La foto esta feta amb el mobil, quant pugui la fare amb la camara de fotos.
Aixo esta en un carrer de doble sentit i el que ho separa son aquestes bandes (com les bandes sonores i uns pilonets)
No ho trobeu perillos?
:twisted: :evil:
Moderador: Airald
Algo aixi fare. (menys el de caure, espero!!)Randy-650 ha escrit:Jordi, fes-me cas:
-pas-1=Agafa la camara i fes fotos. Envia-les a l'ajuntament , tot queixan-te. Et contestaran educadament dient-te que ho fan pel bé de la circulació viària.
-pas-2=Com que quedarà igual, les mateixes fotos envia-les al/s diari/s de Reus i de Tarragona, foten-te descaradament del regidor de Via Pública, dient per ejemple que més val que agafi un hort i vagi a plantar patates i tomàquets.
-pas-3=Si un dia caus a casa, o a la feina, o on sigui, fica una denúncia i digues que ha sigut per culpa d'allò, que anàves en bicicleta.
-pas-4= Fica imaginació. El/s que ho ha/n ficat s'han lluït. Tú també pots lluïrte.
-pas-5= Menys mal que no ho han ficat al meu poble..... :box
Pas 6: Envia-ho a l'associació motera de la que n'ets soci. Crec que els interessarà. :)Randy-650 ha escrit:Jordi, fes-me cas:
-pas-1=Agafa la camara i fes fotos. Envia-les a l'ajuntament , tot queixan-te. Et contestaran educadament dient-te que ho fan pel bé de la circulació viària.
-pas-2=Com que quedarà igual, les mateixes fotos envia-les al/s diari/s de Reus i de Tarragona, foten-te descaradament del regidor de Via Pública, dient per ejemple que més val que agafi un hort i vagi a plantar patates i tomàquets.
-pas-3=Si un dia caus a casa, o a la feina, o on sigui, fica una denúncia i digues que ha sigut per culpa d'allò, que anàves en bicicleta.
-pas-4= Fica imaginació. El/s que ho ha/n ficat s'han lluït. Tú també pots lluïrte.
-pas-5= Menys mal que no ho han ficat al meu poble..... :box
T'ha preguntat a on, no pas qui... :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9Steelman ha escrit:Alcalde Joan Bertran :(NUCK CHORRIS ha escrit:HOLA Jordi
a on s'els hi ha ocorregut de posar aixo,?
es que fan cada cosa a Reus,
De ben segur que el seu cunyat és qui les fabrica o les comercialitza! Aquestes idees de bombero (amb tots els meus respectes als bombers) només sorgeixen quan hi ha interessos!!!! :evil: :evil: :evil:Steelman ha escrit:Alcalde Joan Bertran :(NUCK CHORRIS ha escrit:HOLA Jordi
a on s'els hi ha ocorregut de posar aixo,?
es que fan cada cosa a Reus,