ÉS POSSIBLE FER BOLCAR UN 2 CV ?
Moderador: Airald
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
ÉS POSSIBLE FER BOLCAR UN 2 CV ?
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Molinenc
- Presentats
- Entrades: 921
- Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
- Ubicació: Molins de rei
Re: ÉS POSSIBLE FER BOLCAR UN 2 CV ?
Em sembla que abans de volcar li toca a terra el xasis...jiijiji :lol:
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
es imposible,per la carretera de la Arrabasada a BCN,ho vem intentar un i altre cop un grup d'amics fa anys i no,no es posible,en una de les baixades fins i tot es va sortir el pneumatic de la llanta amb el reventon que va provocar i ni per aquestes,quins records ;) ;) ;) (aquelles aventures ara serien delicte)
- Javihospitalet
- Presentats
- Entrades: 757
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
- Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant
Si que es posible!!
en mi pueblo hace muchos años hicieron un concurso y hubo 2 persona que lo lograron, uno fue marcha atras
en mi pueblo hace muchos años hicieron un concurso y hubo 2 persona que lo lograron, uno fue marcha atras
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="JAVIHOSPITALET" post="127771"]Si que es posible!!
en mi pueblo hace muchos años hicieron un concurso y hubo 2 persona que lo lograron, uno fue marcha atras[/quote]
Marxa enrera clar! :twisted: Però cap al davant és imposible, igual que fer-ho amb un R-6 o un R-4.
en mi pueblo hace muchos años hicieron un concurso y hubo 2 persona que lo lograron, uno fue marcha atras[/quote]
Marxa enrera clar! :twisted: Però cap al davant és imposible, igual que fer-ho amb un R-6 o un R-4.

- Javihospitalet
- Presentats
- Entrades: 757
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
- Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant
Randy siempre tienes que cuestionar todooo?? :twisted: cual fue la pregunta, yo no he leido alguna regla de como volcarlo si no la pregunta era clara y consisa "ÉS POSSIBLE FER BOLCAR UN 2 CV ? "
- Digamjordi
- Presentats
- Entrades: 884
- Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
- Ubicació: Barcelona
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="JAVIHOSPITALET" post="127773"]Randy siempre tienes que cuestionar todooo?? :twisted: [/quote]
Correcte! :lol:
Es nota que sóc un gallito de pela????? :oops:
Correcte! :lol:
Es nota que sóc un gallito de pela????? :oops:

- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2575
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
La resposta es SI.
Sempre s'ha dit que era impossible i jo m'ho vaig creure fins que...
No era el model normal sino un AKS 400 furgoneta, no se si entra al joc aquest model.
De totes formes he de dir a favor seu que no es gens facil aconseguir-ho i en el meu cas no va ser buscat sino que amb la confiança que donava va arribar un dia, que en condicions especials, li vaig donar la volta.
El de la planxisteria no s'ho creia i deia que mentia, que m'havia fotut a baix d'un marge. Però no, va ser en una explanada de terra amb baixada i tinc la meva dona com a testimoni...ella anava a dins amb mi. :oops:
Es un cotxe que sempre m'agradat i encara enyoro. Un cotxe que he disfrutat per viatjar i com a 4x4 de pobre dos cops i tots dos han anat a parar a la xatarra al final, extenuats de gaudir-los amb intensitat.
A mes a mes de no volcar-se, també era incalable, amb primera deixaves anar l'embrage de cop sense gas i el cotxe estosegava una mica i seguia, també en podies baixar en marxa i deixar-lo que continues tot sol, aixo tenia una gran avantatge per la montanya, anant sol tu mateix et podies autoapretar en els llocs complicats...quines aventures Deu meu.
A la nit de La Bisbal a Girona sense treure ni un moment el gas a fondo. Fins hi tot en varen fer la primera foto-radar per anar a 72 km/h, practicament la velocitat punta. :D
A hores d'ara encara penso que algun dia en tindré un altre.
Salut.
Sempre s'ha dit que era impossible i jo m'ho vaig creure fins que...
No era el model normal sino un AKS 400 furgoneta, no se si entra al joc aquest model.
De totes formes he de dir a favor seu que no es gens facil aconseguir-ho i en el meu cas no va ser buscat sino que amb la confiança que donava va arribar un dia, que en condicions especials, li vaig donar la volta.
El de la planxisteria no s'ho creia i deia que mentia, que m'havia fotut a baix d'un marge. Però no, va ser en una explanada de terra amb baixada i tinc la meva dona com a testimoni...ella anava a dins amb mi. :oops:
Es un cotxe que sempre m'agradat i encara enyoro. Un cotxe que he disfrutat per viatjar i com a 4x4 de pobre dos cops i tots dos han anat a parar a la xatarra al final, extenuats de gaudir-los amb intensitat.
A mes a mes de no volcar-se, també era incalable, amb primera deixaves anar l'embrage de cop sense gas i el cotxe estosegava una mica i seguia, també en podies baixar en marxa i deixar-lo que continues tot sol, aixo tenia una gran avantatge per la montanya, anant sol tu mateix et podies autoapretar en els llocs complicats...quines aventures Deu meu.
A la nit de La Bisbal a Girona sense treure ni un moment el gas a fondo. Fins hi tot en varen fer la primera foto-radar per anar a 72 km/h, practicament la velocitat punta. :D
A hores d'ara encara penso que algun dia en tindré un altre.
Salut.
Salut i kilómetres
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
Doncs jo de petit havia sentit un altre rumor, es pot bolcar un MINI? :shock:
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2365
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
Realment molt complicat, no impossible, jo vaig tenir el Dyane 6 furgoneta, quina meravella de "cotxe", era com un tractor, tal com diu en Siono era el 4x4 perfecte :mrgreen: , velocitat punta 125 a una baixada de l´autopista de Mataró, " con viento de cola", ...... com m´agradaria tornar a conseguir-ne un altre :roll: :roll: :roll:

- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Siono1000" post="127803"]
A mes a mes de no volcar-se, també era incalable, amb primera deixaves anar l'embrage de cop sense gas i el cotxe estosegava una mica i seguia, també en podies baixar en marxa i deixar-lo que continues tot sol, aixo tenia una gran avantatge per la montanya, anant sol tu mateix et podies autoapretar en els llocs complicats...quines aventures Deu meu.[/quote]
Jo tenia el 2cv Azam6 amb motor de Dyane 6, el meu primer cotxe, no es calava perquè tenia embrague automàtic, posaves primera, deixaves l'embrague i per arrencar només tenies de donar gas.
No el vaig bolcar mai, i no es pas que hi anés a poc a poc, de bestieses ni vaig fer un munt.
Vsssssssss
007
A mes a mes de no volcar-se, també era incalable, amb primera deixaves anar l'embrage de cop sense gas i el cotxe estosegava una mica i seguia, també en podies baixar en marxa i deixar-lo que continues tot sol, aixo tenia una gran avantatge per la montanya, anant sol tu mateix et podies autoapretar en els llocs complicats...quines aventures Deu meu.[/quote]
Jo tenia el 2cv Azam6 amb motor de Dyane 6, el meu primer cotxe, no es calava perquè tenia embrague automàtic, posaves primera, deixaves l'embrague i per arrencar només tenies de donar gas.
No el vaig bolcar mai, i no es pas que hi anés a poc a poc, de bestieses ni vaig fer un munt.
Vsssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7663
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
és veritat que és una pregunta que hem sentit durant molts anys.
El meu primer cotxe va ser un 4L i recordo que anavem amb uns amics a on ara hi ha tot el port olímpic i el fòrum a fer rally, hi havia muntanyes i muntanyes de merda i rates més grosses que els gats, però ens ho passavem de conya......allà havien volcat tots, Diane 6, 2cv, 4L, R8....tots haviem volcat algun cop.
El meu primer cotxe va ser un 4L i recordo que anavem amb uns amics a on ara hi ha tot el port olímpic i el fòrum a fer rally, hi havia muntanyes i muntanyes de merda i rates més grosses que els gats, però ens ho passavem de conya......allà havien volcat tots, Diane 6, 2cv, 4L, R8....tots haviem volcat algun cop.
- Randy-650
- Presentats
Aquests belgues estan pirats! :eyes
[youtube]E_v-J6RXEI4[/youtube]
[youtube]E_v-J6RXEI4[/youtube]

- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
No he conduit mai un dyane6, que jo recordi, però si que de petit els meus pares en tenien un.
Quins records..
Quins records..
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Hòstia !
M'heu fer recordar el meu primer cotxe, DYANE 6. No vàrem bolcar mai però no m'explico perquè...
i ho deixo aquí que llavors contaré els anys que fa i em donaré compte que em faig vell.
M'heu fer recordar el meu primer cotxe, DYANE 6. No vàrem bolcar mai però no m'explico perquè...
i ho deixo aquí que llavors contaré els anys que fa i em donaré compte que em faig vell.
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
[quote user="Randy-650" post="127940"]Aquests belgues estan pirats! :eyes
[youtube]E_v-J6RXEI4[/youtube][/quote]
Osti tu!!! Que diver!!!! Quilòmetres i quilòmetres de fang, com quan érem nanos. Hi han coses que les dones mai podran comprendre.
Per cert, en un laboratori client meu, estan fent un scanner 3D amb làser i de mostra utilitzen un 2CV amb un motor a cada eix. Em diuen que abans la Guardia Civil rural els portaven. Es cert???
Jordi "Prony"
[youtube]E_v-J6RXEI4[/youtube][/quote]
Osti tu!!! Que diver!!!! Quilòmetres i quilòmetres de fang, com quan érem nanos. Hi han coses que les dones mai podran comprendre.
Per cert, en un laboratori client meu, estan fent un scanner 3D amb làser i de mostra utilitzen un 2CV amb un motor a cada eix. Em diuen que abans la Guardia Civil rural els portaven. Es cert???
Jordi "Prony"
- Randy-650
- Presentats
[quote user="prony" post="128326"]
Jordi "Prony"[/quote]
No ho sabia això. :shock: Ho he buscat pel Google, i efectivament, és cert!!!! :eyes
Citroën 2CV Sahara
En 1.954 , en un concesionario de Las Landas (Francia), surgió la idea de acoplar un segundo motor a un Citroën 2CV para fabricar un pequeño 4x4. La tracción integral unida a un vehículo de gran ligereza (apenas 600 kg) y buena altura libre lo convirtió en la herramienta ideal para trabajar en un terreno tan arenoso. El 2 CV Sahara fue presentado oficialmente en el Salón del Automóvil de París de 1.958, aunque su comercialización no comenzó hatsa 1.960.
.....................
La producción del Citroën 2CV Sahara se prolongó hasta 1.967, aunque desde 1.962 pasó a denominarse 2CV 4x4. En total se produjeron 799 unidades del Sahara, de las cuales 85 fueron ensambladas en la factoría de Citroën en Vigo y destinadas exclusivamente a la agrupación de Tráfico de la Guardia Civil.
Actualmente se calcula que solo sobreviven 27 de estos vehículos, y uno de ellos (con las pertinentes modificaciones) participó en el Dakar en los años 2.005 y 2.007, aunque en ninguna de las dos ocasiones finalizó la prueba.
[youtube]8W4uizG7to0[/youtube]
Aqui podeu llegir-ho.
Jordi "Prony"[/quote]
No ho sabia això. :shock: Ho he buscat pel Google, i efectivament, és cert!!!! :eyes
Citroën 2CV Sahara
En 1.954 , en un concesionario de Las Landas (Francia), surgió la idea de acoplar un segundo motor a un Citroën 2CV para fabricar un pequeño 4x4. La tracción integral unida a un vehículo de gran ligereza (apenas 600 kg) y buena altura libre lo convirtió en la herramienta ideal para trabajar en un terreno tan arenoso. El 2 CV Sahara fue presentado oficialmente en el Salón del Automóvil de París de 1.958, aunque su comercialización no comenzó hatsa 1.960.
.....................
La producción del Citroën 2CV Sahara se prolongó hasta 1.967, aunque desde 1.962 pasó a denominarse 2CV 4x4. En total se produjeron 799 unidades del Sahara, de las cuales 85 fueron ensambladas en la factoría de Citroën en Vigo y destinadas exclusivamente a la agrupación de Tráfico de la Guardia Civil.
Actualmente se calcula que solo sobreviven 27 de estos vehículos, y uno de ellos (con las pertinentes modificaciones) participó en el Dakar en los años 2.005 y 2.007, aunque en ninguna de las dos ocasiones finalizó la prueba.

Aqui podeu llegir-ho.