Primeres impressions de la Yamaha SuperTenere 1200
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Primeres impressions de la Yamaha SuperTenere 1200
Primeres impressions de la Yamaha Supertenere 1200
Bé,els proxims dies posare les fotos/cronica dels Alps, de moment us fare cinc centims del que han estat els primers 5600km amb la SuperTenere
Equipament,ergonomia,comoditat
Esta tot ben pensat i esta tot al seu lloc. Al fer el canvi de moto no ha estat molt radical i tot esta el lloc que toca.
Pero ho analitzare una mica al detall.
ELs estreps estan una mica més retrassades que amb la Varadero , amb el que es te una posició una mica més "racing" que amb la Varadero. Pero
no fa que sigui incomode en cap moment. Hem fet tirades de 800km en un dia per autopista o de 600km per carreteres comarcals/locals i cap problema.
Els del acompanyant tambe estan en una posició mes alta, a la Natalia li feia por al principi que se li carreguessin els genolls, pero no s´ha queixat en cap moment i ha anat molt comode.
Te paramants de serie, que es veuen molt robustos, en cas de caiguda, pero que son una mica baixos i protegeixen poc del vent i pluja. Touratech te uns spoilers que crec que son universals, mirare d´adaptarlos ;)
El quadre esta molt ben resolt. Dona molta informacio tot i ser un quadre petit (tipus KTM).
a part del Tipic contrarevolucions i velocimetre, tambe tenim nivell de gasolina,temperatura ambient,temperatura oli,consum instantanti,mitja consum, contakilometros total i dos parcials. Leds avisadors de ABS,Control de traccio,oli,averia motor,...
De totes maneres en aquest aspecte hi he trobat tres "errades importants".
1-Els cables de accelerador i fre, tenen un llarg i antiestetic recorregut, que fa que si vaig amb el seient en posicio baixa, no vegi l´hora.En la posicio alta del seient, no hi ha problema, pero continuen, estan per alla al mig
2-Tenint un ordinador que mostra Temperatura ambient/temperatura Oli/consum instantani/mitja consum, i els tres trips, doncs que per canviar hagim de recorrer a un boto que esta al tauler i no a la pinya, ho trobo una falta important.
3-A part de que entra la reserva mooooooolt d´hora, la forma d´avisar no es molt notoria. T´avisa posant a 0 un tercer trip (per saber els km's que portes en reserva) i parpallejant el darrer quadra del nivell de reserva. Crec que no costaria que haguessin fet un led que s'encengues, cridaria mes l´atencio.
El velocimetre es una pantalla LCD retroiluminada que pensava que en determinades hores seria de dificil lectura, pero no ha estat aixi. Es veu molt be encara que li caigui el sol de ple al migdia. I tb hem circulat en hores en que el sol es ponia o sortia i tampoc no ha estat problema.
Per el que fa el seient, he de fer l'incis que veniem d'un sofa, aixi que qualsevol canvi sempre seria una mica a pitjor.
El seient, que es mes dur i que es nou, es molt comoda. Ens ha permes fer tirades de 280km sense baixar de la moto i baixavem igual de cansats/descansats que amb la varadero, pero el de la Honda era mes comoda.
Te un tapissat que en frenades fortes fa que el passetger no rellisqui, cosa que es d´agrair, pero que fa la pinta que per netejar-lo ha de ser complicat.
Per el que fa l´equipament..
El ABS que porta no es gens intrussiu. Hem anat per pista,per carretera amb gravillons, per carreteres amb mal estat, amb aigua,amb sec,...i no ha entrat en funcionament mai.
Al final per veure si funcionava, un dia dins al camping i sol a la moto sobre gravilla, vaig clavar de darrera i...va entrar en funcionament pero deix derrapar la moto lleugerament.
No es desactivable pero............... hi ha trucos per desactivarlo ;)
A) un es provocar un fallo del ABS, aleshores per evitar averies es desactiva. Com provocar fallo? Doncs posar la moto al caballet, posar primera donar gas i com que la roda del dvant no gira i la del darrera si, el sistema detecta un fallo i per evitar mals majors desactiva el ABS. Per tornar a la normalitat. Parar i engegar de nou.
