JA QUEDA POC!!!!!

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Laiona
Presentats
Entrades: 1076
Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
Ubicació: Blanes

JA QUEDA POC!!!!!

Entrada Autor: Laiona » dv. jul. 16, 2010 9:37 pm

El dia 28 actuem amb aquesta gent al festival de Porta Ferrada. No diré res més, penjo un video i ja jutjareu. Jo estic més impacient que mai!!! Amb una bona sort farem un tema conjunt!!!!!

[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: JA QUEDA POC!!!!!

Entrada Autor: Sagal » dv. jul. 16, 2010 9:39 pm

Molt guapo el video Laia
ImatgeImatge

Laiona
Presentats

Entrada Autor: Laiona » dv. jul. 16, 2010 10:02 pm

[quote user="Sagal" post="128394"]Molt guapo el video Laia[/quote]

Si! a mi se'm posen els pels de punta de pensar que cantarem amb aquesta gent. Quines veus!!!! Ha sigut un estiu de somni a nivell d'actuacions. El festival de la Serhs, Menorca, ara Porta Ferrada i al novembre el Liceu. M'ho estic passant pipa!!!

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dv. jul. 16, 2010 10:08 pm

És genial !

M'ha fet recordar que fa uns quants anys (encara hi havia les torres bessones) érem 3 o 4 amics i un diumenge a primera hora del matí vam decidir d'anar a Harlem a alguna missa a veure si trobàvem algun cor de Gospell.
No sé a quina parada vam baixar però només sortir al carrer ja vam veure que era com a les pelis, tot molt deixat, cotxes abandonats mig desfets al carrer, cases semiderruides, ...
Ens encaminem cap a una església i al cap de poc una parella de negres ens criden, nosaltres ben acollonits ens aturem però veiem que porten una medalla al coll amb el simbol de NYPD, uff... i ens diuen que entrar en aquesta església ni pensar-ho, que anem cap a una altre (i ens indica el camí), suposo que devia ser la dels guiris ja que hi havia força blancs.
De tota manera va ser genial, el capellà cantant, els cors eren dones negres més aviat grasses i vestides de granate, el públic també cantant, GENIAL !

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dv. jul. 16, 2010 10:10 pm

Per cert, avui en algun diari hi sortia el programa de Porta Ferrada a Sant Feliu i deunidó de les actuacions que hi ha ;)

Enhorabona de que també hi canteu, Laia !
Ra-mon l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. jul. 16, 2010 10:10 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Laiona
Presentats

Entrada Autor: Laiona » dv. jul. 16, 2010 10:18 pm

[quote user="Ra-mon" post="128397"]Per cert, avui en algun diari hi sortia el programa de Porta Ferrada a Sant Feliu i deunidó de les actuacions que hi ha ;)

Enhorabona de que també hi canteu, Laia ![/quote]

Siii surt al Periodico! jejej Està controlat!

Jo tinc ganes d'anar a veure bon Gospel a Estats Units. O de visitar Nova Orleans, que allà hi ha una de bona música que no me l'acabaria.

Els Soweto son de Sudàfrica, són els que canten pel Nelson Mandela. I com pots veure son brutalment bons. Es veu que venen un pel acollonits perque canten amb nosaltres! jajaja És ben al rebés!!! Saben que duem molts instruments i tota l'artilleria. Però et ben asseguro que a capella son més bons ells, i el color de les veus que ténen és una passada. És qüestió de raça.

Que sigui el 28!!!! jejejeje

Laiona
Presentats

Entrada Autor: Laiona » dv. jul. 16, 2010 10:45 pm

Avui al Periodico..

Imatge
Laiona l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. jul. 16, 2010 10:50 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

Laiona
Presentats

Entrada Autor: Laiona » dl. jul. 19, 2010 3:42 pm

Puc confirmar oficialment que farem un tema junts Soweto Gospel Choir i Gospel Viu!!!!!!! Estic que no toco a terra! jejejeje No us explico mes detalls perquè així serà sorpresa pels que vingueu! jejeje

Sagal
Presentats

Entrada Autor: Sagal » dl. jul. 19, 2010 5:45 pm

ja pots fer llimona amb mel cada dia eh, vinga que ja hi ets
ImatgeImatge

Laiona
Presentats

Entrada Autor: Laiona » dl. jul. 19, 2010 7:56 pm

[quote user="Sagal" post="128660"]ja pots fer llimona amb mel cada dia eh, vinga que ja hi ets[/quote]

