Urbanitas 2010
Moderador: Airald
- Tommy
- Presentats
- Entrades: 324
- Membre des de: dl. juny 22, 2009 10:28 am
- Ubicació: Mediterrani
Re: Urbanitas 2010
Hola companys,
ens veiem demà a a Bellaterra, el dia promet ...
(Els arbres, els ocells, el menjar gourmet, el "peazo" moto de l'Eva ...)
Distrets estarem
Salut i fins demà.
ens veiem demà a a Bellaterra, el dia promet ...
(Els arbres, els ocells, el menjar gourmet, el "peazo" moto de l'Eva ...)
Distrets estarem
Salut i fins demà.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="tommy" post="130068"]
Distrets estarem
[/quote]
Sobretot si l'Eva fica a tope el radio-cd. :b9
Distrets estarem
[/quote]
Sobretot si l'Eva fica a tope el radio-cd. :b9

-
- Presentats
- Entrades: 89
- Membre des de: ds. des. 05, 2009 12:30 pm
- Ubicació: la Gleva - les Masies de Voltregà
ho la bones i soc a tems per apuntarme a aquesta diada tan bona que es presenta?? si pot ser un pac ruta esmorsar i dinar gracies...
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="Randy-650" post="130069"][quote user="tommy" post="130068"]
Distrets estarem
[/quote]
Sobretot si l'Eva fica a tope el radio-cd. :b9[/quote]
Pero si aquesta moto està més pelada que una rata !!!!! Bueno, el meu ex em va deixar una radio de l´any de la Catapum quasi bé del perióde paleolític i potser podrem posar Radio Nacional :???: :???: , però si fa falta ... la porto, eh ???

No patiu que per maletes..... no queda :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Distrets estarem
[/quote]
Sobretot si l'Eva fica a tope el radio-cd. :b9[/quote]
Pero si aquesta moto està més pelada que una rata !!!!! Bueno, el meu ex em va deixar una radio de l´any de la Catapum quasi bé del perióde paleolític i potser podrem posar Radio Nacional :???: :???: , però si fa falta ... la porto, eh ???

No patiu que per maletes..... no queda :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. jul. 31, 2010 5:56 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Saneja
- Presentats
- Entrades: 363
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 7:48 pm
[quote user="PERIODISTA" post="130071"]ho la bones i soc a tems per apuntarme a aquesta diada tan bona que es presenta?? si pot ser un pac ruta esmorsar i dinar gracies...[/quote]
D'acord,t'apunto a l'ultim minut per pac complert.
D'acord,t'apunto a l'ultim minut per pac complert.
- Eva
- Presentats
Porto a la Floreta.
Vol anar a veure els camps de LLeida i porta la cámara.
Prepareu-vos que fa un munt no que ve i m´ha dit que sense pietat :twisted: :twisted:
Jo només aviso :roll: :roll: :roll:
Vol anar a veure els camps de LLeida i porta la cámara.
Prepareu-vos que fa un munt no que ve i m´ha dit que sense pietat :twisted: :twisted:
Jo només aviso :roll: :roll: :roll:
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
Bé després de tot el estres que comporta circular al meu poble, semàfors, nens, passos de zebra, zones blaves, verdes, policia local, mossos, antiavalots ... crec que m´anira bé una sortida campestre així que em apunteu per esmorzar i la ruta no ho se encara ja que estic una mica embolicat, doncs fins demà.
PD: el meu poble l'únic que hi ha és un senyal de prohibit circular a més de 20 plena de perdigons ... :mrgreen:
PD: el meu poble l'únic que hi ha és un senyal de prohibit circular a més de 20 plena de perdigons ... :mrgreen:
Joan XT l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. jul. 31, 2010 5:23 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Vigileu amb aquesta gent del camp que se les sap totes,menos
jo que soc bona gent :twisted:
jo que soc bona gent :twisted:
Que gran aquest de Bilbao

- Digamjordi
- Presentats
- Entrades: 884
- Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
- Ubicació: Barcelona
- Ferranga
- Presentats
- Entrades: 248
- Membre des de: dc. jul. 29, 2009 9:57 pm
- Ubicació: Sant Julia de Ramis (Girona)
[quote user="Mareta" post="130027"]
Ja tinc la moto a punt ;) .
Al treure-la del concesionari m´han dit Eva, no corris.. i no he corregut, però directe a fer cuatre corbes, per variar ... directe als Angels.
Va molt i molt i molt i molt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt BE[/quote]
La veritat es que es una gran moto i les millores que hi han fet amb aquest nou model es noten força , jo estic molt content i crec que tu la difrutaries molt :twisted: , ah i crec que qui mes notaria la diferencia seria la Floreta , aniria com una Reina :mrgreen: .

