Felicitats Als Campions

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Felicitats Als Campions

Entrada Autor: Oscar » dg. jul. 11, 2010 11:08 pm

Doncs això,moltes felicitats a la selecciò espanyola,per l´esport
i pels xavals,tot un luxe pels que ens agrada el futbol,no importan els colors.
i sobretot felicitats INIESTA(encara que sigui del Barça) :twisted: ,i la
seva dedicatòria m´ha fet emocionar,el que no ho senti així ,un altre dia serà
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Re: Felicitats Als Campions

Entrada Autor: Molinenc » dg. jul. 11, 2010 11:13 pm

A mi el que em toca la pera es que mentres el pais va com va, aquests jugadors s'embutxacaran gairabe 1 milió d'euros cada un...i us recordo que son 24 jugadors....

Ah! i a part els calers que haurà costat l'estància de tota la gentussa que els acompanya....

Oscar
Presentats

Entrada Autor: Oscar » dg. jul. 11, 2010 11:20 pm

[quote user="AT" post="127722"]A mi el que em toca la pera es que mentres el pais va com va, aquests jugadors s'embutxacaran gairabe 1 milió d'euros cada un...i us recordo que son 24 jugadors....

Ah! i a part els calers que haurà costat l'estància de tota la gentussa que els acompanya....[/quote]

Si però recorda el que s´embutxaquen cada any als seus clubs i el país
tambè va com va.Gaudeix de simplement esport i no busqueu res mes

Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dg. jul. 11, 2010 11:42 pm

Jo m'he emocionat quan en Iniesta ha marcat el gol i s'ha tret la samarreta tot ensenyant la dedicatòria a Dani Jarque. :bow

I això del milió d'€, descomptant impostos es quedaran 400.000€ per cap sols. :eyes
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Edelweiss
Presentats
Entrades: 1100
Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
Ubicació: Barcelones

Entrada Autor: Edelweiss » dl. jul. 12, 2010 12:11 am

L'esport es l'esport i amb un partit agonic una altre vegada el nostre Iniesta ens ha fet saltar d'emociò donan el primer mundial i la seva dedicatoria ha sigut tot un homenatge a en Jarque... :jump

FELICITATS BARÇANYA...! :flor :flor :flor
ImatgeImatgeImatge

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...

Jesus
Presentats
Entrades: 3585
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dl. jul. 12, 2010 1:29 am

Felicitats !!! Imatge

Ara podríem recordar aquella màxima que diu allò de :la feina ben feta no te fronteres ...
...que la gran majoria de la selecció es del Barça i d'aquests molts son de la terra !!!
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 12, 2010 1:29 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!

Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

Entrada Autor: Vini » dl. jul. 12, 2010 8:35 am

Amb el meu SILENCI,EN SEMBLA QUE HO DIC TOT(pel que a mi respecte).Respecto TOTES LES DEMES OPINIONS.TOTES(SENSE EXCEPCIÓ).
.

Steelman
Presentats
Entrades: 14817
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. jul. 12, 2010 9:22 am

Felicito a tots els que sentiu la seleccio espanyola com a propia. Ha estat la seleccio que millor futbol ha practicat i la que es mereixia guanyar.

No tots tenim la sort de tenir legalitzada la seleccio nacional :(

De totes maneres, Oscar, respecto totes les opinions, nomes faltaria. de lamateixa manera que jo no trio els meu sentiments, la resta de gent tampoc pero..
En una campionat de seleccions, no em diguis que valorem l´esport i no la politica, la politica marca qui pot jugar i qui no...i vols dir que hauries obert aquest post si la seccio del CONGO hagues fet el millor futbol del mundia i hagues guanyat el mateix?

AH, i Randy...encara que descomptis els impostos, els habitants de l´estat espanyol paguen el 1.000.000e per cap.
Diners que paguem tots, quant hi ha molta gent al carrer, retallada de sou als funcionaris,viudes amb un sou ridicul,....pero ana i guanyar un mundial deu ser molt mes important que les feines d'educacio dels mestres a qui han retallat el sou, als administratius de hospitals,escoles,ajuntaments,....que han retallat el sou...

en fi :(
Ex ...moltes coses

Xurrumeka
Presentats
Entrades: 1769
Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Xurrumeka » dl. jul. 12, 2010 9:26 am

