Sortida dissabte mati i a la tarda a bcn ..

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Edelweiss
Presentats
Entrades: 1100
Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
Ubicació: Barcelones

Re: Sortida Dissabte Mati I A La Tarda A Bcn ..

Entrada Autor: Edelweiss » dv. jul. 09, 2010 6:37 pm

Amb tot el respecte dels que decideixin anar o no, el que esta clar, es que de bon segur tots arribem al mateix punt:

"Que estimen la nostra terra".

Jo sere per la confluència del Passeig de Gràcia i l'Avinguda Diagonal (ja que està previst que comenci a les 18:00 i desprès es baixarà pels carrils centrals del passeig fins a la Gran Via de les Corts Catalanes avançan fins a la plaça Tetuan). ;)
ImatgeImatgeImatge

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...

VicBo
Presentats
Entrades: 130
Membre des de: ds. ago. 29, 2009 8:35 pm

Entrada Autor: VicBo » dv. jul. 09, 2010 9:06 pm

HOLA A TOTS I TOTES,

JO TAMBÉ SERÉ A LES 10:00 A L'HOTEL AMERICA.

AVUI M'HE TROBAT DOS PERSONATGES PER VIC QUE M'HAN CONVENÇUT PER DEMANAR MÉS LLIBERTAT A LA SRA. I AQUESTA BONAMENT HA ACCEDIT QUE ESCAMPI LA BOIRA AL MATI SEMPRE QUE A LA TARDA VAGI A LA MANI

PER TANT, HE RESERVAT UN RESTAU A SANTA CECILIA DE VOLTREGA, UN AIXI COM MOLT AUTENTIC I QUE LI AGRADA MOLT A L'ARGUIÑANO, PER ANAR A DINAR A LES 14.00 HORES. :D :D

NOMES HI HA UN CONDICIONANT: A LES 14:00 HORES (un cop acabada la ruta) HEM DE RECOLLIR EL MEU FILL A VIC QUE AMB LA SEVA RIEJU TAMBÉ VINDRÀ A DINAR. ;) ;)

UIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII LA SRA SOLA I AMB LA VISA PER BCN MENTRE JO VAIG EN MOTO QUINA POR!!! :eyes :eyes

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dv. jul. 09, 2010 9:10 pm

No diguis que anireu a menjar ànec a Can Pairot ?

O anireu a Can Pantano que també si menja de pebrots ?

Qualitat garantida a ambdós restaurants.

Punyeters...... i jo no hi seré :crys :crys :crys :crys

Vsssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. jul. 09, 2010 9:43 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Saneja
Presentats
Entrades: 363
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 7:48 pm

Entrada Autor: Saneja » dv. jul. 09, 2010 9:55 pm

perl demati ho tinc liat,pero ja he penjat la senyera de les grans ocasions a la moto i ven dinat anire vajan xino xano cap a la manifestació.salutacions.

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dv. jul. 09, 2010 10:03 pm

Ostres aquesta no l'havia vista!

Jo m'hi apunto espero ser-hi a temps , a les 10!

Aixi per ara nomès Steelman, Jomila i Vendetta?

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dv. jul. 09, 2010 10:23 pm

[quote user="Vendetta" post="127633"]Aixi per ara nomès Steelman, Jomila i Vendetta?[/quote]

Compte be Vendetta, compte be :mrgreen: :mrgreen:
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Vendetta
Presentats

Entrada Autor: Vendetta » ds. jul. 10, 2010 8:06 am

[quote user="James Bond" post="127634"][quote user="Vendetta" post="127633"]Aixi per ara nomès Steelman, Jomila i Vendetta?[/quote]

Compte be Vendetta, compte be :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Ups, i el digamjordi.

Vendetta
Presentats

Entrada Autor: Vendetta » ds. jul. 10, 2010 8:11 am

Eps! que m'hi he encantat. Trigarè una mica mès en ser-hi. espero que m'hi espereu, o no o si.

Fins Ara!

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » ds. jul. 10, 2010 10:23 am

EEEEEEiiiiiiiiii, que jo vindré a dinar, estic de Rodrigues i quan tanqui la botiga tiraré amunt.

