Urbanitas 2010
Moderador: Airald
- Saneja
- Presentats
- Entrades: 363
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 7:48 pm
Re: Urbanitas 2010
GUIXMO,d'acord ja diras
PASQUAL,cap problema de moment estem dins de plaç.
convindria tindre tot concretat avans de divendres a la nit.
PASQUAL,cap problema de moment estem dins de plaç.
convindria tindre tot concretat avans de divendres a la nit.
- Guixmo
- Presentats
- Entrades: 398
- Membre des de: dl. feb. 22, 2010 7:41 pm
- Ubicació: Osona
ok jo confirmo ruta!!!
- Guixmo
- Presentats
[quote user="Mareta" post="129731"][quote user="tommy" post="129719"]Hola companys,
proposo que els que siguem de Barna i rodalies, i els que vingueu de Girona i la part nord,
trobar-nos sobre les 07:30 h. més o menys al Area de Bellaterra.
Fins arribar a "Can Saneja" ens queda 1:30 h, així que ens queda temps per fer un cafe.
Ja direu.
Fins al diumenge
tommy[/quote]
Tomás,
Compta amb mí.
Hemisferi nordest català en marxa, amb gs, rt o amb patinet bananero.
Sayonara ;)[/quote]
o amb l'Scoopy!!!!! :b9
proposo que els que siguem de Barna i rodalies, i els que vingueu de Girona i la part nord,
Fins arribar a "Can Saneja" ens queda 1:30 h, així que ens queda temps per fer un cafe.
Ja direu.
Fins al diumenge
tommy[/quote]
Tomás,
Compta amb mí.
Hemisferi nordest català en marxa, amb gs, rt o amb patinet bananero.
Sayonara ;)[/quote]
o amb l'Scoopy!!!!! :b9
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
[quote user="tommy" post="129719"]Hola companys,
Ja direu.
Fins al diumenge
tommy[/quote]
Hola Tommy.
Nosaltres venim de Torelló però ja ens trobarem a "Can Saneja" a dos quarts de deu. Ens llevarem una mica més tard i passarem per l'eix.
Fins diumenge.
Salut i gas.
Ja direu.
Fins al diumenge
tommy[/quote]
Hola Tommy.
Nosaltres venim de Torelló però ja ens trobarem a "Can Saneja" a dos quarts de deu. Ens llevarem una mica més tard i passarem per l'eix.
Fins diumenge.
Salut i gas.
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Hola Jaume.
Em sap greu... aquest agost sembla que s'han alineat els astres per impedir que puguem fer cap sortida (tampoc podem anar a la mensual de Mototurisme).
Finalment no podrem venir... :(
Que us ho passeu molt bé i guardeu-vos de la calor !!
Em sap greu... aquest agost sembla que s'han alineat els astres per impedir que puguem fer cap sortida (tampoc podem anar a la mensual de Mototurisme).
Que us ho passeu molt bé i guardeu-vos de la calor !!
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
[quote user="Xavier" post="129777"]
Fins diumenge.
Salut i gas.[/quote]
Nosaltres hem quedat a 3/4 de 8 a la gasolinera de Gurb per si us voleu apuntar
Fins diumenge.
Salut i gas.[/quote]
Nosaltres hem quedat a 3/4 de 8 a la gasolinera de Gurb per si us voleu apuntar
Pasqual l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 29, 2010 7:17 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Guixmo
- Presentats
[quote user="Pasqual" post="129792"][quote user="Xavier" post="129777"]
Fins diumenge.
Salut i gas.[/quote]
Nosaltres hem quedat a 3/4 de 8 a la gasolinera de Burg per si us voleu apuntar[/quote]
ok dons alli estaré, Jo surto des de Tona!
Fins diumenge.
Salut i gas.[/quote]
Nosaltres hem quedat a 3/4 de 8 a la gasolinera de Burg per si us voleu apuntar[/quote]
ok dons alli estaré, Jo surto des de Tona!
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="Guixmo" post="129794"][quote user="Pasqual" post="129792"][quote user="Xavier" post="129777"]
Fins diumenge.