B) treient el fussible del ABS o si algu s´ho curra una mica fer un interruptor sobre aquest fussible ;)
El control de Traccio, l´he provat amb les tres posicions i ...la major part de vegades el portava desactivat. Igual eren manies meves pero no he notat diferencia, excepte alguna vegada que semblava com si rellisques la moto, i suposo que era que entrava el TCS en funcionament, com que no m'agradava..desactivat (llastima que no recordi cada cop que poses en marxa la moto,com ho havies deixat)
Les maletes que porta de serie, per el us a duo, fan riure. No hi cap casi res :(
De cara a l´any vinent les canviarem per unes de Touratech (les de la varadero no s´hi adapten per el tup d´escapament). Per aixo encara no he començat a estampar pegatines a les que venen de serie.
Seria ideal que les fessin aprofitant els suports originals. Aixi podriem portar les maletes de serie cada dia, ja que no sobresurten mes que els miralls i per ciutat vas com si anessis sense.
Té un problema important, concentrat en dos punts. El Calor.
Els dies que la temperatura era inferior a 25º , no pasa res, pero els altres .... :(
Per una banda te la sortida d´aire del radiador. En ciutat si fa molta calor molesta ja que va tot l´aire directa a la cama esquerra. En marxa no molesta tant.
Per l´altra es el enorme tub d´escapament. DONA MOLTA CALOR. En ciutat es insufrible i en carretera es molestos.
A les KTM990 Adventure, els hi pasa el mateix, posen un Akrapovic i solucionat. Espero que la solucio aqui sigui la mateixa, sino paciencia ;)
Conduccio
Vinc de portar 3 Honda's. Dic aixo pq si Honda te alguna cosa són motors fins i suas com la seda.
El motor de la Tenere vibra mes que el de la Honda, pero no es molestos.Per que vegeu,despres d´hores sobre la moto al baixar no he tingut sensacions de formigueix a les mans,en canvi la Varadero (tot i vibrar menys) algun cop que he anat per autopista mooooooolt rapid i alt de voltes, si que em pasava.
Fins ara havia apres sota minims a conduir motos, ara he d´apendre a pilotar-ne.
La Yamaha te unes suspensions i amortiguadors que ho aguanten casi tot. Es una Sport Turisme disfressada de Trail.
Te un canvi de direccio rapidissim i divertidissim. En curves rapides la moto no es mou ni mica, amb el que es pot anar mooolt fort.
Dona mes sensació d´arribar el limit per pneumatics que no per moto,amb pneumatics 100% carretera ufffffff
El motor te dues cares.
Per sota de les 3000 rpm es un motor soso que vibra bastant...el que es un problema en carreteres lentes, ja que no saps en quina marxa anar.
La primera velocitat es llarguissima , ideal per camp i ciutat, ja que amb ella arribes mes enlla delsa 50km/h sense pujar masa de rpm's
En contra la segona s´acaba molt aviat als 70 i poc. amb el que per carreteres lentes..no saps massa si anar en primera llarga o segona curta i per sota de les 3000rpm :(
De fet te una forta vibracio al moment que es pasen les 3000rpm
Per sobre de 3000 rpm i exactament entre 4500 i 6000 es una bestia!!!!.
He fet avançaments carregat que ni m´hagues imaginat que es poguessin fer en motos que no fossin R's.
En zones revirades es molt bona, quant li hagues el punt, que li he anat agafant a estones pero no del tot.
El motor es una passada i al que deixes de donar gas, frena casi tant com els poderosos frens. Redueix un munt.
Com que la varadero no reduia massa,molts cops m´he trobat treient gas com ho feia amb la Varadero i entrar parat als revolts.
Com sabeu aquesta moto te un motor que modifica l´entrega de potencia. Modo T(touring) i mode S(sport).
A l´hora de la veritat el modo T no el posareu mai, jo nomes el vaig posar un dia que plovia i la carretera estava plena de gravilla.
Amb el mode S es una pasada, i nosaltres que encara no portem TopCase he d´anar en compte, pq dos o tres cops la natalia casi que em cau de cul al sortir jo arrencant.
