Urbanitas 2010
Moderador: Airald
- Saneja
- Presentats
- Entrades: 363
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 7:48 pm
Urbanitas 2010
Després d’unes xerrades amb companys de Mototurisme de Barcelona i rodalies vam comentar la possibilitat de fer una sortida al camp per la zona de l’horta de Lleida, per veure-la en el seu màxim esplendor, com pot ser en aquest temps just abans de la recolta. Doncs bé, ja hem posat data, serà l’1 d’agost i el punt de trobada: km 127.400 de la C53 al restaurant Xopluc a les 9:30h.
D’allí anirem a esmorzar a una torre al vell mig dels camps de fruiters, després farem una ruteta cap al nord buscant la fresca dels pantants de Sant Llorenç i Camarasa per fer cap a la vall d’Ager i tornar cap a la plana per fer un dinar-tast en un lloc típic d’aquestes contrades com és el Castell del Remei, on provarem també un parell de vins típics d’aquesta zona.
El preu, malgrat el dinar sigui gourmet procurarem que no passi de 40€ esmorzar inclòs.
(Si algú hi està interessat ja direu)
Salutacions.
-Mareta
-Xavier 2
-Digamjordi 2
-Tommy
-Edelweiss
-Saneja
-Siset
-Pasqual 2
-Carles
-Amic Pasqual 2
-Guixmo (esmorçar i ruta)
-Oscar (esmorzar i ruta)
-Joan xt (esmorzar i ruta)
-Periodista
-James Bond
-Jacks
D’allí anirem a esmorzar a una torre al vell mig dels camps de fruiters, després farem una ruteta cap al nord buscant la fresca dels pantants de Sant Llorenç i Camarasa per fer cap a la vall d’Ager i tornar cap a la plana per fer un dinar-tast en un lloc típic d’aquestes contrades com és el Castell del Remei, on provarem també un parell de vins típics d’aquesta zona.
El preu, malgrat el dinar sigui gourmet procurarem que no passi de 40€ esmorzar inclòs.
(Si algú hi està interessat ja direu)
Salutacions.
-Mareta
-Xavier 2
-Digamjordi 2
-Tommy
-Edelweiss
-Saneja
-Siset
-Pasqual 2
-Carles
-Amic Pasqual 2
-Guixmo (esmorçar i ruta)
-Oscar (esmorzar i ruta)
-Joan xt (esmorzar i ruta)
-Periodista
-James Bond
-Jacks
Saneja l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. ago. 08, 2010 1:01 pm, en total s’ha editat 16 vegades.
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: Urbanitas 2010
[quote user="Saneja" post="128871"] Sortida al camp per la zona de l’horta de Lleida, per veure-la en el seu màxim esplendor, com pot ser en aquest temps just abans de la recolta.
[/quote]
Jaume, molt bona idea. I espero que ens expliquis une mica, tú com entés , els arbres de la zona. Així, els que no distinguim un presseguer d´un pomer, algo apendre´m :jump
Ja em pots apuntar i moltes gracies.
[/quote]
Jaume, molt bona idea. I espero que ens expliquis une mica, tú com entés , els arbres de la zona. Així, els que no distinguim un presseguer d´un pomer, algo apendre´m :jump
Ja em pots apuntar i moltes gracies.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 21, 2010 4:09 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Ara m'has tocat la fibra..... Ho parlo amb la mestressa al vespre i diré alguna cosa.
Edito: en tràmit.
Edito: en tràmit.
Alucinamaripili l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 21, 2010 11:41 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
A mí ja em pots apuntar, 1 pax.
- Digamjordi
- Presentats
- Entrades: 884
- Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
- Ubicació: Barcelona
- Tommy
- Presentats
- Entrades: 324
- Membre des de: dl. juny 22, 2009 10:28 am
- Ubicació: Mediterrani
Benvolgut Jaume,
Interessant el tema, donada la meva condició de "homo urbanisticus" tinc dificultats per diferenciar
un fanal del Passeig de Gràcia, d'una conifera frondosa, per a tu, que no tenen secrets els arbres,
les fulles, la forma del tronc, flors i fruits, seras un bon mestre.
Els ocells ho deixem per un altre dia. . . . .?
Ja em pots apuntar
Gràcies
Interessant el tema, donada la meva condició de "homo urbanisticus" tinc dificultats per diferenciar
un fanal del Passeig de Gràcia, d'una conifera frondosa, per a tu, que no tenen secrets els arbres,
les fulles, la forma del tronc, flors i fruits, seras un bon mestre.
Els ocells ho deixem per un altre dia. . . . .?
Ja em pots apuntar
Gràcies
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Jo,suposo que per aquestes dates estaré fora,no ho sé encara.De totes maneres tot el
que comenta l´amic Saneja és molt interesant,la ruta ,el dinar ,el castell del Remei.No ho dubteu
i acompanyeu-lo ,aquests de ciutat heu d´apendre molt de la gent del camp ;)
que comenta l´amic Saneja és molt interesant,la ruta ,el dinar ,el castell del Remei.No ho dubteu
i acompanyeu-lo ,aquests de ciutat heu d´apendre molt de la gent del camp ;)
Que gran aquest de Bilbao

- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones
Hola Jaume...!!!
Com varem comentar el pasat diumenge... a mi tambe em faria molta il.lussiò participar en aquesta interessant sortida d'Urbanites... :jump (em pasa com a en Tommy, tinc dificultats per diferenciar fanals del Passeig de Gràcia amb arbres com els que ens ensenyaràs de l'horta de Lleida), aixiì que pod ser necessitariem fer un grup de preparaciò per poguer seguir amb coneixement tot lo que ens espera en aquesta interessant proposta... :b9
Aixi que si puc anar d'acompanyant prometo ser bona copilot (i si la plaça que en vau oferir estigues ocupada, donc un altre opciò seria apropar-me amb el meu cotxe), ja que seria un plaer tornar a gaudir d'una sortideta amb vosaltres :castell , el diumenge passat m'ho vaig pasar genial... ;) :form :form :form
Com varem comentar el pasat diumenge... a mi tambe em faria molta il.lussiò participar en aquesta interessant sortida d'Urbanites... :jump (em pasa com a en Tommy, tinc dificultats per diferenciar fanals del Passeig de Gràcia amb arbres com els que ens ensenyaràs de l'horta de Lleida), aixiì que pod ser necessitariem fer un grup de preparaciò per poguer seguir amb coneixement tot lo que ens espera en aquesta interessant proposta... :b9
Aixi que si puc anar d'acompanyant prometo ser bona copilot (i si la plaça que en vau oferir estigues ocupada, donc un altre opciò seria apropar-me amb el meu cotxe), ja que seria un plaer tornar a gaudir d'una sortideta amb vosaltres :castell , el diumenge passat m'ho vaig pasar genial... ;) :form :form :form
Edelweiss l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. jul. 24, 2010 1:42 am, en total s’ha editat 1 vegada.

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
- Saneja
- Presentats
he començat a fer la llista,si m'hen surto ja posare la ruteta.
Carme, ja mirarem de solventar aquets detalls de la logistica.
Carme, ja mirarem de solventar aquets detalls de la logistica.
- Edelweiss
- Presentats
[quote user="Saneja" post="129221"]he començat a fer la llista,si m'hen surto ja posare la ruteta.
Carme, ja mirarem de solventar aquets detalls de la logistica.[/quote]
Moltes Gràcies Jaume...!
Apa que ja queda menys per la propera sortida "L'ESDEVENIMENT D'URBANITAS 2010"... je,je :form :form :form :form :form :form :form :razz:
En quan a la logistica tal i com vam parlar, ja concretem, lo mes importat es tornar a gauidir de una nova sortida amb tots vosaltres :castell ;)
Carme, ja mirarem de solventar aquets detalls de la logistica.[/quote]
Moltes Gràcies Jaume...!
Apa que ja queda menys per la propera sortida "L'ESDEVENIMENT D'URBANITAS 2010"... je,je :form :form :form :form :form :form :form :razz:
En quan a la logistica tal i com vam parlar, ja concretem, lo mes importat es tornar a gauidir de una nova sortida amb tots vosaltres :castell ;)

- Laiona
- Presentats
- Entrades: 1076
- Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
- Ubicació: Blanes
Carme hi ha solució sempre! De moment no m'he perdut cap sortida des de que soc a Mototurisme. Els companys són els millors!!!
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form
- Edelweiss
- Presentats
[quote user="Laiona" post="129226"]Carme hi ha solució sempre! De moment no m'he perdut cap sortida des de que soc a Mototurisme. Els companys són els millors!!![/quote]
Ja ho pods ben dir...! sou tots genials !
Ja ho pods ben dir...! sou tots genials !

- Eva
- Presentats
Jaume, amb la calor que farà.... tingues preparada una manguera amb aigua ben fresca.

Psss Si algú té calor.... després que no es queixi, que ja està avisat ;)

Psss Si algú té calor.... després que no es queixi, que ja està avisat ;)
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. jul. 24, 2010 5:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats
Si tot va bé, em deixaran una moto de proba.
O sigui que Jaume.... horripio NO , gracies.
Bueno com a molt 300 m en planer i sense cap sot :tremolant :tremolant
I si el pots asfaltar el dia abans... millor que millor :roll: :roll:
O sigui que Jaume.... horripio NO , gracies.
Bueno com a molt 300 m en planer i sense cap sot :tremolant :tremolant
I si el pots asfaltar el dia abans... millor que millor :roll: :roll:
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. jul. 24, 2010 5:49 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Una moto de prova?????
Què ens has d'explicar alguna cosa? :eyes :eyes :eyes
Què ens has d'explicar alguna cosa? :eyes :eyes :eyes
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="GRUM" post="129235"]Una moto de prova?????
Què ens has d'explicar alguna cosa? :eyes :eyes :eyes[/quote]
Si, que vaig aconsellar-li que la demani amb radio-Cd. :mrgreen:
Si, que vaig aconsellar-li que la demani amb radio-Cd. :mrgreen:

- Eva
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="129236"][quote user="GRUM" post="129235"]Una moto de prova?????
Si, que vaig aconsellar-li que la demani amb radio-Cd. :mrgreen:[/quote]
Je, je.......
Aquí hi han grans experts en motos i jo.... una moto m´agrada estèticament i me la compro.
No les solo provar i després la pifio.
De les 3 bmw´s que he tingut, mai vaig demanar que me les deixessin provar ( quant una és bleda... és bleda).
Ara em fa gracia la Rt , però em fan pot els 40 kg de més i la traçada de l'entrada a corba. Per això la vull provar.
Així dons, cap a LLeida amb moto de prova.
La 1200 gs és tant dócil, que molt m´ha d´agradar unaltre per fer el canvi.
Amb la gs pots rectificar la traçada a l´entrada a corba i no pasa mai res... amb la RT , m´han dit que només té una traçada d´entrada a corba :???: :???: .
Si, que vaig aconsellar-li que la demani amb radio-Cd. :mrgreen:[/quote]
Je, je.......
Aquí hi han grans experts en motos i jo.... una moto m´agrada estèticament i me la compro.
No les solo provar i després la pifio.
De les 3 bmw´s que he tingut, mai vaig demanar que me les deixessin provar ( quant una és bleda... és bleda).
Ara em fa gracia la Rt , però em fan pot els 40 kg de més i la traçada de l'entrada a corba. Per això la vull provar.
Així dons, cap a LLeida amb moto de prova.
La 1200 gs és tant dócil, que molt m´ha d´agradar unaltre per fer el canvi.
Amb la gs pots rectificar la traçada a l´entrada a corba i no pasa mai res... amb la RT , m´han dit que només té una traçada d´entrada a corba :???: :???: .
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Carai, ara entenc alguna de les fotos de la "Sortida Salvatge"... ;)
Dona, la veritat és que amb el tipus de ruta (bàsicament asfàltica) que fas, potser si que la RT seria una bona opció per tu. Penso que per fer tirades llargues de carretera la RT ha de ser com anar amb el sofà de casa. Ahir me'n mirava una de parada que hi havia a fora d'un bar de Tona i vaig quedar al.lucinat de la ma de botons, botonets i gadgets que porta, has d'haver estudiat abans per saber que fa cada cosa :lol:
A més a més, la posició sembla força comoda...
Em va fer gràcia un post en el blog de "el motero solitario" quan va estrenar la seva RT, deia que era genial i que ho tenia tot, però afegia que havia perdut certa sensació d'anar en moto (abans portava una R850R) amb tanta protecció aerodinamica i tantes ajudes electroniques... a estones li resultava fins i tot avorrit, com si anés en cotxe de tant comode que és.
En fi, esperaré un post amb les teves impressions a veure que t'ha semblat :eyes
Ara, torno a repetir, si tens intenció de canviar, posa un post que segur que algú més s'hi apunta i potser us poden fer descompte si compreu varies motos al mateix concessionari de cop :b9
Dona, la veritat és que amb el tipus de ruta (bàsicament asfàltica) que fas, potser si que la RT seria una bona opció per tu. Penso que per fer tirades llargues de carretera la RT ha de ser com anar amb el sofà de casa. Ahir me'n mirava una de parada que hi havia a fora d'un bar de Tona i vaig quedar al.lucinat de la ma de botons, botonets i gadgets que porta, has d'haver estudiat abans per saber que fa cada cosa :lol:
A més a més, la posició sembla força comoda...
Em va fer gràcia un post en el blog de "el motero solitario" quan va estrenar la seva RT, deia que era genial i que ho tenia tot, però afegia que havia perdut certa sensació d'anar en moto (abans portava una R850R) amb tanta protecció aerodinamica i tantes ajudes electroniques... a estones li resultava fins i tot avorrit, com si anés en cotxe de tant comode que és.
En fi, esperaré un post amb les teves impressions a veure que t'ha semblat :eyes
Ara, torno a repetir, si tens intenció de canviar, posa un post que segur que algú més s'hi apunta i potser us poden fer descompte si compreu varies motos al mateix concessionari de cop :b9
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
- Siset
- Presentats
- Entrades: 213
- Membre des de: ds. abr. 26, 2008 1:41 am
- Ubicació: La Roca del Vallès
Bé, doncs a mi també em fa gràcia venir i aprendre coses. Ja pots comptar amb mi si encara hi sóc a temps.
- Saneja
- Presentats
Siset, Ja t'he apuntat.
Saneja l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 26, 2010 12:48 pm, en total s’ha editat 1 vegada.