Un Altre Moto Per "er" Vini.

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

Re: Un Altre Moto Per "er" Vini.

Entrada Autor: Vini » dg. gen. 17, 2010 9:21 am

[quote user="Steelman" post="103609"]Os3 Vini, disculpa no havia vist aquest post.
Amb altra feina que genera el forum no havia tingut temps!

FELICITATS PER LA NOVA ADQUISICIÓ!!

Ja m´havies parlat que faries aquest pas , al esmorzar de la sortida de novembre. FELICITATS i a veure quant la veiem en una sortida ;)[/quote]
Si no ja cap problema d'ultima hora el diumenge que ve la veuras com diu el "james","in person".Gracies,Jordi i una abraçada per la Natalia(Weno),ja ens veurem.O.K.
Vini :D
.

Vini
Presentats

Entrada Autor: Vini » dc. jul. 21, 2010 9:31 am

"Weno",despres de mes de 6 mesos,amb la "FAMOSA COREANA HYOSUNG",no tinc res a dir,es una bona moto(no una gran moto).Pero si que afegirè una cosa.Que espavilin les marcas "europeas"i las "japo",perque les coreanas s'estan posant al dia molt i molt rapidament(no m'esperaba treure l'ho que trec de la meva Hyosung).Ara per 75 €uros,m'ofereixen una mapa de potencia variable.¡Nois!.¡Noies!,aixo va en serio.
Les marcas xinesas,aquestas si que van molt i molt enrradera,sobre tot en l'ho que respecta a materials,en l'afant de ser mes barats(má d'obra regalada)+(peces imitades d'altres marcas),pero jo ho e comprovat(32 % meinys de duressa).
La Hyosung ,pot pasar perfectament una ISO 9001 al estil mes sever que pot pasar una empresa europea(i no diguem americana.........).
Un balanç molt positiu de la Hyosung.(Per la meva part,i de la meva).
Tinc dues bones "japos"(cada una en el seu sector).Pero tinc una Hyosung,que per preu/calitat,en sorpren(en positiu),mes del que amb pensava.
No es una "RR",pero es una "R",que tambe vol dir que es de mes bon portar i no tan "radical" con podria ser una "RR"(de la marca que sugui).
Mes de sis messos despres.............................................................................................................Molt be.
"Vini,coreano/japones,media vuenta i al reves". :D
.

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: GRUM » dc. jul. 21, 2010 10:10 am

M'alegra saber que estàs satisfet amb la teva compra. ;)
A més a més, a mi (que no hi entenc ni fava de motos) ja em va bé saber de primera ma i de gent més experimentada, aquestes impressions sobre les marques "emergents", qui sap, potser acabem comprant una Hyosung... això si, quan tinguem dinerons :oops:
Felicitats Vini!!
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Vini
Presentats

Entrada Autor: Vini » ds. ago. 28, 2010 12:37 am

La RAPACIÑA, la HYOSUNG(D'en Vini)................................................................. :roll: Segueix SENSE AVERIES(en les meves "mans",ja es dir),perque no amb "planyo"ni jo mateix,ja no dic res de la Rapaciña,l'hi "foto"el gas a "canelo" :enfaduu :twisted: .
Pd:Tambe es veritat,que he endurit les suspensions a "tope",perque era toba.
No es una finura de motor(tampoc m'escolto massa) i a moltes R.P.M.,estas per altres coses.de tibar,tiba,no es una "RR",pero es una "R"(mes civilitzada).
¿Una Hyosung?.¿Que es?.¡4700 €uros!.¿ostres!.¿Hi funciona?.Puc contestar que SI.
Salutacions
"De un coreano/japones,media vuelta y al reves":=Vini :D
.

Vini
Presentats

Entrada Autor: Vini » ds. ago. 28, 2010 12:38 am

La RAPACIÑA, la HYOSUNG(D'en Vini)................................................................. :roll: Segueix SENSE AVERIES(en les meves "mans",ja es dir),perque no amb "planyo"ni jo mateix,ja no dic res de la Rapaciña,l'hi "foto"el gas a "canelo" :enfaduu :twisted: .
Pd:Tambe es veritat,que he endurit les suspensions a "tope",perque era toba.
No es una finura de motor(tampoc m'escolto massa) i a moltes R.P.M.,estas per altres coses.de tibar,tiba,no es una "RR",pero es una "R"(mes civilitzada).
¿Una Hyosung?.¿Que es?.¡4700 €uros!.¿ostres!.¿Hi funciona?.Puc contestar que SI.
Salutacions
"De un coreano/japones,media vuelta y al reves":=Vini :D
.

Vini
Presentats

Entrada Autor: Vini » ds. ago. 28, 2010 12:39 am

..................................................................
.

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm

Entrada Autor: Kpeps » ds. ago. 28, 2010 10:03 am

realment el preu sembla d'acudit,i si dura 3 anys per lo que la fas servir i de la manera que la fas anar ja et pots donar per mes que content,fa poc vaig tenir l'oportunitat de remenar una Aquila 650 d'injeccio i els components em van semblar de qualitat mes que dubtosa,tot lo que volian semblar cromats no deixava de ser plastic brillant enganxat sobre ferro i estava tot bufat,etc,etc, pero la moto amb 11000 km anava d'allo mes be (motor,canvi i frens) ara es el que dius per el preu que l'ofereixen encara gracies,sort i que et duri.
Imatge

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » ds. ago. 28, 2010 1:41 pm

Això és com el que compres als "xinos", sempre surts pensant........si dura una setmana ja estaré content, doncs pots estar més que content. ;)