La natalia diu que vaig mes rapid, jo diria que encara vaig lent pero.... l´altre dia al Coll de la Rosset a Vercors,ens va atrabar una Hayabussa quant anavem rapidets, i em vaig "probar" i no ens va deixar :)
Off-road
No hem fet molt pq la natalia no m´ha deixat , pq li feia cosa al anar sols, pero algo hem fet.
En un lloc dels Alps als mapes posava que hi havia una pista asfaltada pero a la realitat era un cami.
Jo li vaig dir a la natalia que mes endavant havia de ser asfalt fins que ens varem trobar de cara al riu (de pedres rodones,molta aigua...) que ens va fer parar el cami.
En definitiva, no he fet moltes pistes pero fer-les amb la ST es una altra historia.
Es molt mes lleugera que la varadero. Amb la varadero tota la estona semblava que s´havia de trencar i caure la moto.
La ST te unes suspensions que s´ho empassen tot i com que la moto te mensy plastics tens menys sorolls molestosos.
Pots anar molt mes rapid i segur en pistes amb la ST que amb la varadero. Que la GS no ho se, no la he provat
Consum
Tot els consums des del que tinc la moto (falten nomes dos pq no vaig omplir a tope pq havia d´entrar a Andorra i Italia que la gasolina era mes barata i vaig fer gasolina per els km's que em faltaven)
Litres__ km'S_____Consum
18,79_____312______6,02
19,34_____333______5,81
18,84_____322______5,85
18,72_____265______7,06
19,00_____256______7,42
13,31_____210______6,34
15,89_____240______6,62
14,95_____230______6,50
14,53_____244______5,95
11,88_____192______6,19
18,64_____293______6,36
MITJANA TOTAL
183,89___2897______6,35
Resumint
Crec que hem fet una bona compra.
M´he d´acostumar una mica als canvis, intentar solucionar els petits defectes i ja ta ;)
Bé,els proxims dies posare les fotos/cronica dels Alps, de moment us fare cinc centims del que han estat els primers 5600km amb la SuperTenere
Equipament,ergonomia,comoditat
Esta tot ben pensat i esta tot al seu lloc. Al fer el canvi de moto no ha estat molt radical i tot esta el lloc que toca.
Pero ho analitzare una mica al detall.
ELs estreps estan una mica més retrassades que amb la Varadero , amb el que es te una posició una mica més "racing" que amb la Varadero. Pero
no fa que sigui incomode en cap moment. Hem fet tirades de 800km en un dia per autopista o de 600km per carreteres comarcals/locals i cap problema.
Els del acompanyant tambe estan en una posició mes alta, a la Natalia li feia por al principi que se li carreguessin els genolls, pero no s´ha queixat en cap moment i ha anat molt comode.
Te paramants de serie, que es veuen molt robustos, en cas de caiguda, pero que son una mica baixos i protegeixen poc del vent i pluja. Touratech te uns spoilers que crec que son universals, mirare d´adaptarlos ;)
El quadre esta molt ben resolt. Dona molta informacio tot i ser un quadre petit (tipus KTM).
a part del Tipic contrarevolucions i velocimetre, tambe tenim nivell de gasolina,temperatura ambient,temperatura oli,consum instantanti,mitja consum, contakilometros total i dos parcials. Leds avisadors de ABS,Control de traccio,oli,averia motor,...
De totes maneres en aquest aspecte hi he trobat tres "errades importants".
1-Els cables de accelerador i fre, tenen un llarg i antiestetic recorregut, que fa que si vaig amb el seient en posicio baixa, no vegi l´hora.En la posicio alta del seient, no hi ha problema, pero continuen, estan per alla al mig
2-Tenint un ordinador que mostra Temperatura ambient/temperatura Oli/consum instantani/mitja consum, i els tres trips, doncs que per canviar hagim de recorrer a un boto que esta al tauler i no a la pinya, ho trobo una falta important.
3-A part de que entra la reserva mooooooolt d´hora, la forma d´avisar no es molt notoria. T´avisa posant a 0 un tercer trip (per saber els km's que portes en reserva) i parpallejant el darrer quadra del nivell de reserva. Crec que no costaria que haguessin fet un led que s'encengues, cridaria mes l´atencio.
