Urbanitas 2010
Moderador: Airald
- Saneja
- Presentats
- Entrades: 363
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 7:48 pm
Re: Urbanitas 2010
[quote user="Mareta" post="129232"]Si tot va bé, em deixaran una moto de proba.
O sigui que Jaume.... horripio NO , gracies.
Bueno com a molt 300 m en planer i sense cap sot :tremolant :tremolant
I si el pots asfaltar el dia abans... millor que millor :roll: :roll:[/quote]
Eva,tranquila no hi ha pedres,aquesta horta esta feta a base de sedimens,es com un camp de terre batuda de tenis,i nomes son 400 metres. :D
O sigui que Jaume.... horripio NO , gracies.
Bueno com a molt 300 m en planer i sense cap sot :tremolant :tremolant
I si el pots asfaltar el dia abans... millor que millor :roll: :roll:[/quote]
Eva,tranquila no hi ha pedres,aquesta horta esta feta a base de sedimens,es com un camp de terre batuda de tenis,i nomes son 400 metres. :D
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
[quote user="Mareta" post="129240] ...Ara em fa gracia la Rt , però em fan pot els 40 kg de més i la traçada de l'entrada a corba. Per això la vull provar.
Així dons, cap a LLeida amb moto de prova.
La 1200 gs és tant dócil, que molt m´ha d´agradar unaltre per fer el canvi.
Amb la gs pots rectificar la traçada a l´entrada a corba i no pasa mai res... amb la RT , m´han dit que només té una traçada d´entrada a corba :???: :???: .[/quote]
Hola Mareta... celebro que provis una RT. Es un tractor bavares com el que tens, però amb vestit llarg :b9
I qui t'ho ha dit que només té una traçada ??? però si és més dòcil que una gata maula. La Dolors ja no vol sentir a parlar de la K75 !!
Es cert que pesa una mica més, i que no la pots tirar a terra cada dos pres tres, però llevat d'això és genial, i t'anirà perfecte per fer 1400 Km en un dia !! ;) ;)
Per cert, Jaume, miraré de combinar-m'ho per poder venir. A mitja setmana et dic quelcom !!!
Així dons, cap a LLeida amb moto de prova.
La 1200 gs és tant dócil, que molt m´ha d´agradar unaltre per fer el canvi.
Amb la gs pots rectificar la traçada a l´entrada a corba i no pasa mai res... amb la RT , m´han dit que només té una traçada d´entrada a corba :???: :???: .[/quote]
Hola Mareta... celebro que provis una RT. Es un tractor bavares com el que tens, però amb vestit llarg :b9
I qui t'ho ha dit que només té una traçada ??? però si és més dòcil que una gata maula. La Dolors ja no vol sentir a parlar de la K75 !!
Es cert que pesa una mica més, i que no la pots tirar a terra cada dos pres tres, però llevat d'això és genial, i t'anirà perfecte per fer 1400 Km en un dia !! ;) ;)
Per cert, Jaume, miraré de combinar-m'ho per poder venir. A mitja setmana et dic quelcom !!!
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="tommy" post="129126"]Benvolgut Jaume,
Interessant el tema, donada la meva condició de "homo urbanisticus" tinc dificultats per diferenciar
un fanal del Passeig de Gràcia, d'una conifera frondosa, per a tu, que no tenen secrets els arbres,
les fulles, la forma del tronc, flors i fruits, seras un bon mestre.
Els ocells ho deixem per un altre dia. . . . .?
Ja em pots apuntar
Gràcies[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
A Mototurisme, cda dia ens superem
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :castell :castell :castell
Interessant el tema, donada la meva condició de "homo urbanisticus" tinc dificultats per diferenciar
un fanal del Passeig de Gràcia, d'una conifera frondosa, per a tu, que no tenen secrets els arbres,
les fulles, la forma del tronc, flors i fruits, seras un bon mestre.
Els ocells ho deixem per un altre dia. . . . .?