Vini
Presentats

Entrada Autor: Vini » dj. set. 16, 2010 11:49 am

Hola,jo mateix,he trovat una "pega" a la Hyosung 650 GT R,els avisadors de les estriveras,duren molt poc,pero en el taller,ja m'ho ant solucionat,m'han apujat les estriveras un punt(ventatges de no ser gaire alt(alguna tenia que tenir),si no veritat agues sigut un bon inconvenient).
Ja de per si,no es una moto,diguem "comode"(tampoc la vui),pero ara,no m'enporto cap susto en les corves.
Per l'ho demes,...........la Rapaciña,va fent,l'hi falte un bon troç(ben llarc),per arribar a la CBR 600 RR,per es divertida de portar,ja que l'hi pots buscar el "limit".A la CBR per carretera,jo m'en falta un bon troç,per dir que esta en el "limit",tenin en compte con "camina",ni ganes.Pero la Hyosung...........si,disfrutes,i no se t'acaben els "turrons".
Salutacions.
Vini :)
Pd: Esl "cargols"(tornillos),segueixen sense rovellarse(son d'acer inpxidable)segons la casa Hyosung(importadora de Valencia).
.

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm

Entrada Autor: GRUM » dj. set. 16, 2010 12:23 pm

Digues que si Vini, em sembla collonut que per un preu modic puguis trobar una moto amb la que disfrutar i passar-t'ho bé. Una moto que si tens clar el què és i el què li pots demanar, és una ganga.
Un cop més, felicitats per la compra i a seguir disfrutant-la ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Vini
Presentats

Entrada Autor: Vini » dj. set. 16, 2010 11:55 pm

[quote user="GRUM" post="137121"]Digues que si Vini, em sembla collonut que per un preu modic puguis trobar una moto amb la que disfrutar i passar-t'ho bé. Una moto que si tens clar el què és i el què li pots demanar, és una ganga.
Un cop més, felicitats per la compra i a seguir disfrutant-la ;)[/quote]
De veritat tens rao Grum i gracies per els anims.Tambe,ja començo a riure per sota el nas,cuant es parla de motos amb tanta "tecnica"i sofisticacio,que al final amb recorden els "taca-taca"que portaven els meus fills(detector de moviment,situcio,só(per si ploraven),musica,etc).¿Fant falta tantes coses per anar en moto?.Jo,no.
No se puc estar equivocat,i totas aquestas"motos"amb totes aquestas "guirnaldes ",nos necesaries avui dia,per anar en moto.
Jo la moto(espartana)i eficaz,la Hyosung,ho es.Sense la germanica(tal),la E.E.U.U.(cual)ni la nipona(tal cual),que son bones motos.¿Quins,preus?.
Respeto totes les opinios,pero amb quedo amb la MEVA.
.

Vini
Presentats

Entrada Autor: Vini » dc. feb. 15, 2012 11:51 pm

Bones,he fet un rescat del tema de la Hyosung GT 650 R efi de quant la vaig comprar el 27 de desembre del 2009.
Es bò i mes per un sevidor:Que despres de mes de dos anys 35.000Kms,no mes he fet les revisions que pertoquen,dos camvis de meumatics(sempre com els de la casa Brigestone) els de la casa eran BT-054 i ara porto BT-014.com he dit ,i una maneta d'emgatge per que en va caure la moto(parada).
Axis es resumin per els "exceptics" de les motos COREANAS.
Reconeixo que NO es una gran moto,pero SI una bona moto,te mancançes(pesa una mica masa),las suspensions s'han de portar a "tope"d'apretades perque son una mica toves,pero esta clar que per 4500 €uros posada a carretera,no es pot demanar gaire mes.
Are despres de mes de dos anys,tinc que dir que estic content d'haver-me comprat la Hyosung GT 650 R efi.

Els tems camvien..............les motos ..............tambè.
.

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dj. feb. 16, 2012 6:50 am

Pero la pregunta es: te la tornaries a cmprar o bè en triaries un altra?.(no perque sigui coreana sino per el conjunt de la moto).
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Vini
Presentats

Entrada Autor: Vini » dj. feb. 16, 2012 12:19 pm

[quote user="Geroni" post="192263"]Pero la pregunta es: te la tornaries a cmprar o bè en triaries un altra?.(no perque sigui coreana sino per el conjunt de la moto).[/quote]
Bè Jesus:Sentin el que sento de motos molt mes cares( i un bon troç),la veritat,es que si me la tornaria ha comprar.
Com he dit no es una "virgueria" de moto,pero per el preu/calitat que tè..........comença a deixar en evidencia alguna marca e motos(no totes)
Salutacions.
Vini
.

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. feb. 16, 2012 1:27 pm

Vini, el que m´alegra d´aquest post és que estiguis mooolt content i feliç amb aquesta moto.

El nom i marca de model, i l´origen que per molte es important...ens fa perdre a vegades una cosa més important.
Tenir una moto, i estar-ne molt satisfet i divertir-nos amb ella .

La resta...es secundari.
Felicitats per haver encertat! ;)
Ex ...moltes coses

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm

Entrada Autor: Kpeps » dj. feb. 16, 2012 10:28 pm

una moto sencilla no vol dir dolenta,aixo ho dic sovint,en conec un que de segona ma les compra i las ven sense problema,tot es questio de preu es clar,ademes no las torna a veure per res en garantia i aixo que en dona un any (per llei,no per gust) kymco's, hyosunungs,Daelim's......
aquesta ademes es maca i et queda be ;) ;)

Imatge
Imatge

Respon

Torna a “General”