-Què fa aquest tocacollons passant-me així, quan tots anem parats? (l'enfadat). Aquest tipus de conductor s'aixeca cabrejat, està en el treball cabrejat, viu cabrejat i es fica al llit cabrejat. Insulta a tort i a dret. Nosaltres no anem a ser una excepció per a aquest especimen tan comú en els matins d'embusos de les grans ciutats.
Em cawen la llet! Aquests motoristas estan tots bojos (el típic). És la frase típica de conductor. No sap que les distàncies en una moto es poden amidar millor que en un cotxe, aquí amb punts cecs per la xapa del cotxe, finestretes fumades i distraccions vàries. Si vam passar prop d'un cotxe, és perquè sabem que no ho anem a tocar ni per remei i ja ens cuidem de deixar una separació prudencial de seguretat.
Déu meuuuuuu! Qui tingués una Scoopy com la que porta la Mareta per a arribar bé al treball? (l'envejós). Encara sort que almenys és enveja sana. Aquests tipus sempre t'agafen per banda i et diuen: Joer noi, què bé va la GS! Saps si amb el carnet de cotxe em puc enxampar una moto com la teva??. Jo no sóc molt bord, però se'ls podria contestar perfectament: Sí, clar, una Hayabusa com la de'n Pacs, clar.
Es va a matar, es va a matar! (l'ansiós). Una dels avantatges d'anar amb moto en embús és que pots anar entre els cotxes, sortejant el tràfic matinal. És veritat que tenim moltes més probabilitats de caure i fer-nos molt mal amb la Bandy, però tranquil, que ja em cuidaré jo de no matar-me, no siguis tan exagerat.
Jo amb una moto així (parla de la ex-Pan de'n Bond) em lligaria a totes (el del conte de la lletera). Hi ha gent que quan condueix un cotxe arriba a tal punt de Nirvana que s'abstreu completament de la realitat i comença a fer-se pel·lícules eròtic-festives en el que dura l'embús de tots els matins. Però els molt fotuts són capaços d'enllaçar marxes per pura mecànica! Si fins a frenen a temps.
-I això què ha estaaaaaaaaaaaat! (el despistat). Segur que l'única cosa que ha vist ha estat la llum vermella de posició del darrere de la nova XTZ de'n Steelman. Aquesta gent que estan en el món perquè ha d'haver de tot, que no s'assabenten de res, ni duent un pepino de moto amb un escapament LeoVince o Akrapovic i donant-li gas en plena orella.
-Mira com sona de bé aquesta Suzuki GSX-R ?set i mig?, amb aquest escapament Akrapovic que li queda de luxe (el motorista). A menys que estiguis temporalment sense moto, què coi fas conduint un cotxe????
.