Dolomiten - SüdTirol
Moderador: Airald
- MikelRT
- Presentats
- Entrades: 784
- Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
- Ubicació: Hostalric La Selva
Re: Dolomiten - SüdTirol
Ra-mon, a part dels tracks, si pot ser els maps, dons seria una mica mes fàcil veure la ruta :mrgreen:
Moltes gràcies :cerv
Moltes gràcies :cerv
- Jordivfr
- Presentats
- Entrades: 400
- Membre des de: dl. maig 03, 2010 3:56 pm
- Ubicació: Badalona
Xavier una gran crònica.
Felicitats a tots per aquesta magnífica sortida.
Felicitats a tots per aquesta magnífica sortida.
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Pujar l'Stelvio era un tema pendent de feia molts anys. Per una raó o una altra, mai podia fer-ho. Com diu en Xavier, encara estic amb la boca oberta :-o . Ens va acompanyar molt el dia (de fet tot el viatge) i pujar tant d'hora ens va permetre no trobar gaire gent. Crec que les fotos expliquen millor que les paraules les sensacions que et provoca acabar els "tornantis" i trobarte gratant la panxa del cel.
UN paissatge que no te l'acabes i en general, carreteres en bon estat. Poca "Polizia" i per buscar algun pel a la sopa: una pizzera amb "mirada selectiva" que va estar a punt de treurem de la taula, tirarme el vi per sobre i treuem l'ull amb l'obridor. :lol: :lol: :lol:
En serio, gràcies Xavier per la feian de les fotos i d'escriure. I en Ramon i en Moncho per aguantar-me tot el viatge.
Per cert, el dissabte a les 3 de la nit ja dormia a casa mentre d'altris buscaven una jardinet per estirase a l'autopasta... :lol: :lol:
En guardaré molt bon record
UN paissatge que no te l'acabes i en general, carreteres en bon estat. Poca "Polizia" i per buscar algun pel a la sopa: una pizzera amb "mirada selectiva" que va estar a punt de treurem de la taula, tirarme el vi per sobre i treuem l'ull amb l'obridor. :lol: :lol: :lol:
En serio, gràcies Xavier per la feian de les fotos i d'escriure. I en Ramon i en Moncho per aguantar-me tot el viatge.
Per cert, el dissabte a les 3 de la nit ja dormia a casa mentre d'altris buscaven una jardinet per estirase a l'autopasta... :lol: :lol:
En guardaré molt bon record
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Pasqual" post="128182"]Pujar l'Stelvio era un tema pendent de feia molts anys. Per una raó o una altra, mai podia fer-ho. Com diu en Xavier, encara estic amb la boca oberta :-o . Ens va acompanyar molt el dia (de fet tot el viatge) i pujar tant d'hora ens va permetre no trobar gaire gent. Crec que les fotos expliquen millor que les paraules les sensacions que et provoca acabar els "tornantis" i trobarte gratant la panxa del cel.
En guardaré molt bon record[/quote]
A veure Pascual,lamento discrepar amb tú,la pizzera va ser molt profesional,em va recomanar molt bé que menjar,va voler que tastes el vi,tot i que no hi entenc,i va estar en tot moment molt "servicial". On hi veus el problema ????? :b9 :b9 :b9 :b9
En guardaré molt bon record[/quote]
A veure Pascual,lamento discrepar amb tú,la pizzera va ser molt profesional,em va recomanar molt bé que menjar,va voler que tastes el vi,tot i que no hi entenc,i va estar en tot moment molt "servicial". On hi veus el problema ????? :b9 :b9 :b9 :b9
- Pasqual
- Presentats
No em provoquis....... je, je......hi han testimonis.... :mrgreen:
Com diria en Randy: No foto = No pizzera :lol: :lol:
Com diria en Randy: No foto = No pizzera :lol: :lol:
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Pasqual" post="128276"]No em provoquis....... je, je......hi han testimonis.... :mrgreen:
Com diria en Randy: No foto = No pizzera :lol: :lol:[/quote]
Com, que no hi ha foto ? :eyes
A mi em sona que si que n'hi havia alguna
Com, que no hi ha foto ? :eyes
A mi em sona que si que n'hi havia alguna
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Pasqual" post="128276"]No em provoquis....... je, je......hi han testimonis.... :mrgreen:
Mira .................millor que ho faci jo mateix ,abans que ho expliquis a l`inreves.
I ja em diras que té de "selectiva" la seva mirada , el que pasa es que la noia té criteri i bon gust :b9 :b9 :b9 :b9

Mira .................millor que ho faci jo mateix ,abans que ho expliquis a l`inreves.
I ja em diras que té de "selectiva" la seva mirada , el que pasa es que la noia té criteri i bon gust :b9 :b9 :b9 :b9

- Pasqual
- Presentats
No era un video? :lol: :lol:
[youtube]jauVU7UI3e0[/youtube]
[youtube]jauVU7UI3e0[/youtube]
- MikelRT
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="128381"][quote user="Pasqual" post="128276"]No em provoquis....... je, je......hi han testimonis.... :mrgreen:
[/quote]
Carai!!! com brilla tot plegat...
Siau

Carai!!! com brilla tot plegat...
Siau
- Avisiset
- Presentats
- Entrades: 96
- Membre des de: dl. gen. 18, 2010 3:10 pm
- Ubicació: Segrià
:D :D :D Molt guapo companys, impresionant. Si no hi ha novetat, demá marxem radera de les vostres pexades. Salut i agraiments.
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Avisiset" post="128472"]:D :D :D Molt guapo companys, impresionant. Si no hi ha novetat, demá marxem radera de les vostres pexades. Salut i agraiments.[/quote]
Sort i que gaudiu tant com ho vem fer nosaltres................................................. i alerta amb la pizzera (Mariana) ;)
Sort i que gaudiu tant com ho vem fer nosaltres................................................. i alerta amb la pizzera (Mariana) ;)
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Carai Xavi, quina pizzera més eixerida. ;)
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Panotxa" post="128031"]Ra-mon que tens els tracks de la sortida?...poder ja els has penjat i no ho he vist.[/quote]
[quote user="Mikelgs" post="128034"]Ra-mon, a part dels tracks, si pot ser els maps, dons seria una mica mes fàcil veure la ruta :mrgreen: [/quote]
Finalment jo hi ha els tracks disponibles al wikiloc. ;)
dia 1
dia 2
dia 3
dia 4
dia 5
[quote user="Mikelgs" post="128034"]Ra-mon, a part dels tracks, si pot ser els maps, dons seria una mica mes fàcil veure la ruta :mrgreen: [/quote]
Finalment jo hi ha els tracks disponibles al wikiloc. ;)
dia 1
dia 2
dia 3
dia 4
dia 5
- MikelRT
- Presentats
Gràcies Ra-mon. :lol:
- Sidru
- Presentats
- Entrades: 490
- Membre des de: dl. set. 21, 2009 10:10 pm
- Ubicació: Banyoles
Moltes felicitats per la ruta, el pas del Stelvio es una passada, l'he fet un parell de vegades i cada vegada m'agrada més.
Moltes gràcies per compartir experiencies.
Salut
Moltes gràcies per compartir experiencies.
Salut