El velocimetre es una pantalla LCD retroiluminada que pensava que en determinades hores seria de dificil lectura, pero no ha estat aixi. Es veu molt be encara que li caigui el sol de ple al migdia. I tb hem circulat en hores en que el sol es ponia o sortia i tampoc no ha estat problema.
Per el que fa el seient, he de fer l'incis que veniem d'un sofa, aixi que qualsevol canvi sempre seria una mica a pitjor.
El seient, que es mes dur i que es nou, es molt comoda. Ens ha permes fer tirades de 280km sense baixar de la moto i baixavem igual de cansats/descansats que amb la varadero, pero el de la Honda era mes comoda.
Te un tapissat que en frenades fortes fa que el passetger no rellisqui, cosa que es d´agrair, pero que fa la pinta que per netejar-lo ha de ser complicat.
Per el que fa l´equipament..
El ABS que porta no es gens intrussiu. Hem anat per pista,per carretera amb gravillons, per carreteres amb mal estat, amb aigua,amb sec,...i no ha entrat en funcionament mai.
Al final per veure si funcionava, un dia dins al camping i sol a la moto sobre gravilla, vaig clavar de darrera i...va entrar en funcionament pero deix derrapar la moto lleugerament.
No es desactivable pero............... hi ha trucos per desactivarlo ;)
A) un es provocar un fallo del ABS, aleshores per evitar averies es desactiva. Com provocar fallo? Doncs posar la moto al caballet, posar primera donar gas i com que la roda del dvant no gira i la del darrera si, el sistema detecta un fallo i per evitar mals majors desactiva el ABS. Per tornar a la normalitat. Parar i engegar de nou.
B) treient el fussible del ABS o si algu s´ho curra una mica fer un interruptor sobre aquest fussible ;)
El control de Traccio, l´he provat amb les tres posicions i ...la major part de vegades el portava desactivat. Igual eren manies meves pero no he notat diferencia, excepte alguna vegada que semblava com si rellisques la moto, i suposo que era que entrava el TCS en funcionament, com que no m'agradava..desactivat (llastima que no recordi cada cop que poses en marxa la moto,com ho havies deixat)
Les maletes que porta de serie, per el us a duo, fan riure. No hi cap casi res :(
De cara a l´any vinent les canviarem per unes de Touratech (les de la varadero no s´hi adapten per el tup d´escapament). Per aixo encara no he començat a estampar pegatines a les que venen de serie.
Seria ideal que les fessin aprofitant els suports originals. Aixi podriem portar les maletes de serie cada dia, ja que no sobresurten mes que els miralls i per ciutat vas com si anessis sense.
Té un problema important, concentrat en dos punts. El Calor.
Els dies que la temperatura era inferior a 25º , no pasa res, pero els altres .... :(
Per una banda te la sortida d´aire del radiador. En ciutat si fa molta calor molesta ja que va tot l´aire directa a la cama esquerra. En marxa no molesta tant.
Per l´altra es el enorme tub d´escapament. DONA MOLTA CALOR. En ciutat es insufrible i en carretera es molestos.
A les KTM990 Adventure, els hi pasa el mateix, posen un Akrapovic i solucionat. Espero que la solucio aqui sigui la mateixa, sino paciencia ;)
Conduccio
Vinc de portar 3 Honda's. Dic aixo pq si Honda te alguna cosa són motors fins i suas com la seda.
El motor de la Tenere vibra mes que el de la Honda, pero no es molestos.Per que vegeu,despres d´hores sobre la moto al baixar no he tingut sensacions de formigueix a les mans,en canvi la Varadero (tot i vibrar menys) algun cop que he anat per autopista mooooooolt rapid i alt de voltes, si que em pasava.
Fins ara havia apres sota minims a conduir motos, ara he d´apendre a pilotar-ne.
La Yamaha te unes suspensions i amortiguadors que ho aguanten casi tot. Es una Sport Turisme disfressada de Trail.
Te un canvi de direccio rapidissim i divertidissim. En curves rapides la moto no es mou ni mica, amb el que es pot anar mooolt fort.
Dona mes sensació d´arribar el limit per pneumatics que no per moto,amb pneumatics 100% carretera ufffffff
El motor te dues cares.