[quote user="Steelman" post="127741"]Felicito a tots els que sentiu la seleccio espanyola com a propia. Ha estat la seleccio que millor futbol ha practicat i la que es mereixia guanyar.
No tots tenim la sort de tenir legalitzada la seleccio nacional :(
De totes maneres, Oscar, respecto totes les opinions, nomes faltaria. de lamateixa manera que jo no trio els meu sentiments, la resta de gent tampoc pero..
En una campionat de seleccions, no em diguis que valorem l´esport i no la politica, la politica marca qui pot jugar i qui no...i vols dir que hauries obert aquest post si la seccio del CONGO hagues fet el millor futbol del mundia i hagues guanyat el mateix?
AH, i Randy...encara que descomptis els impostos, els habitants de l´estat espanyol paguen el 1.000.000e per cap.
Diners que paguem tots, quant hi ha molta gent al carrer, retallada de sou als funcionaris,viudes amb un sou ridicul,....pero ana i guanyar un mundial deu ser molt mes important que les feines d'educacio dels mestres a qui han retallat el sou, als administratius de hospitals,escoles,ajuntaments,....que han retallat el sou...
en fi :([/quote]

+1
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Molinenc
Presentats

Entrada Autor: Molinenc » dl. jul. 12, 2010 11:01 am

[quote user="Steelman" post="127741"]Felicito a tots els que sentiu la seleccio espanyola com a propia. Ha estat la seleccio que millor futbol ha practicat i la que es mereixia guanyar. No tots tenim la sort de tenir legalitzada la seleccio nacional :(

+1

l'has clavat

Jeppy
Presentats
Entrades: 1288
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
Ubicació: Begur

Entrada Autor: Jeppy » dl. jul. 12, 2010 11:31 am

Steelman, la has clavat del tot!!!

De totes maneres, jo no puc parar de pensar que si haguessim tingut una sel.lecció pròpia, ara podríem ser nosaltres els campions del món i no els nostres veïns.
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)

Oscar
Presentats

Entrada Autor: Oscar » dl. jul. 12, 2010 1:33 pm

[quote user="Steelman" post="127741"]

Be doncs això,jo no tinc la selecciò espanyola com a pròpia (no ens equivoquem),simplement m´alegro per ells i pels que han
passat bones estones veient-los.Si la selecciò del Congo guanya,no et preocupis que tambè els felicitarem.I el tema diners i país en
general,a les pròximes eleccions veurem el que es gasten els partits polítics a les seves campanyes.
Si algú em pot ajudar,crec que la FIFA dona un munt de diners als guanyadors,d´aquests una bona part és pels jugadors,amb les primes ja establertes
i l´altra cap a la federaciò,aquest sí que son els que guanyen.Així,que si estic en lo cert tots els diner surten de la FIFA,no dels pobrets
reballadors que anem cada dia a currar.Be i fins aquí aquest tema,que penso que molts ho preneu massa a pit
no val la pena :mrgreen:,nosaltres seguirem com sempre,salut i força

Imatge

Brum-brum
Presentats
Entrades: 446
Membre des de: dc. des. 03, 2008 10:33 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Brum-brum » dl. jul. 12, 2010 1:40 pm

[quote user="Oscar" post="127723"][quote user="AT" post="127722"]A mi el que em toca la pera es que mentres el pais va com va, aquests jugadors s'embutxacaran gairabe 1 milió d'euros cada un...i us recordo que son 24 jugadors....

Ah! i a part els calers que haurà costat l'estància de tota la gentussa que els acompanya....[/quote]

tambè va com va.Gaudeix de simplement esport i no busqueu res mes[/quote]

Sense ànims d'un debat agre, el seu sou el paga un club privat, mentre que aquest primes crec que sortian de les arques publiques 600000 € per barba a veure que pasa
[align=center]Imatge[/align]
[align=center]Objectiu: Dolimiten! - Objectiu: Grossglockner![/align]

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. jul. 12, 2010 2:24 pm

Jo no entenc de futbol ni en vull entendre, però m'encanten els esports d'èlit. Ara estic pendent del Tour, aviam si el Contador fa el tercer Tour. :D I com que m'agrada l'esport d'èlit, tinc entès dins la meva GRAN incultura futbolistica -sóc un cateto amb temes futbolistics, ho reconec- que el sou dels jugadors espanyols del Mundial NO ho paga la Federación Española, si no la FIFA, que té calers de sobres amb els contractes publicitaris.