Al treure-la del concesionari m´han dit Eva, no corris.. i no he corregut, però directe a fer cuatre corbes, per variar ... directe als Angels.
Va molt i molt i molt i molt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt imolt i molt i molt BE[/quote]
La veritat es que es una gran moto i les millores que hi han fet amb aquest nou model es noten força , jo estic molt content i crec que tu la difrutaries molt :twisted: , ah i crec que qui mes notaria la diferencia seria la Floreta , aniria com una Reina :mrgreen: .
- Eva
- Presentats
1.- Toni Max no vindrà. Jaume, et demana disculpes i que ens divertim molt.
2.- La Floreta també és baixa.
3.- Jaume, tinc la senyera dins la megamaleta de la moto
4.- Carme, deixa el cotxe ben aparcat a Bellaterra que si vols, et porto jo.
Sayonara, fins demà.
Sayonara, fins demà.
- Eva
- Presentats
[quote user="Ferranga" post="130137"][quote user="Mareta" post="130027"]
La veritat es que es una gran moto i les millores que hi han fet amb aquest nou model es noten força , jo estic molt content i crec que tu la difrutaries molt :twisted: , ah i crec que qui mes notaria la diferencia seria la Floreta , aniria com una Reina :mrgreen: .[/quote]
Ferran, hi ha una cosa que no tinc clar, vols dir que no es més divertida una gs ????
La posició de les cames, més recollides ( arronçades) que amb la gs :???: :???: no m´acaba de convencre :???: :???:
Deuen ésser manies meves, demà vehorem.
Vagi bé el dinar ;)

La veritat es que es una gran moto i les millores que hi han fet amb aquest nou model es noten força , jo estic molt content i crec que tu la difrutaries molt :twisted: , ah i crec que qui mes notaria la diferencia seria la Floreta , aniria com una Reina :mrgreen: .[/quote]
Ferran, hi ha una cosa que no tinc clar, vols dir que no es més divertida una gs ????
La posició de les cames, més recollides ( arronçades) que amb la gs :???: :???: no m´acaba de convencre :???: :???:
Deuen ésser manies meves, demà vehorem.
Vagi bé el dinar ;)
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. jul. 31, 2010 10:29 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones
[quote user="Mareta" post="130138"]1.- Toni Max no vindrà. Jaume, et demana disculpes i que ens divertim molt.
Sayonara, fins demà.[/quote]
Molt be Eva...! demà intentare tambe ser allà a les 07:00 !
Veig que portaras la senyera (vaig a preparar el meu boli...! que vui tenir l'honor de ser amb tots vosaltres :castell ). :kiss
Apa a fer nones i a descansar... que demà ens espera "La Special Hit Urbanitas" :ban :ban :ban :form :form :form :form
Fins demà ;)
Molt be Eva...! demà intentare tambe ser allà a les 07:00 !
Veig que portaras la senyera (vaig a preparar el meu boli...! que vui tenir l'honor de ser amb tots vosaltres :castell ). :kiss
Apa a fer nones i a descansar... que demà ens espera "La Special Hit Urbanitas" :ban :ban :ban :form :form :form :form
Fins demà ;)