Salut i gas.[/quote]
ok dons alli estaré, Jo surto des de Tona![/quote]
Pasqual, m´has fet mirar el nom 2 vegades.
És GURB i no BURG, oi???
Aloha
Fins diumenge.
Salut i gas.[/quote]
ok dons alli estaré, Jo surto des de Tona![/quote]
És GURB i no BURG, oi???
Aloha
- Eva
- Presentats
[quote user="Gearbox" post="129790"]Hola Jaume.
Que us ho passeu molt bé i guardeu-vos de la calor !![/quote]
Bueno, a partir de setembre el temps serà més fresquet ..... ara no deixis que s´adormi la RT , val ?
Records a la Dolors :kiss
Que us ho passeu molt bé i guardeu-vos de la calor !![/quote]
Bueno, a partir de setembre el temps serà més fresquet ..... ara no deixis que s´adormi la RT , val ?
Records a la Dolors :kiss
- Eva
- Presentats
[quote user="Alucinamaripili" post="129495"]Doncs finalment no podem venir, ens arriba el petit, just el dia abans.
Bona ruta i bona calor.
Pasqual, no ploris, ja ens veurem a la pròxima. ;)[/quote]
Alucina, haurem de consolar a n´en Pasqual :crys :crys , no pateixis que ja el mentalitzarem que falta menys per tornar-vos a veure ;) :kiss
Bona ruta i bona calor.
Pasqual, no ploris, ja ens veurem a la pròxima. ;)[/quote]
Alucina, haurem de consolar a n´en Pasqual :crys :crys , no pateixis que ja el mentalitzarem que falta menys per tornar-vos a veure ;) :kiss
- Pasqual
- Presentats
[quote user="Mareta" post="129798"]
És GURB i no BURG, oi???
Aloha
[/quote]
Si, clar Gurb, Perquè ho dius? :lol: :lol:
És GURB i no BURG, oi???
Aloha
Si, clar Gurb, Perquè ho dius? :lol: :lol:
- Pasqual
- Presentats
Saneja, m'engegaràs, però...... en fí, la meva filla ha acceptat per primer cop a fer una sortideta amb moto amb mi. :jump així que si no et sap greu, serem 1 més. Total 3 motos 4 pewrsones
Em sap greu la informalitat, però´serà una ocasió especial per ami anar amb la meva filla d'acompanyant
Em sap greu la informalitat, però´serà una ocasió especial per ami anar amb la meva filla d'acompanyant
- Saneja
- Presentats
- Entrades: 363
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 7:48 pm
GUIXMO,be, ens veiem diumenge
GEARBOX,ens veiem la propera,salutacions.
PASQUAL,d'acord l'ocasio es especial tractace de la filla,pero ami em surt 3 motos 5 persones,pots confirmar? merci.
PASQUAL,d'acord l'ocasio es especial tractace de la filla,pero ami em surt 3 motos 5 persones,pots confirmar? merci.
- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones
Ja direu.
Fins al diumenge
tommy[/quote]
Hola Tommy...!
Em sembla perfecte el punt de trobada...(jo soc de Barna i em va molt be el punt que proposes), de totes maneres demà sabre definitivament si us trobare a Bellaterra o si finalment m'haure d'anar directament amb el cotxe fins el punt de trobada per començar la ruta d'Urbanitas ... , doncs el disabte el meu germà possiblement cel.lebra el seu aniversari i com son a Segur de Calafell, el que faria es anar a l'invitaciò que ens fa i ja em quedaria a casa del meu pare a dormir i desde Segur de Calafell, el diumenge ja sortiria amb el cotxe directament cap a "Can Saneja" je,je.... bueno demà divendres com ja ho sabre, doncs ja concretarem...
Apa que ja queda menys per descobrir la ruta que ens te preparada en Saneja :Saltant :form :form :form :form
Ja direu.
Fins al diumenge
tommy[/quote]
Hola Tommy...!