Ja em pots apuntar
Gràcies[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
A Mototurisme, cda dia ens superem
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :castell :castell :castell
- Eva
- Presentats
[quote user="GRUM" post="129358"]Carai, ara entenc alguna de les fotos de la "Sortida Salvatge"... ;)
Dona, la veritat és que amb el tipus de ruta (bàsicament asfàltica) que fas, potser si que la RT seria una bona opció per tu. Penso que per fer tirades llargues de carretera la RT ha de ser com anar amb el sofà de casa. Ahir me'n mirava una de parada que hi havia a fora d'un bar de Tona i vaig quedar al.lucinat de la ma de botons, botonets i gadgets que porta, has d'haver estudiat abans per saber que fa cada cosa :lol:
A més a més, la posició sembla força comoda...
Em va fer gràcia un post en el blog de "el motero solitario" quan va estrenar la seva RT, deia que era genial i que ho tenia tot, però afegia que havia perdut certa sensació d'anar en moto (abans portava una R850R) amb tanta protecció aerodinamica i tantes ajudes electroniques... a estones li resultava fins i tot avorrit, com si anés en cotxe de tant comode que és.
En fi, esperaré un post amb les teves impressions a veure que t'ha semblat :eyes
Ara, torno a repetir, si tens intenció de canviar, posa un post que segur que algú més s'hi apunta i potser us poden fer descompte si compreu varies motos al mateix concessionari de cop :b9[/quote]
:crys :crys :crys Només la vull provar :crys :crys :crys
Es que .... jo no entenc de motos.
En el fórum, hi ha molta gent que prova motos i fan explicacions molt coherents.
Jo... no serveixo. No sé ni els components de la moto ( a part de les rodes i... poca cosa més)
A mí m´agrada o no m´agradai crec que el fil explicant les meves sensacions sobre la RT seríen una penada.
Prefereixo, si m ´agrada presentar-la i ja està.
Per cert, vens a la sortida urbanitas ???
Ja seria hora de que ens tornessim a veure.
Vinga anima´t. :kiss :kiss
Dona, la veritat és que amb el tipus de ruta (bàsicament asfàltica) que fas, potser si que la RT seria una bona opció per tu. Penso que per fer tirades llargues de carretera la RT ha de ser com anar amb el sofà de casa. Ahir me'n mirava una de parada que hi havia a fora d'un bar de Tona i vaig quedar al.lucinat de la ma de botons, botonets i gadgets que porta, has d'haver estudiat abans per saber que fa cada cosa :lol:
A més a més, la posició sembla força comoda...
Em va fer gràcia un post en el blog de "el motero solitario" quan va estrenar la seva RT, deia que era genial i que ho tenia tot, però afegia que havia perdut certa sensació d'anar en moto (abans portava una R850R) amb tanta protecció aerodinamica i tantes ajudes electroniques... a estones li resultava fins i tot avorrit, com si anés en cotxe de tant comode que és.
En fi, esperaré un post amb les teves impressions a veure que t'ha semblat :eyes
Ara, torno a repetir, si tens intenció de canviar, posa un post que segur que algú més s'hi apunta i potser us poden fer descompte si compreu varies motos al mateix concessionari de cop :b9[/quote]
:crys :crys :crys Només la vull provar :crys :crys :crys
Es que .... jo no entenc de motos.
En el fórum, hi ha molta gent que prova motos i fan explicacions molt coherents.
Jo... no serveixo. No sé ni els components de la moto ( a part de les rodes i... poca cosa més)
A mí m´agrada o no m´agradai crec que el fil explicant les meves sensacions sobre la RT seríen una penada.
Prefereixo, si m ´agrada presentar-la i ja està.
Per cert, vens a la sortida urbanitas ???
Ja seria hora de que ens tornessim a veure.
Vinga anima´t. :kiss :kiss
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 26, 2010 11:12 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Jo si ve l'Alucina, m'apuntes. Si no ve......també :mrgreen:
En principi vindré amb una altre company (Carles) amb una altra GS. O sia, 2.
Carme, imagino que com la Mareta prova moto, et portarà ella, si no fes-me un MP i mirarem com podem arreglar-ho.
Carme, imagino que com la Mareta prova moto, et portarà ella, si no fes-me un MP i mirarem com podem arreglar-ho.