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
- Saneja
- Presentats
- Entrades: 363
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 7:48 pm
[quote user="Mareta" post="130138"]1.- Toni Max no vindrà. Jaume, et demana disculpes i que ens divertim molt.
D'acord, no problem.
En quan a la senyera ja tinc una canya preparada per penjarla i fer li una foto.
D'acord, no problem.
En quan a la senyera ja tinc una canya preparada per penjarla i fer li una foto.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
En Jaume m'acaba de donar permís per apuntar-me a la sortida. :D :D
Ens veiem !!
Vssssssss
007
Ens veiem !!
Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Eva
- Presentats
Som-hi ????
Faig un café , agafo mitja casa ( avui que m´hi quep dins la maleta) i baixo.
Aloha !!!!!
Faig un café , agafo mitja casa ( avui que m´hi quep dins la maleta) i baixo.
Aloha !!!!!
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
Bon dia, cap a Boldú que cal gent!!! :form
Joan XT l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. ago. 01, 2010 8:00 am, en total s’ha editat 1 vegada.
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Bé, finalment, el nostre compromís va durar menys del que s'esperava, per tant, aquest matí ens hem llevat d'horeta (que ja ha costat) i cap a "Can Saneja" falta gent :jump
Com que ens hem decidit a última hora i no voliem causar molesties, ens hem acostat només a saludar al rest. Xopluc, ja que feia moooolt de temps que no apareixia i, aprofitant la ocasió, també ha vingut la meva companya, a qui he presentat a alguns dels components de la expedició.
Demanar disculpes si no he/hem parlat o saludat a tothom, però tampoc hi ha hagut massa temps, ja que ells anaven a la seva i nosaltres no voliem entorpir l'agenda del dia :oops: ;)
En una propera ocasió ja avisarem amb més temps i procurarem fer jornada complerta.
Un plaer tornar-vos a veure i fins aviat.
Per cert, nosaltres hem esmorzat una mica al mateix Xopluc i després hem fet una mica de ruta per la zona i cap a casa.
Suposo que, al igual que nosaltres, haureu tingut un dia excelent per anar en moto, cel una mica tapat però una temperatura ideal pel què acostuma a ser aquesta zona a principis d'agost.
Esperem veure les fotos i resum del dia. :form
Com que ens hem decidit a última hora i no voliem causar molesties, ens hem acostat només a saludar al rest. Xopluc, ja que feia moooolt de temps que no apareixia i, aprofitant la ocasió, també ha vingut la meva companya, a qui he presentat a alguns dels components de la expedició.
Demanar disculpes si no he/hem parlat o saludat a tothom, però tampoc hi ha hagut massa temps, ja que ells anaven a la seva i nosaltres no voliem entorpir l'agenda del dia :oops: ;)
En una propera ocasió ja avisarem amb més temps i procurarem fer jornada complerta.
Un plaer tornar-vos a veure i fins aviat.
Per cert, nosaltres hem esmorzat una mica al mateix Xopluc i després hem fet una mica de ruta per la zona i cap a casa.
Suposo que, al igual que nosaltres, haureu tingut un dia excelent per anar en moto, cel una mica tapat però una temperatura ideal pel què acostuma a ser aquesta zona a principis d'agost.
Esperem veure les fotos i resum del dia. :form
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Jo ja soc a casa fa una estona.
En Saneja ha superat totes les expectatives, la nota mes alta per ell, si senyor, se la mereix en tots els aspectes.
Lloc d'esmorzar, esmorzar, ruta, llocs de parades, ruta, lloc de dinar, dinar, es a dir tot, tot perfecta, i no cal dir d'ell com a persona.
Jaume, moltes gràcies per tot, ha estat un dia inoblidable.
Vssssssss
007
PD : Aquesta sortida comportarà l'obertura d'un nou fil per part de la Mareta, però això ja es un altra història :mrgreen: :mrgreen:
En Saneja ha superat totes les expectatives, la nota mes alta per ell, si senyor, se la mereix en tots els aspectes.
Lloc d'esmorzar, esmorzar, ruta, llocs de parades, ruta, lloc de dinar, dinar, es a dir tot, tot perfecta, i no cal dir d'ell com a persona.
Jaume, moltes gràcies per tot, ha estat un dia inoblidable.
Vssssssss
007
PD : Aquesta sortida comportarà l'obertura d'un nou fil per part de la Mareta, però això ja es un altra història :mrgreen: :mrgreen:
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
La veritat és que tot perfecte.Un esmorzar de categoría,la veritat
és que he flipat,tot un luxe (felicitats Jaume,i per cert jo soc culpable de no
haver pagat res :oops: ).Ho sento Grum t´ho has perdut,però us podieu haver afegit.Espero
que hagueu disfrutat amb el dinar,i que hagi acabat tot perfecte,merci per tot.Avui he
fet hasta de road líder :mrgreen: ,que hi farem.
és que he flipat,tot un luxe (felicitats Jaume,i per cert jo soc culpable de no
haver pagat res :oops: ).Ho sento Grum t´ho has perdut,però us podieu haver afegit.Espero
que hagueu disfrutat amb el dinar,i que hagi acabat tot perfecte,merci per tot.Avui he
fet hasta de road líder :mrgreen: ,que hi farem.
Que gran aquest de Bilbao