Felicitats Als Campions

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Felicitats Als Campions

Entrada Autor: Randy-650 » dt. jul. 13, 2010 7:25 pm

EL MILLOR DE LA FINAL!!!! :b9

[youtube]hdFOxDawvMQ[/youtube]

Aquest Jimmy Jump és genial. Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Laiona
Presentats
Entrades: 1076
Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
Ubicació: Blanes

Entrada Autor: Laiona » dt. jul. 13, 2010 8:42 pm

[quote user="Steelman" post="127741"]Felicito a tots els que sentiu la seleccio espanyola com a propia. Ha estat la seleccio que millor futbol ha practicat i la que es mereixia guanyar.

No tots tenim la sort de tenir legalitzada la seleccio nacional :(

De totes maneres, Oscar, respecto totes les opinions, nomes faltaria. de lamateixa manera que jo no trio els meu sentiments, la resta de gent tampoc pero..
En una campionat de seleccions, no em diguis que valorem l´esport i no la politica, la politica marca qui pot jugar i qui no...i vols dir que hauries obert aquest post si la seccio del CONGO hagues fet el millor futbol del mundia i hagues guanyat el mateix?

AH, i Randy...encara que descomptis els impostos, els habitants de l´estat espanyol paguen el 1.000.000e per cap.
Diners que paguem tots, quant hi ha molta gent al carrer, retallada de sou als funcionaris,viudes amb un sou ridicul,....pero ana i guanyar un mundial deu ser molt mes important que les feines d'educacio dels mestres a qui han retallat el sou, als administratius de hospitals,escoles,ajuntaments,....que han retallat el sou...en fi :([/quote]

+1
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form

Jesus
Presentats
Entrades: 3585
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dt. jul. 13, 2010 8:45 pm

[quote user="Randy-650" post="127966"]EL MILLOR DE LA FINAL!!!! :b9

[youtube]hdFOxDawvMQ[/youtube]

Aquest Jimmy Jump és genial. Imatge[/quote]

Randy, lamento discrepar amb tu, pq jo a aquest personatge el trobo força patètic ... :evil:

PD: Per gustos els colors ... siau.
Gas a la burra!!!

Jesus
Presentats

Entrada Autor: Jesus » dt. jul. 13, 2010 8:46 pm

[quote user="Laiona" post="127985"][quote user="Steelman" post="127741"]Felicito a tots els que sentiu la seleccio espanyola com a propia. Ha estat la seleccio que millor futbol ha practicat i la que es mereixia guanyar.

De totes maneres, Oscar, respecto totes les opinions, nomes faltaria. de lamateixa manera que jo no trio els meu sentiments, la resta de gent tampoc pero..
En una campionat de seleccions, no em diguis que valorem l´esport i no la politica, la politica marca qui pot jugar i qui no...i vols dir que hauries obert aquest post si la seccio del CONGO hagues fet el millor futbol del mundia i hagues guanyat el mateix?

AH, i Randy...encara que descomptis els impostos, els habitants de l´estat espanyol paguen el 1.000.000e per cap.
Diners que paguem tots, quant hi ha molta gent al carrer, retallada de sou als funcionaris,viudes amb un sou ridicul,....pero ana i guanyar un mundial deu ser molt mes important que les feines d'educacio dels mestres a qui han retallat el sou, als administratius de hospitals,escoles,ajuntaments,....que han retallat el sou...en fi :([/quote]

+1[/quote]

+2
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 13, 2010 8:46 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. jul. 13, 2010 8:54 pm

[quote user="Jesus GS" post="127987"]

Randy, lamento discrepar amb tu, pq jo a aquest personatge el trobo força patètic ... :evil:

PD: Per gustos els colors ... siau.[/quote]

A mi no, fins i tot jo sóc del seu club de fans. :mrgreen:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Jesus
Presentats

Entrada Autor: Jesus » dc. jul. 14, 2010 12:54 am

[quote user="Randy-650" post="127993"][quote user="Jesus GS" post="127987"]

PD: Per gustos els colors ... siau.[/quote]

A mi no, fins i tot jo sóc del seu club de fans. :mrgreen:[/quote]

Ningú és perfecte ... algun defecte tindries que tenir !!! :mrgreen:

V'sss :cerv

PD: Si a mi un fenòmen com aquest em xafés un esdeveniment et ven asseguro que s'aniria amb els cascavells en una capseta amb un llaç rosa :cool:
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 14, 2010 12:56 am, en total s’ha editat 3 vegades.
Gas a la burra!!!

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dc. jul. 14, 2010 1:54 am

[quote user="Jesus GS" post="127988"][quote user="Laiona" post="127985"][quote user="Steelman" post="127741"]Felicito a tots els que sentiu la seleccio espanyola com a propia. Ha estat la seleccio que millor futbol ha practicat i la que es mereixia guanyar.

+1[/quote]

+2[/quote]

A mi el que m'emprenya és que a més de mantenir-los (i que encara et titllin d'insolidari), haver-los de fer contents :enfadat
I tanta eufòria:
Mai ningú havia guanyat un Mundial fent tants pocs gols (8). com a poc, tres vegades n'havien fet 11.
Qui més bon futbol ha fet no ha estat pas espanya, sinó Alemanya, però a la semifinal va fer pena (no va poder jugar el Müller per sanció per una tarja absolutament i total injusta (només havia fet quatre gols, el noi)
Tots els pocs gols que ha fet Espanya han estat del Barça: 5 Villa, 2 Iniesta, 1 Puyol. La propera temporada, sense temps per preparar-se, el Barça palmarà. aleshores tornar¡a a guanyar el Madrid, com ara. La selecció és el segon equip del Madrit.

Respon

Torna a “Cerveseta”