Primer de tot comentar que la idea era passar 3 dies en moto, fent una mica de tot el que permeten aquestes màquines, però sense voler fer grans aventures i sense ganes de demostrar res a ningú. No era un repte de superació personal, sinó més aviat moltes ganes de passar-ho bé, espantar els problemes diaris i poder sentir-te lliure durant aquests dies.
Amb aquests objectius ens trobem per començar la ruta d'asfalt del matí En Jordi amb la seva Àfrica
,
En Paco amb la Gs
i jo mateix amb l’Adventure,la més bonica de totes :mrgreen:
Aquí tenim les 3 protagonistes del matí Estaven netes i lluents. Poc els hi duraria això
Y els energúmens:
La ruta asfàltica del matí estava plena de corbes de las bones . Era aquesta
Ruta del Divendres 16/07
http://maps.google.es/maps?f=d&source=s ... 458191&z=9
Vam anar a bon ritme, esmorzem molt bé a St Llorenç de Morunys i seguim cap a Coll de N'argo, Tremp i Lleida. Fins i tot ens creuem amb algun familiar meu
Por cert, amb una tirita un tant bestia
Jo no estic acostumat a viatjar amb maletes i em va costar una mica agafar el truquillo, però a mesura que passaven els kms m'anava fent més amb elles. Carreguen molt de pes enrere i modifiquen molt el comportament de la KTM. A més són voluminoses i has d’anar amb compte si no vols tocar algun guarda rail. Però bé, en arribar l'últim dia ja gairebé ni les notava.
Ens ajuntem amb en Quimi i la seva Buell Ulisses per menjar a Mequinensa.
No puc evitar pensar lo rara que és la moto cada vegada que la veig, però cal reconèixer que es va portar de meravella. Suposo que alguna cosa tindrà a veure el boig de sobre la moto.
Així que ja érem el quartet al complet.
Comencem a rodar sobre les 4 de la tarda. La calor era sufocant. Asfixiant. L'asfalt d'enllaç fins arribar a la pista estava mig fos per la calor, ni tan sols suportava el pes de la Àfrica ....
Però nosaltres al lo nostre. Comencem les pistes, que per això estàvem aquí.
La ruta que tenia pensada sortia de Mequinensa, passava per prop de Caspe, a prop de Lécera i acabar prop de San Martin del Rio, però he de reconèixer que davant de l'ordinador és una cosa i damunt del terreny és una altra de ben diferent.
Al cap d'una hora de fer pistes estàvem molt tocats. Feia moltíssima calor, l'aire et cremava i estàvem xops de suor. Parem en una de les moltes construccions abandonades que hi ha per aquí. Descansar una mica, beure aigua, una mica d'ombra i unes fotillos
Les motos es portaven molt bé
Seguim una mica més, ara pedres en lloc de sorra
Molt terreny pla

Total .... que en arribar fins Caspe, vam decidir que no podíem seguir. La calor era excessiva i no estàvem gaudint de la moto. Vam decidir seguir fins a Saragossa per asfalt i guardar força per al mega track del dia següent. Teniem uns 140 km de pistes per fer. Així que .... carretera i cap a Saragossa

El típic toro

No menys típica estampa de Monegros

Us he dit que era tot molt pla ??
Vam trobar un Hotel prop de Saragossa i del punt de sortida del dia següent
Dissabte 17/07
Ala matí següent, una altra vegada a la càrrega, no sense abans revisar els nivells i afegir una mica d'oli ..... si tens una GS, és clar
La ruta del dissabte eren un bon track que sortia molt a prop de Saragossa i pujava cap al Nord, direcció Osca durant uns 140 km Tots ells de pistes. Al principi es va direcció Farlete i cal creuar la serra de Alcubierre per arribar fins al poble del mateix nom.
La serra de Alcubierre
Al principi… de pujada
Ens creuem amb algunes bicicletes, ells de baixada. Estan bojos aquests tios.
A dalt la vista era espectacular
Baixant
Y llavors uns trams plans, amplis , ….. de gaaaaaaaaaaasssssssssss fins on vulguis
Y pols, molta pols

Però entre tant pols, alguna trampa. Jo vaig caure en una. Se'm va quedar la roda davantera clavada en la pols i vaig sortir per les orelles. Afortunadament no em vaig fer res i la moto tampoc. Les maletes la van aguantar bé

Aixecar la moto i pa’lante que diuen
En alguna ocasió, para tornar al track, vam haver de retallar una mica

M’encanta aquesta:
Us he comentat que hi havia molta pols ?
Val … així fins a l’hra de dinar
L'anècdota del dia va ser que en un poble, perdut enmig del no-res i va i trobem un Cadillac rosa amb uns "nois dolents" dins. Increïble però cert:
A la tarda ens marquem unes bones corbes d'asfalt fins Ainsa
Por cert … preciosa ciutat històrica

Con unes muntanyes “de fons” impressionants
Ruta del Diumenge 18/07
La idea era fer una bona ruta pel Pirineu Francès, entrar a Viella i passar a Andorra per una pista que va de Llavorsí a Pal.
Aquesta era la ruta:
http://maps.google.es/maps?f=d&source=s ... e=UTF8&z=9
Se’ns van ajuntar en Paco i en Joan amb sendes V-Strom 1.000
En passar el Col d'Aspin les muntanyes et corprenen . I més amb el contrast que portàvem d'aquests dies. Fins i tot amb una mica de fresc. Aaaaaaaaaa quina sensació més agradable
Parem a dinar i a la tarda enfilem la pista d’alta muntanya

Amb pinxada inclosa . Sort que en Jordi s’espavila molt bé

V-MAN fent honor al seu Nick.
El pas del riu va ser divertir
I això va ser tot. Un cop fora d'Andorra, cada un per casa seva i fi d'una aventura per recordar.
Salutacions a tots i fins la propera