- Saneja
- Presentats
TOMMY,en quan a lo dels ocells no descartis veure alguna perdiu, ja fa dies que han acabat la posta i es veuen algunes volades.
GEARBOX,et poso provisional i tranquil ja diras.
PASQUAL i CARLES ja us he apuntat.
GEARBOX,et poso provisional i tranquil ja diras.
PASQUAL i CARLES ja us he apuntat.
- Eva
- Presentats
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Doncs finalment no podem venir, ens arriba el petit, just el dia abans.
Bona ruta i bona calor.
Pasqual, no ploris, ja ens veurem a la pròxima. ;)
Bona ruta i bona calor.
Pasqual, no ploris, ja ens veurem a la pròxima. ;)
- Toni- Max
- Presentats
- Entrades: 418
- Membre des de: dj. oct. 15, 2009 12:33 pm
- Ubicació: SANT FELIU - BAIX LLOBREGAT-
OOOH !!!
jo volia fer varies coses aquets fi de setmana...... ! i ara vosaltres poseu la mel a la boca per fer una sortideta el diumenge !! encare que jo se algo d´arbres i ed pages!! la companya i la ruta sembla fantastica!!
Saneja ! puc apuntarme a ultima hora????
:jump :jump :jump
jo volia fer varies coses aquets fi de setmana...... ! i ara vosaltres poseu la mel a la boca per fer una sortideta el diumenge !! encare que jo se algo d´arbres i ed pages!! la companya i la ruta sembla fantastica!!
Saneja ! puc apuntarme a ultima hora????
:jump :jump :jump
LA MOTO ES VIDA !!! DISFRUTEM !!!!!! ANEM AMB COMPTE !!!! :D
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Hola a tots.
SANEJA, estic apuntat sol. Si et plau compta que vindrà la meva dona també, per tant: 1 moto i 2 a dinar. Espero que no sigui un problema.
MARETA: La RT és una delícia. Ja ho veuràs.
Salut i gas.
SANEJA, estic apuntat sol. Si et plau compta que vindrà la meva dona també, per tant: 1 moto i 2 a dinar. Espero que no sigui un problema.
MARETA: La RT és una delícia. Ja ho veuràs.
Salut i gas.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Xavier" post="129510"]MARETA: La RT és una delícia. Ja ho veuràs.
[/quote]
La Mareta ja s'ha passat a Honda :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
[/quote]
La Mareta ja s'ha passat a Honda :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
[quote user="James Bond" post="129516"][quote user="Xavier" post="129510"]MARETA: La RT és una delícia. Ja ho veuràs.
[/quote]
La Mareta ja s'ha passat a Honda :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Vols dir ???
[/quote]
Vols dir ???
- Eva
- Presentats
[quote user="Xavier" post="129521"][quote user="James Bond" post="129516"][quote user="Xavier" post="129510"]MARETA: La RT és una delícia. Ja ho veuràs.
[/quote]
Vols dir ???[/quote]
SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Per el cumple em varem regalar una Scoopy 125
300 km han costat 12 € de gasolina 95.
A aquest ritme deixaré el troncomóbil de la tercera edat de colònies i a l´estiu, només amb scoopy. L´aparcas a qualsevol lloc, no fas caravanes, no passes calor...
Tot un xollo.
Ah i molt important, hi puc anar amb fandilles a treballar...
una ja té una edat......

[/quote]
Vols dir ???[/quote]
A aquest ritme deixaré el troncomóbil de la tercera edat de colònies i a l´estiu, només amb scoopy. L´aparcas a qualsevol lloc, no fas caravanes, no passes calor...
Tot un xollo.
una ja té una edat......

Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 27, 2010 4:41 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones
[quote user="Pasqual" post="129444"]Jo si ve l'Alucina, m'apuntes. Si no ve......també :mrgreen:
Carme, imagino que com la Mareta prova moto, et portarà ella, si no fes-me un MP i mirarem com podem arreglar-ho.[/quote]
Moltissimes Gràcies Pasqual ...!