No caldrà! La il·lusió que em fa m'aguantarà la veu en condicions jejejeje

Sagal
Presentats

Entrada Autor: Sagal » dj. jul. 29, 2010 3:27 pm

Laia, acabeu de sortir per TV3 al TN, molt bé, eh ;)
ImatgeImatge

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dj. jul. 29, 2010 5:44 pm

[quote user="Sagal" post="129797"]Laia, acabeu de sortir per TV3 al TN, molt bé, eh ;)[/quote]
Ep! que jo també ho he vist a la tv.
Felicitats Laia.
;) ;)

Laiona
Presentats

Entrada Autor: Laiona » dj. jul. 29, 2010 6:51 pm

Aqui teniu el video de tv3!! Va ser brutal, impressionant! i em deixo adjectius!!! El Happy Day amb ells va ser inoblidable! Quines veus, quina manera de ballar! woooww! Estic super feliç!!! Els Soweto son uns grans artistes i unes grans persones!!

Gràcies a tots els que vau ser-hi!!

[youtube]<object width="640" height="385"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>[/youtube]

Laiona
Presentats

Entrada Autor: Laiona » dj. jul. 29, 2010 7:08 pm

M'agradaria saber les impressions dels que hi ereu. La meva sensació i la d'alguns que m'ho han fet saber és que, a part de ser fantàstic, és que no ens podem comparar amb els Soweto. Som ben diferents. Ells son professionalitat, qualitat bucal i sobretot moviment, que tant de bo en sabessim aixi!!! I nosaltres som emoció, solidaritat i llàgrimes en el públic i ganes de que no s'acabi el concert. Em rectificareu si m'equivoco, però vaig percebre diferent les reaccions del públic quan actuaven ells i nosaltres. Proboquem coses diferents.

Laiona
Presentats

Re: JA QUEDA POC!!!!! (Fotos)

Entrada Autor: Laiona » dj. jul. 29, 2010 8:05 pm

Desitjava aquest moment!

Imatge
Laiona l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 29, 2010 8:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Laiona
Presentats

Re: JA QUEDA POC!!!!! (Fotos)

Entrada Autor: Laiona » dj. jul. 29, 2010 8:28 pm

Imatge
Imatge
Imatge

I la meva preferida ....

Imatge
Laiona l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 29, 2010 8:35 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dj. jul. 29, 2010 10:00 pm

Ha d'haver estat de nassos, i a mès per allà vora la costa. Un entorn ideal.

Jo estava per alla Girona per GT, i a punt vaig estar d'anar a sopar a St Feliu i veure què tal això, però el risc a precipitacions entre fortes i moderades em va fer girar cua.

Laiona
Presentats

Entrada Autor: Laiona » dj. jul. 29, 2010 10:04 pm

[quote user="Vendetta" post="129860"]Ha d'haver estat de nassos, i a mès per allà vora la costa. Un entorn ideal.

Jo estava per alla Girona per GT, i a punt vaig estar d'anar a sopar a St Feliu i veure què tal això, però el risc a precipitacions entre fortes i moderades em va fer girar cua.[/quote]

Doncs nosaltres cantant vam espantar la pluja! jajajajaja Haguéssis disfrutat! Jo no oblidaré mai aquest concert! Total qua dissabte actuen a Cambrils i em penso que hi vaig! jajajajaja

Edelweiss
Presentats
Entrades: 1100
Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
Ubicació: Barcelones

Entrada Autor: Edelweiss » dv. jul. 30, 2010 12:05 am

Laia quins professionals tan els de Soweto Gospel Choir com vosaltres Gospel Viu...! ja que no els teniu res que envejar, ho vaig puguer comprobar en el concert que veu fer al Poliesportiu de Sant Adrià... :eyes :eyes :razz:

M'he perdut el de Porta Ferrada... :crys :crys :crys pero el de novembre espero poguer tornar a gaudir de vosaltres i a sobre en el Liceu...! :ban :ban :ban

Felicitats Laia m'en al.legro que visquis un estiu de somni i de ben segur que per molts anys (sou sincerament bonissims...!).
Edelweiss l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. jul. 30, 2010 12:14 am, en total s’ha editat 2 vegades.
ImatgeImatgeImatge

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...

Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Entrada Autor: Gearbox » dv. jul. 30, 2010 8:38 am

Celebro que vagi anar tot bé, Laia (com no podia ser d'altra manera).
Comparteixo el comentari de la Carme, a Sant Adrià ja vàrem veure la talla del vostre grup.

Felicitats !!!
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

Respon

Torna a “Cerveseta”