USA Coast To Coast
Moderador: Airald
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Re: USA Coast To Coast
Sergi & Esther!
Molt bon viatge, gaudiu de la ruta i feu moltes fotos.
Aquí us estarem esperant amb impaciència de veure la crònica.
Salut i mooooooltes milles. ;)
Molt bon viatge, gaudiu de la ruta i feu moltes fotos.
Aquí us estarem esperant amb impaciència de veure la crònica.
Salut i mooooooltes milles. ;)
- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
Desitjem ( la ines i jo) que gaudiu del viatje i os esterem esperant cuan torneu la cronica i les fotos,
FELICITATS PARELLETA
FELICITATS PARELLETA
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Que tingueu un molt bon viatge Sergi i Esther.
Quines dentetes que ens feu a tots.Esperem un reportatge en consonancia al viatge,eh? ;)
Quines dentetes que ens feu a tots.Esperem un reportatge en consonancia al viatge,eh? ;)
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Jacks
- Presentats
- Entrades: 562
- Membre des de: dc. maig 21, 2008 12:35 am
- Ubicació: La Bisbal d' Emporda
Que tingueu mol bona ruta i que disfruteu mol del biatge Parelleta..
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
66 bones raons
66 fotos de records
66 motius de felicitat
66 kilos de enveja
66 ruta 66
Fins aviat companys ;)
66 fotos de records
66 motius de felicitat
66 kilos de enveja
66 ruta 66
Fins aviat companys ;)
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Feisser
- Presentats
- Entrades: 898
- Membre des de: dv. abr. 18, 2008 6:33 am
- Ubicació: Hospitalet de Llobregat
Que vagi bé aquest mega-viatge!!!
i si podeu quan siau a NY menjeu-se un sandwich de pastrami, jo no ho puc fer :crys
deixo el enllaç d'on el podeu tastar
http://www.esciudad.com/usamagica/sandw ... en-katz/34
i si podeu quan siau a NY menjeu-se un sandwich de pastrami, jo no ho puc fer :crys
deixo el enllaç d'on el podeu tastar
http://www.esciudad.com/usamagica/sandw ... en-katz/34
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Una pregunta, Sergi & Esther; la moto ja la teniu llogada? En cas afirmatiu, podrieu dir a quina web o agència ho heu fet? Crec que a molta gent els hi pot interesar. :D
Gràcies.
Gràcies.

- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Randy-650" post="128872"]Una pregunta, Sergi & Esther; la moto ja la teniu llogada? En cas afirmatiu, podrieu dir a quina web o agència ho heu fet? Crec que a molta gent els hi pot interesar. :D
Gràcies.[/quote]
Em sembla que ho han fet AQUÍ :D :D
Vssssss
007
Gràcies.[/quote]
Em sembla que ho han fet AQUÍ :D :D
Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
molt bona aquesta Bond!!! :b9 :b9
per anar-nos ambientant hem vist aquesta serie de TV, i hem agafat algunes idees de looks, com suggeria en Bond :mrgreen:
Randy la web es aquesta www.glendaleharley.com, semblan bastant seriosos, tot i que ja us ho explicare quan tornem ;)
per anar-nos ambientant hem vist aquesta serie de TV, i hem agafat algunes idees de looks, com suggeria en Bond :mrgreen:
Randy la web es aquesta www.glendaleharley.com, semblan bastant seriosos, tot i que ja us ho explicare quan tornem ;)
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Aixis que anant fent viatges de noces...eh!!!
En sembla que aquest ja serà el tercer o quart que feu des de el casament, cada cop mes dies i cada cop mes lluny :???: potser que pareu ja que ens feu molta enveja. ;)
Que vagi tot molt be i feu moltes fotos que a l'arribada en volem una crónica intensa i extensa. :roll:
FELICITATS PARELLA.
salut.
En sembla que aquest ja serà el tercer o quart que feu des de el casament, cada cop mes dies i cada cop mes lluny :???: potser que pareu ja que ens feu molta enveja. ;)
Que vagi tot molt be i feu moltes fotos que a l'arribada en volem una crónica intensa i extensa. :roll:
FELICITATS PARELLA.
salut.
Salut i kilómetres
- PAT
- Presentats
- Entrades: 76
- Membre des de: dg. jul. 04, 2010 7:41 pm
- Ubicació: Vilanova i la Geltrú
Ei! Quina enveja!!!
Quje tingueu molt bon viatge i gaudiu molt!!
Jo vaig estar per aquella zona, en cotxe, i ja vam passar calor en atravessar el Death Valley. Jo us recomanaria un parell de cosetes que, encara que no estan exactament dins la ruta que heu marcat, les podrieu valorar:
- Sequoia National Park: amb el General Sherman, "está considerado como el ser vivo con mayor cantidad de biomasa de la Tierra". Veure un sequoia us puc assegurar que és una experiència que no s'oblida. És totalment inimaginable que puguin existir arbres com aquells...
- Bryce Canyon. A mi, la veritat és que el Gran Canyon no em va entusiasmar gaire, el fet que sigui tan gran no et permet contemplar-lo en la seva totalitat i, per tant, perds la visió. Així doncs, em va agradar molt més el Bryce Canyon (jo anava camí de Monument Valley); que és petit, hi pots fer alguna passejada i les formes i colors són molt més properes i impactants.
Bé, us poso un parell de fotos, perquè aneu fent boca:
Sequoias (semblem nans, però som persones normals, ho prometo"):