Per sota de les 3000 rpm es un motor soso que vibra bastant...el que es un problema en carreteres lentes, ja que no saps en quina marxa anar.
La primera velocitat es llarguissima , ideal per camp i ciutat, ja que amb ella arribes mes enlla delsa 50km/h sense pujar masa de rpm's
En contra la segona s´acaba molt aviat als 70 i poc. amb el que per carreteres lentes..no saps massa si anar en primera llarga o segona curta i per sota de les 3000rpm :(
De fet te una forta vibracio al moment que es pasen les 3000rpm
Per sobre de 3000 rpm i exactament entre 4500 i 6000 es una bestia!!!!.
He fet avançaments carregat que ni m´hagues imaginat que es poguessin fer en motos que no fossin R's.
En zones revirades es molt bona, quant li hagues el punt, que li he anat agafant a estones pero no del tot.
El motor es una passada i al que deixes de donar gas, frena casi tant com els poderosos frens. Redueix un munt.
Com que la varadero no reduia massa,molts cops m´he trobat treient gas com ho feia amb la Varadero i entrar parat als revolts.
Com sabeu aquesta moto te un motor que modifica l´entrega de potencia. Modo T(touring) i mode S(sport).
A l´hora de la veritat el modo T no el posareu mai, jo nomes el vaig posar un dia que plovia i la carretera estava plena de gravilla.
Amb el mode S es una pasada, i nosaltres que encara no portem TopCase he d´anar en compte, pq dos o tres cops la natalia casi que em cau de cul al sortir jo arrencant.
La natalia diu que vaig mes rapid, jo diria que encara vaig lent pero.... l´altre dia al Coll de la Rosset a Vercors,ens va atrabar una Hayabussa quant anavem rapidets, i em vaig "probar" i no ens va deixar :)
Off-road
No hem fet molt pq la natalia no m´ha deixat , pq li feia cosa al anar sols, pero algo hem fet.
En un lloc dels Alps als mapes posava que hi havia una pista asfaltada pero a la realitat era un cami.
Jo li vaig dir a la natalia que mes endavant havia de ser asfalt fins que ens varem trobar de cara al riu (de pedres rodones,molta aigua...) que ens va fer parar el cami.
En definitiva, no he fet moltes pistes pero fer-les amb la ST es una altra historia.
Es molt mes lleugera que la varadero. Amb la varadero tota la estona semblava que s´havia de trencar i caure la moto.
La ST te unes suspensions que s´ho empassen tot i com que la moto te mensy plastics tens menys sorolls molestosos.
Pots anar molt mes rapid i segur en pistes amb la ST que amb la varadero. Que la GS no ho se, no la he provat
Consum
Tot els consums des del que tinc la moto (falten nomes dos pq no vaig omplir a tope pq havia d´entrar a Andorra i Italia que la gasolina era mes barata i vaig fer gasolina per els km's que em faltaven)
Litres__ km'S_____Consum
18,79_____312______6,02
19,34_____333______5,81
18,84_____322______5,85
18,72_____265______7,06
19,00_____256______7,42
13,31_____210______6,34
15,89_____240______6,62
14,95_____230______6,50
14,53_____244______5,95
11,88_____192______6,19
18,64_____293______6,36
MITJANA TOTAL
183,89___2897______6,35
Resumint
Crec que hem fet una bona compra.
M´he d´acostumar una mica als canvis, intentar solucionar els petits defectes i ja ta ;)
Ex ...moltes coses
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Primeres impressions de la Yamaha SuperTenere 1200
Molt bon resum personal, si senyor. I explicant coses que a les revistes no ho llegiràs mai. :D
Fa gracia això que dius: :razz:
Amb el mode S es una pasada, i nosaltres que encara no portem TopCase he d´anar en compte, pq dos o tres cops la natalia casi que em cau de cul al sortir jo arrencant.
Tornem a estar davant una R camuflada de trail? :shock: Si els pneumàtics a la Varadero et duràven cinc sortides, ara tremola. :lol:
El consum m'ha sorprés. Si que gasta poc, no? Dos perolos de 600 cc han de gastar, penso.
El tema de les maletes Touratech hauras d'esperar a que treguin tubs Roads de carboni (com el meu), que no fan escalfor i són molt petitons i bé de preu.
