
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 07, 2010 8:20 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
jo si voleu que us digui la veritat,pasant d'histories que ja coneixem tots,en aquest cas em posiciono amb Espanya,esta clar que no sortire amb el cotxe tocant el claxon i la bandera pero com deia aquell ''fotboll es fotboll'' i els nanos s'ho mereixen ;) un cop s'acavi tant s'em fot el que hagi pasat,pero........
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="STELVIO 00" post="127396"]Jo no hi entenc de futbol,pero la veritat es que han jugat millor i ho mereixen[/quote]
Jo he mirat el partit sencer -cosa rara en mi- i he disfrutat molt, tot i que no m'agrada el futbol. Hi ha hagut un joc net i mooolta esportivitat. M'alegro molt que hagi guanyat España, s'ho mereixien. :D
Jo he mirat el partit sencer -cosa rara en mi- i he disfrutat molt, tot i que no m'agrada el futbol. Hi ha hagut un joc net i mooolta esportivitat. M'alegro molt que hagi guanyat España, s'ho mereixien. :D

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
als que ens agrada el futbol,lo cortes no quita lo valiente
con dos co..........................
con dos co..........................
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 07, 2010 10:29 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3585
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
[quote user="Randy-650" post="127398"][quote user="STELVIO 00" post="127396"]Jo no hi entenc de futbol,pero la veritat es que han jugat millor i ho mereixen[/quote]
Jo he mirat el partit sencer -cosa rara en mi- i he disfrutat molt, tot i que no m'agrada el futbol. Hi ha hagut un joc net i mooolta esportivitat. M'alegro molt que hagi guanyat España, s'ho mereixien. :D[/quote]
Jo no he vist a Alemanya enlloc !!! Espanya ( amb la meitat de la plantilla del Barça ) ha merescut estar a la final !!! :twisted:
Amb 2 C*ll*ns !!!
Jo he mirat el partit sencer -cosa rara en mi- i he disfrutat molt, tot i que no m'agrada el futbol. Hi ha hagut un joc net i mooolta esportivitat. M'alegro molt que hagi guanyat España, s'ho mereixien. :D[/quote]
Jo no he vist a Alemanya enlloc !!! Espanya ( amb la meitat de la plantilla del Barça ) ha merescut estar a la final !!! :twisted:
Amb 2 C*ll*ns !!!
Gas a la burra!!!
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Continuo amb complex de talismà :enfadat :enfadat
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="Jesus GS" post="127411"][quote user="Randy-650" post="127398"][quote user="STELVIO 00" post="127396"]Jo no hi entenc de futbol,pero la veritat es que han jugat millor i ho mereixen[/quote]
Amb 2 C*ll*ns !!![/quote]
+1
Amb 2 C*ll*ns !!![/quote]
+1
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
[quote user="STELVIO 00" post="127376"]DEUTSCHLAND ÜBER ALLES !!
Santi ,a mi també tant em fot que guanyi Alemanya com que perdi Espanya ;)[/quote]
Ets un puta ;) :lol: :lol:
Santi ,a mi també tant em fot que guanyi Alemanya com que perdi Espanya ;)[/quote]
Ets un puta ;) :lol: :lol:

- Vini
- Presentats
- Entrades: 1134
- Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
- Ubicació: Manresa(Barcelona)
Es un pensament meu,nomes meu.Si la "Seleccion Española",está composta amb mes d'un 70% per jugadors del "Barça" i sobre fem guanyar a lo "TODO GLORIOSA SELECCION ESPAÑOLA DE FUTBOL(llamada "roja").La famosa "ESPAÑA".¿Que fá per Catalunya?.Retallar l'ESTATUT de CATALUNYA,i l'ho que es mes,deixant als Catalans com "Españoles"de segona fila(que ens diuen com els tontos,que podem fer i que NO.)
Jo dic prou :enfadat
España para los españoles(que quieran serlo).
Catalunya per els catalans(que es un estat de dret,que tenim).
En tot aixo,jo dic que(en futbol),que guanyi el millor.
Vini :???:
Jo dic prou :enfadat
España para los españoles(que quieran serlo).
Catalunya per els catalans(que es un estat de dret,que tenim).
En tot aixo,jo dic que(en futbol),que guanyi el millor.
Vini :???:
.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Vini" post="127432"]......[/quote]
Vini, tranquil que aqui sols parlem de futbol. :lol:
Vini, tranquil que aqui sols parlem de futbol. :lol:

- Vini
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="127436"][quote user="Vini" post="127432"]......[/quote]
Vini, tranquil que aqui sols parlem de futbol. :lol:[/quote]
Ja.........Cuant interesa Catalunya es Espanya i cuant............no..................("tengo un tractor amarillo,es lo que se lleva ahora"),i anar fent.
Ja he dit que futbolisticament,"QUE GANE EL MEJOR".
Salutacions Vini
Vini, tranquil que aqui sols parlem de futbol. :lol:[/quote]
Ja.........Cuant interesa Catalunya es Espanya i cuant............no..................("tengo un tractor amarillo,es lo que se lleva ahora"),i anar fent.
Ja he dit que futbolisticament,"QUE GANE EL MEJOR".
Salutacions Vini
.
- Xurrumeku
- Presentats
- Entrades: 334
- Membre des de: dc. set. 05, 2007 7:15 pm
:enfadat :enfadat
Xurrumeku l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 08, 2010 12:42 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

- Siset
- Presentats
- Entrades: 213
- Membre des de: ds. abr. 26, 2008 1:41 am
A todos los españoles: Catalunya os cambia el Estatut por el Mundial, sino el Barça vuelve a casa.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14817
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
No barrejem Barça amb Catalunya i Espanya
Son coses diferents eh! ;)
El que hem de reconeixer el que ens agrada el futbol es que Espanya esta oferint un recital de joc, dona gust veure'ls jugar.
AIXI que FELICITATS a tots els que se senten representats per aquesta selecció.
I espero en un futur poder compartir aquests mateix sentiments tenin una seleccio propia que em representi..
Se que aquestes temes son delicats, per aixo hem d´anar en compte amb el que diem i ser respectuosos,ja que ningu te la veritat absoluta i els sentiments ningu els tria. ok?
Son coses diferents eh! ;)
El que hem de reconeixer el que ens agrada el futbol es que Espanya esta oferint un recital de joc, dona gust veure'ls jugar.
AIXI que FELICITATS a tots els que se senten representats per aquesta selecció.
I espero en un futur poder compartir aquests mateix sentiments tenin una seleccio propia que em representi..
Se que aquestes temes son delicats, per aixo hem d´anar en compte amb el que diem i ser respectuosos,ja que ningu te la veritat absoluta i els sentiments ningu els tria. ok?
Ex ...moltes coses
- Vini
- Presentats
Sembla que m'equivoco.Axis,que tot sent un tema"delicat".
"CALLESE".
Jo com espanyol (a callar).
Jo callo i ja no en parlo mes.
Cada un amb la seva.............(¿ ?)............pero amb la seva.
Vini :D
"CALLESE".
Jo com espanyol (a callar).
Jo callo i ja no en parlo mes.
Cada un amb la seva.............(¿ ?)............pero amb la seva.
Vini :D
.
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Vinga nois,no li busqueu tantes coses.Recordeu que es un esport,11 contra 11 i prou.Els que
volgueu o volen buscar-li el punt polític,allà vosaltres.Jo com amant de l´esport d´èlit,he
disfrutat molt amb aquest jugadors i aquest mundial.Tant s´em dona que siguin espanyols,catalans,o
negres o blancs,m´encanta veure l´espectacle i punt.Als que busqueu altres motivacions,nomes
us queda Holanda :mrgreen: .A molts mitjans els interessa buscar el conflicte,però crec que ja
no ens la colaran :mrgreen:
volgueu o volen buscar-li el punt polític,allà vosaltres.Jo com amant de l´esport d´èlit,he
disfrutat molt amb aquest jugadors i aquest mundial.Tant s´em dona que siguin espanyols,catalans,o
negres o blancs,m´encanta veure l´espectacle i punt.Als que busqueu altres motivacions,nomes
us queda Holanda :mrgreen: .A molts mitjans els interessa buscar el conflicte,però crec que ja
no ens la colaran :mrgreen:
Que gran aquest de Bilbao