Monument Valley (a la posta de sol)

Bryce Canyon:

Ah, això sí, estarem esperant ansiosos la crònica!!
Quje tingueu molt bon viatge i gaudiu molt!!
Jo vaig estar per aquella zona, en cotxe, i ja vam passar calor en atravessar el Death Valley. Jo us recomanaria un parell de cosetes que, encara que no estan exactament dins la ruta que heu marcat, les podrieu valorar:
- Sequoia National Park: amb el General Sherman, "está considerado como el ser vivo con mayor cantidad de biomasa de la Tierra". Veure un sequoia us puc assegurar que és una experiència que no s'oblida. És totalment inimaginable que puguin existir arbres com aquells...
- Bryce Canyon. A mi, la veritat és que el Gran Canyon no em va entusiasmar gaire, el fet que sigui tan gran no et permet contemplar-lo en la seva totalitat i, per tant, perds la visió. Així doncs, em va agradar molt més el Bryce Canyon (jo anava camí de Monument Valley); que és petit, hi pots fer alguna passejada i les formes i colors són molt més properes i impactants.
Bé, us poso un parell de fotos, perquè aneu fent boca:
Sequoias (semblem nans, però som persones normals, ho prometo"):

Monument Valley (a la posta de sol)

Bryce Canyon:

Ah, això sí, estarem esperant ansiosos la crònica!!
Un buen libro es como un buen viaje, se empieza con inquietud y se termina con melancolía.
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Felicitats per el viatge. Esperem la crònica
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
molt bon viatge i ja explicareu coses que es un viatge que a molt ens agradaria fer.salutacions. ;)
- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones
Molt bon viatge parelleta...! :razz: no oblideu que aqui serem expectants :pc de la vostra aventura dia a dia... aixi que a veure si trobeu temps per fer-nos una petita cronica i fotos d'aquet viatge que es de ben segur el somni de molt de nosaltres....!
[youtube]<object width="640" height="385"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>[/youtube]
No mes veure aquet clip et donen ganes de sortir corren a llogar una Harley com la que heu llogat vosaltres i gaudir intensament de la gran aventura com la que us espera USA Coast To Coast :form :form :form :form :form :form :form :form
[youtube]<object width="640" height="385"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>[/youtube]
No mes veure aquet clip et donen ganes de sortir corren a llogar una Harley com la que heu llogat vosaltres i gaudir intensament de la gran aventura com la que us espera USA Coast To Coast :form :form :form :form :form :form :form :form

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
Be companys i companyes, a arribat l'hora
MARXEM!!!!!
:castell :castell :castell :castell :castell
:jump :ban :jump :ban :jump :ban :jump :ban :jump :ban
Avui a les 8:45 agafem l'avió, i si tot va be arribarem a les 20:40 hora de Los Angeles.
Em pres nota de tot el que ens heu dit, Ens veiem a la tornada, a principis de setembre :mrgreen:
:cerv
MARXEM!!!!!
:castell :castell :castell :castell :castell
:jump :ban :jump :ban :jump :ban :jump :ban :jump :ban
Avui a les 8:45 agafem l'avió, i si tot va be arribarem a les 20:40 hora de Los Angeles.
Em pres nota de tot el que ens heu dit, Ens veiem a la tornada, a principis de setembre :mrgreen:
:cerv
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Bon viatge !
Penseu a comprar taps per les orelles, que es veu que les HD d'allà peten molt fort :b9
Penseu a comprar taps per les orelles, que es veu que les HD d'allà peten molt fort :b9
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Que us vagi molt bé !
- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones
Molt bon viatge...! ;)
De seguida que pugueu a veure si ens envieu noticies del vostre recorregut amb fotos i la vostra cronica... serà genial poguer acompanyar-vos en les vostres experiéncies (que de ben segur, ens ajudaran als que somien en trobar-nos aviat fen realitat un viatge com aquest, sobre tot sentin la melodia de les HD d'aquesta mítica i expectacular RUTA 66..). :razz:
De seguida que pugueu a veure si ens envieu noticies del vostre recorregut amb fotos i la vostra cronica... serà genial poguer acompanyar-vos en les vostres experiéncies (que de ben segur, ens ajudaran als que somien en trobar-nos aviat fen realitat un viatge com aquest, sobre tot sentin la melodia de les HD d'aquesta mítica i expectacular RUTA 66..). :razz:

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
PARELLA, JA SOU AQUI??????
És que si no hi han fotos no ens ho creiem.
:sheep :sheep :sheep :sheep :sheep :sheep :sheep :sheep
És que si no hi han fotos no ens ho creiem.
:sheep :sheep :sheep :sheep :sheep :sheep :sheep :sheep