Fa gracia això que dius: :razz:
Amb el mode S es una pasada, i nosaltres que encara no portem TopCase he d´anar en compte, pq dos o tres cops la natalia casi que em cau de cul al sortir jo arrencant.
Tornem a estar davant una R camuflada de trail? :shock: Si els pneumàtics a la Varadero et duràven cinc sortides, ara tremola. :lol:
El consum m'ha sorprés. Si que gasta poc, no? Dos perolos de 600 cc han de gastar, penso.
El tema de les maletes Touratech hauras d'esperar a que treguin tubs Roads de carboni (com el meu), que no fan escalfor i són molt petitons i bé de preu.


- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Re: Primeres Impressions De La Yamaha SuperTenere 1200
Jordi, una valoració de la moto tenint en compte que fa dues setmanes que la tens, és una explicació tècnica molt bona.
Gràcies i ara ves preparan la crònica.
Gràcies i ara ves preparan la crònica.


- Albert_KTM
- Presentats
- Entrades: 646
- Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
- Ubicació: Torelló City (Osona)
Re: Primeres Impressions De La Yamaha SuperTenere 1200
Molt interessant. M'ha agradat llegir les teves impressions.
Preocupant el tema de la calor :(
I el que menys m'ha agradat és això que comentes de la primera taaaaaaaaant llarga !!! Per fer OFF és fatal !!!
El què convé és que sigui curteta, per poder anar com més aviat millor amb 2ª en endavant. Amb la 1ª tens massa potència i poc control sobre les derrapades ....
:(
Pel demés, estic d'acord amb tu, crec que heu fet una bona compra.
Gràcies i salut
Preocupant el tema de la calor :(
I el que menys m'ha agradat és això que comentes de la primera taaaaaaaaant llarga !!! Per fer OFF és fatal !!!
El què convé és que sigui curteta, per poder anar com més aviat millor amb 2ª en endavant. Amb la 1ª tens massa potència i poc control sobre les derrapades ....
:(
Pel demés, estic d'acord amb tu, crec que heu fet una bona compra.
Gràcies i salut
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Re: Primeres Impressions De La Yamaha SuperTenere 1200
Carai Steelman ja esteu de tornada...benvinguts!
Deu ni do el resum tècnic de la moto, és veu que ho heu passat be amb la moto.
Com diu Albert_KTM això d'una primera fins a 50km és mooooooolt llarga, poder cal
tirar més de baixos en segona.
Gracies per l'explicació que a part de ser molt amplia està molt ben explicada...fins hi tot ho entès jo.
Doncs si que fan coses aquestes motos. :lol: :lol: :lol:
Salut! ;)
Deu ni do el resum tècnic de la moto, és veu que ho heu passat be amb la moto.
Com diu Albert_KTM això d'una primera fins a 50km és mooooooolt llarga, poder cal
tirar més de baixos en segona.
Gracies per l'explicació que a part de ser molt amplia està molt ben explicada...fins hi tot ho entès jo.
Doncs si que fan coses aquestes motos. :lol: :lol: :lol:
Salut! ;)
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Re: Primeres Impressions De La Yamaha SuperTenere 1200
Una bona resenya de la teva experiència amb la moto nova.
Gràcie Jordi.
Gràcie Jordi.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Ignasi Tapia
- Presentats
- Entrades: 61
- Membre des de: dl. abr. 21, 2008 3:58 pm
- Ubicació: Barcelona
Re: Primeres Impressions De La Yamaha SuperTenere 1200
Steelman, si entres a la web de LeoVince veurás que ja tenen en preparació un silenciós molt més petit per a la Super... Espero que aviat estigui a la venda!
Del més enllá es pot tornar... en moto!!
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Re: Primeres Impressions De La Yamaha SuperTenere 1200
Gràcies per l'explicació Jordi. És per tindre-la molt en compte.
Em sorprenen els consums per baixets i, com al Randy, em queda el dubte dels pneumàtics, a veure quant duren.
Em sorprenen els consums per baixets i, com al Randy, em queda el dubte dels pneumàtics, a veure quant duren.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Primeres Impressions De La Yamaha SuperTenere 1200
[quote user="Ignasi Tapia" post="129952"]Steelman, si entres a la web de LeoVince veurás que ja tenen en preparació un silenciós molt més petit per a la Super... Espero que aviat estigui a la venda![/quote]
ja ho he vist.