Doncs si finalment amb l'Eva no va la Mar, en principi aniré amb ella, abans de disabte concretarem.... tant l'hora i el lloc de sortida on puc anar jo amb el meu cotxe (ja que jo visc a Barcelona), i si finalment va la seva filla, el que puc fer es anar directament jo amb el cotxe al punt de sortida... i allà ja ens organitzem... :form :form :form :form :form :form
Sou els millors ! :razz:
Carme, imagino que com la Mareta prova moto, et portarà ella, si no fes-me un MP i mirarem com podem arreglar-ho.[/quote]
Moltissimes Gràcies Pasqual ...!
Doncs si finalment amb l'Eva no va la Mar, en principi aniré amb ella, abans de disabte concretarem.... tant l'hora i el lloc de sortida on puc anar jo amb el meu cotxe (ja que jo visc a Barcelona), i si finalment va la seva filla, el que puc fer es anar directament jo amb el cotxe al punt de sortida... i allà ja ens organitzem... :form :form :form :form :form :form
Sou els millors ! :razz:

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
- Saneja
- Presentats
TONI-MAX,de moment et poso provisional no passa res si ho apurem una mica.
XAVIER,ja esta apuntada.
XAVIER,ja esta apuntada.
- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones
[quote user="Mareta" post="129529"][quote user="Xavier" post="129521"][quote user="James Bond" post="129516"][quote user="Xavier" post="129510"]MARETA: La RT és una delícia. Ja ho veuràs.
[/quote]
Vols dir ???[/quote]
Tot un xollo.
una ja té una edat......
[/quote]
Ostres quin regal d'aniversari Eva...!
Veig que l'estas treien un munt de posibilitats a l'Scoopy... :razz: je,je (la veritat es que per trajectes curts i ciutat deu ser comodissima). :form
[/quote]
Vols dir ???[/quote]
Tot un xollo.
una ja té una edat......

Ostres quin regal d'aniversari Eva...!
Veig que l'estas treien un munt de posibilitats a l'Scoopy... :razz: je,je (la veritat es que per trajectes curts i ciutat deu ser comodissima). :form

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
- Guixmo
- Presentats
- Entrades: 398
- Membre des de: dl. feb. 22, 2010 7:41 pm
- Ubicació: Osona
Hola Jaume,
estic negociant amb els meus cangurs ja que diumenge em tornen a tocar els nens, si puc venir nomes fare la ruta, i a dinar encara que igui tard anire a casa. aquest vespre confimo si vinc a la ruta o no, a dinar segur que no!
estic negociant amb els meus cangurs ja que diumenge em tornen a tocar els nens, si puc venir nomes fare la ruta, i a dinar encara que igui tard anire a casa. aquest vespre confimo si vinc a la ruta o no, a dinar segur que no!
- Tommy
- Presentats
- Entrades: 324
- Membre des de: dl. juny 22, 2009 10:28 am
- Ubicació: Mediterrani
Hola companys,
proposo que els que siguem de Barna i rodalies, i els que vingueu de Girona i la part nord,
trobar-nos sobre les 07:30 h. més o menys al Area de Bellaterra.
Fins arribar a "Can Saneja" ens queda 1:30 h, així que ens queda temps per fer un cafe.
Ja direu.
Fins al diumenge
tommy
proposo que els que siguem de Barna i rodalies, i els que vingueu de Girona i la part nord,
Fins arribar a "Can Saneja" ens queda 1:30 h, així que ens queda temps per fer un cafe.
Ja direu.
Fins al diumenge
tommy
- Eva
- Presentats
[quote user="tommy" post="129719"]Hola companys,
Ja direu.
Fins al diumenge
tommy[/quote]
Tomás,
Compta amb mí.
Hemisferi nordest català en marxa, amb gs, rt o amb patinet bananero.
Sayonara ;)
Ja direu.
Fins al diumenge
tommy[/quote]
Tomás,
Compta amb mí.
Hemisferi nordest català en marxa, amb gs, rt o amb patinet bananero.
Sayonara ;)
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Tinc temps d'apuntar un company? Si és que si: 1 moto i 2 persones