Jomila
Presentats
Entrades: 355
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:44 am
Ubicació: Rubi

Entrada Autor: Jomila » ds. jul. 10, 2010 6:18 pm

Bones,

desprès de tants dies sense sortir en moto ja no em puc queixar, curves i més curves; la llàstima ha estat no portar el banyador com sí ha fet un dels que venia, no seré jo q digui el nom, q ha decidit quedar-se a banyar a la ribera salada mentres els altres seguíem fen curves i més curves. Quant hem arribat a dinar el q s'havia quedat banyant-se ja ens esperava en companyia de l'Alucina. Si no hages fet tanta calor hages estat un dia fantàstic.

Salut

Vendetta
Presentats

Entrada Autor: Vendetta » dg. jul. 11, 2010 12:55 am

Buuff quin cansament! A casa dutxat i a llit. Kmm i km, passejada per la mani. Olot-igualada-Vic-Bcn-olot. Bon apat i bona sobretaula.

Bè, m'ho he passat bè, molta calor, bè, sort que a mig camì hi posen gorgues refrescants.

Deu ni do a la mani, cants dels segadors improvisats, l'estaca, balls de bastons, castells. A esperar, ara a veure les fots.

Gràcies, Jordi i Came per tot plegat, :kiss i per la Marta tb :kiss i quin fart de proclames que s'ha fet.

Per cert, ara a l'estiu veig molts que no van preparats. A la moto s'hi ha de porta banyador i toballola :mrgreen:

Digamjordi
Presentats
Entrades: 884
Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Digamjordi » dg. jul. 11, 2010 9:10 am

Compartir la carretera

Panotxa
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
Ubicació: Banyoles

Entrada Autor: Panotxa » dg. jul. 11, 2010 10:32 am

Digamjordi i Cia!

Moltes gracies per les fotos, els que no hi hem pogut anara ens fa molta il.lusió veure-les.

Avui és un bon dia per sentir-se català, demà ja ho veure'm quan escolti o llegeixi segons que.

Tant sols dir ben fort un VISCA CATALUNYA LLIURE! ;)

Jb500
Presentats
Entrades: 549
Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Contacta:

Entrada Autor: Jb500 » dg. jul. 11, 2010 11:55 am

holaaa

jo hem quedo amb una imatge per pensar, els politics, amb les seves senyeres i els seus eslogans, avançats i ignorats pels participants, per l'esquerra i per la dreta.

per cert, molt be la mani, pero dilluns cal començar a treballar per que aixo no sigui nomes foc d'encenalls, cal fer pais dia a dia, ho aconseguirem treballant, no amb manis

v'sss
Jb500 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 11, 2010 11:56 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dg. jul. 11, 2010 12:27 pm

[quote user="Panotxa" post="127688"]Digamjordi i Cia!

Moltes gracies per les fotos, els que no hi hem pogut anara ens fa molta il.lusió veure-les.

Avui és un bon dia per sentir-se català, demà ja ho veure'm quan escolti o llegeixi segons que.

Tant sols dir ben fort un VISCA CATALUNYA LLIURE! ;)[/quote]

+1!!!!

A La Vanguardia digital hi diu que vau sortir al carrer un milió de catalans, El País diu que només éreu 56.000. :eyes

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dg. jul. 11, 2010 6:48 pm

[quote user="Vendetta" post="127676"]

Per cert, ara a l'estiu veig molts que no van preparats. A la moto s'hi ha de porta banyador i toballola :mrgreen:[/quote]

Home apanyat val per dos. Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Frank
Presentats
Entrades: 2259
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Frank » dg. jul. 11, 2010 7:20 pm

[quote user="Digamjordi" post="127684"]Alguns records
http://picasaweb.google.es/Digamjordi/20100711#[/quote]

Jordi, jo també hi era i no et vaig veure.
Aquestes fotos son fetas amb el fotoxop. :lol: :lol: :lol:

Gràcies per les fotos, company.
Frank l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 11, 2010 7:28 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.

Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
Imatge[/align]

Edelweiss
Presentats
Entrades: 1100
Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
Ubicació: Barcelones

Entrada Autor: Edelweiss » dg. jul. 11, 2010 8:25 pm

[IMG=http://img651.imageshack.us/img651/9325/img0380k.jpg][/IMG]

Mes d'un milio de persones hem omplert els carrers de Barcelona (com tots sabeu 1.100.00 segons la guardia urbana i 1.500.00 segons Òmnium Cultural), varem viure un fet históric, una marxa emotiva i que molts hem registrat a través de càmeres i telèfons mòbils per conservar-lo en un futur.

Una mobilització que tots els catalans hem volgut dir al mon que la sentència del Tribunal Constitucional s'ha qualificat "d'atac a la sobirania del poble de Catalunya i a la democràcia".

Aqui us deixo l'enllaç de les fotos que vaig fer desde el Passeig de Gràcia fins a Plaça Tetuan i un dels petits video clips que vaig registrar amb l'iphone (tot ple de gom a gom) Visca Catalunya...!!!

http://www.facebook.com/album.php?aid=2 ... 7a3710517f

http://img193.imageshack.us/img193/5278/img0382.mp4
ImatgeImatgeImatge

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...

Ricmel
Presentats
Entrades: 522
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
Ubicació: Girona

Entrada Autor: Ricmel » dg. jul. 11, 2010 9:00 pm

Companys,

Al final la dona i jo vam decidir-nos a anar a la manifestació i vam agafar la moto per fer-ne més a via i aparcar més bé. Ja veus, Jeppi.

Va ser molt emocionant, tanta gent, tan diversa però unides per un ideal comú. Vaig veure el Dr. Brogi, que gairebé no camina, sortir de l'Hotel Magestic per anar al centre del Passeig de Gràcia entre la multitud, que l'aplaudia.

I em va fer molta pena sentir els xiulets al President de la Generalitat i veure com se l'enduien el mossos d'esquadra per por al seu propi poble. M'agradaria molt que el President fós una altre, però si no respectem les nostres institucions mai no serem ningú, malgrat que com a polítics facin molt per a no ser respectats.

Aquí us deixo una foto.

Imatge
Ricmel l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 11, 2010 9:01 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT

Vendetta
Presentats

Entrada Autor: Vendetta » dl. jul. 12, 2010 1:51 am

[quote user="Ricmel" post="127710"]Companys,
I em va fer molta pena sentir els xiulets al President de la Generalitat i veure com se l'enduien el mossos d'esquadra per por al seu propi poble. M'agradaria molt que el President fós una altre, però si no respectem les nostres institucions mai no serem ningú, malgrat que com a polítics facin molt per a no ser respectats.
[/quote]

Tu ho has dit, no fan molt per ser respectats, i una i principal és que la majoria no l'ha votat. I la majoria no n'està contenta. Que li fagin saber una mica no bè pas d'aqui. Si ell no respecta el poble i tan sols li preocupa la cadira, doncs una mica d'increpaciò no fa mal I per una ocasiò que hi de fer.li saber.. No he vist el què, però sembla que no ha estat gaire greu, lo just i necessari. Tot i que el primer que he pensat és com tu.

Ara que els motius de la manifestaciò son confosos, Es cridaven coses, les pacartes deien unes, però si paraves l'orella i escoltaves alguns comentaris de gent, i et fixaves en les pancartes mès casolanes i menys organitzades, és a dir que no derivaven de organitzacions politiques, es queixaven majoritàriament de tots els politics, tant dels d'aqui com els d'allà. En la meva opiniò uns mareja perdius, i tancats en el seu propi cercle de boniques paraules, ajudats per un suposat carisme.

Potser haurien de començar a ser gestors, per tal que gestionin correctament les nostres forçes, reflexades al final en diners, i que d'aquests s'en fessin un bon ús per a tindre, cada cop un nivell de vida mès còmode, i mès serveis, menys complicacions en gestions, mès facilitats.. La de diners que es perden, i es malgestionen entre tants.

Tot i aixì gràcies als politics i als que s'hi dediquen, però ja en son masses que volen viure de l'encisament de la paraula, i els elogis i admiraciò de la gent. Ara que el montilla el que és parlar.. llegir si, però parlar..

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”