Em sembla perfecte el punt de trobada...(jo soc de Barna i em va molt be el punt que proposes), de totes maneres demà sabre definitivament si us trobare a Bellaterra o si finalment m'haure d'anar directament amb el cotxe fins el punt de trobada per començar la ruta d'Urbanitas ... , doncs el disabte el meu germà possiblement cel.lebra el seu aniversari i com son a Segur de Calafell, el que faria es anar a l'invitaciò que ens fa i ja em quedaria a casa del meu pare a dormir i desde Segur de Calafell, el diumenge ja sortiria amb el cotxe directament cap a "Can Saneja" je,je.... bueno demà divendres com ja ho sabre, doncs ja concretarem...
Apa que ja queda menys per descobrir la ruta que ens te preparada en Saneja :Saltant :form :form :form :form

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
- Eva
- Presentats
[quote user="Edelweiss" post="129877"]
Apa que ja queda menys per descobrir la ruta que ens te preparada en Saneja :Saltant :form :form :form :form[/quote]
+1
I... espero que no plogui :???: :???: :???:
Apa que ja queda menys per descobrir la ruta que ens te preparada en Saneja :Saltant :form :form :form :form[/quote]
+1
I... espero que no plogui :???: :???: :???:
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. jul. 30, 2010 8:05 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Xavier
- Presentats
[quote user="Pasqual" post="129792"][quote user="Xavier" post="129777"]
Fins diumenge.
Salut i gas.[/quote]
Nosaltres hem quedat a 3/4 de 8 a la gasolinera de Gurb per si us voleu apuntar[/quote]
Collonut! a 3/4 de 8 a la gasolinera de Gurb. Gràcies. Fins diumenge!
Salut i gas!
Fins diumenge.
Salut i gas.[/quote]
Nosaltres hem quedat a 3/4 de 8 a la gasolinera de Gurb per si us voleu apuntar[/quote]
Collonut! a 3/4 de 8 a la gasolinera de Gurb. Gràcies. Fins diumenge!
Salut i gas!
- Xavier
- Presentats
[quote user="Saneja" post="129848"]GUIXMO,be, ens veiem diumenge
PASQUAL,d'acord l'ocasio es especial tractace de la filla,pero ami em surt 3 motos 5 persones,pots confirmar? merci.[/quote]
No surten els números... no pateixis Saneja: si no quadra s'arrodoneix.
PASQUAL,d'acord l'ocasio es especial tractace de la filla,pero ami em surt 3 motos 5 persones,pots confirmar? merci.[/quote]
No surten els números... no pateixis Saneja: si no quadra s'arrodoneix.
- Siset
- Presentats
- Entrades: 213
- Membre des de: ds. abr. 26, 2008 1:41 am
- Ubicació: La Roca del Vallès
Ja direu.
Fins al diumenge
tommy[/quote]
Hola Tommy,
Et diría que vinc a Bellaterra, però a l'hora que es encara no ho tinc clar. T'ho confirmaré per telèfon el mateix dissabte.
Salut,
Narcís.
Ja direu.
Fins al diumenge
tommy[/quote]
Hola Tommy,
Et diría que vinc a Bellaterra, però a l'hora que es encara no ho tinc clar. T'ho confirmaré per telèfon el mateix dissabte.
Salut,
Narcís.
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Be,finalment us acompanyarè per esmorzar i un tros de la
ruta,a la Fulliola ens veiem.
ruta,a la Fulliola ens veiem.
Que gran aquest de Bilbao

- Guixmo
- Presentats
[quote user="Mareta" post="129888"][quote user="Edelweiss" post="129877"]
+1
I... espero que no plogui :???: :???: :???:[/quote]
no cridis el mal temps, sino em tornereu a veure de butanero :lol: :lol: , que fa dies que el tinc guardat i sec!!!!
hi s'ha d'estar a loro que per aquestes zones i aquestes epoques, no hi polu cau pedra!!!!! i el traje de butanero no te proteccions!!! :b9
+1
I... espero que no plogui :???: :???: :???:[/quote]
no cridis el mal temps, sino em tornereu a veure de butanero :lol: :lol: , que fa dies que el tinc guardat i sec!!!!
hi s'ha d'estar a loro que per aquestes zones i aquestes epoques, no hi polu cau pedra!!!!! i el traje de butanero no te proteccions!!! :b9