En tenen dos un en carboni i un altre en titani.
NO se quina diferencia hi ha.
Tb he vist que el tub varia la corba de potencia i de Par.
la de potencia si fa no fa igual, una mica per sobre pero poca diferencia.
per el que fa el Par. he vist que comença mes a baix pero qeu despres no te caigudes com ara, de fet no ho havia comentat pero la caiguda de la curva de par de la web de leo Vince l´havia notat
en primera just arranques te una caiguda important de força i despres continua amunt
PD:Ignasi t´he enviat un mail ;)
ja ho he vist.
En tenen dos un en carboni i un altre en titani.
NO se quina diferencia hi ha.
Tb he vist que el tub varia la corba de potencia i de Par.
la de potencia si fa no fa igual, una mica per sobre pero poca diferencia.
per el que fa el Par. he vist que comença mes a baix pero qeu despres no te caigudes com ara, de fet no ho havia comentat pero la caiguda de la curva de par de la web de leo Vince l´havia notat
en primera just arranques te una caiguda important de força i despres continua amunt
PD:Ignasi t´he enviat un mail ;)
Ex ...moltes coses
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Primeres Impressions De La Yamaha SuperTenere 1200
bentornats a casa,Deu ni do quin rodatge,gracies per les explicacions tan ben donades ja que son per tenirles molt en conte,es veu d'un hora lluny que es una bona maquina,amb lo del ABS jo no m'aventuraria a fer invents i menys estan en garantia i com tu que els fas tants km'ss encara menys,salutacions i felicitats per encertar-la ;)
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Re: Primeres Impressions De La Yamaha SuperTenere 1200
[quote user="Steelman" post="129922"]
Crec que hem fet una bona compra.
M´he d´acostumar una mica als canvis, intentar solucionar els petits defectes i ja ta ;)[/quote]
Amb això és amb el que t'has de quedar.
Crec que hem fet una bona compra.
M´he d´acostumar una mica als canvis, intentar solucionar els petits defectes i ja ta ;)[/quote]
Amb això és amb el que t'has de quedar.
- Danielot
- Presentats
- Entrades: 641
- Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
- Ubicació: Lleida, terra ferma.
Re: Primeres Impressions De La Yamaha SuperTenere 1200
La ST podria arribar a ser la meva proxima moto.
Estaba esperant les teves impressions.
A mi tambe em sembla que heu fet una bona compra.
Estaba esperant les teves impressions.
A mi tambe em sembla que heu fet una bona compra.
Rodar en moto es lo meu
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
Re: Primeres Impressions De La Yamaha SuperTenere 1200
M´agradat molt l´explicació, ja has vist que he copiat l´estil ;) , a veure si coincidim a la propera sortida i podem comentar els pros i els contres de cadascuna.
Dwssssss
Dwssssss


- Sidru
- Presentats
- Entrades: 490
- Membre des de: dl. set. 21, 2009 10:10 pm
- Ubicació: Banyoles
Re: Primeres Impressions De La Yamaha SuperTenere 1200
Hola que tal !!!!!!
Felicitats per tot plegat, viatge i amoto nova ..... crec que el més encertat ha sigut el comentari Es una Sport Turisme disfressada de Trail, l'altre dia la vaig tenir per fer un volt (350 kms), i realment em va agradar molt!! Em sembla que una vegada surtin escapaments i es pugui reprogramar la centraleta hi ha molta xixa amagada dins aquest motor.
Salut i a disfrutar-la !!!!! :form
Felicitats per tot plegat, viatge i amoto nova ..... crec que el més encertat ha sigut el comentari Es una Sport Turisme disfressada de Trail, l'altre dia la vaig tenir per fer un volt (350 kms), i realment em va agradar molt!! Em sembla que una vegada surtin escapaments i es pugui reprogramar la centraleta hi ha molta xixa amagada dins aquest motor.