Segons el Secretari d'Estat per l'Esport, el senyor Lissavetzky, no hi ha cap € públic. Aqui podeu veure la noticia complerta
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dl. jul. 12, 2010 2:49 pm

[quote user="Oscar" post="127756"]
Be doncs això,jo no tinc la selecciò espanyola com a pròpia (no ens equivoquem),simplement m´alegro per ells i pels que han
passat bones estones veient-los.Si la selecciò del Congo guanya,no et preocupis que tambè els felicitarem.I el tema diners i país en
general,a les pròximes eleccions veurem el que es gasten els partits polítics a les seves campanyes.
Si algú em pot ajudar,crec que la FIFA dona un munt de diners als guanyadors,d´aquests una bona part és pels jugadors,amb les primes ja establertes
i l´altra cap a la federaciò,aquest sí que son els que guanyen.Així,que si estic en lo cert tots els diner surten de la FIFA,no dels pobrets
reballadors que anem cada dia a currar.Be i fins aquí aquest tema,que penso que molts ho preneu massa a pit
no val la pena :mrgreen:,nosaltres seguirem com sempre,salut i força[/quote]

+1

FELICITATS PELS JUGADORS S'HO MEREIXEN

Molinenc
Presentats

Entrada Autor: Molinenc » dl. jul. 12, 2010 4:14 pm

[quote user="Oscar" post="127756"][quote user="Steelman" post="127741"]

no val la pena :mrgreen:,nosaltres seguirem com sempre,salut i força[/quote]

Oscar, entenc el que vols dir, i jo tambe m'en alegro per els propis jugadors, i no només els del Barça, ull. El que em fot, es que amb esdeveniments com aquests, es el descontrol amb calers publics que hi han, i per molt que diguin que no surten de les arques del estat, tots sabem de sobres que els centenars de convidats que estaven a johanesburgh, hi eren perque el govern els ha convidat...

I mentres, el govern va pujant els impostos...

Es la meva opinió.

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dl. jul. 12, 2010 7:25 pm

primes molt mes suculentes, s'emporten els alts executius de les entitats bancarias i aquets si que ens han portat a la ruina,aixo que cobraran no es res,ni el gasto que ha portat tota la gent amunt i avall no arriva a la vintena part del que el banc de Santander paga per patrocinar l'Alonso i em pregunto que fa mes propaganda i que es mes rentable (POLITICA A PART ES CLAR).
Imatge

Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Entrada Autor: Deivid » dt. jul. 13, 2010 12:23 am

La veritat es que son els que millors han jugat, es nota d'on vé el saber jugar d'aquesta gent, per per mí...com si haguès guanyat la sel.lecció de la Xina ... de sentiment res de res.

El dia que jugui la meva sel.lecció serà una altre cosa...

Xavier
Presentats
Entrades: 4399
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Entrada Autor: Xavier » dt. jul. 13, 2010 11:24 am

[quote user="Brum-brum" post="127759"][quote user="Oscar" post="127723"][quote user="AT" post="127722"]A mi el que em toca la pera es que mentres el pais va com va, aquests jugadors s'embutxacaran gairabe 1 milió d'euros cada un...i us recordo que son 24 jugadors....

tambè va com va.Gaudeix de simplement esport i no busqueu res mes[/quote]

Sense ànims d'un debat agre, el seu sou el paga un club privat, mentre que aquest primes crec que sortian de les arques publiques 600000 € per barba a veure que pasa[/quote]

Hola a tots.
Jo tampoc sento la selecció espanyola com la "meva" tot i que em va agradar que guanyessin. Penseu en el palmarès de'n Puyol, Xavi, Piqué...
Només volia puntualitzar (ho vaig sentir a catalunya ràdio) que les "primes" que cobraran no surten de les arques públiques; La federació espanyola cobrarà de la FIFA uns 30 mil·lions d'euros per haver guanyat el mundial i els reparteix entre els jugadors i altres coses per poder-se financiar. També han recollit diners d'altres sponsors.
Bé és el què vaig entendre, pot ser estic equivocat.
Salut.

Rime
Presentats
Entrades: 127
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:43 pm
Ubicació: Hospitalet de l'Infant

Entrada Autor: Rime » dt. jul. 13, 2010 12:22 pm

Los futbolistas de 'la Roja' han sido el blanco de muchas críticas por la cuantía del premio que percibirán. La Federación Española de Fútbol dejó claro al inicio del campeonato que los contribuyentes no tendrán que pagar la factura. El dinero sale de los 24,4 y 18,9 millones de euros que la FIFA pagará al vencedor y al finalista, respectivamente.

fuente: http://www.lavozdegalicia.es/deportes/m ... 696632.htm

Jo per la meva part vaig gaudir molt del partit, y me n'alegro moltissim que el gol el fes un d'aqui

PD, ara ja estem a dimarts i cansen molt el medis de comunicacio amb "la roja"
Després que el vaixell s'ha enfonsat, tot el món diu que sabia com s'haguera pogut salvar

Imatge

Respon

Torna a “Cerveseta”