CAP DE SETMANA DE CONCERTS A L'ALGUER I PORTO TORRES
Moderador: Airald
- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
CAP DE SETMANA DE CONCERTS A L'ALGUER I PORTO TORRES
Aquest cap de setmana anem amb els companys del Cor País Meu a fer un parell de concerts a l'Alguer i Porto Torres.
Si hi ha algú de vacances per la zona i s'hi vol apropar cantem demà divendres 9 de juliol a les 9 del vespre a la plaça
Santa Creu de l'Alguer i el diumenge dia 11 a les 12 del migdia a la basílica de San Gabino de Porto Torres.
COR PAÍS MEU AL FACEBOOK
Si hi ha algú de vacances per la zona i s'hi vol apropar cantem demà divendres 9 de juliol a les 9 del vespre a la plaça
Santa Creu de l'Alguer i el diumenge dia 11 a les 12 del migdia a la basílica de San Gabino de Porto Torres.
COR PAÍS MEU AL FACEBOOK
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Re: CAP DE SETMANA DE CONCERTS A L'ALGUER I PORTO TORRES
[quote user="Itaca" post="127450"]Aquest cap de setmana anem amb els companys del Cor País Meu a fer un parell de concerts a l'Alguer i Porto Torres.
COR PAÍS MEU AL FACEBOOK[/quote]
Ei gent al pròxim dinar li farem fer un duet amb la Laia, que us sembla?
COR PAÍS MEU AL FACEBOOK[/quote]
Ei gent al pròxim dinar li farem fer un duet amb la Laia, que us sembla?

- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7663
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Que vagi molt bé, Pitu...
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Que vagi molt be Pitu.
A veure si un dia podem tornar a cantar havaneres i sardanes al costat d'un bon foc i un bon cremat ;)
Vssssssss
007
A veure si un dia podem tornar a cantar havaneres i sardanes al costat d'un bon foc i un bon cremat ;)
Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
[quote user="James Bond" post="127506"]Que vagi molt be Pitu.
Vssssssss
007[/quote]
Acaba de començar l'estiu però ja estic esperant l'hivern per coses com aquestes :lol:
Vssssssss
007[/quote]
Acaba de començar l'estiu però ja estic esperant l'hivern per coses com aquestes :lol:
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
Que vagi molt be!!
Jo tambe espero l'hivern per poder cantar al foc!! He de buscar una guitarra de butxaca per acompanyar la teva armonica ;)
:cerv
Jo tambe espero l'hivern per poder cantar al foc!! He de buscar una guitarra de butxaca per acompanyar la teva armonica ;)
:cerv
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat
- Laiona
- Presentats
- Entrades: 1076
- Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
- Ubicació: Blanes
[quote user="James Bond" post="127506"]Que vagi molt be Pitu.
Vssssssss
007[/quote]
Jo m'apunto! jejejeje
Vssssssss
007[/quote]
Jo m'apunto! jejejeje