Salut i a disfrutar-la !!!!! :form
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Re: Primeres Impressions De La Yamaha SuperTenere 1200
Sembla que l'has encertada i n'estas molt content. ;)
Millor aixis. :D
A mi m'agrada molt i molt i quasi segur que sera la meva propera moto, pero haure d'esperar un temps. :oops:
Salut.
Millor aixis. :D
A mi m'agrada molt i molt i quasi segur que sera la meva propera moto, pero haure d'esperar un temps. :oops:
Salut.
Salut i kilómetres
- Sidru
- Presentats
- Entrades: 490
- Membre des de: dl. set. 21, 2009 10:10 pm
- Ubicació: Banyoles
Re: Primeres Impressions De La Yamaha SuperTenere 1200
[quote user="Siono1000" post="130015"]Sembla que l'has encertada i n'estas molt content. ;)
Millor aixis. :D
A mi m'agrada molt i molt i quasi segur que sera la meva propera moto, pero haure d'esperar un temps. :oops:
Salut.[/quote]
Casiiiiiiiiiii fins que no treguin la de color negra ... res de res!!!!!!! (Yamaha select ??????)
Apa sia111111111
PD; em cago en el puto Mijanes!!!! Records d'en Batalla!!
Millor aixis. :D
A mi m'agrada molt i molt i quasi segur que sera la meva propera moto, pero haure d'esperar un temps. :oops:
Salut.[/quote]
Casiiiiiiiiiii fins que no treguin la de color negra ... res de res!!!!!!! (Yamaha select ??????)
Apa sia111111111
PD; em cago en el puto Mijanes!!!! Records d'en Batalla!!
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Re: Primeres Impressions De La Yamaha SuperTenere 1200
A mi la grisa "me pone". :roll:
Pero la pasta de moment no esta disponible. :oops:
Qui son en Mijanes i en Batalla ????
Pero la pasta de moment no esta disponible. :oops:
Qui son en Mijanes i en Batalla ????
Salut i kilómetres
- Itaca
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
- Ubicació: l'empordanet
Re: Primeres Impressions De La Yamaha SuperTenere 1200
Una bona explicació de conclusions desprès de la kilometrada que li heu fet entants pocs dies.
Sembla una molt bona opció per quan toqui de fer canvi de moto. De moment hauré d'esperar...
Vaig veure la de'n Jacks al natural i anava sense maletes, però em va semblar a les fotos que son
realment força ridícules per a una moto "viatgera".
Bona compra!! A seguir-la disfrutant!!!
Sembla una molt bona opció per quan toqui de fer canvi de moto. De moment hauré d'esperar...
Vaig veure la de'n Jacks al natural i anava sense maletes, però em va semblar a les fotos que son
realment força ridícules per a una moto "viatgera".
Bona compra!! A seguir-la disfrutant!!!
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV
- Bolero
- Presentats
- Entrades: 596
- Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
- Ubicació: Torroella de Montgri
Re: Primeres Impressions De La Yamaha SuperTenere 1200
Felicitats, per la moto i per les teves explicacions.!!!
Si algú la vol provar a Girona, a CanTrafach (està a la vora d'on hi havien els lauren, la deixen provar!!!
Si algú la vol provar a Girona, a CanTrafach (està a la vora d'on hi havien els lauren, la deixen provar!!!
Bona terra, la nostra!!!! :birracat
- PAT
- Presentats
- Entrades: 76
- Membre des de: dg. jul. 04, 2010 7:41 pm
- Ubicació: Vilanova i la Geltrú
Re: Primeres Impressions De La Yamaha SuperTenere 1200
Bentornats, Jordi i Natàlia!!
Molt bona explicació. Es nota que t'ha agradat. Me n'alegro que hagi estat una bona compra!! Només falta acabar de "solucionar" el tema de les maletes i... a viatjar!!
Per cert, molt xul·la... però jo no canvio el sofa de la Varadero per res!!!! :twisted: :mrgreen:
Molt bona explicació. Es nota que t'ha agradat. Me n'alegro que hagi estat una bona compra!! Només falta acabar de "solucionar" el tema de les maletes i... a viatjar!!
Per cert, molt xul·la... però jo no canvio el sofa de la Varadero per res!!!! :twisted: :mrgreen:
Un buen libro es como un buen viaje, se empieza con inquietud y se termina con melancolía.