Sortim de Bellmunt d'Urgell una mica tard per que l'Oriol (Minino Jr.) necessita al Minino per arreglar-li quatre coses a la 125.
Anem per Camarasa cap a Tremp.
Parem a una font perquè estàvem asfixiats.
Estava ple de cigales que no paraven de cantar.
Per Llavorsi la Xènia (Minina Jr.) te el cul fet un cromo i canvia de moto.
Una paradeta al port de la Bonaigua.
A Vielha repostem.
I xino-xano fins a Saint Martory.
On acampem.
:crys :crys (Ostres ara em tinc d'ocupar de dos tendes) :crys :crys
Aquesta es la ruta que hem fet avui.
Aquesta nit hi han hagut trons i llamps, i al volant de les tres un bon aiguat.
Avui decidim anar a visitar el castell de Foix.
Les vistes des del castell.
Desprès de la visita ens posem en marxa, l'Oriol vol anar a Llivia.
Paradeta a Llivia i anem cap a Porte-Puymorens on acampem.
Aquesta es la ruta que hem fet avui
Avui anirem a Andorra i desprès cap a Sort a provar sort.
Ara a Andorra hi han porquets pel carrer.
Abans d'arribar al Punt de Trobada, on farem alguna compra, parem a ficar benzina i mentre estem repostant es para una VSTROM, ostres ens han enxampat, es el Jaume, el Mamut del Club Vstrom. EL REY DELS PIRINEUS, molt bon company. Una estona de xarradeta i recomanacions per dinar.
Parem a dinar a un dels llocs que ens ha recomanat Mamut. (Moltes gràcies Jaume hem dinat de conya!)
Amb la panxa plena continuem cap a Sort.
I ara que nois? Tornem a la masia a Bellmunt, però passant per El Pont de Suert. Som-hi.
Cauen quatre gotes i els Mininos Jr es paren a posar-se els impermeables, nosaltres passem, no sembla que hagi de ploure gaire.
Ja a deixat de ploure
Abans d'arribar a El pont de Suert, la canalla es treuen els impermeables i un cop allí l'Oriol decideix allargar una mica mes la ruta i anem cap a Castejón de Sos.
Sembla que amenaça tempesta.
Comença a caure un xàfec dels bons, el Minino jr. no veu cap lloc bo per parar-se, guardem la càmera.
Quan podem parar anem tan xops que no paga la pena posar-se el impermeable.
Sembla que ja afluixa.
Be ja hem arribat a la masia, teníem intenció d'anar al dia següent a dinar a Deltebre, però nomes veure'ns la sogra em diu que se li a trencat una frontissa, d'aquelles d'abans de ferro que van collades amb ciment, de la porta d'entrada, així que demà em toca anar a comprar i fer de paleta.
Aquesta es la ruta que hem fet avui.
Ens aixequem i ens anem a Agramunt a la ferreteria, tornem, fem la feina i passem el dia allí.
La sogra super-agraïda
A les 8 del vespre marxem cap a casa a Segur de Calafell, passant per les Borges Blanques i Flix, parem a sopar a Mora d'Ebre.
I aquesta es la ruta del darrer dia.